Vaasan Sport 2008-09

  • 600 251
  • 2 328

kääppis

Jäsen
Sport on pelannut tänä keväänä 12 play off peliä ja neljä niistä on päättynyt voittoon jatkoajalla. Näissä neljässä pelissä sattumalla on ollut suuri merkitys ja tyylisi puhua Tammisesta suurena tietäjänä ja valmentajana, joutuu tässä kohtaa erikoiseen valoon.

Näistä jatkoaikavoitoista näit kuinka monta? Yksi voitto tuli hyökkäyssiniseltä tulleesta laukauksesta pompun kautta häkkiin. Loput maalit tuli normaaleista pelitilanteista. Ja mitä tulee Tammiseen, niin aika vitun kova koutsi näyttää olevan kun mies tietää tasan tarkkaan millä tavalla Sport pystyy neljä kertaa kalliimmat ja 10 kertaa paremmat Porin Ässät kaatamaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näistä jatkoaikavoitoista näit kuinka monta? Yksi voitto tuli hyökkäyssiniseltä tulleesta laukauksesta pompun kautta häkkiin. Loput maalit tuli normaaleista pelitilanteista. Ja mitä tulee Tammiseen, niin aika vitun kova koutsi näyttää olevan kun mies tietää tasan tarkkaan millä tavalla Sport pystyy neljä kertaa kalliimmat ja 10 kertaa paremmat Porin Ässät kaatamaan.

Näin näistä peleistä kolme. Itselläni oli vaan tarkoitus korostaa myös onnen merkitystä menestystarinoissa, ilman onnea tällaisia tarinoita ei synny. En pidä Tammisen tyylistä, hänen narsistisesta luonteestaan, mutta kunnioitan häntä jääkiekko-osaajana.
 

Fordél

Jäsen
Joukkueen kasaaminen ja sen rakenne sai kovaa arvostelua pitkin kauden täällä. Nyt on kysyttävä kaikilta arvostelijoilta, että miltä osin Sport meni joukkuetta rakentaessaan pieleen?

Toisin kuin siffa, vastaan mielelläni jopa näihin vähemmän mukaviin kysymyksiin. Itse arvostelin muistaakseni vain sentteriosastoa, joten otan kantaa vain siihen.

Edelleen olen sitä mieltä, että sentteristö olisi voinut olla taitavampi, jolloin esimerkiksi ylivoima olisi taatusti ollut parempaa läpi kauden. Ässät pelissä ylivoima sentään tuotti tulosta ja toivottavasti (Sportin kannalta siis) se pysyy vähintään samalla tasolla playoutien ajan.

Ulkomaalaisetkin täyttävät hienosti paikkansa SM-liigajoukkueen vauhdissa.

Joukkueen parhaiten palkatuimpien pelaajien pitää olla vain muitakin kuin "hienosti paikkansa täyttäviä" pelaajia. Jaakko Suomalaisesta ja Paul Cabanasta on saatu kovalle palkalle vastinetta, mutta parin muun ulkomaalaisten kohdalla ei ole saatu. Hienoa kuitenkin, että kotimaiset pelaajat (esim. Takala) ovat käyttäneet tilaisuuden hyväkseen ja nousseet isompaan rooliin kuin mitä moni oli heille kaavaillut. Silti resurssien käytön pitäsi olla tehokkaampaa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Edelleen olen sitä mieltä, että sentteristö olisi voinut olla taitavampi, jolloin esimerkiksi ylivoima olisi taatusti ollut parempaa läpi kauden. Ässät pelissä ylivoima sentään tuotti tulosta ja toivottavasti (Sportin kannalta siis) se pysyy vähintään samalla tasolla playoutien ajan.

Kiitos Fordel. Olet niitä ainoita kirjoittajia, jotka vastaavat huutoonsa myös jälkeenpäin.

Sportin senttereillä Takala, Sihvonen, Suonpää, Laitinen, Prudden on joukkue edennyt Mestiksen mestaruuteen. Ensimmäisestä SM-liigakarsintaottelusta Porista selvittiin näillä senttereillä voitollisesti. Itse olen sitä mieltä, että, jos Sport voittaa vielä yhden ottelun Ässiä vastaan, niin Sportin kausi on ollut täydellinen menestys niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin. Sportin historia ei tunne vastaavanlaista menestystä yli 30 vuoteen.

Mihin oltaisiin päästy Sportissa niillä sinunkin mainitsemillasi taitavilla senttereillä, jää selvittämättä. Monet heistä ja heidän joukkueistaan ovat joutuneet lopettamaan tämän kautensa jo aikoja sitten.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kiitos Fordel. Olet niitä ainoita kirjoittajia, jotka vastaavat huutoonsa myös jälkeenpäin.

Minä voin ainakin omalta osaltani sanoa, että olen ollut arvostelemassa ym. Olen esittänyt paljon mielipiteitä, joiden takana pysyn edelleen. Toisaalta on tiettyjä asioita, joista en enää Siffa esimerkiksi sinun kanssasi jaksa alkaa edes keskustelemaan, kun tiedän jo ennakolta ainakin suunnilleen mitä rataa ne keskustelut menevät.

Nyt olen yrittänyt "elää joukkueen mukana" ja nauttia peleistä ja tästä ajasta, kun meille pitkästä aikaa on menestystä suotu. Sitten olenkin osallistunut keskusteluun paljon tuola Ässät-Sport ottelusarjan puolella. Sinua onkin itseasiassa sielä näkynyt yllättävän vähän. Olisit Siffa ihmeessä ollut esimerkiksi Porissa paikalla tai ainakin seuraavassa pelissä Vaasassa, välillä tuntuu (myös silloin kun oli huono jakso Sportilla menossa) että olet täälä hirveästi asioista esim. Tamin ketjussa kirjoittelemassa, mutta heität niitä esim. Finhockeyn sivujen perusteella pelejä katsomatta. Toki aina ei voi päästä paikalle...
Itse olen sitä mieltä, että, jos Sport voittaa vielä yhden ottelun Ässiä vastaan, niin Sportin kausi on ollut täydellinen menestys niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin.
Tästä voisinkin heittää palloa sinne suuntaan jossa on lähes poikkeuksetta uskottu Sportin hoitavan pelin kuin pelin, sarjan kuin sarjan. Miten näet Sportin mahdollisuudet jatkossa? Uskotko sinä enää vain tuohon yhden ottelun voittoon vai mihin? Sportin kausi on tosiaan ollut menestys, eikä vähiten myös junnujen johdosta. Toivottavasti joukkueella ei ala olla maha jo liiankin täynnä vaan hurmiossa jaksetaan painaa eteenpäin, sillä nyt jos koskaan meillä on paikka yrittää iskeä liigakartalle. Tätä ei välttämättä kovin äkkiä taas uudestaan tule vastaan.
Mihin oltaisiin päästy Sportissa niillä sinunkin mainitsemillasi taitavilla senttereillä, jää selvittämättä. Monet heistä ja heidän joukkueistaan ovat joutuneet lopettamaan tämän kautensa jo aikoja sitten.
Niin tuohan ei ollut minulle, mutta vastataas tähän nyt jotain. Joukkueethan ovat tosiaan lopettaneet kautensa ja vaikka sielä näitä sarjan tähtipelaajia onkin ollut, joita on myös tännepäin huudeltu ja haluttu. Mutta eihän sitä noin voi verrata, eipä heillä ole niin paljoa omissa joukkueissaan tullut kavereilta apua, mitä luutavasti esim. Sportissa olisi tullut. Olet oikeassa että se mihin noilla oltaisiin menty jää selvittämättä, mutta mielestäni tuo viimeinen lause olikin sitten jo enemmän turhaa provosointia. En usko että esim. joku Jokila olisi ainakaan heikentänyt joukkuettamme.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Olisit Siffa ihmeessä ollut esimerkiksi Porissa paikalla tai ainakin seuraavassa pelissä Vaasassa, välillä tuntuu (myös silloin kun oli huono jakso Sportilla menossa) että olet täälä hirveästi asioista esim. Tamin ketjussa kirjoittelemassa, mutta heität niitä esim. Finhockeyn sivujen perusteella pelejä katsomatta. Toki aina ei voi päästä paikalle...

Porin pelin nähtyäni kirjoitin täällä, miten Tamin pelikirja on kehittynyt laadukkaitten harjoitusten myötä olennaisesti syksystä, jolloin analysoin kriittisesti Sportin hyökkäyksiin lähtöjä. TV ja netti-tv antavat paremman katsomopaikan nähdä pelejä pelikirjamielessä tarkemmin kuin paikalla olo. Finhockeyn sivuilta olen tehnyt yhteenvetoja esim. yleisömääristä, yv- ja av-tehokkuuksista, pelaajien piste- ja teholuvuista jne. Ne sivut ovat erinomaisia näihin tarkoituksiin.

Tästä voisinkin heittää palloa sinne suuntaan jossa on lähes poikkeuksetta uskottu Sportin hoitavan pelin kuin pelin, sarjan kuin sarjan. Miten näet Sportin mahdollisuudet jatkossa? Uskotko sinä enää vain tuohon yhden ottelun voittoon vai mihin? Sportin kausi on tosiaan ollut menestys, eikä vähiten myös junnujen johdosta. Toivottavasti joukkueella ei ala olla maha jo liiankin täynnä vaan hurmiossa jaksetaan painaa eteenpäin, sillä nyt jos koskaan meillä on paikka yrittää iskeä liigakartalle. Tätä ei välttämättä kovin äkkiä taas uudestaan tule vastaan.

Minä olen ollut Tamin "kaksi voittoa kolmesta ottelusta"-sloganin hyväksyjä alusta pitäen. Se on kova tavoite sarjan kuin sarjan parhaimmalle joukkueelle. En siis ole odottanut epärealistisesti, että Sport voittaisi poikkeuksetta lähes kaikki ottelunsa. Mestiksessä (esim. Titaaneissa ja SaPKossa) pelasivat Suomen jääkiekkotuotannon aivan terävimmän kärjen parhaat pelaajat. Laadukkaista pelaajista kootut joukkueet voivat voittaa minkä muun joukkueen tahansa. Näinhän minä olen täällä väittänyt.

Sportin uskoin voittavan Mestiksen mestaruuden ja pelaavan SM-liiga-karsinnoissa jo kauden alusta alkaen. Tietäähän en sitä voinut, mutta Sportin kannattajana luottamus joukkueeseen oli luja. Minun toiveeni täyttyvät, jos Sport voittaa vielä yhden kerran Ässät. Se merkitsee yhtä lisäottelua Vaasan täydessä jäähallissa ja SM-liigakarsinnoista yhteensä yli 200 000 euroa puhtaana seuran kassaan. SM-liigaan nouseminen olisi jo yli kaikkien odotuksieni, mutta en pane pahakseni, jos se toteutuu tänä keväänä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ok, kiitos hyvästä vastauksestasi. Ja varsinkin ne asiat mitkä tuli selväksi jätän lainaamatta.

TV ja netti-tv antavat paremman katsomopaikan nähdä pelejä pelikirjamielessä tarkemmin kuin paikalla olo.
Vastaväite tähän sinänsä OT asiaan. Mielestäni livenä näkee paremmin. TV:stä monesti hankala nähdä kokonaisuutta ja välillä kuvataan ties mitä nurkkakahinoita ym:ta todella lähellä. Taas esimerkiksi Porissa minä satuin olemaan aitiopaikalla, varsinkin jos peliä haluaa "pelikirjamielessä" seurailla. Sieltä ylhäältä päädystä näki ja hahmotti kentän erittäin hyvin. Mielestäni ei kahta sanaa siitä etteikö tuo olisi ollut parempi paikka itse pelin analysointiinkin kuin netti-tv.
Mestiksessä (esim. Titaaneissa ja SaPKossa) pelasivat Suomen jääkiekkotuotannon aivan terävimmän kärjen parhaat pelaajat. Laadukkaista pelaajista kootut joukkueet voivat voittaa minkä muun joukkueen tahansa. Näinhän minä olen täällä väittänyt.
Jokseenkin eri mieltä. Esimerkiksi Titaaneissa ja SaPKossa pelanneista pelaajista ei voi sanoa noin ylistäviä sanoja. Titaanien miehistö oli, niin kuin on todistettu, lähes poikkeuksetta korkeintaan hyvää Suomi-sarja tasoa. Eikä monen muunkaan joukkueen osalla voi mielestäni sanoa, että sielä olisi pelannut lähellekkään "jääkiekkotuotannon terävimmän kärjen...." Vaikka et tätä toki ehkä aivan kirjaimellisesti tarkoittanutkaan. Totta on että Mestiksessä mikä tahansa joukkue voi yksittäisessä pelissä voittaa kenet vain, mutta Sport hävisi kyllä turhan useasti näille ns. rosteriltaan selvästi heikommille joukkueille. Tällä menetettiin lähinnä runkkarin kärkipaikka, jonka menetys ei meitä ole nyt onneksi kuitenkaan haitannut.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Syksyllä, kun KooKoo meni voitosta voittoon ja Sport kompuroi, olit sinäkin täällä antamassa osuutesi useiden muiden KooKoo-kannattajien kanssa Sportin toiminnan arvostelemisessa.

KooKoon menestyksellä tai menestymättömyydellä ei ollut niissä keskusteluissa mitään roolia. Mielestäni asioista voi keskustella ja ognanisaatioita voi arvostella, vaikka ne sattuisivat koskemaan jotain muuta kuin omaa suosikkijoukkuetta. Mitä taas niihin omiin kirjoituksiin tulee, niin en ainakaan muista että niissä olisi jotain, mikä kaipaisi nyt selitystä. Olihan se syksylläkin tiedossa, että Sport on vahva ehdokas liigakarsintaan menijäksi, joten tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Ne keskustelut kun vielä pääasiassa koskivat Sportin edellisiä kausia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Seuraavassa pelissä Sportin täytyy kyllä olla tarkkana, ettei hurmos mene yli, ja Ässät rankaise kylmästi Sportin yliaktiivisuudesta. Näissä tilanteissa käy helposti niin, että into menee järjen edelle. Tällä hetkellä Tami pyyhkii Alpolla lattiaa henkisesti aika 100-0, joten sen puoleen selkeähkökin etu on teillä. Jos Sport hoitaa seuraavan pelin, niin Ässien tuska voi kasvaa sellaisiin mittasuhteisiin, että oma tekeminen kentällä menee täysin puuroksi. Tärkeä on tosiaan peli, vaikkei mitään vielä lopullisesti ratkaisekaan.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Vastaväite tähän sinänsä OT asiaan. Mielestäni livenä näkee paremmin. TV:stä monesti hankala nähdä kokonaisuutta ja välillä kuvataan ties mitä nurkkakahinoita ym:ta todella lähellä. Taas esimerkiksi Porissa minä satuin olemaan aitiopaikalla, varsinkin jos peliä haluaa "pelikirjamielessä" seurailla. Sieltä ylhäältä päädystä näki ja hahmotti kentän erittäin hyvin. Mielestäni ei kahta sanaa siitä etteikö tuo olisi ollut parempi paikka itse pelin analysointiinkin kuin netti-tv.

TV:stä ja netti-TV:stä ottelut näkyvät riittävän hyvin pelillisen analyysin puolesta. On elämässä useita syitä, jotka menevät jäähallilla paikan päällä olemisen edelle. Minulla on nyt niitä syitä ollut. Kuitenkin voin sen sanoa, että täällä JA:ssa ei ole montaa nimimerkkiä, joka olisivat viettäneet elämästään aikaansa niin paljon eri jäähalleilla kuin minä. Tämä kausi, josta on muodostunut yksi mielenkiintoisimmista jääkiekon parissa viettämistäni ajoista, on osaltani valitettavasti paikan päällä olemisen suhteen vähäisimpiä.

Jokseenkin eri mieltä. Esimerkiksi Titaaneissa ja SaPKossa pelanneista pelaajista ei voi sanoa noin ylistäviä sanoja. Titaanien miehistö oli, niin kuin on todistettu, lähes poikkeuksetta korkeintaan hyvää Suomi-sarja tasoa. Eikä monen muunkaan joukkueen osalla voi mielestäni sanoa, että sielä olisi pelannut lähellekkään "jääkiekkotuotannon terävimmän kärjen...." Vaikka et tätä toki ehkä aivan kirjaimellisesti tarkoittanutkaan. Totta on että Mestiksessä mikä tahansa joukkue voi yksittäisessä pelissä voittaa kenet vain, mutta Sport hävisi kyllä turhan useasti näille ns. rosteriltaan selvästi heikommille joukkueille. Tällä menetettiin lähinnä runkkarin kärkipaikka, jonka menetys ei meitä ole nyt onneksi kuitenkaan haitannut.

Kyllä minä kirjoitin ihan kirjaimellisesti sen asian, jonka tiedän erittäin hyvin. Suomessa jääkiekon suurista juniorimääristä noin 1% kehittyy laatupelaajiksi, jotka pystyvät jatkamaan jääkiekkoilijan uraansa Mestiksessä tai sitä ylemmissä sarjoissa. Nämä laatupelaajiksi kehittyneet jääkiekkoilijat ovat harjoitelleet omaa ja muita lajeja aivan pienestä lähtien. Mestis-tasolle nousseet pelaajat ovat olleet lajissaan mukana 10-15 vuotta, kun he ovat nousseet jonkin Mestis-seuran joukkueeseen. Suurimmasta osasta B- ja A-junioreiden Suomen mestareista tai mitalipelaajista ei ole tullut Mestis-tason pelaajia.

Titaanit ja SaPKo olivat tällä kaudella Mestis-joukkueita ja koottu Suomen terävimmästä laatujuniorijoukosta. Tasokkaista pelaajista koottu Mestis-joukkue voi voittaa, niinkuin tapahtuikin, minkä muun Mestis-joukkueen tahansa. Näinhän tapahtuu kaikissa lajeissa ja sarjoissa ympäri maailman.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Torsain matsin lipunmyynti

Ensinäkin pahoitteluni, jos tuli väärään ketjuun, sillä en tiennyt mihin ketjuun tämä nyt sopisi.

Eli liput tulevat huomenna klo. 9.00 myyntiin ja tulevat menemään samantien. Haluaisinkin nyt kysyä, mistä on varmin ja nopein ostaa liput? Istumapaikat menevät alta 10min ja jos lippu.fi on taas tukossa niin taitaapa jäädä paikat saamatta, varsinkin kun useampi vierekkäinen täytyisi saada. Varmin tapa lienee mennä esim. johonkin ABC:lle jonottelemaan? Itse menen tietenkin seisomaan...
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse luotan Internettiin ja Lippupisteen surkeisiin sivuihin. Sieltä olen tähän asti liput saanut ja toivottavasti nytkin. Onnea kaikille yritykseen, aika arpapeliä tuo tuntuu olevan.
 

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse luotan Internettiin ja Lippupisteen surkeisiin sivuihin. Sieltä olen tähän asti liput saanut ja toivottavasti nytkin. Onnea kaikille yritykseen, aika arpapeliä tuo tuntuu olevan.

Joo kyllä mäkin luulen, että ABC:ltä ei kovin montaa lippua ainakaan istumakatsomoon myydä. Eka kaveri kaivaa lompakkoa esille, niin loput paikat on jo menneet. Noin hieman kärjistäen, mutta kuitenkin.

Jos lippupisteen verkkopalvelu vaan kestää kuormituksen ja ne saa liput kirjoitettuakin, niin eiköhän ne sieltä suurimmalla todennäköisyydellä irtoa. Kannattaa varmaan olla jo ennen yhdeksää kirjautuneena... 9.03 voi olla jo myöhäistä...

Se mikä lippupisteen systeemissä on syvältä, on että paikat pitää varata aina katsomolohkon mukaan. Esim lippupalvelulla on yleensä vaihtoehto "parhaat saatavilla olevat paikat".
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse luotan Internettiin ja Lippupisteen surkeisiin sivuihin. Sieltä olen tähän asti liput saanut ja toivottavasti nytkin. Onnea kaikille yritykseen, aika arpapeliä tuo tuntuu olevan.

Itse yritin sitä kautta viime peliin niitä saada mutta vituiksi meni. Arpapeli tosiaan taitaa olla kyseessä, joten munkkiin se on taas luottaminen. Onko kellään tietoa millaiset jonot oli viime pelin osalta esim. Studio Ticketin ovella? Kandeeko mennä jo seitsemän aikaan oven taakse että olisi jotain toivoa saada edes seisomapaikat?
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Itse yritin sitä kautta viime peliin niitä saada mutta vituiksi meni. Arpapeli tosiaan taitaa olla kyseessä, joten munkkiin se on taas luottaminen. Onko kellään tietoa millaiset jonot oli viime pelin osalta esim. Studio Ticketin ovella? Kandeeko mennä jo seitsemän aikaan oven taakse että olisi jotain toivoa saada edes seisomapaikat?

En tiedä Ticketistä, mutta itse ajattelin huomenna mennä siinä puoli ysiltä jäähallille että saan lipun ostettua. Jos pitäisi veikata, niin eniten porukkaa on Ticketissä ja abc:llä. Viimeksi jäi liput saamatta kun menin torstai aamuna jäähallille, oli jo loppuunmyyty.
 

Ihmemies

Jäsen
En tiedä Ticketistä, mutta itse ajattelin huomenna mennä siinä puoli ysiltä jäähallille että saan lipun ostettua. Jos pitäisi veikata, niin eniten porukkaa on Ticketissä ja abc:llä. Viimeksi jäi liput saamatta kun menin torstai aamuna jäähallille, oli jo loppuunmyyty.

Tuo torstain peli on nyt sitten loppuunmyyty. Kävin äsken Studio Ticketissä kyselemässä lippujen perään, mutta aika hiljaista oli. Varmaan loppunut jo tunteja sitten.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ennakkomyynti näköjään siirretty suurehkon kysynnän vuoksi tänne: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=102746566

Voiko pientä ihmistä enempää vituttaa nämä trokarit...
Todellakin vituttaa nämä trokarit. Ilmiselvästi liput ovat liian halpoja kun jopa yli 50% katetta saadaan huuto.netissä. Nyt ottaa päähän aivan pirusti ettei tullut play off-kausaria hankittua. Sekin toisaalta johtuu siitä että tiesin etukäteen etten pääse montaakaan PO-peliä katsomaan paikan päälle.
 
Viimeksi muokattu:

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jos tuo mökki ei mene kauden jälkeen remonttiin, niin ihmettelen. Kapasiteetti näihin peleihin auttamatta liian pieni. Ostat lipun ennakkoon ja saat tulla puolitoista tuntia aikaisemmin jonottamaan että pääset sisälle halliin. Erätauoilla et voi lähteä mihinkään, kun ei mahdu liikkumaan.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Enpä lähtisi kyllä ostamaan lippuja tuolla rahat-ensin-tilille-sitten-lippu-postiin-tyylillä, kun matsikin on jo torstaina. Tarkoittaa käytännössä sitä, että ostajalla on oltava sama pankki kuin myyjällä jotta siirto näkyisi heti, ja postituksessa menee se 1-2 päivää riippuen siitä koska kirje laitetaan menemään. Ei paljon lämmitä jos lipun sisältävä kirje tupsahtaakin jostain syystä vasta seuraavana tiistaina postilaatikkoon. Sitten väitelläänkin Huuto.netin ongelmat-palstalla viikkokausia eteenpäin.

Kyllä oli muuten Lippu.fi tukossa aamulla kun lipunmyynti käynnistyi. Itsellekin tuli jo tilausvahvistus lipuista, mutta varsinaisia lippuja ei vielä sähköpostiin tullut. Virheilmoitus vain, jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Kuulemma tämän ja huomisen päivän aikana käsittelevät nämä tapaukset, niitä vissiin jonkin verran on. Ainakin väsyneen alistuneesti naurahti asiakaspalvelija kun kysyin että en vissiin ainoa kyselijä ole Sport-Ässät-lipputoimituksen perään..
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Lippu.fi oli täysin kusessa ensimmäiset 50 minuuttia, kun lippuja ruvettiin myymään. Ensin 20 minuuttia mikään ei toiminut ja sen jälkeen heitti virhettä tasatahtiin, kun yritti päästä lippuvaiheesta eteenpäin. Lopulta sain ostettua lipun, mutta sen jälkeen heitti "virhettä" ja vaikka sainkin maksettua, niin lippu jäi puuttumaan. Olen pommittanut lippupistettä sähköpostilla, että josko sieltä lippu vielä tulisi. Saa nähdä.
 

Teela

Jäsen
Lopulta sain ostettua lipun, mutta sen jälkeen heitti "virhettä" ja vaikka sainkin maksettua, niin lippu jäi puuttumaan. Olen pommittanut lippupistettä sähköpostilla, että josko sieltä lippu vielä tulisi. Saa nähdä.

Kannattaa ennemmin soittaa siihen asiakaspalvelunumeroon. Itselle kävi samalla lailla ostaessani viime tiistain matsiin lippuja. Sähköpostilla en koskaan saanut vastausta, mutta puhelimen päähän sai suht pian jonkun vastaamaan. Ottivat ylös tiedot varausvahvistuksesta ja myöhemmin saman päivän aikana lähettivät lipun sähköpostiin.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Olen pommittanut lippupistettä sähköpostilla, että josko sieltä lippu vielä tulisi. Saa nähdä.
Kyllä ne sieltä tulee viimeistään huomisen aikana. Itse sain lippuni äsken sähköpostiin, tilasin heti aamulla. Ilmeisesti melkoinen ruuhka siellä päällä, kun arvatenkin kymmenillä ellei sadoilla kävi samalla lailla.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Ihmettelen suuresti miten jengi saalisti nuo istumapaikat aina niin nopeasti.
Eihän noita edes ehditty myydä missään.

Ei viime lauantain matsiin eikä tämän viikon torstainkaan matsiin.

Pari seisomapaikkaa sain tuttujen avustuksella, mutta siinäpä se taas oli. Kuulemma soittamalla ja varaamalla tms. onnistuu nuo istumapaikkojen rosvoamiset, pitääkö paikkansa?
 

Fordél

Jäsen
Jätetään KooKoo-ketju rauhaan ja siirretään keskustelu oikeaan ketjuun.

Sportin ykköshyökkäysketju oli eilen Aikins-Prudden-Koivisto. Se pelasi huippupelin juuri silloin, kun sitä tarvittiin. Prudden ja Aikins uurastivat niin 5/5- kuin erikoistilanteissa. Kuten jo kerroin Ässien huippuvahvistukset NHL-Rasmussen ja Damon jäivät Sportin ulkolaisten varjoon. Pruddenin ja Aikinsin panos ei ollut pieni vaan erittäin suuri tulokseen, jonka ansiosta Sportilla on otteluvoitot 3-2 ennen huomista kotiottelua.

Ylläoleva liittyy tähän mahdolliseen Tammisen KooKoon tj-kuvioon siinä mielessä, että myös Tamin ulkolaiset hankinnat ovat kotimaisten hankintojen lisäksi olleet nappisuorituksia.


Sulla on siffa aina hauska tapa vertailla erilaisia asioita. Olet tässä asiassa suorastaan ilmiömäinen! Odotan mielenkiinnolla koska laajennat reviiriäsi jääkiekosta muihin elämän aloihin ja vertailet esim. suklaata ja tiistaita keskenään.

Ässien ulkkarit ovat Ässien ulkkareita ja heidän panoksensa mitataan ensi sijaisesti hyötyyn Ässiä kohtaan. Sportin ulkkarit taas pitää ensisijaisesti arvioidan sen hyödyn mukaan, jonka he tuottavat Sportille. On mielenkiintoista kuinka lyhytnäköinen olet ja muutama hyvän ottelun takia unohdat pelaajien läpi kauden kestäneen konttailun.

Olet varmasti myös todella kokenut kaveri mitä tulee kiekkohommiin, mutta et suostu tunnustamaan, että sijoitettuihin panostuksiin nähden, Sportin ulkkarit ovat heikkoja hankintoja (poislukien Cabana). Sinun ylistämäsi Sportin johtoporras tarkastelee onneksi asiaa juuri näin eli panos suhteessa saavutettuun hyötyyn ja näin tekee myös suurin osa kirjoittajista (allekirjoittanut mukaan lukien). Sportin onneksi et päätä joukkueen ulkomaalaispelaajista (oletan näin), sillä koska mielestäsi Sportin ulkkarit ovat nappihankintoja, sorvaisit heille ilman muuta jatkon. Epäilen vahvasti, että Sportin johto ei tätä tee, koska se ei näe saavutettua hyötyä suhteessa panostukseen selkeästi plusmerkkisenä. Tästä osoituksena tuskin yksikään Sportin ulkkareista jatkaa ensi kaudella (poislukien taas Cabana).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös