Uusi kännykkä

  • 1 249 369
  • 5 798

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on nyt Nokia E72, kolme ja puoli vuotta vanha ja hyvin on pelittänyt. Mutta ajattelin kuitenkin siirtyä Lumiaan. Mikä näistä olisi mielestänne paras kauppa:

Lumia 710, 169,99€
Lumia 800, 199,99€ (tarjous)
Lumia 900, 299,99
Lumia 820, 499,99
Lumia 610, 199,99.

Some-puoli ei minua valtavasti kiinnosta, twitter etupäässä. Ja tietty pitää olla nopea nettiyhteys, email, laskin, joskus satunnaisia fotoja ottaisin. Siihen ne suurinpiirtein jääkin. Eikä saisi olla helvetin painava. Mitäs mieltä? Hinta/laatusuhde? Onko noissa 800 ja 820 valtavaa eroa?

820 jos raha ei ole se ratkaisevin tekijä. 820 tukee 4G-verkkoja, joten netti on parhaimmillaan todella merkittävästi nopeampi kuin 800:ssa. 820 myös lähtee alle 400€:n sopivan liittymän kylkiäisenä. Lisäksi 820 tukee langatonta latausta halutessasi, saat helposti vaihdettua laitteen väriä ja siinä on vastaava herkkä hanskat kädessä toimiva näyttö kuin 920:ssa.
Jos et kuitenkaan 820:a päätä ottaa, niin mielestäni lopuista vaihtoehdoista 800 tai 900 ihan fiiliksen perusteella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuohon Nokian puhelimen valintaan hjalmarille vielä sen verran että Lumia 920 lähtee myös tuohon hintahaitariin (alle 500 euroa) jos ottaa/säilyttää sopivan liittymän kylkiäisenä. Itse en siis vaihtanut liittymää vaan pidin saman mikä oli jo käytössä ja sain 920 sen kylkiäiseksi 480 eurolla.

Edelleen reilun kuukauden käyttökokemuksella fiilikset Lumia 920 suhteen on positiiviset, laite on toiminut hyvin ja onhan tuo kätevä. Ainakaan vielä ei puhelin oli kertaakaan itsekseen sammunut tai jumittanut. Pari kertaa olen sammuttanut puhelimen tarkoituksellisesti itse joten täysin käynnistämättä uudelleen ei olla oltu. Jos jotain huonoa kokemusta haluaa sanoa niin tilasin (eri liikkeestä kuin se mistä ostin puhelimeni) langattoman laturin niin se ei toiminut ollenkaan vaan lähti välittömästi takaisin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tuohon Nokian puhelimen valintaan hjalmarille vielä sen verran että Lumia 920 lähtee myös tuohon hintahaitariin (alle 500 euroa) jos ottaa/säilyttää sopivan liittymän kylkiäisenä. Itse en siis vaihtanut liittymää vaan pidin saman mikä oli jo käytössä ja sain 920 sen kylkiäiseksi 480 eurolla.

Kiitos vaan vihjeistä. Ei tunnu olevan tässä maassa tarjolla vielä Lumia 920, joten sitä ei voi ostaa. Samasta syystä en voi tehdä mitään kytkykauppaa Suomessa liittymän hankkimiseksi siihen tai 820:iin. En ehkä tarvitse kovin sofistikoitunutta puhelinta, esim. langaton laturi ei minusta ole mitenkään tarpeellinen. Mutta makunsa ja mieltymyksensä kullakin.

Ilmeisesti nuo 710 ja 610 voidaan hylätä tosta listasta? Joten jatkan pohdintaa ja mielellään otan lisäkommentteja vastaa. Kiitos.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti nuo 710 ja 610 voidaan hylätä tosta listasta? Joten jatkan pohdintaa ja mielellään otan lisäkommentteja vastaa. Kiitos.

Kyllä itse ainakin jättäisin ne pois ihan koska suurinpiirtein samaan hintaan saat paljon paremman puhelimen eli Lumia 800:n.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kiitos vaan vihjeistä. Ei tunnu olevan tässä maassa tarjolla vielä Lumia 920, joten sitä ei voi ostaa. Samasta syystä en voi tehdä mitään kytkykauppaa Suomessa liittymän hankkimiseksi siihen tai 820:iin. En ehkä tarvitse kovin sofistikoitunutta puhelinta, esim. langaton laturi ei minusta ole mitenkään tarpeellinen. Mutta makunsa ja mieltymyksensä kullakin.

Ilmeisesti nuo 710 ja 610 voidaan hylätä tosta listasta? Joten jatkan pohdintaa ja mielellään otan lisäkommentteja vastaa. Kiitos.

Kun 800:sta myydään tuolla hinnalla, 710 ja 610 ovat turhia.
Kysymys on paljolti siitä millaisen kiertoajan puhelimelle haluat, 800 on varmasti paras hintalaatusuhteeltaan mutta riippuen vähän mitä 7.8 päivitys tuo tullessaan voi tuntua vähän rajoittuneelta 2 vuoden päästä. Toisaalta perusjutut kyllä toimivat ja jos appsien käyttö ei ole prioriteettilistan päässä, niin sitten asialla ei ole väliä. Ja toisaalta jos laittaa nyt 200e puhelimeen jota käyttää vaikkapa vuoden-puolitoista niin silloin noita vaihtoehtojakin on taas astetta enemmän. Pistä 500 nyt 820:een ja vuoden päästä huomaat että olisi paljon vaihtoehtoja ja myös ehkä halvemmassa luokassakin, toisaalta vastaavasti 820:n hinta tippunee kesään mennessä.

Juuri nyt: 800.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Höh, menin sitten ostamaan firman piikkiin turhan 610 Lumian.

Turha tai ei, tekee kaiken mitä PUHELIMELTA voin pyytää ja pari turhaakin nipsnaakelia taitaa jo löytyä. Hinta oli 149€. Vanhasta puhelimesta sai SIM-kortinkin rusautettua omalla vastuulla hienoksi ja huipputekniseksi mikroSIMiksi ihan parissa sekunnissa. Ei ollu paha.

Toivottavasti saan työpuhelut hoidettua kuten ennenkin. Ja pari tekstaria päälle.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höh, menin sitten ostamaan firman piikkiin turhan 610 Lumian.
...
Toivottavasti saan työpuhelut hoidettua kuten ennenkin. Ja pari tekstaria päälle.
Pitäisi ehkä mennä asia joka ei aukene minule ketjuun, kun en ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset ostavat älypuhelimen jos ainoa käyttötarkoitus on puhelut ja tekstiviestit.
 

J.Petke

Jäsen
Pitäisi ehkä mennä asia joka ei aukene minule ketjuun, kun en ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset ostavat älypuhelimen jos ainoa käyttötarkoitus on puhelut ja tekstiviestit.

On älypuhelimia ja sitten on älypuhelimia. Itse en ymmärrä miksi joku vielä nykyäänkin ostaa noita perinteisiä kapuloita jolla jo pienikin nettisurffaus on ylitsepääsemätöntä. Kuka ei halua, että aina on tietokone taskussa odottamassa silloin kun sitä tarvitset..
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
On älypuhelimia ja sitten on älypuhelimia. Itse en ymmärrä miksi joku vielä nykyäänkin ostaa noita perinteisiä kapuloita jolla jo pienikin nettisurffaus on ylitsepääsemätöntä. Kuka ei halua, että aina on tietokone taskussa odottamassa silloin kun sitä tarvitset..

Niinno, toisaalta haittapuolena sitten tulee jatkuva latailun tarve ja käytettävyys, moni perusasia kun on vain niin paljon hankalampaa kosketusnäytöllä kuin perusnäppäimistöllä. Valitettavasti kun sitten taas tuo midrangen näppäimistöpuhelin-skene on aika paljolti kuollut, joten jos ei tahdo ihan karvalakkipuhelinta on käytännössä pakko ostaa "älypuhelin".

Ei sitä nettisurffailua kuitenkaan nyt jatkuvasti tarvitse tehdä, on totta että puhelinten käyttötarkoitus on muuttunut rajusti viime vuosina mutta on aina vähän suhteellista mikä sitten onkaan hankalaa. Ainakin itse koen hävinneeni enemmän käytettävyydessä kosketusnäyttöjen ja älypuhelinten myötä kuin olen voittanut nettisurffailussa kun omalla kohdalla se käyttö on aika rajallista. Pääsyy tähän on toki se että olen hyvin aktiivinen netinkäyttäjä, joten pelkkä passiivinen surffailu lähinnä vain ärsyttää joten surffailu on parempi tehdä "kerralla kunnolla" ts. koneella näppäimistön äärellä että aina tarvittaessa voi helposti tuottaa sisältöä, ei vain kuluttaa sitä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
On älypuhelimia ja sitten on älypuhelimia. Itse en ymmärrä miksi joku vielä nykyäänkin ostaa noita perinteisiä kapuloita jolla jo pienikin nettisurffaus on ylitsepääsemätöntä. Kuka ei halua, että aina on tietokone taskussa odottamassa silloin kun sitä tarvitset..

Minä. Puhelimet puhelimena ja tietokoneet tietokoneina. Mulla oli hetken aikaa syksyllä käytössä vimpan päälle älypuhelin, mutta vaihdoin sen nopeasti perusmalliseksi kapulaksi. Tällä kai pääsisi halutessaan nettiin, mutta en ole halunnut ladata asetuksia moiseen. Samsung 271 Xcover on ollut mulle ihanteellinen vaihtoehto ja mihinkään hiplausnäyttöiseen rasitteeseen en tätä vaihda.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kun 800:sta myydään tuolla hinnalla, 710 ja 610 ovat turhia.
-----
Juuri nyt: 800.

Mina sitten kanssa paadyin pienessa mielessani siihen, etta ostin 800:n ylla mainittuun hintaan. En viitsinyt pahkailla pidempaan. Ajattelin, etta fiksumpaa Lumiaa en nyt tahan hataan tarvitse, ja toisaalta en nyt viitsinyt ostaa niita vanhempiakaan Lumioita. Saa nyt nahda onko puhelin liian alykas minun tarpeisiini tai minun kapasiteetilleni..?

Soittelin muuten ainakin kuuteen eri liikkeeseen tassa kaupungissa ja kyselin Lumioita. Ei ollut taalla enaa missaan saatavilla. 920 tulee joskus tammikuun lopulla myyntiin. Yksi myyja rupesi ympyttamaan, etta Nokia oli viisi vuotta sitten hyva puhelin, mutta nyt on se huono. Silloin mulla sappi kiehahti ja sanoin, etta mina tunnen nama kannykat erittain hyvin ja te naytatte olevan Nokiaa vastaan. Sitten paiskasin luurin korvaan.

Kotimatkalla menin huvikseni kokeilemaan onneani yhteen liikkeeseen, johon en ollut soittanut. Ei ollut Lumioita siellakaan. Mutta vieressa liikkeessapahan oli. Minua ennen joku kaveri osti seka 800:n etta 900:n! Myyja sanoin myyneensa tanaan kuusi 800:sta. Etta sen puolen ei Nokialla ehka kuitenkaan niin helvetin huonosti mene.

Kiitos viela vastauksistanne.
 

scholl

Jäsen
Ihmeellinen WP 7.5 vika.
Mulla oli puhelin koko ajan päällä, mutta eilen vähän ihmettelin, ettei tuu yhtään viestiä koko päivänä. Vilkuilin välillä puhelinta ja se oli ihan normaalisti päällä, eikä äänettömällä. No tänäaamuna huomasin sitten omituisen lukon kuvan vas. ylälaidassa. Katsoin sitten aloitusvalikon ja siinä puhelimen kohdalla luki vaatii pinkoodin. Sitten suljin puhelimen ja käynnistin uudelleen niin tuli se, mihin laitetaan pinkoodi ja teksti yksi yritys jäljellä. Siis outoa, että on vain yksi yritys jäljellä, kun en ole mitään aiempia yrityksiä tehnyt. Outoa oli myös se, että puhelin oli koko ajan päällä ja silti oli mennyt tilaan, jossa pinkoodia ei muka ollut syötetty. No kun laitoin sen niin alkoi tulla aikalailla viestejä läpi.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ihmeellinen WP 7.5 vika.
Mulla oli puhelin koko ajan päällä, mutta eilen vähän ihmettelin, ettei tuu yhtään viestiä koko päivänä. Vilkuilin välillä puhelinta ja se oli ihan normaalisti päällä, eikä äänettömällä. No tänäaamuna huomasin sitten omituisen lukon kuvan vas. ylälaidassa. Katsoin sitten aloitusvalikon ja siinä puhelimen kohdalla luki vaatii pinkoodin. Sitten suljin puhelimen ja käynnistin uudelleen niin tuli se, mihin laitetaan pinkoodi ja teksti yksi yritys jäljellä. Siis outoa, että on vain yksi yritys jäljellä, kun en ole mitään aiempia yrityksiä tehnyt. Outoa oli myös se, että puhelin oli koko ajan päällä ja silti oli mennyt tilaan, jossa pinkoodia ei muka ollut syötetty. No kun laitoin sen niin alkoi tulla aikalailla viestejä läpi.
Puhelin on buutannut itsensä ja ei ole käytettävissä verkossa ennenkuin PIN-koodi on syötetty.
 

scholl

Jäsen
Puhelin on buutannut itsensä ja ei ole käytettävissä verkossa ennenkuin PIN-koodi on syötetty.

voihan se niin olla, mutta outoa, ettei tule ruutuun sitä, että pitää laittaa pinkoodi ja outoa sekin, että kun suljen itse puhelimen ja avaan uudestaan niin yrityksiä on muka vain yksi jäljellä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Yksi myyja rupesi ympyttamaan, etta Nokia oli viisi vuotta sitten hyva puhelin, mutta nyt on se huono. Silloin mulla sappi kiehahti ja sanoin, etta mina tunnen nama kannykat erittain hyvin ja te naytatte olevan Nokiaa vastaan. Sitten paiskasin luurin korvaan.

Kuulostaa selvästi dna-kaupan myyjältä. Heillähän on tietääkseni samgungilta suurimmat poroviikat ja tekevät kaikkensa, että pelkkiä samppoja ostettaisiin. Eivätkä yhtään edes peittele sitä, että samppa on se, mitä he haluavat vain ja ainoastaan myydä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
voihan se niin olla, mutta outoa, ettei tule ruutuun sitä, että pitää laittaa pinkoodi ja outoa sekin, että kun suljen itse puhelimen ja avaan uudestaan niin yrityksiä on muka vain yksi jäljellä.
Jos olisit painanut sitä puhelimen kuvaa, olisit päässyt iskemään PIN-koodin.
 

Bärtschi

Jäsen
Kyselisin mielipidettä teiltä arvon palstaveljiltä, kumpi olisi kannattavampi ostos Samsung Galaxy S2 vai Lumia900? Alkaa nykyinen Nokialainen vedellä viimesiään, joten uuden puhelimen hankinta on edessä ja nämä kaksi herättävät itsessä kiinnostusta kohtuullisista nykyhinnoista johtuen. Erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia Lumiasta, koska tuttujen S2:ia on kuitenkin tullut jonkun verran hypisteltyä ja ovat olleet varsin kelpo laitteita mielestäni.

Saa toki ehdottaa muitakin puhelimia, joiden hinta sijoittuu siihen 300-400 euron kieppeille. Käyttö pääasiassa perus puhumisen ja muun sellaisen lisäksi netin selailua ja sähköpostin käyttöä.

Kiitos jo etukäteen!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kyselisin mielipidettä teiltä arvon palstaveljiltä, kumpi olisi kannattavampi ostos Samsung Galaxy S2 vai Lumia900? Alkaa nykyinen Nokialainen vedellä viimesiään, joten uuden puhelimen hankinta on edessä ja nämä kaksi herättävät itsessä kiinnostusta kohtuullisista nykyhinnoista johtuen. Erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia Lumiasta, koska tuttujen S2:ia on kuitenkin tullut jonkun verran hypisteltyä ja ovat olleet varsin kelpo laitteita mielestäni.

Saa toki ehdottaa muitakin puhelimia, joiden hinta sijoittuu siihen 300-400 euron kieppeille. Käyttö pääasiassa perus puhumisen ja muun sellaisen lisäksi netin selailua ja sähköpostin käyttöä.

Kiitos jo etukäteen!

Suosittelisin Lumiaa. SGS 2:sen omistin taannoin, ja se on vielä sitä Android-polvea, jossa pientä nykymistä ja lagailua ajoittain esiintyy. Lumiassa käsittääkseni ei liiemmin vastaavaa ole, omat kokemukset tosin hataria muutaman minuutin räpläyksiä.

Lisäksi Lumia on kädessä laadukkaamman oloinen, kun ei ole ihan ämpärimuovista väsätty. Design myös plussaa. Nämä toki täysin subjektiivisia näkemyksiä.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyselisin mielipidettä teiltä arvon palstaveljiltä, kumpi olisi kannattavampi ostos Samsung Galaxy S2 vai Lumia900? Alkaa nykyinen Nokialainen vedellä viimesiään, joten uuden puhelimen hankinta on edessä ja nämä kaksi herättävät itsessä kiinnostusta kohtuullisista nykyhinnoista johtuen. Erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia Lumiasta, koska tuttujen S2:ia on kuitenkin tullut jonkun verran hypisteltyä ja ovat olleet varsin kelpo laitteita mielestäni.

Saa toki ehdottaa muitakin puhelimia, joiden hinta sijoittuu siihen 300-400 euron kieppeille. Käyttö pääasiassa perus puhumisen ja muun sellaisen lisäksi netin selailua ja sähköpostin käyttöä.

Kiitos jo etukäteen!

Lumia 900 tai esimerkiksi vähän käytetty Galaxy S III tai Lumia 820.
 

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyselisin mielipidettä teiltä arvon palstaveljiltä, kumpi olisi kannattavampi ostos Samsung Galaxy S2 vai Lumia900? Alkaa nykyinen Nokialainen vedellä viimesiään, joten uuden puhelimen hankinta on edessä ja nämä kaksi herättävät itsessä kiinnostusta kohtuullisista nykyhinnoista johtuen. Erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia Lumiasta, koska tuttujen S2:ia on kuitenkin tullut jonkun verran hypisteltyä ja ovat olleet varsin kelpo laitteita mielestäni.

Lumia 900 on täällä ollut nyt kuukauden käytössä, enkä voi kyllä valittaa. Mitä tuosta nyt osaisi kertoa. Erittäin helppo käyttää ja kaikki sovellukset löytää helposti valikosta. Mitään jumia ei ole ollut oikeastaan ollenkaan, ainoastaan joitakin hieman raskaampia pelejä pelatessa sovelluksen sulkeminen kokonaan on tuottanut joskus ongelmia. En tosin tiedä haittaako sekään todellisuudessa mitään, että peli jää taustalle. Puhelut ja viestit on ainakin omassa päässä toimineet hyvin, eräs tuttavani vain on valitellut että puhelut kaikuu. Mutta kukaan muu ei ole tästä maininnut. Eli voin kyllä hyvällä omatunnolla suositella Lumiaa. Itselleni tämä on ensimmäinen älypuhelin, joten Androidista ei ole kokemusta.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Noniin, nyt olisi taas ajankohtaista puhelimen vaihto. Ja olen itseasiassa jo Lumian 920:n tilannutkin, mutta nokian toimitusvaikeuksien vuoksi puhelinta ei ole kuulunut. Nyt aloin sitten miettimään että olisiko tuo Samsungin galaxy S3 sittenkään huono vaihtoehto. Langattomalla latauksella ja kameralla ei ole niin väliä. Sähköpostit, synkattavat kalenterit ja pdf luku+normaali netin käyttö on siis pääasiassa toiminnot mitä käytän. Navigoinnista tietty nokialle plussaa samantien. Eli onko jollain kokemusta molemmista puhelimista?
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Asus Padfone 2. Loistava, loistava puhelin. Jos ei tabletilla mitään tee, niin saa pelkkänä puhelimenakin, eikä ole sen kalliimpi kuin nämä Lumiat ja Galaxyt. Toki kaiken saa irti 2-in-1 -paketilla. Paras ostos aikoihin. Tähän hehkutukseen vaikuttaa myös edellinen puhelimeni, Nokia 5230 joten..
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, nyt olisi taas ajankohtaista puhelimen vaihto. Ja olen itseasiassa jo Lumian 920:n tilannutkin, mutta nokian toimitusvaikeuksien vuoksi puhelinta ei ole kuulunut. Nyt aloin sitten miettimään että olisiko tuo Samsungin galaxy S3 sittenkään huono vaihtoehto. Langattomalla latauksella ja kameralla ei ole niin väliä. Sähköpostit, synkattavat kalenterit ja pdf luku+normaali netin käyttö on siis pääasiassa toiminnot mitä käytän. Navigoinnista tietty nokialle plussaa samantien. Eli onko jollain kokemusta molemmista puhelimista?

Molemmista löytyy kokemusta ja molemmat ovat hyviä luureja. Ero tulee sitten enimmäkseen käytössä olevista palveluista, eli jos vaikka käytät paljon googlen palveluita ja olet esimerkiksi maksanut Picasasta, niin ehkä järkevämpi valinta on Galaxy S III.
Jos taas käytät microsoftin palveluita, niin Lumia pärjää niissä paremmin. Itse siirsin kaikki tiedot googlesta MS-tilille ja tuskin katselen enään takaisin päin.

Vapaammat kädet tehdä melkein mitä vain luurillesi saat Androidin kautta ja toisaalta liukkaan ja varman toiminnan, mutta vähäiset muokkausmahdollisuudet WP:n mukana.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyselisin mielipidettä teiltä arvon palstaveljiltä, kumpi olisi kannattavampi ostos Samsung Galaxy S2 vai Lumia900?

Duunissa ollaan huomattu että Galaxysta tuppaa lasi ja kuoret hajoamaan kun puhelimen pudottaa taskusta lattialle. Lumiat ovat säilyneet ilman lasin tai kuoren korjausta. Lasin korjaus taitaa maksaa kuitenkin yli satasen joten parissa vuodessa voi tulla vähän ylimääräistä maksettavaa.

Oma Lumia900 on toiminut 7kk ihan moitteettomasti ja todella harvoin sitä tarvitseen buutata. Perusapsit löytyy ja en tiedä mitä muuta sitä nyt oikein osaisi kaivata puhelimeensa. Tosin navigaattori hukkaa satelliitin aika useasti ja tuolloin puhelin pitää buutata mutta en ole kuullut muiden kärsineen vastaavasta ongelmasta. Voi olla ongelma vain meikäläisen puhelimessa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joulusta asti mulla on ollut Samsungin Galaxy XCover, sellainen kosketusnäytöllinen puhelin. Yksi asia on ihmetyttänyt. Puhelimessa on käytössä muistikortti, jossa on useampi giga tilaa. Puhelimen oma tallenustila on vaivaiset 165 Mt. Tästä tulee ongelmia kun puhelin ei kykene päivittämään niitä paria vaivaista sovellusta, jota puhelimessani on (google maps, whatsapp, youtube ja facebook), koska puhelimen tallennustilaa ei ole riittävästi vapaana. En ainakaan itse ole osannut laittaa puhelinta hyödyntämään muistikorttia enemmän. Onko tähän olemassa mitään keinoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös