Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 301 011
  • 1 411

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jotta palstaveljet saavat hieman kuvaa minun ei-arvostamisistani, niin laitan oman TOP-3 -listan:

1. The Original Jags:

Aivan karmea yhden asian jankkaaja. Tietoa Venäjän kiekosta löytyy huikeasti, mutta mitä sillä tekee, jos kirjoitustyyli keskittyy jatkuvaan provosointiin.
.

En tiedä miten aktiivisesti olet palstaa lukenyt ennen rekisteröitymistä, mutta outona ja jopa vähän epäsopivana pidän sitä, että nostat tässä nyt esiin nimimerkin, joka ei ole kirjoittanut viestiäkään palstalle sinä aikana, kun olet ollut jatkiksen muonavahvuudessa.

Äläkä unohda, että asia kuin asia tai laji kuin laji, on Mustillakorteilla aina kaveripiirissään asiantuntija jonka kanssa hän on sattumoisin juuri tästä asiasta keskustellut hiljattain.

Heh. Tämä on kyllä oiva huomio. Joku voisi jo epäillä, että ainakin osa näistä kavereista on mielikuvitushahmoja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
En tiedä miten aktiivisesti olet palstaa lukenyt ennen rekisteröitymistä, mutta outona ja jopa vähän epäsopivana pidän sitä, että nostat tässä nyt esiin nimimerkin, joka ei ole kirjoittanut viestiäkään palstalle sinä aikana, kun olet ollut jatkiksen muonavahvuudessa.

Pari vuotta olen lueskellut ennen rekisteröitymistäni, ja olen myös tutustunut Jagsin viestihistoriaan, yhtenä hirveänä esimerkkinä keskustelu NL:n olympiajoukkueesta 1988 ja miten se voittaisi kaikki nykypäivän joukkueet. Ja löytyyhän sieltä muunmuassa ketju, "Yhdysvaltojen ajautuminen kohti diktatuuria jatkuu"...
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erku on kyllä omissa kirjoissa ehkä vahvin ehdokas tämän tittelin haltijaksi, kyseinen kaveri seuraa nimimerkkiä Mustatkortit sen verran antaumuksella että ihan hämmentää kaltaistani paljon Jatkoajan keskusteluja lukevaa henkilöä. Nimimerkistä tulee mieleen räksyttävä pikkukoira joka seuraa postinjakajan kannoilla, välillä postimies joutuu ravistamaan koiran lahkeesta irti mutta ei juuri muuta huomiota sitten annakkaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erku on kyllä omissa kirjoissa ehkä vahvin ehdokas tämän tittelin haltijaksi, kyseinen kaveri seuraa nimimerkkiä Mustatkortit sen verran antaumuksella että ihan hämmentää kaltaistani paljon Jatkoajan keskusteluja lukevaa henkilöä. Nimimerkistä tulee mieleen räksyttävä pikkukoira joka seuraa postinjakajan kannoilla, välillä postimies joutuu ravistamaan koiran lahkeesta irti mutta ei juuri muuta huomiota sitten annakkaan.

Aika sopiva vertauskuva, kieltämättä.

Vähän harmittaa silti tällaisen ketjun olemassaolo. Toki subjektiivisia mielipiteitä saa ja kannattaa aina ilmaista mutta ylipäätään en itse kovin paljoa "vähiten arvostettavaa" toimintaa ole enää jatkiksessa muutamaan kuukauteen havainnut. Yksi melkoisen hyvä täsmälääke on pysyä pois ketjuista joissa senhetkisellä viimeisellä sivulla on käynnissä jokin jonninjoutava juupas-eipäs-väittely.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ajattelin, etten tähän ketjuun enää kirjoita. Mutta on se tämä kuitenkin sanottava.

Mksiköhän jotkut ovat vielä aikuisenakin koulukiusaajia. Siis ylipäänsä kukaan. Luulisi, että ihminen aina kasvaisi moisesta pois.

Esim. Jääkoneenkuljettaja ei nykyaikoina kirjoita jääkiekosta mainitsematta jollain tapaa suoraan tai rivien välissä, että Karhunen on paska. Kehuiko viime keväänä häntä kertaakaan? No, ei tietenkään.

Aiemmin (minulla sinänsä sangen tuntematon) nimimerkki Korkki oli hänen kiusaamiskohteenaan. Jääkoneenkuljettaja ei elä jos ei saa kiusata jotakin. Siis ei hän erityisesti minua kiusaa, vaan ylipäänsä aina jotakin.

Alhaista toimintaa. (joo, olen Karhusen äiti, isä, rakastajatar, mummo, sisko, veli, jne.)
 

Snagari

Jäsen
(joo, olen Karhusen äiti, isä, rakastajatar, mummo, sisko, veli, jne.)
Mä olen Tomi Karhusen lemmikkikoira ja saan enemmän koppeja kuin se.

Kevennys.

Enpä mä haluaisi enempää ketään haukkua, vaikka erimielisyyksiä on ollutkin, mutta Kai Nu Laineen provosaatioretki oli kyllä kummallinen kun olin kuitenkin häntä ihan asiallisena kirjoittana pitänyt. Ehkä tauko opettaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jotta palstaveljet saavat hieman kuvaa minun ei-arvostamisistani, niin laitan oman TOP-3 -listan:

1. The Original Jags:

Aivan karmea yhden asian jankkaaja. Tietoa Venäjän kiekosta löytyy huikeasti, mutta mitä sillä tekee, jos kirjoitustyyli keskittyy jatkuvaan provosointiin.
Jags on jatkanut vanhaan malliin pelikiellosta vapauduttuaan. Loistavaa keskustelua jääkiekosta, mutta heti keskustelun mennessä ulkojääkiekkoilullisiin asioihin(lue; Venäjä-keskusteluun), alkaa poliittinen taistelu. En ihmettele yhtään, miksi hänelle aikoinaan annettiin ikuinen porttikielto vapaan puolelle.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tarinankertoja. Uskomaton viha hyvin monia ihmisiä kohtaan, vaikka kirjoittaja määrittelee itsensä suvaitsevaiseksi. Etenkin Perussuomalaiset ovat herralle erittäin vastenmielisiä ja kaikki Suomen politiikan ongelmat ovat pohjimmiltaan heistä lähtöisin.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Lähes kaikki politiikkakeskusteluun kantaa ottavat jäsenet. Tämä keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä kokkaripellejä ja persuperseitä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Lähes kaikki politiikkakeskusteluun kantaa ottavat jäsenet. Tämä keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä kokkaripellejä ja persuperseitä.
Olen lopettanut koko politiikkaketjujen lukemisen. Jos mulle vittuillaan täällä typosta ottelukestustelussa, niin en tiedä mitä kävis jos politiikasta alkais avautumaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä kokkaripellejä ja persuperseitä.

Mitäs muita yhtä nerokkaita nimityksiä saisi muodostettua? Demaridickit, kepukepulit, viherpiipertäjät, svedupellet, vassarivitsit ja kristillisdemokraatit?
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mitäs muita yhtä nerokkaita nimityksiä saisi muodostettua? Demaridickit, kepukepulit, viherpiipertäjät, svedupellet, vassarivitsit ja kristillisdemokraatit?

Vaikka noin. Perussuomalaiset eivät ole miettineet kunnolla lyhennettä, kun ovat valinneet puolueelle nimeä. Kyllä perseen ja persun yhteyden näkee sokea-Reettakin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lähes kaikki politiikkakeskusteluun kantaa ottavat jäsenet. Tämä keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä kokkaripellejä ja persuperseitä.

Minun on vaikea arvostaa näin ehdotonta tapaa keskustella, eli joko on oikeassa eli samanmielinen tai sitten alinta kastia, joka ei ymmärrä mistään mitään ja siten myös nimittely legitimoidaan. On se vaan niin tyhmä...

Mikäli kaikki ajattelisivat tämän saman logiikan mukaan, niin Jatkiksen keskustelut olisivat kuolleet jo ajat sitten ja tolkun kirjoittajat siirtyneet muualle puhumaan maailman menosta. On nimittäin niin, että nämä tolkun kirjoittajat ovat lopulta palstan kannalta tärkeämpiä, kuin näyttävät trollit ja sanasepot: he tuovat keskusteluun jotain uutta ja erilaisia näkökulmia, antavat siis sille piristysruiskeen.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Minun on vaikea arvostaa näin ehdotonta tapaa keskustella, eli joko on oikeassa eli samanmielinen tai sitten alinta kastia, joka ei ymmärrä mistään mitään ja siten myös nimittely legitimoidaan. On se vaan niin tyhmä...

Mikäli kaikki ajattelisivat tämän saman logiikan mukaan, niin Jatkiksen keskustelut olisivat kuolleet jo ajat sitten ja tolkun kirjoittajat siirtyneet muualle puhumaan maailman menosta. On nimittäin niin, että nämä tolkun kirjoittajat ovat lopulta palstan kannalta tärkeämpiä, kuin näyttävät trollit ja sanasepot: he tuovat keskusteluun jotain uutta ja erilaisia näkökulmia, antavat siis sille piristysruiskeen.

En ole oikeasti noin jyrkkä, mutta nämä persumieliset ovat heti leimaamassa trolliksi ja miksi milloinkin, kun on eri mieltä heidän kanssaan. Ja olen aidosti sitä mieltä, että persuilla puolueena ei ole mitään hyvää annettavaa Suomelle.
 
Vaikka noin. Perussuomalaiset eivät ole miettineet kunnolla lyhennettä, kun ovat valinneet puolueelle nimeä. Kyllä perseen ja persun yhteyden näkee sokea-Reettakin.

Tai demarin ja dementikon. Ainakin puolueen ikäjakauma ja linjaukset vahvistavat näiden kahden sanan yhteyttä, liekö ihan loppuun asti tuotakaan nimeä mietitty? Muuten täytyy kyllä nimimerkin MustatKortit tapaan ihmetellä ehdottomuuttasi. Jos ei pidä eriävistä mielipiteistä, niin eikö kannattaisi vaan mennä jollekin demaripalstalle? Itse ainakin pidän enemmän juuri sellaisesta keskustelusta, jossa on mukana jopa ideologisia ääripäitä. Samanmielisten hymistely käy aina jossain vaiheessa tylsäksi. Politiikka politiikkana ja ihmiset ihmisinä.
 

Tuamas

Jäsen
TomiP oikein stereotyyppisenä "kansa äänesti väärin"-demarina on kiilannut selvästi mm. erkun ohi.

Aivan käsittämätöntä marttyrointia ja itsensä jalustalle nostamista, vaikka kompetenssia ei ole edes vähää alusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kaikki huumorintajuttomat. Nimimerkkejä en osaa sanoa, kun harvoin tulee edes mietittyä, minkä nimisen kirjoittajan juttua joskus kommentoi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
TomiP oikein stereotyyppisenä "kansa äänesti väärin"-demarina on kiilannut selvästi mm. erkun ohi.

Aivan käsittämätöntä marttyrointia ja itsensä jalustalle nostamista, vaikka kompetenssia ei ole edes vähää alusta.

Osoita sun kompetenssi! Myhiö

Te olette kyllä kaikki yhtä lailla väärässä, jotka muita haukutte muiden haukkumisesta. Siinä salaa nostatte itseänne jalustalle. Itsehän en moista harrasta edes vähää alusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jalustalle itseään eivät nosta kuin miehet, jotka eivät lattialta pysty takaapäin seisaaltaan panemaan. Uhg.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Tai demarin ja dementikon. Ainakin puolueen ikäjakauma ja linjaukset vahvistavat näiden kahden sanan yhteyttä, liekö ihan loppuun asti tuotakaan nimeä mietitty? Muuten täytyy kyllä nimimerkin MustatKortit tapaan ihmetellä ehdottomuuttasi. Jos ei pidä eriävistä mielipiteistä, niin eikö kannattaisi vaan mennä jollekin demaripalstalle? Itse ainakin pidän enemmän juuri sellaisesta keskustelusta, jossa on mukana jopa ideologisia ääripäitä. Samanmielisten hymistely käy aina jossain vaiheessa tylsäksi. Politiikka politiikkana ja ihmiset ihmisinä.

Ongelma ei ole erimielisyys. Vaan se, että persumieliset haluavat ajaa erimieliset pois esim. trollisyytöksin. Persublogeja vuosikausia kommentoineena, tiedän persumielisten halun yksimielisyyteen. Hyvin herkästi tulee erimielisille porttikieltoja.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ongelma ei ole erimielisyys. Vaan se, että persumieliset haluavat ajaa erimieliset pois esim. trollisyytöksin. Persublogeja vuosikausia kommentoineena, tiedän persumielisten halun yksimielisyyteen. Hyvin herkästi tulee erimielisille porttikieltoja.

Eiköhän tämä ole myös sinunkin ongelmasi, tosin vain eri puoluekannan takaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
@TomiP sinä savustat ihmisiä ulos tuolla floodaamisellasi. Mielipiteitä ja väitteitä tulee kuin liukuhihnalta ja kun niistä yrittää keskustella tyydyt johonkin latteaan one-lineriin ja jatkat uudella hihasta vedetyllä ässällä.

Case 1: väitit, että demareilla oli ensimmäiset naiskansanedustajat. Linkitin Wikipedia-artikkelin jossa oli lista muista samaan aikaan valituista muiden puolueiden naisedustajista. Totesit tähän "Pitäähän väite paikkansa. Väite ei kiellä, että muilla ei olisi ollut naisedustajia. Totuus, että naisilla oli SDP:ssä paljon suurempi merkitys kuin muissa puolueissa.". Ja eikun uutta provoa koukkuun.

Case 2: Matti Putkonen. Syytit persuja siitä että sen taustahahmona on tuomittu raiskaaja. Kun kerroin että teon hetkenä hän oli SDP:n jäsen ja tärkeä taustavaikuttaja demareissa, totesit että hän oli rivijäsen. Kun sinua korjatttiin monen nimimerkin toimesta että raiskauksen jälkeen hän toimi SDP:läisissä liitoissa ja vaikutti suuresti kahden demari-pj:n valintaan yli 20 vuoden ajan totesit että ei saanut palkkaa demareilta. Ja eikun uuutta provoa koukkuun.

Case 3. Väitit että persut vihaavat muita puolueita enemmän kuin muut vihaavat persuja. Linkitin uutisen jossa kerrottiin jatkuvista iskuista Persujen puoluetoimistoon. Totesit että pikku töhrimistä joka ei ole vakavaa. Kun huomautin että töhriminen alkanut tapahtua vasta kun kahdesti paskaksi kivetetyt ikkunat peitettiin laudoilla ja kysyin montako kertaa Kepun tai Demarien puoluetoimistoon ollaan isketty viime vuosina totesit aivan absurdin kommentin että "on Suomessa demareita tapettu paljon enemmän kuin persuja.". Tämä on aivan chewbacka-puolustus kamaa joka kieltämättä toimi minuun. Ja eikun seuraavaan provoon

Jos mietitään trolli-syytöksiä sinua kohtaan, niin olet ilmoittanut suosikkijoukkueeksesi JYPin. Et ole kirjoittanut sen palstalle kertaakaan kuten et ole kirjoittanut kertaakaan Liigapalstalle. Myöskään Mestiksestä ei löydy ainuttakaan TomiP:n viestejä.

Sanot toiseksi suosikiksesi Suomen maajoukkueen. Kansainvälinen kiekkopalstalta ei löydy yhtään viestiäsi kuten ei myöskään Yleisestä Jääkiekosta.

Olet kirjoittanut 1 107 viestiä neljän kuukauden jatkoaika-aikasi aikana (varmaan tämän postauksen aikana se on noussut parilla viestillä) joista kaikki Vapaaseen Keskusteluun.

Miksi olet jääkiekkopalstalla jos jääkiekko ei hirveästi kiinnosta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös