Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 301 016
  • 1 411

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Yksi juttu mitä ihmettelen ja mitä en oikein arvosta on se, että fiksunkin oloisilla nimimerkeillä on tossa allekirjoituksena joku
"kerran sanoin vahingossa jotain väärin - nim. Kumielvis otteluseurannassa 13.10.2006" -tyylinen toisen nimimerkin lainaus. Siis jossa pointti on että toinen sanoi joskus jotain väärin asiasta mistä väännettiin joskus vuosi sitten. Mun mielestä toi on vaan tosi lapsellista pitää tommosta "voitontaljaa".
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Muutama kanssakirjoittaja on jo nostanutkin nimimerkki TomiP:n tähän ketjuun ja niin nostan minäkin. Aivan käsittämättömän puusilmäistä yhden agendan paatosta tulee ulos ja pohjaton persu-viha kaupan päälle.

Lisäksi näyttää siltä että nimimerkki julistaa ihan väärällä palstalla. Viestejä on jo kerääntynyt jo jokunen, joista näyttää tasan yhden liittyvän jääkiekkoon. Täältä siis tähän.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Muutama kanssakirjoittaja on jo nostanutkin nimimerkki TomiP:n tähän ketjuun ja niin nostan minäkin. Aivan käsittämättömän puusilmäistä yhden agendan paatosta tulee ulos ja pohjaton persu-viha kaupan päälle.

Lisäksi näyttää siltä että nimimerkki julistaa ihan väärällä palstalla. Viestejä on jo kerääntynyt jo jokunen, joista näyttää tasan yhden liittyvän jääkiekkoon. Täältä siis tähän.
Unohdit vielä täysin idioottimaisen käytöksen lisäksi vielä toisia nimimerkkejä ja heidän mielipiteitään kunniottamatta jättämisen. Kaiken huipuksi kun jokun argumentti ammutaan alas, tempaistaan joku toinen, täysin aiheeseen liittymätön kommentti ja haukutaan toinen idiootiksi, tolloksi tai vastaavaksi. Bannivasaran olisi pitänyt heilahtaa jo monta kertaa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Muutama kanssakirjoittaja on jo nostanutkin nimimerkki TomiP:n tähän ketjuun ja niin nostan minäkin. Aivan käsittämättömän puusilmäistä yhden agendan paatosta tulee ulos ja pohjaton persu-viha kaupan päälle.

Lisäksi näyttää siltä että nimimerkki julistaa ihan väärällä palstalla. Viestejä on jo kerääntynyt jo jokunen, joista näyttää tasan yhden liittyvän jääkiekkoon. Täältä siis tähän.

Tulin palstalle yksilölajien takia. Jääkiekosta en välitä oikeastaan paskankaan vertaa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Tulin palstalle yksilölajien takia. Jääkiekosta en välitä oikeastaan paskankaan vertaa.

Kiitos rehellisestä vastauksesta.

Jatkokysymyksen voikin heittää nimimerkille @Moderaattorit: Millä perusteella niitä kirjoitusoikeuksia palstalle annetaan? Ei ainakaan ilmeisesti kanssakirjoittajien viihtyvyyden vuoksi.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Ote Jatkoajan keskustelupalstan säännöistä:

Hakemusta kirjoittaessani sanoin, että yksilölajit ovat pääintressini.

Seuraan kyllä maajoukkuejääkiekkoa, sarjajääkiekkoa seuraan vähemmän sattuneesta syystä. Jääkiekkokeskusteluihin en hirveästi ole kommentoinut, koska en koe, että minulla olisi hirveästi niissä annettavaa. Toki ei se keskustelu jääkiekko-osioissa kovin korkeatasoista ole, joten ehkä olen kainostellut suotta.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toki ei se keskustelu jääkiekko-osioissa kovin korkeatasoista ole, joten ehkä olen kainostellut suotta.

Sori nyt, mutta tähän on jo puututtava. Ilman Jatkoajan jääkiekkoketjuja esim. iltapaskat olisivat vielä enemmän kujalla lätkäuutisoinneissaan (käyvät ne hakemassa uutisensa täältä muistakin aiheista) kuin nyt ovat. Jääkiekkokeskustelun taso on Jatkoajassa helvetin korkea, joka perkeleen joukkuetta Suomi-sarjasta NHL:ään analysoidaan koko ajan tarkasti ja antaumuksella, lisäksi erilaiset tilastot ja spekulaatiot, mitä moninaisimmat näkemykset, kaikkea on ja lisää tulee koko ajan.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Sori nyt, mutta tähän on jo puututtava. Ilman Jatkoajan jääkiekkoketjuja esim. iltapaskat olisivat vielä enemmän kujalla lätkäuutisoinneissaan (käyvät ne hakemassa uutisensa täältä muistakin aiheista) kuin nyt ovat. Jääkiekkokeskustelun taso on Jatkoajassa helvetin korkea, joka perkeleen joukkuetta Suomi-sarjasta NHL:ään analysoidaan koko ajan tarkasti ja antaumuksella, lisäksi erilaiset tilastot ja spekulaatiot, mitä moninaisimmat näkemykset, kaikkea on ja lisää tulee koko ajan.

Toki asiantuntemusta ja tietoa palstalla on hirveästi. Tarkoitin tasolla sitä perinteistä jankkausta ja muiden mielipiteille nauramista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TomiP:n "yksilöurheilu" on ainakin tähän asti tarkoittanut lähinnä hiihtoa ja yleisurheilua, niin ja ampumahiihtoa tietysti. Muun urheilun etusivulla taitaa olla kuusi suosittua yksilöurheilutopiccia, joihin ei ole ollut mitään sanottavaa. Ei siinä siis mitään pahaa ole, mutta hiukan vain huvitti, kun minulle on jäänyt kuva että joitain suosittuja yksilöurheilulajeja hän arvostaa jopa jääkiekkoa vähemmän.
Minusta TomiP on hieno nimimerkki. Ei tulisi IRL tuhlattua juuri aikaa hänenlaistensa mielipiteille altistumiselle, mutta täällähän ne tulee luettua tarkasti kuin Jokereiden toimistolla.
 

Tuamas

Jäsen
Vaikka olenkin sitä mieltä, että @TomiP on kuukauden turhake ja pirun rasittava länkyttäjä, niin onhan toi nyt ihan umpipaskaa lähteä ajojahtiin sen takia ettei janari kirjoittele kiekosta.

Ihan oikeesti hei, jotain rajaa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Hakemusta kirjoittaessani sanoin, että yksilölajit ovat pääintressini.

Seuraan kyllä maajoukkuejääkiekkoa, sarjajääkiekkoa seuraan vähemmän sattuneesta syystä. Jääkiekkokeskusteluihin en hirveästi ole kommentoinut, koska en koe, että minulla olisi hirveästi niissä annettavaa. Toki ei se keskustelu jääkiekko-osioissa kovin korkeatasoista ole, joten ehkä olen kainostellut suotta.

Tämä on se mielenkiintoinen pointti. Jos kerta ei ole annettavaa kiekkokeskusteluun, niin mikä on motivaatio hakea kirjoitusoikeudet jääkiekkoa aiheena pitävälle palstalle?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
onhan toi nyt ihan umpipaskaa lähteä ajojahtiin sen takia ettei janari kirjoittele kiekosta.

Ihan oikeesti hei, jotain rajaa.

+1 tälle

TomiP nyt erottuu joukosta, kun on vähän eriävät mielipiteet, mutta on täällä rasittavampiakin jankuttajia. Esimerkiksi erku pääsee paljon tehokkaamin ainakin tällä suunnalla "ihon alle". Voi tietysti miettiä, että kannattaako välttämättä kirjoitella jääkiekkohenkiselle keskustelupalstalle, jos kiekko ei kiinnosta? Toki keskustelijoiden taso on tällä palstalla, ajoittain härskistä moderoinnista huolimatta, varsin hyvä. Enkä nyt sinänsä tiedä, onko TomiP hyvä keskustelija, mutta mikäs minä hassunhauskuttelija, joka lauseeseen kymmenen pilkkua ja kahdet sulkeet sisällyttävä sepustaja olen sanomaan.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Tämä on se mielenkiintoinen pointti. Jos kerta ei ole annettavaa kiekkokeskusteluun, niin mikä on motivaatio hakea kirjoitusoikeudet jääkiekkoa aiheena pitävälle palstalle?

Montako kertaa minun on sanottava, että minua kiinnostaa keskustella yksilöurheilusta kuten maastohiihdosta. Tämä on niitä harvoja paikkoja, josta aiheesta voi keskustella tasokkaasti suomeksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Montako kertaa minun on sanottava, että minua kiinnostaa keskustella yksilöurheilusta kuten maastohiihdosta. Tämä on niitä harvoja paikkoja, josta aiheesta voi keskustella tasokkaasti suomeksi.

Tämä on ihan totta, paljon mielekkäämpi keskustelupaikka (uskoakseni, en ole kokeillut) kuin joku Suomi24 tai vauvafoorumi. Ota nyt kuitenkin tuo Jypii pois suosikkijoukkueista(kun se ei sitä ilmeisesti ole), vai löytyykö näkemyksiä ensi kauden joukkueen rakennuksesta, onko Tyniltä tullut viime aikoina hyviä peliliikkeitä? Ei täällä tarvitse mitään suosikkijoukkuetta olla nimettynä, varsinkaan jos ei joukkueurheilu kiinnosta. Jotenkin tuo Jypii tuossa vaan häiritsee. Pelkkä "Suomi" loisi paremmin kuvan sellaisesta kansanmiehestä - näkemyksiä meidän kaikkien parhaaksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En mäkään oikein kehtaa kirjottaa lätkäosioon kun siellä on asiantuntijoita ja ite oon vaan tällanen... Kierrättelenkin täällä vaan...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos nyt ei ihan härskisti sääntöjä riko ja alvariinsa tuhoa keskusteluja, niin kaipa tänne järjestyy elintilaa myös hieman kontroversiaalimmalle uudelle kirjoittajalle aika ajoin. Rikkumaton harmonia on kiehtova japanilainen keksintö, mutta sumopainia katsovan on vaan pakko koettaa hyväksyä sellainenkin särö, että joskus joku painija hikoilee ja pieree. Sellaista se elämä vaan on Japanissakin.

Mutta sen sanon teille tytöt ja pojat, että opiskelkaa tohtoreiksi. Pääsette vielä kirjoittamaan kymenä jääkiekkopalstalle jostakin muusta kuin jääkiekosta. Opiskelkaakin niin penteleesti, jotta kansantalous jonakin päivänä oikein kukoistaa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mutta sen sanon teille tytöt ja pojat, että opiskelkaa tohtoreiksi. Pääsette vielä kirjoittamaan kymenä jääkiekkopalstalle jostakin muusta kuin jääkiekosta. Opiskelkaakin niin penteleesti, jotta kansantalous jonakin päivänä oikein kukoistaa!
Sanon, teille arvot pitkät, lyhytkasvuiset ja 185-187 senttiset palstatoverit, että tehkää ensin hyvä alanvalinta ennen kuin alatte tohtoreiksi. Niitä on tietyillä aloilla niin perkeleesti työttömänä, koska työnantajat eivät halua "ylikoulutettuja".
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sanon, teille arvot pitkät, lyhytkasvuiset ja 185-187 senttiset palstatoverit, että tehkää ensin hyvä alanvalinta ennen kuin alatte tohtoreiksi. Niitä on tietyillä aloilla niin perkeleesti työttömänä, koska työnantajat eivät halua "ylikoulutettuja".
Nykymenolla Suomessa on vuoteen 2030 mennessä n. 11,8 miljoonaa tohtoria.

Koska esim. Saksassa tohtoreita on tuolloin arviolta vain n. 470 000, ja Yhdysvalloissa n. 1,1 miljoonaa, tohtoriviennistä tulee Suomen ehdoton vientivaltti, kunhan tuotantokustannukset kyetään säilyttämään nykytasolla.

Ja minä, miksi näitä tässä ketjussa mietin?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jotenkin herää kysymys mielessäin, että erku ja TomiP ovat tuttuja toisilleen. He eivät kylläkään ole vähiten arvostamiani nimimerkkejä, mutta pienellä teoreettisella lankojen yhdistämisellä kävi tällainenkin mahdollisuus mielessä.

Vähiten arvostamiani nimimerkkejä ovat edelleen he, jotka esiintyvät palstalla jonain muuna, kuin siviilissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös