Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 312 267
  • 6 477
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Kai tää keskustelu on oikea ketju mutta se mikä mua ottaa päähän että miksi ihmeessä niin moni Tepsin lauantai peli alkaa vasta klo 18.30 eikä klo 17.00 niinku muiden. Ja siihen kun vielä lisätään liigan päätös että la otteluiden erätauot kestää 20 min niin ainakin henkilökohtaisesti en pääse katsomaan. Erätauoko tietenki on liigan asia. Mutta toi otteluiden alkaminen klo 18.30 lauantaina lienee Tepsin asia. Ja sitä mä mietin että miksi. Johtuuko se Interin peleistä. Kyllä mä oon sitä mieltä että jalis saa mennä jääkiekon ehdoilla eikä toisinpäin. Jalis peli sen verran aikaisin että jääkiekko peli ehtii alkamaan klo 17.00.

Mutta aloitetaan siiitä että mikä on se syy että miksi näin on että peli alkaa niin paljon myöhemmin? Liiga/TPS?



edit: No näköjään aika monena lauantaina on joku peli joka alkaa vasta 18.30 eli se viittaisi siihen että se on liigan päätös...
Ihan omilla muistikuvilla tässä mennään, mutta muistaakseni TPS jossain vaiheessa ilmoitti kokeilevansa näitä myöhäisempiä pelejä koska niille on ollut kysyntää palautteiden kautta. Nämä jakavat varmasti mielipiteitä eikä ketään voida täysin koskaan miellyttää.

Tosin nuo 20min erätauot pidentävät ottelutapahtumaa yhteensä 4min, joten en näkisi sitä kauheana kynnyskysymyksenä. Toki tuohonkin varmasti liittyy eriäviä mielipiteitä riippuen siitä odottaako erätauon katsomossa istuen taikka oluen/lihiksen kanssa ravintolassa.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Kai tää keskustelu on oikea ketju mutta se mikä mua ottaa päähän että miksi ihmeessä niin moni Tepsin lauantai peli alkaa vasta klo 18.30 eikä klo 17.00 niinku muiden. Ja siihen kun vielä lisätään liigan päätös että la otteluiden erätauot kestää 20 min niin ainakin henkilökohtaisesti en pääse katsomaan. Erätauoko tietenki on liigan asia. Mutta toi otteluiden alkaminen klo 18.30 lauantaina lienee Tepsin asia. Ja sitä mä mietin että miksi. Johtuuko se Interin peleistä. Kyllä mä oon sitä mieltä että jalis saa mennä jääkiekon ehdoilla eikä toisinpäin. Jalis peli sen verran aikaisin että jääkiekko peli ehtii alkamaan klo 17.00.

Mutta aloitetaan siiitä että mikä on se syy että miksi näin on että peli alkaa niin paljon myöhemmin? Liiga/TPS?



edit: No näköjään aika monena lauantaina on joku peli joka alkaa vasta 18.30 eli se viittaisi siihen että se on liigan päätös...

Mahtaakohan johtua tv:stä? Saadaan pelejä limitettyä ja katsojaa ruudun eteen koko illaksi.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsillähän olisi nyt oiva paikka räväyttää itsensä otsikoihin: Kissojen tilalle Tom Of Finland - tanssijat. Nahkajampat kun vetäis siinä YMCA:n tahtiin junaa portaikossa niin saattaisi muutama kulmakarva Suomen maassa värähtää.

Saa käyttää, mainosarvo on mittaamaton!
 
Tepsillähän olisi nyt oiva paikka räväyttää itsensä otsikoihin: Kissojen tilalle Tom Of Finland - tanssijat. Nahkajampat kun vetäis siinä YMCA:n tahtiin junaa portaikossa niin saattaisi muutama kulmakarva Suomen maassa värähtää.

Saa käyttää, mainosarvo on mittaamaton!
Älä laita tällästä..... Eskola ottaa vielä kopin
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olettaen että Suomen neuvostoliittolainen alkoholilaki päivittyy joskus tälle vuosituhannelle ja katsomoihin saisi tuoda myös alkoholijuomia kuten sivistysmaissa, niin siinä vaiheessa viimeistään tuo Yonoton lähtee kunnolla kasvamaan. Silloin tanssijat olisivat kyllä tiellä. Itse en oikein ole sitä tyyppiä joka söisi mitään hampurilaisia tai hodareita tuolla, muutenkin ne penkkiriveille kylvetyt popkornit pistävät harmittamaan.

Muutoinkin anniskelualueiden vapautukset todennäköisesti tasapainottaisivat asiakasvirtaa erätauoilla huomattavasti ja parantaisi ilmapiiriä kun ei tarvitsisi kaikkea jonotella.
 

KSOMV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi ja LA:n kuninkaat
Kai tää keskustelu on oikea ketju mutta se mikä mua ottaa päähän että miksi ihmeessä niin moni Tepsin lauantai peli alkaa vasta klo 18.30 eikä klo 17.00 niinku muiden. Ja siihen kun vielä lisätään liigan päätös että la otteluiden erätauot kestää 20 min niin ainakin henkilökohtaisesti en pääse katsomaan. Erätauoko tietenki on liigan asia. Mutta toi otteluiden alkaminen klo 18.30 lauantaina lienee Tepsin asia. Ja sitä mä mietin että miksi. Johtuuko se Interin peleistä. Kyllä mä oon sitä mieltä että jalis saa mennä jääkiekon ehdoilla eikä toisinpäin. Jalis peli sen verran aikaisin että jääkiekko peli ehtii alkamaan klo 17.00.

Mutta aloitetaan siiitä että mikä on se syy että miksi näin on että peli alkaa niin paljon myöhemmin? Liiga/TPS?



edit: No näköjään aika monena lauantaina on joku peli joka alkaa vasta 18.30 eli se viittaisi siihen että se on liigan päätös...
Tämä myös rajoittaa varmasti monien lapsiperheiden paikalle saapumista. Tepsi on kuitenkin nyt panostanut aikalailla tuohon lastenmaailmaan ja Joret sun muut systeemit, niin tältä kantilta katottuna on paljon parempia nuo 17.00 pelit. En usko, että ois Tepsin oma ratkaisu toivoa noita 18.30 pelejä viikonlopuille, ei oikein kohtaa seuran intressien kanssa.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En usko, että ois Tepsin oma ratkaisu toivoa noita 18.30 pelejä viikonlopuille, ei oikein kohtaa seuran intressien kanssa.

Kuuleman mukaan TPS on nimenomaan itse pyrkinyt siirtämään näiden "parempien pelien" alkamisajankohdan lauantaisin tuohon puoli seitsemään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tepsillähän olisi nyt oiva paikka räväyttää itsensä otsikoihin: Kissojen tilalle Tom Of Finland - tanssijat. Nahkajampat kun vetäis siinä YMCA:n tahtiin junaa portaikossa niin saattaisi muutama kulmakarva Suomen maassa värähtää.

Saa käyttää, mainosarvo on mittaamaton!

Tämä on kyllä ihan timanttinen idea. Sitte lanseerataan vielä nahka stringit ja semmonen "matkaliput kuttulasta tulleet" konduktööri nahkalippis. Ai että.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Tämä myös rajoittaa varmasti monien lapsiperheiden paikalle saapumista. Tepsi on kuitenkin nyt panostanut aikalailla tuohon lastenmaailmaan ja Joret sun muut systeemit, niin tältä kantilta katottuna on paljon parempia nuo 17.00 pelit. En usko, että ois Tepsin oma ratkaisu toivoa noita 18.30 pelejä viikonlopuille, ei oikein kohtaa seuran intressien kanssa.
Hienoa että lapsiperheiden vaateisiin on panostettu, mutta he eivät ole ainoa asiakaskunta. Joillekin 17:00 voi taas olla liian aikainen vaikkapa töiden tai muiden esteiden takia, joten mielestäni fiksua että noista löytyy variaatiota eri viikonloppuina. Moni lapsiperhekään varmastikaan ei käy joka vkl-peleissä kuten ei moni muukaan, joka ei omista kausikorttia, joten tuo hajauttaa hyvin kaikkien mahdollisuuksia mennä silloin tällöin peleihin, jolloin toivottavasti kokonaismäärä peleissä käyviä kasvaisi. Tämä siis oma näkemykseni asiasta, enkä tiedä onko tämä nyt ollut TPS:n strategia.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Täytyy täältä Tampereelta todeta, että Tepsin tanssitytöt on aina niittäneet mainetta täälläkin päin, erikoinen päätös kyllä Eskolalta. Niin siitä maineesta, sitä vain että muistan kuinka erätaukopuheissa Tepsin mimmit on usein olleet vertauksen kohteena kun Tapparan cheerleaderit nostivat tasonsa ylös joitakin vuosia sitten. Sillonkin verrattiin onko Turkkuses viä paremmat vai ei. Enkä nyt puhu välttämättä ulkoisista avuista. Onhan näistä ollut vääntöä kuuluvatko jäähalliin ja mun mielestä ehdottomasti. Jotkut Hiitelät paheksuu mutta kertonee sitten enemmän paheksujasta kun tanssijat sekä tanssifanit (naiset itse juuri) kuitenkin tykkäävät poikkeuksetta. Yonoton palvelu tuskin pelaa koskaan. Siinäkin mielesssä turha juttu. Ainakin ulkomailla missä katsomotarjoilua on ollut, on se kankeaa ja jotakin siitä tarjoilusetistä puuttuu kuitenkin. Kyllä tanssityttöjen vilpitön iloisuus kuuluu ilmanmuuta siihen portaille.
 

KSOMV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi ja LA:n kuninkaat
Kuuleman mukaan TPS on nimenomaan itse pyrkinyt siirtämään näiden "parempien pelien" alkamisajankohdan lauantaisin tuohon puoli seitsemään.

Hienoa että lapsiperheiden vaateisiin on panostettu, mutta he eivät ole ainoa asiakaskunta. Joillekin 17:00 voi taas olla liian aikainen vaikkapa töiden tai muiden esteiden takia, joten mielestäni fiksua että noista löytyy variaatiota eri viikonloppuina. Moni lapsiperhekään varmastikaan ei käy joka vkl-peleissä kuten ei moni muukaan, joka ei omista kausikorttia, joten tuo hajauttaa hyvin kaikkien mahdollisuuksia mennä silloin tällöin peleihin, jolloin toivottavasti kokonaismäärä peleissä käyviä kasvaisi. Tämä siis oma näkemykseni asiasta, enkä tiedä onko tämä nyt ollut TPS:n strategia.

Voi toki olla, että isossa kuvassa paras on näin, että on näitä variaatioita ja saadaan tarjottua jokaiselle jotakin. Tosiaan kun katsojakunnasta löytyy kulkijoita laidasta laitaan, niin semmoista ratkaisua ei taida olla joka olisi aina kaikille hyvä.

Tärkeintä kuitenkin, että peli kulkee ja on viihdyttävää niinku lauantaina. Siihen ku vielä lisäks pinnoja tippuu tasaisesti ja pysytään sarjataulukossa hyvissä asemissa niin luulisi yleisö ka:n olevan nosteessa.
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy täältä Tampereelta todeta, että Tepsin tanssitytöt on aina niittäneet mainetta täälläkin päin, erikoinen päätös kyllä Eskolalta. Niin siitä maineesta, sitä vain että muistan kuinka erätaukopuheissa Tepsin mimmit on usein olleet vertauksen kohteena kun Tapparan cheerleaderit nostivat tasonsa ylös joitakin vuosia sitten. Sillonkin verrattiin onko Turkkuses viä paremmat vai ei. Enkä nyt puhu välttämättä ulkoisista avuista. Onhan näistä ollut vääntöä kuuluvatko jäähalliin ja mun mielestä ehdottomasti. Jotkut Hiitelät paheksuu mutta kertonee sitten enemmän paheksujasta kun tanssijat sekä tanssifanit (naiset itse juuri) kuitenkin tykkäävät poikkeuksetta. Yonoton palvelu tuskin pelaa koskaan. Siinäkin mielesssä turha juttu. Ainakin ulkomailla missä katsomotarjoilua on ollut, on se kankeaa ja jotakin siitä tarjoilusetistä puuttuu kuitenkin. Kyllä tanssityttöjen vilpitön iloisuus kuuluu ilmanmuuta siihen portaille.

Ei toimi kuitenkaan? Kaveri oli kokeillut kun palvelu otettiin käyttöön ja kyllä kahvikuppi tuotuna paikalle parissa minuutissa, samaan hintaan kuin kioskilta, kuulostaa aika pirun hyvältä ja toimivalta palvelulta. Vähän hölmöä vertailla portailla esiintyviä tanssijoita ja oikeasti lisäarvoa tuovaa palvelua.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ei toimi kuitenkaan? Kaveri oli kokeillut kun palvelu otettiin käyttöön ja kyllä kahvikuppi tuotuna paikalle parissa minuutissa, samaan hintaan kuin kioskilta, kuulostaa aika pirun hyvältä ja toimivalta palvelulta. Vähän hölmöä vertailla portailla esiintyviä tanssijoita ja oikeasti lisäarvoa tuovaa palvelua.
Miten tämä muuten menee, eli jos nyt vaikka rivin keskiosalla tilaan vähän hampurilaisia niin aika vaikea luulisi olevan tuollainen tarjotin sinne tarjoilla, kun ei riveillä mahdu muutenkaan kulkemaan jos ei muut nouse seisomaan. Eli jos tämä homma paisuisi oikein suureksi, niin luulisi että penkkirivejä pitäisi harventaa että oikeasti toimisi.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
No yritin kirjoittaa että monelta puuttuu siitä jotakin, etenkin lapsipeheellisenä näin tuntuu. Jos tarjotaan kahvia ja pullaa, pitää olla myös popparit, karkit ja juomat katsomoon tuotuna. VOIHAN se toimia, mutta kuten sanoin, ainakin nämä ulkomailla kokemani katsomoon tarjoilijat oli kökköjä. Ainoastaan jäätelön ja popparin myynti toimi siinä kategoriassa. Olen mieluusti väärässä.

Radio rockissa ehdottivat seniori-kobria huiskineen eikun kierukoineen tanssityttöjen tilalle.
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No yritin kirjoittaa että monelta puuttuu siitä jotakin, etenkin lapsipeheellisenä näin tuntuu. Jos tarjotaan kahvia ja pullaa, pitää olla myös popparit, karkit ja juomat katsomoon tuotuna. VOIHAN se toimia, mutta kuten sanoin, ainakin nämä ulkomailla kokemani katsomoon tarjoilijat oli kökköjä. Ainoastaan jäätelön ja popparin myynti toimi siinä kategoriassa. Olen mieluusti väärässä.

Radio rockissa ehdottivat seniori-kobria huiskineen eikun kierukoineen tanssityttöjen tilalle.

Asensin appin ja katsoin tiistain pelin valikoimaa ja näyttäisi löytyvän ihan kaikki mitä hallilla myydään, pl. alkoholi tietysti.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Okei. En tutustunut siihen noin tarkasti. Tuli vaan omat kokemukset mieleen. Voi olla hyväkin, monet kuitenkin lähtee käytäville että palvelu on tarjolla sitten niille jotka haluaa, joka taas tasaa sitä tarjonnan ja kysynnän määrää mikä vois olla myös ongelma, mikäli porukka isosti haluaa tilailla jne.
 

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itseäni ei haittaa yhtään että tytöt ei enää rappusilla pyöri, mutta ei toi Yonotonkaan ole niin hyvä että sitä jaksaa ladata muutenkin täynnä olevaan puhelimeen. Erätauolla on muutenkin iha kiva mennä kävelemään ja samalla ostamaan sen mitä haluaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yonoton on hyvä palvelu, nimenomaan lapsen kanssa tuota kokeillut kun vasta paikalla todettu että on nälkä tai jano tai mitä lie pieni lapsi voikaan kaivata kun ei antimidaksen muksun tyyliin analysoi peliä silmä kovana.

Vielä kun sais kunnolla mausteet valittua makkispekkiksiin niin ois upeeta. Käyn kyllä kävelemässä joka erätauko, mutta mielummin tapaamassa tuttuja ja juttelemassa, kuin yonottelemassa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Iltalehdessä tanssiryhmän kapteeni kommentoi kohua:

SM-liigaseura näytti ovea cheerleadereilleen, nyt puhuu tanssiryhmän kapteeni: ”Meiltä odotettiin sellaista, johon emme olisi pystyneet”

Ihan ymmärrettävää, sillä kyllä tuollainen katsomoon tarjoilu edellyttäisi vähintään kolmen vuoden koulutusta. Lentoemon työkokemuksesta voi tietty olla hyötyä, että osaa ojentaa kahvikupin.

Itse en kyllä näe järkeä koko hommalle. Tanssijat alkaa roudaamaan safkaa sun muuta ympäriinsä? Sitten ku joku saakin väärän burgerin niin sota on valmis. Perse edellä puuhun Tepsi nyt yrittää mennä. Hieno idea ei siinä mutta toteutus jää hiukan reisille.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan ymmärrettävää, sillä kyllä tuollainen katsomoon tarjoilu edellyttäisi vähintään kolmen vuoden koulutusta. Lentoemon työkokemuksesta voi tietty olla hyötyä, että osaa ojentaa kahvikupin.

Tuskinpa kyse oli tarjoilemisen liiallisesta vaativuudesta, vaan sen yhdistämisestä päätoimeen, eli tanssimiseen...

No eipä tämä nyt maailmaa kaada, vaikka ihan mukava pieni lisä cheerleaderit ovat otteluihin olleet. Yonoton ei itseäni kiinnosta, kun matseissa en nauti kuin muutaman oluen ja sen salliminen Suomessakin katsomossahan aiheuttaisi vähintäänkin mellakoita, kymmeniä kuolemia, pahoinpitelyjä ja massa-alkoholismia, kuten on käynyt muuallakin...

Kysymykseni palvelun käyttäjille, maksetaanko Yonottomassa jo siinä puhelintilauksen yhteydessä, vai aletaanko niitä kymmensenttisiä kaivella ja pankkikortin tunnuslukua muistella siinä penkillä sitten kun lähetti seisoo vieressä tuomisten kanssa ja loppurivi seisoo odottaen lähetin palaavan pikaisesti takaisin ja taaemmalla rivillä ei näe peliä? Toisaalta vaikka maksu toimisikin, ei se kokonaiskuvaa ajatellen ainakaan otteluviihtyvyyttä paranna, jos palvelun yleistyttyä koko ajan joku ramppaa toimittamassa ruokia omalle tai edessä oleville riveille kesken erän.

Jos itse saisi valita niin ennemmin olisi Cheerleaderit pitänyt kuin tämän Yonoton -virityksen, mutta ehkä tällä sitten saadaan jonkin verran lisätuottoja.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysymykseni palvelun käyttäjille, maksetaanko Yonottomassa jo siinä puhelintilauksen yhteydessä, vai aletaanko niitä kymmensenttisiä kaivella ja pankkikortin tunnuslukua muistella siinä penkillä sitten kun lähetti seisoo vieressä tuomisten kanssa ja loppurivi seisoo odottaen lähetin palaavan pikaisesti takaisin ja taaemmalla rivillä ei näe peliä? Toisaalta vaikka maksu toimisikin, ei se kokonaiskuvaa ajatellen ainakaan otteluviihtyvyyttä paranna, jos palvelun yleistyttyä koko ajan joku ramppaa toimittamassa ruokia omalle tai edessä oleville riveille kesken erän.

Maksetaan jo tilatessa.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Cheerleadereitten osakkeet neuvottelujen suhteen ei varmaan hirveästi Eskolan silmissä nouse, kun alkavat antaa medialle omia lausuntojaan "Eskolaa vastaan".

Lisäksi tällä cheerleadereitten "kapteenilla" ei ole mitään varaa syyttää Eskolaa seläntakana touhuamisesta, kun hän itse oli Lolan kanssa edelliskesänä Kovalaisen selän takana ajamassa Kovalaisen toimintaa alas ja perustamassa juurikin tämän TPS Cheerleaderit.
 
Viimeksi muokattu:

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen sitä mieltä, että cheerleaderit ovat nykyaikana aivan turhia. Ovat pikemminkin jäänne aikakaudelta, jolloin jäähalleissa ei ollut valotaulua tai mitään muutakaan, johon suunnata mielenkiintonsa pelikatkoilla. Ennemmin voitaisiin satsata muunlaiseen ohjelmaan kuten näihin maskotteihin esim. Tepsin Jore-karhu on ollut mielestäni varsin hauska. Ja kukapa 1990-luvulla Turkuhallissa pelejä seurannut ei muistaisi Aarne Kärpästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös