Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 300 068
  • 1 411

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laura Ruoholan perseestä ei jonne edes tiedä. Ajaisin kyllä sinnekkin.

Jos löydät sinne, pystytä sinne majakka.

Ja jotta tämä liittyisi ketjun aiheeseen, niin sanottakoon, että tällaisten härskeilyjen kirjoittajat eivät kuulu vähiten arvostamiini nimimerkkeihin. Kyllä miehen pitää edes jossain saada puhua rasvaisia juttuja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos löydät sinne, pystytä sinne majakka.
Ei sinne mahdu kun siä on jo mun Kukko!

Ja jotta tämä liittyisi ketjun aiheeseen, niin sanottakoon, että tällaisten härskeilyjen kirjoittajat eivät kuulu vähiten arvostamiini nimimerkkeihin. Kyllä miehen pitää edes jossain saada puhua rasvaisia juttuja.
Pari päivää ja tääkin kielletään...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä miehen pitää edes jossain saada puhua rasvaisia juttuja.
Jos lääkäri joskus sanoo minulle, että verisuoneni ovat tukkeutumassa, niin näen, että Johnnyn juttujen lukeminen on pääasiallinen syy diagnoosiini.

***

Vähiten arvostamistani tyypeistä suurin osa on ikibannattu. Joskus se kestää modeilla vuosiakin ymmärtää, että kenkiä pitäisi. Josko ovat modet Hämeestä kotoisin, turenkimafiaa.

Hashtag headshot.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei täällä minun lisäkseni montaa ole.

Kuolleet eivät kelpaa tänne.

Mitähän juuri tein?

-Halveksinko kuollutta näyttelijä Roger Moorea?
-Uhkasinko tappaa nimimerkki Roger Mooren?
-Olinko juuri rasistimainen kuolleita kohtaan?

Ja enpä vakavammin sanottuna jaksa miettiä kuka on mulkku ja kuka ei. Tulkoon ne keskusteluissa esiin joissain aiheissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä arvostan vähiten nimimerkkejä, jotka heiluvat täällä jatkuvasti humalassa. Jotenkin sitä ajattelee, että elämä on ainutkertaista ja miksi sitä kannattaisi tuhlata ryyppäämällä. Toisaalta jossain määrin ymmärrän ihmisiä, jotka ryyppäävät koko ajan, että sikäli tilanne on kummallinen.
Minä myönnän olevani nimimerkki, joka on täällä heiluessaan humalassa. Nytkin olen. Heilun täällä kuitenkin harvakseltaan. Enkä ole aina humalassa. Suurimman osan ajasta olen ihan selvä. Käyn töissä, vietän aikaa perheen kanssa, kokkailen, luen... Välillä sitten vedän kännit, ja aina joskus kännäillessä tekee mieli kirjoitella tänne. Mihinkään muualle en muuten edes kirjoittele. Ei mulla ole fakebookkeja, pentagrammeja, shittereitä eikä tiktakkeja. Ja lyön satasen vetoa, että kirjoitan parempaa suomea kolmessa promillessa kuin suurin osa teistä selvänä. Mielipiteeni saattavat olla mielestäsi vääriä, mutta et voi väittää että esittäisin ne lukukelvottomasti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Turha Kaukalo tägäsi minut löylyhuoneeseen. Lisäksi kerskailee ikuisella varjomoderaattorin arvolla, josta kaltaiseni lahjomattomat kirjoittajat kieltäytyivät ehdoitta. Aivan bottom tier nimimerkki. Ignoroin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Turha Kaukalo tägäsi minut löylyhuoneeseen. Lisäksi kerskailee ikuisella varjomoderaattorin arvolla, josta kaltaiseni lahjomattomat kirjoittajat kieltäytyivät ehdoitta. Aivan bottom tier nimimerkki. Ignoroin.


Olen jälleen kerran syytön, sillä ikävät modet siirsivät viestini Löylyihin! MINÄ. OLEN. SYYTÖN. JÄLLEEN.
 
K

Kiekkokatsoja

Ne ovat tuolla näkymättömissä. Turha luetella nimimerkejä. Josko kirjoittaja pääasiassa osoittaa kykyä vittuilla tai haastaa riitaa, niin piiloon vaan.
Ihan turha on lukea, idioottien viestejä. Miksi mun tulisi ottaa vastaan, tuntemattoman ihmisen pahaa oloa, piiloon vaan.
Suosittelen.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Itse arvostan itseäni vähiten. Pelkään muiden arvosteluita, vaikka fyysisesti eivät voi (ehkä) minua hakata. Evil, Lert, Johnny B. Goode, Roger Moore ovat asiallisia, ehkä. Savolainen vastaa aina väärään ketjuun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös