Väärin luetut otsikot

  • 244 625
  • 1 677
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Homot toimittajat vauhdissa. JA:n homokeskustelu ei kuitenkaan ole - ainakaan vielä - siirtynyt käsittelemään journalismimaailmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kannatatko homoperseille täyttä adoptio-oikeutta?

Ei siinä, kyllähän tuo voisi myös oikea otsikkokin olla, ja varmaan siksi se niin tuli luettuakin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Etniset Pelikaanit maailmalla.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
"Chilin ystävät - poltosta nautintoa"

Kuka kumma polttaa chilejä?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kekäläisen kädenjälki, ei Kerjäläisen kädenjälki. Kekäläisen, Kekäläisen, Kerjäläisen...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Chilin ystävät - poltosta nautintoa"

Kuka kumma polttaa chilejä?

Öö... ei kai kukaan, eikä tuosta mun mielestä sellaista kuvaa edes saa, mutta ehkä se olen vain minä. Miten tuo nyt sitten on väärin luettu otsikko?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Miten tuo nyt sitten on väärin luettu otsikko?
Väärin ymmärretty ennemminkin, joten olen rajusti ketjun aiheen ulkopuolella. Olin pitkän ajan siinä käsityksessä, että ko. ketjussa keskustellaan eri chililaatujen polttamisesta. Pidin sitä jokseenkin outona, koska en ole kuullut, että kukaan polttaisi chiliä.

Valaistuin.
 

Ralph

Jäsen
Olin tulossa tsiigaamaan Kierrätyskeskuksen uusimmat juorut ja kun painoin Kierrätyskeskusta, olin näkevinäni että Vapaassa keskustelussa kuudenneksi ylimpänä olisi lukenut "Nokian vesikriisi". Oli pakko palata katsomaan kuka sellaisen aiheen on takaisin ylös nostanut mutta se olikin se "Norjan verilöyly".
 

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Kanadan pormestari ?

Itsemurhaisku tappoi Kandaharin pormestarin Afganistanissa ----> Itsemurhaisku tappoi Kanadan pormestarin Afganistanissa.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Konnaripuli

Metrossa istuessa rupesin lukemaan sähköiseltä uutistaululta tekstiä: "Konnaripulia..." - piti pysähtyä hetkeksi heti ensimmäisen sanan kohdalla miettimään että mitäs tämä konnaripuli nyt on, ei varmaan mikään hirveän mukava tauti. No konnaripulasta oli kuitenkin kyse.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eksyin kanavapujotelessani MTV3:n ohjelmiston tai no, mainosten pariin. Olin kuulevinani ja hetken jo luulin lukeneeni kimppakivasta, mutta kimppadiilihän se oli. Dysfasia ja auditiivisia ongelmia näemmä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei otsikko, mutta ihmettelin aikani kun kaveri julisti Facebookissa paikkailevansa renkaita kulliliman hajussa. Tarkempi katsanto paljasti kyseessä olevan sittenkin kumiliiman.

Mietin että Nissellekö pitäisi mennä vai spykiatrille.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei otsikko, mutta ihmettelin aikani kun kaveri julisti Facebookissa paikkailevansa renkaita kulliliman hajussa. Tarkempi katsanto paljasti kyseessä olevan sittenkin kumiliiman.

Mietin että Nissellekö pitäisi mennä vai spykiatrille.

Ota Olut tai kaksi, yleensä Hifk:n mestaruus aiheuttaa vain kesän kestäviä harhoja mutta itse paholaisen ilmaantuminen kiekkokartalle aiheuttaa yleensä kaikennäköisiä faxiharhoja ja koirien ilmaantumisia.

Sitä on kuulemma liikenteessä siellä suunnalla, on puheita noususta, mestaruuksien monivuotisesta voittamisesta ja muusta, mutta eiköhän kyse ole vain siitä että. Purkka,takamatto, ja faxi ovat taasen nousseet epäpyhästä haudastaan. Ja Ilmestyskirjan ratsastajat ratsastavat ja joku sekaantuu Tukiaiseen ja Matti pääsee linnasta. Kaikki epäpyhät merkit ovat ilmassa. Tosiasiat ovat selvät: Pentti Matikainen on saapunut Joensuuhun.

Joku varjelkoon Joensuulaisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku varjelkoon Joensuulaisia.
Penttihän ratsastaa meitä varjelemaan. Mutta katso: Karjalaisessa totesi että mennään rauhallisesti ja vakiinnutetaan ensin paikka divarin pudotuspelijoukkueena. Sitten vasta katsellaan mihin rahkeet riittää. Eli Suomen mestaruus ei tule Joensuuhun vielä 2013 vaan vasta -14.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Penttihän ratsastaa meitä varjelemaan. Mutta katso: Karjalaisessa totesi että mennään rauhallisesti ja vakiinnutetaan ensin paikka divarin pudotuspelijoukkueena. Sitten vasta katsellaan mihin rahkeet riittää. Eli Suomen mestaruus ei tule Joensuuhun vielä 2013 vaan vasta -14.

Valheita, niitähän no Belsebuubin kätyrit kertovat, kauden alku on kaunis ja kotimainen mutta vaikeuksien saapuessa saapuvat ratsumiehet Ruttoh, Sotijah, Nälkiin'tynyth, sekä Kalmah, ja he yhdessä Sir Penan sekä muiden konsonattihirviöiden kanssa vievät Joensuun kiekkoylpeyden taas kerran kohden apokalypsia. Suuruudenhulluuden apokalypsia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Valheita, niitähän no Belsebuubin kätyrit kertovat, kauden alku on kaunis ja kotimainen mutta vaikeuksien saapuessa saapuvat ratsumiehet Ruttoh, Sotijah, Nälkiin'tynyth, sekä Kalmah, ja he yhdessä Sir Penan sekä muiden konsonattihirviöiden kanssa vievät Joensuun kiekkoylpeyden taas kerran kohden apokalypsia. Suuruudenhulluuden apokalypsia.
Mehtimäen hallin katossa on paikka varattu faksille, viiksille, mulletille ja vähän järsitylle Nicoretelle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei varsinaisesti väärin luettu otsikko vaan ennemminkin väärin ymmärretty otsikko, mutta minulle tulee mieleen joka kerta kun luen tuon ketjun Kuinka päästä läskeistä eroon -nimen että siinä halutaan hankkiutua jotenkin eroon lihavista ihmisistä.
 
Ei varsinaisesti väärin luettu otsikko vaan ennemminkin väärin ymmärretty otsikko, mutta minulle tulee mieleen joka kerta kun luen tuon ketjun Kuinka päästä läskeistä eroon -nimen että siinä halutaan hankkiutua jotenkin eroon lihavista ihmisistä.

Täysin sama juttu! Vasta joskus vähän aikaa sitten ensimmäisen kerran ketjua selanneena ymmärsin että tässähän on kyse ihan eri asiasta, kuin mitä kuvittelin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös