Uusi maalivahtivalmentaja, Tervetuloa

  • 58 109
  • 131

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nyt kannattaisi HIFKn olla hereillä ja käyttää vielä kerran hyväkseen Jalosen intoa kärpittää HIFK, sillä nyt siellä on pohojosessa ilmeisen pätevä maalivahtivalmentaja Ari Hilli vähän sivuraiteella. Olisi hyvä kaappaus.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kannattaisi HIFKn olla hereillä ja käyttää vielä kerran hyväkseen Jalosen intoa kärpittää HIFK, sillä nyt siellä on pohojosessa ilmeisen pätevä maalivahtivalmentaja Ari Hilli vähän sivuraiteella. Olisi hyvä kaappaus.

Hilli on oikeesti hyvä mv-valmentaja ja siksipä ihmetykseni on suuri, että hän ei jatka. Jotain kulisseissa tapahtuu ja olen kyllä Hillin puolesta tosi pahoillani tapahtuneesta, vai liekö itse halunnut jotain muuta...
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Tässä ketjussa on niin vähän kehuja, että pakko hieman kommentoida, vaikka en hirveästi maalivahtipelistä ymmärräkään.

Hyvin on Lundell tällä kaudella pelannut ja nimeltä mainitsematon arvostettu maalivahtivalmentaja kehunut, että Jan ja Sakke olleet oikeilla raiteilla miehen valmennuksessa. Heikkoja osa-alueita on saatu selkeästi parannettua. Hyvä Sakke.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ketjussa on niin vähän kehuja, että pakko hieman kommentoida, vaikka en hirveästi maalivahtipelistä ymmärräkään.

Hyvin on Lundell tällä kaudella pelannut ja nimeltä mainitsematon arvostettu maalivahtivalmentaja kehunut, että Jan ja Sakke olleet oikeilla raiteilla miehen valmennuksessa. Heikkoja osa-alueita on saatu selkeästi parannettua. Hyvä Sakke.

Kappas! Joku muukin samalla asialla. Juuri tänään pohdin, että ehkä se Sakke sittenkin jotain osaa, kun Janne pelaa illasta toiseen huikealla tasolla ja tuntuu tällä kaudella taas menneen taas hieman eteenpäin. Tai sitten Lunkalla on suora satelliittiyhteys sinne Tsekin kakkosliigan jengiin, jossa pelasi toissa kaudella, ja sieltä käsin saa neuvoja, miten harjoitella ja miten kehittää peliään.

Tämän sanottuani joudun toteamaan, että Saken meriittilista kaipaisi ehdottomasti muitakin merkintöjä kuin uusien temppujen opettamisen vanhalle "koiralle"*. Hieno juttu, jos Lunkka on tosiaan Saken avulla onnistunut kehittämään itseään, mutta missä ovat ne nuoret lupaukset, jotka ovat Saken koulussa puhjenneet kukkaan? En muista edelleenkään yhtään.


*Eihän Janne ole mikään koira, mutta juuri Tsekinmaaltahan Pentti niitä koiria yleensä tänne nouti, ja sieltä Jannekin kotiutettiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jannen hyvien otteiden salaisuus?: Sakari Lindfors- Monen pestin mies

Tämä kyllä osoittaa, että Shedden on ehkä sittenkin istunut liikaa Bar Fellowsissa...

Tsemppiä kaikille osallisille!
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kas, tuossapa hyvä diili. Saiskohan Shedden kaivettua Zugilta jostain ekstravaroja, että voisivat palkata Saken kokopäiväiseksi? Ymmärtäisin kyllä, jos Zakarius haluaisi siirtyä täältä jo uusien haasteiden pariin kokeilemaan siipiään, onhan nykyisessä suojatyöp.. siis maalivahteja suojelevan työn parissa mennytkin jo muutama kausi liik.. liikuttuneesti.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sheddenin "go IFK" kommentti kyllä pisti pienen hymynkareen allekirjoittaneen pärställe. Naapuriin loikkaus laittoi vituttamaan aikoinaan, mutta eipä valmentajilta kummoista seurauskollisuutta olla ennenkään totuttu odottamaan. Jälkeenpäin on kuitenkin tullut aika selväksi kumpi joukkue Dougia henkilökohtaisesti kiinnosti enemmän. Mies kyllä jakaa mielipiteitä, omani on se, että tervetuloa takaisin petopaitojen puikkoihin ihan milloin tahansa. Sheddenin aikana lätkä oli IFK:n näköistä ja mies sai heikosta materiaalista puristettua kaiken irti. Hänen arvostava asenteensa Sakkea kohtaan jopa pisti mietityttämään että onkohan se meidän maalivahtivalmentajamme kuitenkaan kaiken pahan alku ja juuri ja IFK:n kroonisen veskariongelman sydän? Yhtä krooninen on myös ollut viime vuosina tapamme vetää runkosarjassa hyvä suoritus ja flopata pleijareissa, usean eri päävalmentajan aikana. Ehkä ne ongelmat ovat vain jossain syvemmällä siellä Stadin kirkkaiden valojen välkkeessä.
 
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Heh, melkoinen juttu DDR:n virallisilla sivuilla. Sheddenistä tuli mieleen, että palkataan jätkä vuoden päästä. Rudi vetää vielä ensi kauden NHL:ssä ja Salmelaisen soppari muistaakseni loppuu 2012. Rudi kapteeniksi ja Suomen broadstreet bullies vetäisi psycho kauden Sheddenin koutsaamana. Peltonenkin voisi vielä jatkaa. Vedettäisiin hurjalla intensiteetillä ja pelikieltojen, väsymisen ja loukkaantumisten takia käytettäisiin laajoja IFK:n junioripuolen ja KiVan reservejä. Voin kuvitella miten Sihvosen klaania kiristäisi, kun Ruutu(jos Peltonen ei ole enää kapteeni) nostaisi nakkikattilan kauden päätteeksi millä mestarijengi ei käyttänyt viivelähtöjä ollenkaan. Vesa Rantanen pääsisi käyttämään lempisanaansa energia usein Veikkaajan sivuilla. Ja sitten mä heräsin...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuolla Nybari-ketjussa Kuningatar dumasi taas kerran Sakarin. Kertokaas nyt, te suuret ja mahtavat mv-koutsit, kun teillä ilmeisesti komptenssia on, että mitkäs ne on ne Sakarin suurimmat viat.

Ihmetyttää vaan kun mielestäni esim. Janne kehittyy joka vuosi eteenpäin ja treenaminen on varmasti kunnossa ainakin siltä osin. Ja Sheddenkin varmaan läpällä Sakkea lainailee.

Junnuja tulee joka vuosi joilla ei kuuppa kestä ja puhkeaa kukkaan jossain muualla. Veskan paikka on pään osalta vielä haasteellisempi, joten olisiko vain niin, että ongelmat tulee jo junnuissa ja ne tulevat tuonne henkiselle puolelle.

Joskus lupaukset puhkeavat kukkaan, harjoittelusta huolimatta. Ja joskus se hiomaton timantti ei vaan hioudu, vaikka treenaisi kuinka.

Tätä ei pidä ottaa niin, että tietäisin itsemiehen taidoista kaiken, mutta onhan tuo vähän hassua, että katsomosta voidaan päätellä mv-valmentajan kyvyt.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ihmetyttää vaan kun mielestäni esim. Janne kehittyy joka vuosi eteenpäin ja treenaminen on varmasti kunnossa ainakin siltä osin.

No kun Sakke tykkää Jannesta. Sakke ei tykkää Juusosta tai Nortin Mikasta. Se treenaa vaan Jannea eikä muita.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuolla Nybari-ketjussa Kuningatar dumasi taas kerran Sakarin. Kertokaas nyt, te suuret ja mahtavat mv-koutsit, kun teillä ilmeisesti komptenssia on, että mitkäs ne on ne Sakarin suurimmat viat.

Ihmetyttää vaan kun mielestäni esim. Janne kehittyy joka vuosi eteenpäin ja treenaminen on varmasti kunnossa ainakin siltä osin. Ja Sheddenkin varmaan läpällä Sakkea lainailee.

Kuten varmaan kaikilla on tiedossa, en ole suuri ja mahtava mv-koutsi. Viittaan ja pyydän silti puheenvuoroa, koska Obi otti minut mukaan viestiinsä.

1) Jannen tekniikka parani Tshekin-reissulla, ei sen jälkeen. Salama15 on tarkemmin selittänytkin, millä osa-alueilla oli parannusta. Näin ei-ammattilaisena omaan silmään osuu vain itsevarmuuden lisääntyminen ja pienempi hätiköinti, joiden oletan johtuvan niin tekniikka- kuin mentaalipuolenkin kehittymisestä. Ai juu, ja längistä ei enää niinkään mene vetoja sisään, millä lienee tekemistä tekniikan ja sijoittumisen kanssa.

2) Sakari on lyhyt, kun suurin osa nykyajan veskoista on pitkiä, jolloin tekniikkapuolella painotetaan hieman eri juttuja. Ts. pienen on oltava supernopea ja venyvä, ison pitää harjoitella myös kokonsa (ja sitä kautta peittävyytensä) käyttämistä hyväksi. Jos yrität opettaa isoa "hyppimään ja kurottelemaan" tilanteissa, joissa pienen on pakko tehdä niin kokonsa takia - vaikka iso pärjäisi pelkän kokonsa puolesta pienelläkin liikkeellä - lopputuloksena voi olla iso ja ylipelaava veska.

3) Milloin viimeksi joku meidän oma junnu on lyönyt itsensä läpi Sakarin ohjauksessa? Sattumalla on tässä suunnilleen yhtä paljon osuutta kuin siinä, ettei Pentin aikana menestytty, vaikka Pentti itse sen sattuman syyksi laskeekin. Monessa muussa joukkueessa sen sijaan "nevöhöödejä" nousee pinnalle joka kausi, tai vähintään joka toinen.

4) Sakari on perusluonteeltaan arrogantti, ailahtelevainen, arvaamaton ja kaikkea muuta kuin rauhallinen. Ei nyt ihan äkkiä tule mieleen, että noista olisi apua mentaalipuolen kehittämisessä, tai juuri muutenkaan. Etenkään kun puhutaan nuorista pelaajista, joita varmasti jännittää Nordiksen kirkkaissa valoissa. Esim. Nurmisen Pasikin toki räiskähtelee usein, mutta ymmärtääkseni siellä mielenliikkeet ovat jotenkin paremmin ennustettavissa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kuten varmaan kaikilla on tiedossa, en ole suuri ja mahtava mv-koutsi. Viittaan ja pyydän silti puheenvuoroa, koska Obi otti minut mukaan viestiinsä.

1) Jannen tekniikka parani Tshekin-reissulla, ei sen jälkeen. Salama15 on tarkemmin selittänytkin, millä osa-alueilla oli parannusta. Näin ei-ammattilaisena omaan silmään osuu vain itsevarmuuden lisääntyminen ja pienempi hätiköinti, joiden oletan johtuvan niin tekniikka- kuin mentaalipuolenkin kehittymisestä. Ai juu, ja längistä ei enää niinkään mene vetoja sisään, millä lienee tekemistä tekniikan ja sijoittumisen kanssa.

Eli sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Homma selkee. Koska mielestäni tällekkin kaudelle on tapahtunut paljon. Sivuliike on mielestäni parantunut ja vaikka syvyssysuunnassa peli on aina ollut Janne vahva puoli, siinäkin on mielestäni ajoitus toiminut paremmin.

2) Sakari on lyhyt, kun suurin osa nykyajan veskoista on pitkiä, jolloin tekniikkapuolella painotetaan hieman eri juttuja. Ts. pienen on oltava supernopea ja venyvä, ison pitää harjoitella myös kokonsa (ja sitä kautta peittävyytensä) käyttämistä hyväksi. Jos yrität opettaa isoa "hyppimään ja kurottelemaan" tilanteissa, joissa pienen on pakko tehdä niin kokonsa takia - vaikka iso pärjäisi pelkän kokonsa puolesta pienelläkin liikkeellä - lopputuloksena voi olla iso ja ylipelaava veska.

Tota noin, Urpo Ylönen ei koskaan pelannut perhosta, silti se sai koutsattua kavereita huipulle tässä kumilonkkatyylissä. Jari Kaarela taas esimerkiksi on 178 cm joka ei veskariksi pitkä sekään. Tässä nyt pitää ottaa huomioon se, että ei valmentajan tehtävä ole tehdä kopioita itsestään.

3) Milloin viimeksi joku meidän oma junnu on lyönyt itsensä läpi Sakarin ohjauksessa? Sattumalla on tässä suunnilleen yhtä paljon osuutta kuin siinä, ettei Pentin aikana menestytty, vaikka Pentti itse sen sattuman syyksi laskeekin. Monessa muussa joukkueessa sen sijaan "nevöhöödejä" nousee pinnalle joka kausi, tai vähintään joka toinen.

Koska meillä on viimeksi junnuissa ollut joku, kenen olisi pitänyt lyödä läpi? Ahlqvist ei vaan puhjennut kukkaan. Niemisestä tuskin supermaalivahtia tehdään.


4) Sakari on perusluonteeltaan arrogantti, ailahtelevainen, arvaamaton ja kaikkea muuta kuin rauhallinen. Ei nyt ihan äkkiä tule mieleen, että noista olisi apua mentaalipuolen kehittämisessä, tai juuri muutenkaan. Etenkään kun puhutaan nuorista pelaajista, joita varmasti jännittää Nordiksen kirkkaissa valoissa. Esim. Nurmisen Pasikin toki räiskähtelee usein, mutta ymmärtääkseni siellä mielenliikkeet ovat jotenkin paremmin ennustettavissa.

Tässä se sitten selviääkin, et vaan tykkää Saken persoonasta.

vieläkin mielestäni puuttuu ne argumentit joiden jälkeen hyväksyn nämä kommentit.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eli sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Homma selkee. Koska mielestäni tällekkin kaudelle on tapahtunut paljon. Sivuliike on mielestäni parantunut ja vaikka syvyssysuunnassa peli on aina ollut Janne vahva puoli, siinäkin on mielestäni ajoitus toiminut paremmin.

Vaan johtuuko se Sakarista vai siitä, että Tshekissä Janne sai tarvittavaa tietoa ja oikean suunnan, joilla kykenee myöhemminkin viemään omaa osaamistaan eteenpäin ja kehittymään? Tätähän me emme voi varmaksi tietää.

Tota noin, Urpo Ylönen ei koskaan pelannut perhosta, silti se sai koutsattua kavereita huipulle tässä kumilonkkatyylissä. Jari Kaarela taas esimerkiksi on 178 cm joka ei veskariksi pitkä sekään. Tässä nyt pitää ottaa huomioon se, että ei valmentajan tehtävä ole tehdä kopioita itsestään.

Ei tietenkään. Osa vaan osaa paremmin valmentaa valmennettavasta riippumatta. Hyvästä pelaajasta ei välttämättä tule hyvää valmentajaa, joka kykenee omaksumaan ja jakamaan edelleen muitakin tyylejä kuin sen, jolla itse pelasi.

Koska meillä on viimeksi junnuissa ollut joku, kenen olisi pitänyt lyödä läpi? Ahlqvist ei vaan puhjennut kukkaan. Niemisestä tuskin supermaalivahtia tehdään.

Johtuuko tämä siitä, että parhaat lähtevät menemään vielä kun ehtivät tai lähtökohtaisesti valitsevat muun seuran vai siitä, että pääkaupunkiseudulta ei enää löydy lupaavia junnuja? Minä en osaa tuohon vastata. Kuulostaa vaan oudolta, että 1,5 miljoonan ihmisen talousalueelta ei olisi vuosiin löytynyt ainuttakaan lupaavaa maalivahdinalkua.

Tässä se sitten selviääkin, et vaan tykkää Saken persoonasta.

Olisi pitänyt tarkentaa, että tarkoitin Sakarin työminää. Seuramiehenä ja vapaalla Sakarihan on hauska ja kohtelias.

* * * *

Kertoisitko sinä vuorostasi, millä perustein Sakari on hyvä maalivahtivalmentaja, ketä hän on onnistunut varmuudella kehittämään ja millä tavoin? Kun kerran olet niin varma siitä, että minä ja moni muukin on väärässä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, onko kukaan koskaan kuullut, että Sakke olisi esittänyt jotain suunnitelmaa yhtään mistään yhtään kenellekään? Kyllähän nyt valmentajalla pitää suunnitelmia olla. En ole koskaan kuullut "syväkurkkujenkaan" puhuvan Saken Master Planista. Muilla maalivahtivalmentajilla varmastikin sellainen on, koska tuloksiakin on tullut.

Mä väitän, että Jannen kehitys on seurausta siitä, että Jannella on ollut aikaa ja halua panostaa itse itsensä kehittämiseen. Jos (ja kun?) Janne vietti Tsekki-vuotensa ilman perhettään, voin hyvin kuvitella, että siellä on yhtä sun toistakin kirjaa/opasta maalivahtipelin kehittämisestä tullut luettua. Mulla on Jannen kohdalla vahva kutina, että hän haluaa itse uransa jälkeen suuntautua veskarikoutsiksi ja on ottanut aiheeseen jo varaslähdön.

Sakke ei tykännyt Norosesta. Sakke ei oikein tykkää Juusostakaan. Mutta Jannesta Sakke tykkää. Sitä en sitten tiedä, paljonko Janne tykkää Sakesta, mutta toimeen nyt ainakin tulevat. Norosesta en tiedä, mutta tuskin kovin tosissaan ainakaan otti.

Jos kerran Sakke on onnistunut työssään, miksi mitään tuloksia ei ole havaittavissa? No, Sveitsissä miestä näytetään arvostettavan, joten jos sieltä uusia haasteita uralle seuraavaksi? Voisi tehdä Sakelle itselleenkin hyvää lentää pois pesästä, ainakin joksikin aikaa :). Super-Aikamiespoika.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En missään vaiheessa ole sanonut että tietäisin Saken olevan hyvä mv-koutsi. Mielestäni kerroin sen tuolla jo aiemmin. Minusta on vaan helvetin hupaisaa että ihmiset, joilla ei ole mitään tietoa, miten maalivahtien kanssa toimitaan, lyttäävät asiasta, josta eivät tiedä yhtään mitään.

Kohta joku tuo tilaston, GAA, torjuntaprosentit jne. Ja osoittaa niillä absoluuttisen totuuden. Mutta kun eikös meidän pitäisi kysyä sitten maalivahdeilta. Jannelta, Juusolta, Nortilta jne. Eiköhän ne sanoisi jos asia olisi vituillaan. Ja jos ovat sanoneet niin hyväksyn sen todisteeksi täysin.

Näitä odotellessa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En missään vaiheessa ole sanonut että tietäisin Saken olevan hyvä mv-koutsi. Mielestäni kerroin sen tuolla jo aiemmin. Minusta on vaan helvetin hupaisaa että ihmiset, joilla ei ole mitään tietoa, miten maalivahtien kanssa toimitaan, lyttäävät asiasta, josta eivät tiedä yhtään mitään.

Myönnän, että en ole asiassa ekspertti, lähellekään. Kerro toki, missä kohtaa edellisessä parissa viestissä olen absoluuttisesti ja varmuudella mennyt metsään. Kun kerran sinä massiivisen tietotaitosi ja kokemuksesi ansiosta tiedät aiheesta enemmän, valaiset varmaan, niin olen jatkossa viisaampi.

Mutta kun eikös meidän pitäisi kysyä sitten maalivahdeilta. Jannelta, Juusolta, Nortilta jne. Eiköhän ne sanoisi jos asia olisi vituillaan. Ja jos ovat sanoneet niin hyväksyn sen todisteeksi täysin.

Luuletko vakavissasi, että jompi kumpi ainakaan nykyisistä maalivahdeista lähtisi julkisesti lyttäämään Sakkea, jos / vaikka aihetta olisikin? Kuinka usein Suomessa ylipäätään yksikään pelaaja julkisesti luettelee entisen tai nykyisen valmentajansa puutteet?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Myönnän, että en ole asiassa ekspertti, lähellekään. Kerro toki, missä kohtaa edellisessä parissa viestissä olen absoluuttisesti ja varmuudella mennyt metsään. Kun kerran sinä massiivisen tietotaitosi ja kokemuksesi ansiosta tiedät aiheesta enemmän, valaiset varmaan, niin olen jatkossa viisaampi.

Olen pelannut maalivahtina, olen saanut mv-valmennusta, olen viime aikoina itse opsikellut mv-valmennusta, olen toiminut tilastoijana mv-tilastoille, missä tulee seurattua maalivahteja. Veikkaisin että sinun kokemuksesi asiasta on parhaimmillaan se, että olet joskus raahannut jonkun maalivahdin kämpillesi.

En kuitenkaan ole sanonut, että olisin ekspertti asiassa, että olisin jonkin tason auktoriteetti. En ole edes pelannut korkealla tasolla ja nykyään olen aika paska.

Nyt haluaisin nähdä, missä nostan itseni jalustalle, kertoen, että tiedän enemmän? Se, että kritisoin muiden tietämättömyyttä, ei tee minusta itsestäni aihealueen eksperttiä.

Luuletko vakavissasi, että jompi kumpi ainakaan nykyisistä maalivahdeista lähtisi julkisesti lyttäämään Sakkea, jos / vaikka aihetta olisikin? Kuinka usein Suomessa ylipäätään yksikään pelaaja julkisesti luettelee entisen tai nykyisen valmentajansa puutteet?

Mielestäni Saken aikana on käynyt myös maalivahteja, jotka eivät enää pelaa joukkueessa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Veikkaisin että sinun kokemuksesi asiasta on parhaimmillaan se, että olet joskus raahannut jonkun maalivahdin kämpillesi.

Tuo oli sitten harvinaisen halpamainen ja kusipäinen kommentti sulta. En olisi ikinä uskonut, että alennut tuollaiseen, vaan väärässä olin. Toivottavasti ymmärrät edes hitusen hävetä ja opit jonain päivänä vastaamaan kysymyksiin ala-arvoisten henkilökohtaisuuksien sijaan. Vai onko niin, että parissa aiemmassa viestissäni ei ollutkaan mitään, mikä olisi absoluuttisesti ja varmuudella mennyt metsään?

Jos asia kuitenkin kovasti vaivaa, voin kertoa, että en ole koskaan harrastanut seksiä / raahannut kämpilleni / antanut raahata itseäni minnekään yhdenkään maalivahdin tai muunkaan jääkiekkoilijan kanssa.

Mielestäni Saken aikana on käynyt myös maalivahteja, jotka eivät enää pelaa joukkueessa.

Lainaan tähän itse itseäni:

Kuinka usein Suomessa ylipäätään yksikään pelaaja julkisesti luettelee entisen tai nykyisen valmentajansa puutteet?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sapeli, tuppeen.

Pahoitteluni. Koin vittuiluna edeltäneen tekstisi, varsinkin kun en missään vaiheessa ollut itseäni tietäjäksi maininnut.

Me selkeästi vaadimme erilaisia näyttöjä. Se ei tule todennäköisesti muuttumaan joten olen omaa mieltäni kunnes toisenlaiset näytöt tulee ja sinä olet omaa mieltäsi. Turha tässä vängätä. Tai vänkätä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Sakke ei tykännyt Norosesta. Sakke ei oikein tykkää Juusostakaan. Mutta Jannesta Sakke tykkää. Sitä en sitten tiedä, paljonko Janne tykkää Sakesta, mutta toimeen nyt ainakin tulevat. Norosesta en tiedä, mutta tuskin kovin tosissaan ainakaan otti.

Mistä ihmeestä te tiedätte, kenestä Sakke tykkää? Eihän tällaista voi heitellä täällä ilman perusteluja, ilman, että leimautuu täydelliseksi paskanpuhujaksi. Eikä missään nimessä millään pahalla, parahin nimimerkki BOL, mutta mielestäni nämä heitot vaativat ilman muuta perustelut.

Ja tykkää tai ei, niin vaikuttaako ihan oikeasti tykkääminen jotenkin valmentamiseen? Eihän esim. Hannu Jortikka tunnu pitävän kenestäkään, mutta niin se vaan valmentaa kokonaisia joukkueita. Ja on tehnyt sitä menneinä aikoina menestyksellisesti.
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Ropposen mukaan Lundellin peli on mennyt teknisesti eteenpäin ja erityisesti poikkiliikkuminen on parantunut. Eli kyllä siellä on varmasti tehty oikeiden asioiden kanssa työtä. On muuten myös Saken vanha valmentaja, jos joku ei sitä tiennyt.

Itselläni ei ole Saken touhuille valittamista, koska en niistä juuri mitään ymmärräkään. Maalivahtiin peli harvoin kaatuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös