Vaasan Sport kaudella 2023–2024

  • 249 973
  • 1 075

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kaikkien aikojen joukkue näyttää niin alistuneelta lokkiparvelta torin laidassa, etteivät he itsekkään usko playoff paikkaan.
Liigan taso on hälyyttävän heikko, jos tuollainen joukkue on 60 pelin jälkeen edes 12 parhaan joukossa.
Tammikuun puoliväli ja joukkue on myyntikunnossa. Liian tuttua.

Dufvaa huudetaan ulos jokaisen Sporttia seuraavan toimesta.
Vielä enemmän huutaisin Kurtenia ja Hiltusta!

10 vuotta ja 4 hävittyä säälipeliä. Mä häpeän. Mä Häpeän!


Ja ettei nyt vaan pelkkää negaa niin onneksi Vaasan ykkösseuran kausi on pian starttailemassa!
 

Longzero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Kadehtien luen Jukurien Olli Jokisen valmennustyylistä.
Miten nämä hommat hoidetaan meillä?
Pitäisiköhän Sportinkin siirtyä Viima Hockeyn asiakkaaksi fysiikka-ja lajiharjoittelussa kun OJ:n sitä niin kovasti kehuu ja tulokset kyllä puhuvat kiistatta puolestaan versus muut saman kalibeerin joukkueet. Toki nyt RD:n aikana siitä on varmaan turha haaveilla mutta josko Hahlilla/Herkolla olisi jatkossa uusia tuulia.

 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muistaako joku mistä löytyy Herkko Kosken haastattelu? Oli jossain vaiheessa linkki näillä palstoilla, en vain löydä. Jäi kuuntelu kesken viimeksi.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Minkäs tasoinen sentteri on kyseessä? Itsellä ei hehku lanka yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tšekeistä aika vaikea ennakkoon sanoa miten sopeutuu Liigaan ja aikaahan ei juurikaan ole. Kuluva kausi ollut syystä tai toisesta huono, mutta sitä ennen tasaisesti noin 30 pisteen vauhdissa. Viime kausi oli itseasiassa uran paras pisteiden valossa.
Halus itse lähteä uuteen ympäristöön toivottavasti onnistuu. En odottanut kyllä mitään, mutta oliko tarve sentterille.?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Halus itse lähteä uuteen ympäristöön toivottavasti onnistuu. En odottanut kyllä mitään, mutta oliko tarve sentterille.?
Pääkilpailijoilla oli, ehkä Sport otti ettei muut saa, miten isot seurat useimmiten toteuttaneet visiotaan, tai sitten halusi vain Riston joukkueeseen.
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Low risk - high reward. Videolla Martin Hanzln maaleja hyvin sujuneelta kaudelta 2022-23:


On aiemmin myös nöyryyttänyt Svobodaa laiskalla ilmaveivillä:


Viimeiseen 10 peliin nyt 0+2. Johti kolmosketjua kotipelissä Brnoa vastaan keskiviikkona. Väläytteli, mutta jäi nollatehoille vaatimattomalla jääajalla 07:11. Google-käännettynä avauserässä vähän tapahtui: "The engine was not far from the opening hit. Valský first won the puck well, then supported the defense and Hanzl rewarded him with a nice pass. However, the home forward with number 22 did not burn Furch. The action continued and even Hanzl himself could score, but he couldn't find a gap between the goalkeeper's concretes from close range."

Ja engine ei siis tässä ole mikään pelintekijä, vaan joukkuenimi Motor. :)
 
Viimeksi muokattu:

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitenkäs kentälliset laitetaan tämän värväyksen saavuttua, sentteri kun on kyseessä? Itse näkisin, että joko Sundström tai Hanzla pelaa laidalla. Sundström Hjalmarssonin paikalle ja Hanzla kakkosen keskelle?

Lööke-Holmström-Sundström
Wännström-Hanzla-Stålberg

tai

Lööke-Holmström-Hanzla
Wännström-Sundström-Stålberg
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Haiskahtaa niin paniikkihankinnalta että! "Otetaan nyt tää kun ei muuta ole markkinoilla" ´saadaan yhteistyökumppanit ja fanit tyytyväisiksi. Ja oliko sentterille tarvetta? Ja ensi kertaa ulkomaille, suoraan kriittiseen paikkaan kun pleijaripaikka on haarukassa. Onneksi nyt Svoboda puhuu samaa kieltä niin ei tuu orpo olo.
Olen kyllä nyt ehkä liian skeptinen... toivottavasti olen väärässä.
 

Watsbak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitenkäs kentälliset laitetaan tämän värväyksen saavuttua, sentteri kun on kyseessä? Itse näkisin, että joko Sundström tai Hanzla pelaa laidalla. Sundström Hjalmarssonin paikalle ja Hanzla kakkosen keskelle?

Lööke-Holmström-Sundström
Wännström-Hanzla-Stålberg

tai

Lööke-Holmström-Hanzla
Wännström-Sundström-Stålberg
Veikkaisin, että kokeillaan juuri tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Hanzla ottaa Sundströmin paikan kakkosen keskeltä.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelaako Hanzla ja Lööke jo tänään? Varmasti tiukka matsi tulossa. Sport ollut perinteisesti Pelsulle hankala. Ainoa joukkue jota ei ole tällä kaudelle kertaakaan voitettu.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Pelaako Hanzla ja Lööke jo tänään? Varmasti tiukka matsi tulossa. Sport ollut perinteisesti Pelsulle hankala. Ainoa joukkue jota ei ole tällä kaudelle kertaakaan voitettu.
Voisitte kyllä hävitä tänään että Sport saa mahdollisuudet mennä sääleistä jatkoon ja sen jälkeen pudottaa Manselaiset pois teidän mestaruushaaveiden tieltä;)
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voisitte kyllä hävitä tänään että Sport saa mahdollisuudet mennä sääleistä jatkoon ja sen jälkeen pudottaa Manselaiset pois teidän mestaruushaaveiden tieltä;)
Joo Sportilla taitaa olla paras recordi juuri Pelsua ja Tampereen jengejä vastaan. Pelsulla kyllä olisi tärkeä saada tuo kotietu kun vastassa tod näk Kärpät tai IFK.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Saapuu tänään Vaasaan pelaa huomenna.
Tyhmä kysymys mutta onko siirtosäännöt muuttuneet viime vuosista. Aikaisemminhan pelaajan on pitänyt olla Suomessa 15.2. klo 23.59. Ja joskushan näitä siirtoja on jopa hylätty jälkikäteen näistä syistä ettei pelaaja ole ollut Suomessa siirtoajan mennessä umpeen.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Haiskahtaa niin paniikkihankinnalta että! "Otetaan nyt tää kun ei muuta ole markkinoilla" ´saadaan yhteistyökumppanit ja fanit tyytyväisiksi. Ja oliko sentterille tarvetta? Ja ensi kertaa ulkomaille, suoraan kriittiseen paikkaan kun pleijaripaikka on haarukassa. Onneksi nyt Svoboda puhuu samaa kieltä niin ei tuu orpo olo.
Olen kyllä nyt ehkä liian skeptinen... toivottavasti olen väärässä.
Onhan tuossa hankinnassa logiikkaa jos vaikka seuraa viime pelien kokoonpanoa. Sundström on pelannut Hjalmarssonin paikalla laidassa tuoden muun muassa parempaa kulmavääntöä ja lisää maalintekouhkaa hyökkäykseen. Erittäin hyvä kiekon suojaaja ja ehkä meidän tämän hetken ykkösratsu. Siihen Lööke toiseen laitaan ja Axel keskelle niin meillä on taas oikeasti ykkösketju olemassa. Tämä siirto tuo tarpeen sentterille, sillä Eki vetänyt nyt keskellä ja sopii ehkä paremmin laitaan hämmentämään. Sentterit jatkossa Hölmström - Hanzl - Miketinac - Stråka.

Lööken tulo tiputtanee Hultin takaisin A-junnuihin, jotka tarvitsevat pisteitä ja Niemisen katsomoon/13. hyökkääjäksi. Uskon, että Hult palaa toistaiseksi A:n kanssa. Ketjut lienevät jotain tämän suuntaista.

Sundström - Holmström - Lööke
Wännström - Hanzl - Stålberg
Mattsson - Miketinac - Heikkinen
Riska - Stråka - Nalli
Nieminen (Hult)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös