Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 310 534
  • 6 473

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselle myös tuo huutosakin merkitys täysi nolla. Saahan tytöt tauoilla siellä tanssia, jos sen elämänlaadun kannalta tärkeäksi kokevat. Case closed, sanon minä.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen sitä mieltä, että cheerleaderit ovat nykyaikana aivan turhia. Ovat pikemminkin jäänne aikakaudelta, jolloin jäähalleissa ei ollut valotaulua tai mitään muutakaan, johon suunnata mielenkiintonsa pelikatkoilla. Ennemmin voitaisiin satsata muunlaiseen ohjelmaan kuten näihin maskotteihin esim. Tepsin Jore-karhu on ollut mielestäni varsin hauska. Ja kukapa 1990-luvulla Turkuhallissa pelejä seurannut ei muistaisi Aarne Kärpästä.

Hassu perustelu kun ensin toteat että hallissa tanssijoita ei tarvita kun valotaulu mutta kuitenkin maskotti ois kiva olla tanssimassa. Tuo nyt on ihan sama asia mutta eri kohderyhmä.

Sinänsä ei kyllä herätä suurta mielenkiintoa onko tanssijoita vai ei. Ilmankin pärjää mutta ei mulla mitään näitä vastaankaan ole. Jos tuolla nyt saadaan jotain parempaa sisältöä matseihin tai vaikka uusi laituri Tepsiin niin sopii mulle.

Jos ei muuta niin ainakin joka ikisessä kuvakoosteessa Jatkoajan matsiraporttien mukana on ollut jonkun tanssitytön kuva joten onhan nämä olleet ihan näkyviä hahmoja Tepsin pelitapahtumassa. Odottelen vaan että koska ne nahkajampat alkaa vyörymään näytöllle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tampereellahan kokeiltiin jotain systeemiä jossa pystyit tilaamaan erätauolle eväitä valmiiksi tjsp vai oliko sit niin et oli oma kassa niille jotka tilasi ruuan jostain eri pisteestä...
En kokeillut koska koetan jättää ostamatta ko. hallin tuotteita koska hinnat ovat todella törkeät siellä(kin)
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsillähän olisi nyt oiva paikka räväyttää itsensä otsikoihin: Kissojen tilalle Tom Of Finland - tanssijat. Nahkajampat kun vetäis siinä YMCA:n tahtiin junaa portaikossa niin saattaisi muutama kulmakarva Suomen maassa värähtää.

Saa käyttää, mainosarvo on mittaamaton!

Tämä on kyllä ihan timanttinen idea. Sitte lanseerataan vielä nahka stringit ja semmonen "matkaliput kuttulasta tulleet" konduktööri nahkalippis. Ai että.

Hassu perustelu kun ensin toteat että hallissa tanssijoita ei tarvita kun valotaulu mutta kuitenkin maskotti ois kiva olla tanssimassa. Tuo nyt on ihan sama asia mutta eri kohderyhmä.

Sinänsä ei kyllä herätä suurta mielenkiintoa onko tanssijoita vai ei. Ilmankin pärjää mutta ei mulla mitään näitä vastaankaan ole. Jos tuolla nyt saadaan jotain parempaa sisältöä matseihin tai vaikka uusi laituri Tepsiin niin sopii mulle.

Jos ei muuta niin ainakin joka ikisessä kuvakoosteessa Jatkoajan matsiraporttien mukana on ollut jonkun tanssitytön kuva joten onhan nämä olleet ihan näkyviä hahmoja Tepsin pelitapahtumassa. Odottelen vaan että koska ne nahkajampat alkaa vyörymään näytöllle.

Huoh
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tampereellahan kokeiltiin jotain systeemiä jossa pystyit tilaamaan erätauolle eväitä valmiiksi tjsp vai oliko sit niin et oli oma kassa niille jotka tilasi ruuan jostain eri pisteestä...
En kokeillut koska koetan jättää ostamatta ko. hallin tuotteita koska hinnat ovat todella törkeät siellä(kin)

Tuossa Yonoton-palvelussa on ilmeisesti molemmat vaihtoehdot käytössä. Istumapaikalle tarjoiltavat tuotteet ilmeisesti myös vaihtelevat katsomonosien mukaan.
 

12961

Jäsen
Saakohan tämä case nyt vähän turhan suuret mittasuhteet?

Olennaisia kysymyksiä ovat:
-Montako lisäkatsojaa tanssitytöt tuovat peliin? V: Hyvin lähellä nollaa.
-Paljonko pelitapahtuman aikaista lisämyyntiä tanssitytöt saavat aikaan? V: Tasan nolla euroa, koska ei edes yritetä.
-Paljonko enemmän lisämyyntipotentiaalia on Yonoton-palvelulla kuin tanssitytöillä? V: Ei mitattavissa, mutta nollaa enemmän. Vrt. Wolt, Foodora samantyyppisellä markkinalla.
-Mikäli panostusta Yonoton-palveluun lisätään, onko portaikoissa taukojen aikana silminnähden liikaa liikennettä, jos sekä tanssitytöt että Yonoton-"kuriirit" toimivat samanaikaisesti (pelikatkojen aikana)?
-Kuinka suuri lisäpanostus olisi tarvittu, mikäli tanssiryhmä olisi vaihdettu Mustien Kobrien kaltaisiin ammattilaisiin edellisinä vuosina nähtyjen tasoltaan heikohkojen amatöörien sijaan?

Minusta tämä oli ryhdikäs päätös liiketoimintanäkökulma edellä, välttäen pakonomaista amerikkalaisen urheilutapahtuman apinointia. Ei sillä, etteikö tissit ja perseet olisi sinänsä kiinnostavaa silmänruokaa.
 
Viimeksi muokattu:

Oadie

Jäsen
Minusta tämä oli ryhdikäs päätös liiketoimintanäkökulma edellä, välttäen pakonomaista amerikkalaisen urheilutapahtuman apinointia. Ei sillä, etteikö tissit ja perseet olisi sinänsä kiinnostavaa silmänruokaa.
Eikö tuo osaltaan nimenomaan ole amerikkalaisen urheilutapahtuman apinointia, kun ruokaa aletaan kuskaamaan katsomoon??
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
@Jazzy76 Mihin Hit the Road Jack on kadonnut, kun vastustaja saa jäähyn? Ei kuulunut CHL:ssä eikä kauden avauksessa, onko tämäkin perinne kuopattu?
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saakohan tämä case nyt vähän turhan suuret mittasuhteet?

No kyllä. Lievästi hämmentyneenä seurannut tätä "kuohuntaa" tästä asiasta, kun valehtelematta radiosta, lehdestä, netistä ja puolitutuilta (joita TPS ei edes kiinnosta) kuullut tästä pohdintaa, yhden päivän aikana. Täysin yhdentekevä asia kuitenkin kyseessä. Monella liigaseuralla ei edes ole mitään tanssityttöjä, ja nyt kun yksi päättää niistä luopua niin tämä koetaan jotenkin uutisoimisen aiheiseksi muuallakin kuin jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla.

Itse en edes huomannut cheerleadereiden poissaoloa, kunnes joku aiheesta mainitsi pelissä. Kertoo varmaan kuinka oleellinen osa tuo oli minun ottelutapahtumaani. Olen jo jonkun aikaa ollut sitä mieltä, että tanssitytöistä voisi luopua. Alun alkaen aika keinotekoinen viritelmä, varsinkin jääkiekon parissa. Ei näissä Tepsin tanssijoissa/cheerleadereissa toki mitään vikaa ollut, päinvastoin, varmasti olivat Liigan parhaimmistoa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
-Paljonko pelitapahtuman aikaista lisämyyntiä tanssitytöt saavat aikaan? V: Tasan nolla euroa, koska ei edes yritetä.
Joskus ne ainakin myi kahvia erätauolla kärrystä.

Ei kyllä kiinnosta yhtään tämä asia. Ei mitään väliä onko kissat rappusilla vai ei. Pari ihan kivan näköistä paistia, mutta muutama näistä käytti aivan liikaa hajusteita joten plusmiinus nollaksi kääntyi.

Ei kyllä kiinnosta Yonotonkaan, hommatkaa yks pakki.
 

12961

Jäsen
Eikö tuo osaltaan nimenomaan ole amerikkalaisen urheilutapahtuman apinointia, kun ruokaa aletaan kuskaamaan katsomoon??

Nojoo, onhan tuokin osaltaan juuri sitä.

Toisaalta ruuan kuskaamisella on mahdollisuus tienata edes ropoja. Tanssitytöt eivät tuo euroakaan taloon, mikäli tarjoilu ei kuulu työnkuvaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jatkoajan kolumniin viitaten, termi "helppo lihapiirakka" on sopinut mainiosti juurikin näihin ns. tanssityttöihin. Isot pojat ovat näin kertoneet.
 

Fattsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ei kyllä kiinnosta Yonotonkaan, hommatkaa yks pakki.

Käytä siis aktiivisesti Yonotonta.

Hyvä palvelu on kyllä. Jonottaminen vituttaa, eikä siinä erätauon aikana välttämättä edes ehdi hodarille ja takaisin. Olen käyttänyt aktiivisesti ja käytän jatkossakin.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikö helvetin someraivo tästäkin tuli?

Vaikea sanoa. Tältä palstalta on vaikea sitä raivoa ainakaan havaita. Palmun kalastamisesta ja Sateenkaarista oli paljon raivokkaampaa sekä turhempaa juttua. Lätkästä täällä ei sitten juuri keskustellakaan.

Kaiken kaikkiaan ottelutapahtuma menee mielestäni hyvään suuntaan. Tunnelmaa luodaan monin uusin keinoin ja yritystä on. Jokaiselle jotakin teemalla tulee jatkaa ja muistaa se peruspenakin kaljoineen.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Eikö tuota tarjoilua olisi voitu järjestää esim. erikoishintaluokan paikoille, joilta voisi odottaa löytyvän ostovoimaa? Toisille paikoille sitten chearleaderit tuomaan lisäarvoa? Hallissa nyt kuitenkin luulisi kohtuu hyvin tilaa riittävän ja rotaatiota käytävilläkin voi tehdä? Haasteensa lienee siinäkin, että myyntiä onnistutaan tekemään pelikatkojen välissä, vai onko kuitenkin tarkoitus hyödyntää jonkunlaisia pidempiä mainoskatkoja myynnille? En oikein itse ymmärrä miten tanssi ja tarjoilu sulkevat toisensa pois, varsinkaan jos tarjoilun kysynnän määrästä ei ole varmuutta?
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hohhoijaa kuinka paljon melua tyhjästä...
En itsekään huomannut matsin aikana että tanssitypyt olivat poissa joten aivan yhdentekevää vaikkeivat humppaa käytävillä entiseen malliin.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
En edes huomannut lauantain matsissa tanssijoiden poissaoloa, joten en ainakaan omasta puolestani kaipaa heitä takaisin. Mä käyn katsomassa ottelua enkä tanssijoita. Tuskin muutenkaan katsojat päättävät mennä tai olla menemättä matsiin tanssijoiden takia, joten sikäli he ovat aika turha kuluerä, jos heille maksaakin pitää.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Käytä siis aktiivisesti Yonotonta.
Jätän useimmiten puhelimen autoon, kun tulen matsiin niin nou.

Mutta voisin heittää vähän palloa Eskolalle, eli nyt kun kottaraiset on rappusilta ajettu etelään, niin eihän sitä musiikkiakaan siellä tarvita. Joten diijei samasta ovesta ulos ja pelikatkot myydään Allastien Autocentterille ja Nightclub Fortelle. Samaa saastaa nykyajan musiikki on kuin mainoksetkin, mutta vain toisella saamme kyhnyä liiveihin. Tästä ideasta kiitoksena yks liigatason pakki, kiitos.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kun johtaa 6-2 Tapparaa niin ei siinä paljoa lisää kiimaa tarvita. Katsotaan sitten marraskuussa joku maaliton tiistai-Saipa.

Kyllä nuo tanssijat minun silmääni usein osuivat ja hyvin hoitivatkin sen homman mihin olivat lupautuneet. Suomen parhaimpia mielestäni kuten aiemmin sanoin. Ihan samaa duunia se on kuin Jorellakin. Se, että täällä heitä nyt vähätellään ja vielä pahempaa on kyllä mautonta.

Jotenkin tuntuu että kissagaten kommentointi menee tuolla somessa samoja latuja kuin pridelippu. Eniten on niillä sanottavaa jotka eivät käy tai tule käymään peleissä muutenkaan. Eiväthän nuo nyt ratkaisevaa etua tuo peliin (paitsi Kobrat aikanaan kuulemma hämmensivät myös vieraspelaajia), mutta yhtä lailla jotkut ankeat nakkimukit voisi unohtaa minun puolestani, oli jonotonta tai ei. Ymmärrän Eskolaa että nakkimukit ovat hänelle taloudellinen prioriteetti mutta ei tämä mikään parannus silti ole. Maksimissaan pieni säästö. No, tällä mennään, toivottavasti palaavat vielä kehiin.
 

Jazzy76

Jäsen
@Jazzy76 Mihin Hit the Road Jack on kadonnut, kun vastustaja saa jäähyn? Ei kuulunut CHL:ssä eikä kauden avauksessa, onko tämäkin perinne kuopattu?

Kauden avauksessa tuli kyllä. Te piditte niin kovaa meteliä että ette kuulleeet sitä. Tänään nostamme äänentasoa. Se tuli nauhalta ehkä liian hiljaa.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tanssimassa, vaan tekemässä jotain hassua aina välillä, tyyliin 2-3 kertaa erässä.

Mutta pohjimmiltaan ihan sama onko se maskotti vai tanssityttö siellä tekemässä jotain hassua. Perustelusi ontuu kun vetosit että valotaulu hoitaa nuo hommat yhtä hyvin.

Mut ihan sama, en jaksa itse edes jatkaa tätä turhaa keskustelua ja ymmärrän mitä haet kommentillasi. Mielelläni katselen tanssityttöjä mut ei se loppujen lopuksi vaikuta hallille menoon suuntaan tai toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös