Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 301 158
  • 1 411

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gags on toisinaan äärettömän kova vittuilemaan, mutta ei nyt sentään voida perustellusti kehariksi kuvailla. Kun jättääpi sen vittuilun huomiotta, niin paljastuupi mielestäni kelpo tason tapaus.

Vaan kun kaksi SaiPan miestä kävi miestä tässä ketjussa kurmoottamassa, niin siitäpä luonnahti mieleeni aatos, jotta SaiPa lie eilen ottanut Jokereilta käkättimeen.
Kävinpä asian tarkistamassa Liigan sivuilta ja mieleeni juolahtanut aatos sai vahvistuksen.
Eli eipä Gagsin spedeydelle mielestäni löytynyt vahvistusta. Enemmänkin SaiPa-miesten herkkänahkaisuudelle. Ottaisitte oppia Ässä-miehistä. Vittuilua kestetään aimo mälleittäin.

Hyvä vittuilu on ihan viihdyttävää, ei siinä mitään, tuolla eilenkin tuli ihan näppärääkin kuittia Jokeri-naamoilta. Nää Gagsin jutut taas.. No, lue tosta ylempää, tommosta SUN MUTSI ON LÄSKI ja FAIJAS ON HOMO-HINTTARI tyylistä turhanpäiväisyyttä viesti toisensa jälkeen. Vähemmstäkin telotettu jengiä, mutta ilmeisesti Gagsi on jo pidempäänkin sitten saanu tämmöstä harrastaa ilman sanktiota. On kyllä oikein mysteerien mysteeri mistä johtuu jos ei noistakaan ylläkerätyistä napsahda..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
On kyllä yksi palstan mysteereistä, miten Gagsille ei häkki heilahda trollauksesta ja onlinereista. Kaveri tuntuu jotenkin kummallisesti hiihtävän modejen tutkan alla. Mistä lie johtuu...

Mika Saukkonen sanoisi tähän "miettikääpä sitä!"...

Selvähän se on, että Jatkoajassa eivät ole samat säännöt kaikille kirjoittajille, mutta eihän sitä ääneen saisi sanoa...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vituttaa, kun juuri tälläiset mestarit onnistuu parilla viestillä pilaamaan koko otteluseurantaketjun. Sitten ihmetellään kuorossa miksi sitä ei nykyisin voi lukea.

Samaan rasittavaan kategoriaan menevät vielä nämä sankarit, jotka kommentoivat otteluketjua otteluketjussa. Muutama näistä ikitrolleista hyökkää hyvin nopeasti jauhamaan scheissea jos vääräään aikaan kommentoidaan tuomareita, kulttipelaajan tekemisiä tai vastaavaa. Kohtuullisen rasittavaa on lukea tuota ketjua silloin, kun seuran X nillittää ketjussa seuran Y fanien postauksista.

Olisi ihan kiva, jos asialle voitaisiin tehdä jotain.

Muistelisin joskus modejen vetäneen tiukahkoa linjaa siitä, että otteluseurantaan postatuista viesteistä täytyi selvitä kommentoitu ottelu. Jos tahtoa olisi, niin tuon ketjun sisältöön voisi tarttua taas ankaralla otteella ja pitää huolen siitä, että ketju olisi muutakin kuin otteluseurannan seurantaa, turhaa provoilua ja trollausta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Täällä kovasti ihmetellään miksi Gagsille ei häkki heilu. Syy on nähdäkseni se, että hän ei onelinereita (joista muitakaan ei otteluketjuissa rangaista) lukuun ottamatta riko mitään palstan sääntöjä. Toisin kuin esim. FASlapsi purkauksessaan. Vittuilu on taitolaji.
 

Nick Neim

Jäsen
Täällä kovasti ihmetellään miksi Gagsille ei häkki heilu. Syy on nähdäkseni se, että hän ei onelinereita (joista muitakaan ei otteluketjuissa rangaista) lukuun ottamatta riko mitään palstan sääntöjä. Toisin kuin esim. FASlapsi purkauksessaan. Vittuilu on taitolaji.

No eikö se yhden(kin) säännön rikkominen ole riittävä? Tai no ilmeisesti ei ole, koska ei ole mitään rangaistuksia tullut.

p.s. 4 §, 9 §. Osaan laskea kahteen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Meillä maalla oli kouluaikoina tapana sanoa, että koevastauksissa 5 hehtaarin yhtälö oli jostain syystä useimmiten väärin, siinä missä 100 hehtaarin yhtälö oli yleensä oikein. Silti se oli vähemmän oikein kuin 300 hehtaarin yhtälö.

Kai tuo on jonkinlainen universaali ilmiö.

En jaksa suuresti arvostaa toimintaa, jossa kanssakirjoittajien provosoiminen kiehumispisteeseen nousee viestien pääsanomaksi. Jos siitä erektion saa, niin kai se mukavalta tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
En jaksa suuresti arvostaa toimintaa, jossa kanssakirjoittajien provosoiminen kiehumispisteeseen nousee viestien pääsanomaksi. Jos siitä erektion saa, niin kai se mukavalta tuntuu.

Mielestäni tässä on kysymys myös siitä kuinka matala kynnys on provosoitumiseen. Esimerkiksi minua on liki mahdotonta ärsyttää. Se on kuulemma ihan helvetin ärsyttävää sekin. Minun mielestäni moderaattorit hoitavat omaa pesäänsä kaikin puolin hyvin. Se, että joku on ärsyttävä voidaan lukea tietynlaiseksi ominaisuudeksi. Silti ärsyttävä ihminen saa elää ja hengittää. Olen itse ollut yksityisviestein toisinaan minua ärsyttävien ihmisten kanssa ja on melko huvittavaa kuinka sävel silloin muuttuu. Olen jopa huomannut, että ei se kaveri loppujen lopuksi niin ärsyttävä olekaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se, että joku on ärsyttävä voidaan lukea tietynlaiseksi ominaisuudeksi. Silti ärsyttävä ihminen saa elää ja hengittää. Olen itse ollut yksityisviestein toisinaan minua ärsyttävien ihmisten kanssa ja on melko huvittavaa kuinka sävel silloin muuttuu. Olen jopa huomannut, että ei se kaveri loppujen lopuksi niin ärsyttävä olekaan.
Olen näistä asioista pitkälle samaa mieltä. Joskus aiemmin olen todennut suunnilleen siihen tyyliin, ettei täällä niin kehnoa kirjoittajaa olekaan etten häntä jollakin tapaa arvostaisi. Mikäli poikkeus vahvistaa säännön, niin todennäköisesti kyse on tapauksesta jonka moderointi ennen pitkää siivoaa pois nurkista.

Siinäkin olen samaa mieltä, että mikäli on taipumus ottaa nokkiinsa terävistä mielipiteistä ja ärsyttävistä heitoista, niin mieltään saa olla kaikessa rauhassa pahoittamassa maailman tappiin saakka. Niin täällä kuin fyysisessä maailmassa yhtä lailla.

Jatkuvaa itsetarkoituksellista toisten ärsyttämistä ei ole tietenkään pakko sietää, jos tällaisesta ei tykkää. Sukulaisiaan ei voi valita, mutta niidenkään kanssa ei ole aikuisena pakko olla tekemisissä jos ei huvita. Kaverinsa nyt voi aina valita. Ignorekin on olemassa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole laitonta olla mulkku, mutta aika usein Gagsin onlinerit esim. IFK-osiossa on ihan puhtaita provoja, joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin saada IFK-kirjoittajat hermostumaan. Ja mistä lähtien modet ovat alkaneet suhtautua sisällöttömään trollaukseen jollain "oma vika, jos reagoi" -ajatuksella? Moni muu nimimerkki on pienemmästäkin lentänyt palstalta kuin leppäkeihäs, mutta Gags on ilmeisesti Harry Potterin taikaviitan avulla näkymättömissä modeilta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mielestäni tässä on kysymys myös siitä kuinka matala kynnys on provosoitumiseen. Esimerkiksi minua on liki mahdotonta ärsyttää. Se on kuulemma ihan helvetin ärsyttävää sekin.

Aika harvoin sitä itsekin ihan tosissaan ärsyyntyy näistä jutuista täällä. Viimeksi ärsyynnyin oikein kunnolla niistä täysin mauttomista ja "pelisilmättömistä" kirjoituksista Peltonen-SBA -keissin jälkeen. Jos en nyt ihan väärin muista, niin nimim. Elton oli yksi pahimmista trolleista siinä yhteydessä (sori jos haukun väärää miestä/naista).

Mutta yleisellä tasolla kyllä ihmetyttää se, että joidenkin päätavoite kirjoituksissa on tosiaan provoaminen ja vittuileminen. Miksi? Miksi ihmeessä päänaukominen menee joillain sen edelle, että kirjoittaisivat asiaa? Sitä en tajua, enkä varmaan koskaan tule tajuamaankaan. Ehkä isoin syy on se, että he eivät osaa kirjoittaa asiapitoisia tekstejä.
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Radiopää. jatkoajan oikeinkirjoitusken maikka. Aina korostan aina jos täälä joku jotain väärin sattuu loihimaan, on apu lähellä.

Äidinkieli on meille monelle tärkeä asia, mutta harvemmin olen nähnyt palstan ns. kerman ottavan asiakseen ohjata lampaitaan kohti kieliopillista karsinaa ja siinä samalla korjata joka helvetin virhettä. Itse asiassa kaikki negatiiviset muistikuvat ko. aiheesta johtavat juuri tähän samaan nimimerkkiin. Voi toki johtua siitä nillittävästä asenteesta, huumormiehet kun ovat erikseen. Välillä pitääkin piikittää virheistä. Mutta tyylikkyys kuitenkin ennen kaikkea.

Toim. huom. Veli Evil! Jos vielä luet tätä palstaa, niin olen parhaani mukaan muuten yrittänyt vähentää itse-sanan käyttöä väärissä paikoissa. Olet siis saanut sanaasi saatettua edes yhden poloisen verran!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Itse arvostan vähiten näitä NHL-palstan kirjoittajia jotka eivät piittaa upeasta lajista ja liigasta mitään vaan seuraavat kyseistä sarjaa lähinnä suomalaisten takia...

Tämähän alkaa mennä jo huumorin puolelle. NHL-ketjujen pahimpien puusilmien joukkoon kuuluva ja lapsellisiin mittoihin kasvaneen Mikke-vihansa ansiosta "kuuluisuutta" kerännyt hahmo käy haukkumassa kanssakirjoittajansa tähän ketjuun :) Ja JA-kokemustahan on kertynyt jo yli 6kk.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän se on ehdottomasti tämä sankari: #31

Järjesti superperispörssiin kimppapelin, tarjoutui keräämään rahat, pelasi itse pelin päin persettä ja jätti voitot maksamatta. Hyvä opetus toisaalta sille, ettei tuntemattomien kimppoihin juuri kannata lähteä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllähän se on ehdottomasti tämä sankari: #31

Järjesti superperispörssiin kimppapelin, tarjoutui keräämään rahat, pelasi itse pelin päin persettä ja jätti voitot maksamatta. Hyvä opetus toisaalta sille, ettei tuntemattomien kimppoihin juuri kannata lähteä.
Onhan tuollainen aivan perseestä. "Superpesispörssin kimppapeli" kuulostaa tosin jo nimen perusteella yhdeltä niistä asioista, joista kannattaa pysyä visusti erossa - mielellään n. 400 kilometrin varoetäisyyden päässä. Muita ovat Kouvola, SDP:n jäsenkirja, Kaj Kunnas, Twitter ja SM-liigan otteluseurantaketju.
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Dale Tallon
Tämähän alkaa mennä jo huumorin puolelle. NHL-ketjujen pahimpien puusilmien joukkoon kuuluva ja lapsellisiin mittoihin kasvaneen Mikke-vihansa ansiosta "kuuluisuutta" kerännyt hahmo käy haukkumassa kanssakirjoittajansa tähän ketjuun :) Ja JA-kokemustahan on kertynyt jo yli 6kk.

Ensinnäkin en vihaa Mikkiä, vihaan niitä kirjoittajia jotka kehuvat etenkin suomalaisia pelaajia vaikka mitään kehumisen aihetta ei ole. Ja uskoisin olevani palstan yksi objektiivisimmistä kirjoittajista koska en ole kovinkaan tunteellinen, enkä varsinkaan jääkiekosta puhuttaessa. Olkikuukkeli on ehdottomasti yksi vähiten arvostamistani koska ei voi luottaa pätkääkään jos herra kirjoittaa suomalaisten otteista.

Tässä tyylinäyte siitä kun kehutaan ilman aihetta:
Sekä Barkov että Granlund ovat molemmat keränneet kiekonriistotaidoistaan suitsutusta kotiselostajiltaan ja molemmat myös pelaavat sitä kuuluisaa "cyclingia" ketjuissaan.

Nhl.com-sivustolta voi käydä toteamassa että Granlund ei ole kummoinen kiekonriistäjä ja kaiken lisäksi menettää niitä yhtä paljon kuin riistää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kovin korkealle ei voi nostaa ketään, joka jonkun keskustelupalstan perusteella vihaa toista henkilöä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ensinnäkin en vihaa Mikkiä, vihaan niitä kirjoittajia jotka kehuvat etenkin suomalaisia pelaajia vaikka mitään kehumisen aihetta ei ole. Ja uskoisin olevani palstan yksi objektiivisimmistä kirjoittajista koska en ole kovinkaan tunteellinen, enkä varsinkaan jääkiekosta puhuttaessa.

On varmastikin vaikeaa huomata omien tunteidensa vaikutus omiin kirjoituksiinsa, mikäli niiden olemassaoloa ei edes tiedosta. Tämä ei ole objektiivista:
Granlundista voidaan käyttää myös Mikki Hiiri tai Aku nimitystä. Tai ehkä Aku ei olekaan hyvä koska epäonnella ei ole merkitystä Mikin ontuileviin otteisiin kaukalossa.

Kyllä saa Barkov tehdä hitonmoisen työn jos meinaa kärkimaita vastaan pitää tämän ketjun plussalla Selänteen ja Granlundin surffaillessa...

Oikeastaan koko yhdistetty vastarannankiiski- ja NHL-filia-asenteesi käy ilmi höpöttäessäsi siitä, että sinun mukaasi esim. Mikkeä kehutaan vaikka mitään syytä ei ole. Juurikin Granlund on kääntänyt paljon päitä Pohjois-Amerikassa petraamalla huikean paljon todella vaikeaan viimekauteen verrattuna.

Nhl.com-sivustolta voi käydä toteamassa että Granlund ei ole kummoinen kiekonriistäjä ja kaiken lisäksi menettää niitä yhtä paljon kuin riistää.

Kuten varmaan osaat lainaamastasi tekstistä lukea, en puhunut siinä absoluuttisista numeroista vaan kyvystä riistää kiekkoja, jotka varsinkin Barkovin kohdalla on huomioitu isostikin. Granlund taas on saanut huomiota tehokkaalla hyökkäyspään karvauksellaan, joka on johtanut maaleihinkin. Ja koska konteksti kannattaa olla esillä kun paskaa jauhaa kanssakirjoittajista, niin tuossa tekstinpätkässähän oli siis vastaus kirjoittajalle, joka oli huolissaan siitä, että tuossa ketjussa kukaan ei osaa riistää kiekkoja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En nyt lähde yhtään nimimerkkiä nimeämään, mutta usein ne jotka kirjoittavat oman nimimerkkinsä pienellä alkukirjaimella kirjoittavat muutenkin huonosti. Tämä on siis melkoinen yleistäminen. Esim. edellisen viestin kirjoittaja ei kuulu näihin huonosti kirjoittaviin kanssasisariin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En nyt lähde yhtään nimimerkkiä nimeämään, mutta usein ne jotka kirjoittavat oman nimimerkkinsä pienellä alkukirjaimella kirjoittavat muutenkin huonosti. Tämä on siis melkoinen yleistäminen. Esim. edellisen viestin kirjoittaja ei kuulu näihin huonosti kirjoittaviin kanssasisariin.

Hämmentävä viesti. Olen pyrkinyt kirjoittamaan kohtalaisen hyvällä tasolla tälle palstalle näiden vuosien aikana, mutta ilmeisesti kaikkia ei voi miellyttää.

Noh, eipä tässä muuta kuin niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hämmentävä viesti. Olen pyrkinyt kirjoittamaan kohtalaisen hyvällä tasolla tälle palstalle näiden vuosien aikana, mutta ilmeisesti kaikkia ei voi miellyttää.

Noh, eipä tässä muuta kuin niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä.

Eipähän nyt oteta noin henkilökohtaisesti. Yritin kertoa että hiukan yleistän.
Varsinkin sinun bongaamiset naiskauneuden kohdalla ovat kaikkea muuta kuin huonoa kirjoittamista tälle palstalle.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
VilleLeino vaikuttaa vähän vajakilta.

Lisäksi Kirjoittelija VilleLeinon ohella hämmentää ketjussa jos toisessa maajoukkueosiossa. Väärin valittu ja väärin voitettu pronssi. Asia selvä yhdellä viestillä, mutta samaa agendaa ketjusta toiseen. En arvosta - en.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkkiä wilco, joka ei ole kykenevä kirjoittamaan yhtä riviä enempää tekstiä, arvostan vähiten tällä palstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös