Uskallatko sanoa tätä HIFK:sta?

  • 124 949
  • 336

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse vähän tässä laskin tilastoja, ja jos laskin oikein niin Jokerit johtaa Helsingin Herruus -maratontaulukkoa 98 - 94. Kun tällä viimeisellä kaudella pelataan enää neljä matsia vastakkain (tai kuusi, jos tammikuun tasaus osuu), uskallan sanoa, että on hyvin todennäköistä että HIFK häviää tämän kaikkien aikojen tilaston, ja Helsingin herruus jää siis pysyvästi ja lopullisesti Jokereille. Uskallan sanoa, että tämä on suurin vääryys ikinä ja minua vituttaa se suunnattomasti. Vielä kaksi kautta sitten johdimme käsittääkseni tätä tilastoa, eli ne helvetin narrit menivät ihan viime metreillä ohi.

Mä taas muistelisin, että IFK johtaa tuota tilastoa nyt parilla voitolla. Joku kaivoi ennen kautta statsit jostain, mutten tiedä mistä ne löytyvät. Saat siis hengähtää ainakin vielä muutaman matsin verran vitutuksesi kanssa :)
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse vähän tässä laskin tilastoja, ja jos laskin oikein niin Jokerit johtaa Helsingin Herruus -maratontaulukkoa 98 - 94. Kun tällä viimeisellä kaudella pelataan enää neljä matsia vastakkain (tai kuusi, jos tammikuun tasaus osuu), uskallan sanoa, että on hyvin todennäköistä että HIFK häviää tämän kaikkien aikojen tilaston, ja Helsingin herruus jää siis pysyvästi ja lopullisesti Jokereille. Uskallan sanoa, että tämä on suurin vääryys ikinä ja minua vituttaa se suunnattomasti. Vielä kaksi kautta sitten johdimme käsittääkseni tätä tilastoa, eli ne helvetin narrit menivät ihan viime metreillä ohi.

Itse arvotan kyllä mestaruudet huomattavasti tärkeämmiksi, mutta makunsa kullakin.

Kautonen on mainettaan paskempi scoutti. Ja Rindell mainettaan parempi valmentaja. Mikä on tietysti kivaa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
95-94 on johto paikallisissa, Metro-lehti julisti tilanteeksi 95-93 ennen kauden alkua. Jokerit on silti tällä hetkellä selkeä Stadin ykkönen ja tähän olisi kiva saada jotain muutosta. Onneksi punaisilla on sentään viimeisin mestaruus, mikä pelastaa paljon. Varsinkin kun Jokerit kaatui playoffeissa matkalla mestaruuteen. 2012 kevään puolivälieräsarjahan oli lopulta aika yhdentekevä narrien jäädessä välierissä Jypin jyrän alle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
95-94 on johto paikallisissa, Metro-lehti julisti tilanteeksi 95-93 ennen kauden alkua. Jokerit on silti tällä hetkellä selkeä Stadin ykkönen ja tähän olisi kiva saada jotain muutosta.

98/94/36 Jokereille. Taitaa toi Stadin herruus jäädä narritaskuihin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Olisi kiva tietää miten tuo maratontaulukko nyt oikeasti menee, selkeesti jompikumpi on nyt laskenut jatkoaikavoitot ja rankkarivoitotkin tasapeleiksi. Jos saisi ihan pistemääränkin ja maalieron, olisin tyytyväinen. Onko vielä toivoa? Toivoo epätoivoinen toivoja Stadista.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi kiva tietää miten tuo maratontaulukko nyt oikeasti menee, selkeesti jompikumpi on nyt laskenut jatkoaikavoitot ja rankkarivoitotkin tasapeleiksi. Jos saisi ihan pistemääränkin ja maalieron, olisin tyytyväinen. Onko vielä toivoa? Toivoo epätoivoinen toivoja Stadista.

Jokerit on voittanut viimeisestä 14 pelistä 13 ja mielestäni tämä tilanne oli aika tasainen vielä pari kolme vuotta sitten, joten uskoisin tuohon 98-94 tilanteeseen enemmän. Tosin muistan, että tästä aiheesta on puhuttu ihan vähän aikaa sitten jossain teidän ketjussanne ja itsekkin osallistuin siihen silloin.
 

ilu

Jäsen
Jokerit on voittanut viimeisestä 14 pelistä 13 - -

En tiedä mitkä European Trophyt sun muut olet laskenut mukaan, mutta kyllähän tämä tilasto on nimenomaisesti aina laskettu runkosarjakohtaamisten perusteella. Näiden osalta viimeisestä 14 pelistä HIFK on voittanut kaiketi 7, kuten Jokeritkin.

e. Liigan sivuilla asiaa käsiteltiin muutama vuosi sitten, mutta laskuissa on ilmeisesti otettu huomioon ainoastaan varsinaisella peliajalla tulleet voitot: Jokerit ja HIFK kohtaavat 215. kerran - Liiga

kyse on SM-liigan maratontaulukosta.

Oikeammin pääsarjatason maratontaulukosta.
 
Viimeksi muokattu:

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jokerit on voittanut viimeisestä 14 pelistä 13 ja mielestäni tämä tilanne oli aika tasainen vielä pari kolme vuotta sitten, joten uskoisin tuohon 98-94 tilanteeseen enemmän. Tosin muistan, että tästä aiheesta on puhuttu ihan vähän aikaa sitten jossain teidän ketjussanne ja itsekkin osallistuin siihen silloin.

Nyt kyllä lasket ET-matseja, kyse on SM-liigan maratontaulukosta.
EDIT: hidas olen.
EDIT2: tosiaan ilu, kyse on pääsarjatason eli SM-sarjan + SM-liigan maratontaulukosta.
 
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mitkä European Trophyt sun muut olet laskenut mukaan, mutta kyllähän tämä tilasto on nimenomaisesti aina laskettu runkosarjakohtaamisten perusteella. Näiden osalta viimeisestä 14 pelistä HIFK on voittanut kaiketi 7, kuten Jokeritkin.

e. Liigan sivuilla asiaa käsiteltiin muutama vuosi sitten, mutta laskuissa on ilmeisesti otettu huomioon ainoastaan varsinaisella peliajalla tulleet voitot: Jokerit ja HIFK kohtaavat 215. kerran - Liiga

Tämä on totta. Mukana on myös playoff-pelejä, tuli pieni ajatuskatkos.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokerit ja HIFK kohtaavat 215. kerran

Tuon jutun tekemisen jälkeen molemmat ovat voittaneet neljä peliä varsinaisella peliajalla eli voitot ovat tällä hetkellä 95-94 HIFK:lle. Kutkuttava tilanne!

Voi voi, kunpa ei nyt narrit menisi viime metreillä ohitse. Kaikki näytti tämän tilaston suhteen vielä niin hyvältä ennen kauden 2011-12 playoffeja.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Voi voi, kunpa ei nyt narrit menisi viime metreillä ohitse. Kaikki näytti tämän tilaston suhteen vielä niin hyvältä ennen kauden 2011-12 playoffeja.

No voi voi. Pahinta ei ole se että menevät ohi tai ovat menneet, vaan MILLÄ tavalla ovat sen tehneet! Ollaan ihan vitun lapasia oltu joka rintamalla.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Tuon jutun tekemisen jälkeen molemmat ovat voittaneet neljä peliä varsinaisella peliajalla eli voitot ovat tällä hetkellä 95-94 HIFK:lle. Kutkuttava tilanne!

Kylläpä vain. Teen nyt kuitenkin sen, että julistan tämän kilpailun tasapeliksi riippumatta siitä, miten loppupeleissä käy. Tasaista on tällä mittarilla ollut.

{Jos lukuihin liikaa tuijottaa, niin voisi vängätä esim. siitä, että Jokerien divarikeikalla ei kohdattu jne.}
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tätä en ole uskaltanut sanoa, mutta tunnustetaan nyt surullisena, että jo viime kaudella NHL meni minun osaltani kiinnostavuudessa SM-liigan ohi. Siellä nyt vaan kaikki hoidetaan niin paljon ammattitaitoisemmin ja paremmin, fanit otetaan huomioon ja saa aivan erilailla tuntea olevansa osa perhettä, jopa täältä toiselta puolelta Atlanttia.

IFK:ssa taas - kuten niin monesti on tullut todettua - urheilutoimenjohtaja haukkuu koiraksi, tietoa pimitetään, kunnianhimo loistaa poissaolollaan ja toimitaan suljetussa sikariporsaskerhossa egoistisesti ja amatöörimäisesti.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä en ole uskaltanut sanoa, mutta tunnustetaan nyt surullisena, että jo viime kaudella NHL meni minun osaltani kiinnostavuudessa SM-liigan ohi.

Itse asiassa, sama juttu täällä. Viime kausi oli ensimmäinen, kun en kantanut ropoakaan HIFK:n kirstuun tai nähnyt yhtäkään ottelua edes netin kautta. Lätkävajeen täytti Viaplayn NHL-tarjonta.
 

Carlos

Jäsen
Voi voi, kunpa ei nyt narrit menisi viime metreillä ohitse. Kaikki näytti tämän tilaston suhteen vielä niin hyvältä ennen kauden 2011-12 playoffeja.

Itselle on taas ihan yksi ja hailee miten tämän tilaston kanssa käy. Kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin hjalliksen naisseikkailut. Tai Johanna Tukiaisen miessuhteet. Ilmalan hevoslauma lakkaa kohta olemasta, ketään ei kiinnosta. Tervemenoa, Hifk:n tarina jatkuu.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselle on taas ihan yksi ja hailee miten tämän tilaston kanssa käy. Kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin hjalliksen naisseikkailut. Tai Johanna Tukiaisen miessuhteet. Ilmalan hevoslauma lakkaa kohta olemasta, ketään ei kiinnosta. Tervemenoa, Hifk:n tarina jatkuu.

Sama täällä. Jos joku tilasto vähän edes kiinnostaa, niin se kuinka monena kautena toinen on ollut toista korkeammalla SM-sarjan/SM-liigan lopullisissa sijoituksissa. Ei jaksa itkeä itkuiinana joidenkin keskinäisten perään joukkuetta vastaan, jota ei ole kohta olemassa.
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mestaruudet lasketaan. Kaikki muu on diibadaaba- osastoa. Tässä suhteessa jättiläiset asuu turguses& tampereel ja me pk-seudun kääpiöt tullaan perästä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Uskallan toki sanoa tän, mutta harvoinpa sitä ääneen tai edes näppiksen välityksellä sanon...

Kyllä mä monesti oon miettiny, onko kiekkoseura nimeltä HIFK antanut mulle lähimainkaan yhtä paljon takaisin (hienoja kokemuksia yms.), kun mitä mä olen aikaani ja mielenkiintoani tälle IFK-perheelle aktiivisena kannattajana antanut näinä vuosikymmeninä. Liian vähän menestystä... aivan liian vähän mestaruuksia tai finaaleihin pääsyjä. Siinä se pähkinänkuoressa, ja se kyllä hiertää. Mutta sellasta se on kun IFK on verenperintönä saatu, ja mukana roikutaan, vaikka kaikenlaista säätämistä on tehty/nähty tässä organisaatiossa.
 

Carlos

Jäsen
Kyllä mä monesti oon miettiny, onko kiekkoseura nimeltä HIFK antanut mulle lähimainkaan yhtä paljon takaisin (hienoja kokemuksia yms.), kun mitä mä olen aikaani ja mielenkiintoani tälle IFK-perheelle aktiivisena kannattajana antanut näinä vuosikymmeninä. Liian vähän menestystä... aivan liian vähän mestaruuksia tai finaaleihin pääsyjä.

Nojoo, totta tämäkin ja ihan samat tuntemukset, mutta voiko kukaan sanoa muuta? Itse ainakin sen mitä 30 vuotta olen kiekkoa seurannut aktiivisesti, niin en nyt kyllä keksi yhtään kiekkoseuraa mitä pelkästään seuraamalla olisi tullut enemmän onnentunteita ja vähemmän pettymyksiä. Ainakaan merkittävässä määrin. Joo, ehkä joku TPS siltä ajalta on voinut viedä enemmän kannuja -tai "poikia" kuten sielläpäin on tapana sanoa, mutta on sielläkin kyllä saatu yhtälailla itkeä vaikka minkälaisten penailujen kanssa. Jostain NHL seuroista puhumattakaan.

Ja toisaalta kai se tämä on myöskin jääkiekon suola. Kun menestystä tulee tarpeeksi harvoin, niin sitä osaa arvostaakin eri tavalla. Jotenkin luulen että esim. joku HC Davos joka voittaa NLA:n mestaruuden keskimäärin joka 3. vuosi, niin tuskin sen kannattajat osaavat sitä niin paljon arvostaa. Ja sitten taas joku Davos on niin keskellä yhtä Euroopan syrjäisimmistä perslävistä, että jos siellä edes kiekkojoukkue pärjää niin saa olla iloinen. Mitään muuta iloista sieltä ei elämään sitten löydykään. Asukkaat vetää itseään kilpaa köyden jatkoksi, kuten useimmissa muissakin vuoristolaaksoissa.

Sitten taas jos on vaikka Rapperswilin kannattaja, niin 20 vuoden pääsarja-ajan varrella ilonaiheita on ollut tosi vähän, katettu jääkin on ollut käytössä vasta sen vajaat 20 vuotta, mutta taas asuinpaikkana se on ehkä yksi maailman hienoimmista. Vastaavasti esim. Stadi on varmasti yksi Suomen parhaista asuinpaikoista (okei, paras), joten jos joku jengi jostain Jyväslompolosta tai pohjois-Lapista vie pari mestaruutta ennen konkurssia, niin suodaan sekin heille.

Elämä on fifty-sixty bon voyage laiffia.
 

Hermann63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka siis johtaa?

Mitä tämä höpötys varsinaisella peliajalla saaduista voitoista on? Voitto on
voitto, riippumatta siitä milloin se tulee,varsinaisella peliajalla, jatkoajalla vai rankkareilla! Tietääkö siis kukaan oikeata tilastoa, kumpi johtaa VOITTOJEN määrässä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös