URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 169
  • 11 960

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Löpinää TPS-IFK matsista...
Jaahans, vain hieman väärä ketju :-) Delete hallitsee.

Urhosta sen verran, että norminetin päässä pätkii, mutta so not.
 

Fridayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Urhon nettilähetykset ei kuulemma toimi iOS:n uusimmalla päivityksellä, jos esim iPadilla yritätte katsoa. Asiakaspalvelu vastasi vartissa, uutta koodia tms ei tarjottu, ilmeisesti Applen vika... Onneksi on myös pc talossa, hyvin näkyy sillä ja dna:n laajakaistalla.

FM
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Urhon nettilähetykset ei kuulemma toimi iOS:n uusimmalla päivityksellä, jos esim iPadilla yritätte katsoa. Asiakaspalvelu vastasi vartissa, uutta koodia tms ei tarjottu, ilmeisesti Applen vika... Onneksi on myös pc talossa, hyvin näkyy sillä ja dna:n laajakaistalla.

FM

En ole edes ladannut tuota uusinta päivitystä. Mikäköhän on seuraava selitys?

Edit. Viimeksi vikana oli DNA, nyt kuulemma Apple, ensi kierroksella valtakunnallinen tietoverkko?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Urhon nettilähetykset ei kuulemma toimi iOS:n uusimmalla päivityksellä, jos esim iPadilla yritätte katsoa. Asiakaspalvelu vastasi vartissa, uutta koodia tms ei tarjottu, ilmeisesti Applen vika... Onneksi on myös pc talossa, hyvin näkyy sillä ja dna:n laajakaistalla.

FM

Päivityksen jälkeen olen Lukko-Tappara pelin katsonut, mutta nyt ei toimi Tappara-Kärpät. Eli se siitä selityksestä.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Vastaako noi urpot edes jos lähettää tuolta 'palaute' vai pitääkö lähettää oikein tohon sähköpostiosoitteeseen? Kategoria oli tietysti vihainen palaute.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jep. Täällä taas vitutuksesta punaisena ihmettelemässä että onpas saatu Sonylle ihan uusi virhetilanne. Siirtymällä selaimen ääreen saa tasaisesti pätkivän striimin näkyviin. Hiphurraa ja vittusaatana!

Joo täällä ei koko ekan erän aikana Sonyn härvelit toimineet... Sillälailla.
Reklamaatio lähtee NYT.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt lähti erätauolla Tappara-Kärpät pyörimään. DNA:n laajakaista ja iPad käytössä.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS-HIFK on kuin diaesitystä katsoisi. Ääni kuuluu kyllä mutta kuva nykii aivan jatkuvasti. Palautetta taas lähetetty ja nyt vaan odotellaan, tuleeko vastaukseksi se perinteinen litania.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
TPS-HIFK on kuin diaesitystä katsoisi. Ääni kuuluu kyllä mutta kuva nykii aivan jatkuvasti. Palautetta taas lähetetty ja nyt vaan odotellaan, tuleeko vastaukseksi se perinteinen litania.

Itsellä sama ongelma ja soitin asiakaspalveluun. Yllättävän positiivinen kokemus siinä mielessä, ettei jonottamista ollut juuri lainkaan. Asiakaspalvelija kertoi sieltä, että viikonloppuna ollut vaikeuksia, mutta ei ollut tietoinen tämän illan ongelmista. Katseli kuullema itsekin samaa peliä, elisan linjoja pitkin, ongelmitta. Pari hyvitystä tuli, joten toivottavasti ongelmat saadaan nyt pikkuhiljaa korjattua, missä ikinä ne onkaan.
 
Urhon nettilähetykset ei kuulemma toimi iOS:n uusimmalla päivityksellä, jos esim iPadilla yritätte katsoa. Asiakaspalvelu vastasi vartissa, uutta koodia tms ei tarjottu, ilmeisesti Applen vika... Onneksi on myös pc talossa, hyvin näkyy sillä ja dna:n laajakaistalla.

FM

Itse sain juuri viestin, jossa urho pahoitteli vikaa, jonka saivat korjattua n klo 19.15. Itse sain hyvityksen ilman mitään ongelmia.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Itse olen katsellut, alun ongelmien jälkeen, Urhon play - lähetyksiä ongelmitta kymmenittäin mm. kaksi kautta kausikorttilaisena. Nyt viimeisimmissä otteluissa on alkanut esiintyä enemmän vähemmän ongelmia, vaikka täällä vastaanottavassa päässä ei laitekokoonpanossa muutoksia ole tapahtunutkaan.

Tänään Pelsut-Lukko -pelissä "korkealla" laadulla lähetys oli pelkkää dia -esitystä. Matalammalla laadulla lähetys pelkästään tökki siten, että 20-60 sekuntia lähetystä, jonka jälkeen kuva jämähti noin 5-10 sekunniksi. Selostajan ääni ei pätkinyt mikä sinänsä on kummallista.

Kun Urho joutuu vetäytymään näistä liigakuvioista tämän kauden jälkeen on tullut mieleen onko hanskat heitetty niin sanotusti tiskiin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Olin Urhon asiakapalveluun yhteydessä eilen ja tiedustelin viime tiistaisen tiedoitteen ajankohtaisuutta tänään. Kerroin oman mielipiteeni asiasta ja siitä että kuormituksen määrällä on ollut merkitystä ym. varsinkin lauantain kierroksilla. Lisäksi toin julki eriävän mielipiteen siitä että vika on kaadettu operaattorin ja sen hallitsemien tietoliikenne tahojen syyksi.

Esitin suoran kysymyksen että kun taas on lauantain kierros niin kannattaako taaskaan heittää rahojaan leijonan kitaan?

Vastaus oli:

"Ongelma aiheutui DNA:n ja Qbrick Oy:n dataliikenteenvaihdossa olleesta virheestä eikä sillä ollut mitään tekemistä palvelumme kuormankestävyyden kanssa. Ongelma on nyt saatu rajattua ja korjattua eikä jatkossa tästä johtuvia ongelmia pitäisi enää esiintyä."

Luotan tähän tänään. Jos joudumme jälleen kisastudion aikana katselemaan diaesitystä, voin kertoa että sitten on turha paeta DNA:n selän taakse. ;)
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Minä olin tänään paikanpäällä peliä katsomassa, mutta silti kiinnostaa tietää, että miten tänään lauantai-iltana URHO-Playn web-lähetykset sujuivat. Viimeinen viesti tänne oli laitettu noin klo 15 aikoihin, joten voisiko siitä päätellä kaikkien otteluiden näkyneen ongelmitta - operaattorista riippumatta?
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olin tänään paikanpäällä peliä katsomassa, mutta silti kiinnostaa tietää, että miten tänään lauantai-iltana URHO-Playn web-lähetykset sujuivat. Viimeinen viesti tänne oli laitettu noin klo 15 aikoihin, joten voisiko siitä päätellä kaikkien otteluiden näkyneen ongelmitta - operaattorista riippumatta?

Tökkivää paskaahan se oli n. 90% lähetyksestä. Juuri ja juuri katselukelpoista. Testattua tuli sekä DNA:n laajakaistalla että Soneran puhelinliittymän kautta. Reklamaatiot lähtee jälleen kerran.

Ennustan helvetin tuskaisia pleijarikierroksia Urhon webbi-tv:n parissa.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tökkivää paskaahan se oli n. 90% lähetyksestä. Juuri ja juuri katselukelpoista. Testattua tuli sekä DNA:n laajakaistalla että Soneran puhelinliittymän kautta. Reklamaatiot lähtee jälleen kerran.

Ennustan helvetin tuskaisia pleijarikierroksia Urhon webbi-tv:n parissa.

Mulla näky kolmas erä hyvin. Siihen asti oli karmeeta pätkimistä.
Laitteita en vaihdellu välillä, joten uskon ongelman olleen ennemmin Urholla kuin minulla.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
DNA:lla täällä toimi moitteetta Lukko-Ässät. Eihän se kuvanlaatu hääviä ole mutta nykimättä meni koko peli.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä voi olla juttua jo mutta miten tuo kun välierissä muistaakseni alkaa nelosen oikeudet. Onko tietoa onko niitä saatavissa netistä tilaukseen, vai pitääkö hommata (jos luoja suo porilaiselle onnen päästä sinne asti) televisioon nuo kanavat?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tästä voi olla juttua jo mutta miten tuo kun välierissä muistaakseni alkaa nelosen oikeudet. Onko tietoa onko niitä saatavissa netistä tilaukseen, vai pitääkö hommata (jos luoja suo porilaiselle onnen päästä sinne asti) televisioon nuo kanavat?

Ainakaan viime keväänä niitä matseja ei nähnyt Neloselta muutoin, kuin tilaamalla Nelonen PRO-kana/-van/-vat. Eli web-lähetyksiä ei ollut. Toinen vaihtoehto oli hankkiutua sopivaan ravitsemusliikkeeseen matsia katsomaan. Luulen, ettei tähän Nelosen käytäntöön ole muutosta tehty.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Luulen, ettei tähän Nelosen käytäntöön ole muutosta tehty.
Toivoa on, koska viimeisimmässä Kuukauden Pelissä Nelonen testasi nettistriiminsä toimivuutta. Ensi kautta varten kehittävät nettipalvelua, hyvällä tuurilla se tulee jo tänä keväänä käyttöön.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Toivoa on, koska viimeisimmässä Kuukauden Pelissä Nelonen testasi nettistriiminsä toimivuutta. Ensi kautta varten kehittävät nettipalvelua, hyvällä tuurilla se tulee jo tänä keväänä käyttöön.

Jos UR..HOt..v:n we..b-lähet...ykset piakkoin saadaan korvattua Nelosen (toimivalla) Webillä, se olisi merkittävä käden ojennus myös sille kiekkokansalle, joka ei ole halunnut hankkia Nelosen PRO-kanavia vain SM-liigafinaalit nähdäkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös