URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 637 754
  • 11 960

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lauantain Hifk-HPK oli taas luokaton suoritus Urholta. Soitin siitä asiakaspalveluun, jossa ei suostuttu ottamaan reklamaatiota vastaan vaan vaativat sen sähköpostina. Pistin eilen mailia ja nyt odotellaan vastausta.

Sieltä se vastaus saapui:

Hei,

URHOtv:n verkkopalvelu toimi vain osittain perjantain 18.1 kierroksella. Lauantain kierroksella 19.1 teknisiä ongelmia oli itse lähetyspäässä. Vika on nyt paikallistettu ja korjattu. URHOtv pahoittelee tästä aiheutunutta mielipahaa.

Olemme lisänneet pelitilillesi yhden ottelun sarjakortin hyvitykseksi.


Nojoo, tietysti jos toiset saa kaksi ottelua yhden sijaan niin voiko tähänkään olla tyytyväinen.

E: Laitoin vielä utelun Urholle, mistä johtuen ystävälleni (ilmeisesti myös jollekin palstalaiselle) hyvitettiin kaksi ottelua. Eihän se nyt ainakaan siitä voi johtua että eri syyt ongelmiin eri päivinä, oireet kuitenkin näytti asiakkaan ruudulla samalta. Siis jos oikein ymmärsin niin Urho yritti hieman tuosta lauantaista pestä käsiään ja perjantain omat verkkopalveluongelmat hyvitettiin ainakin osalle vähän avokätisemmin.
 
Viimeksi muokattu:

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Hyvin toimii SaiPa - KalPa Veikkauksen kautta, ei mitään ongelmia.
Mitä nyt kuvan laatu oli ihan silkkaa paskaa kun isommalla ruudulla katsoi ja pienempää ja isompaa nykimistä vähän väliä. Kertaalleen kävi (n. 0,3s ajan) latausrinkulakin näytöllä.

Perjantain KalPa-Kärpät pelin reklamaatiosta napsahti tännekin yhden ottelun sarjalippu. Kiitos tästä Urho, mutta jos homma ei ala tämän paremmin toimia niin miten se toimii sitten kun pleijjarit alkaa ja katsojia on monin verroin enemmän ruutujen äärellä?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
En ole jokaisen viestiä analyseerannut, mutta voisko tuossa 1 tai 2 ottelun hyvittämisessä olla kyse siitä, että hyvitys koski niitä matseja mistä asiakas oli maksanut? Urhon nettilähetyshän oli paskana pe ja la. Itse katsoin perjantain pelin pääkanavalta telkusta ja lauantain katastrofin sarjakortilla netissä, eli yhdestä tökkivästä matsista yksi hyvitys.

Lähtökohtaisesti kausikorttilaiset ovat maksaneet molemmista.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole jokaisen viestiä analyseerannut, mutta voisko tuossa 1 tai 2 ottelun hyvittämisessä olla kyse siitä, että hyvitys koski niitä matseja mistä asiakas oli maksanut? Urhon nettilähetyshän oli paskana pe ja la. Itse katsoin perjantain pelin pääkanavalta telkusta ja lauantain katastrofin sarjakortilla netissä, eli yhdestä tökkivästä matsista yksi hyvitys.

Lähtökohtaisesti kausikorttilaiset ovat maksaneet molemmista.

Ainakin kaverini osti vain yhden ottelun ja hyvitys oli kaksi.
 

Vesku

Jäsen
Masokisti seuraa Lahden-peliä, mutta nyt ensimmäistä kertaa tällä kaudella on ollut voimakkaasti tökkimistä kuvan suhteen. Ääni on ajallaan, mutta eihän tämä mitään muuta ole kuin kiinalainen striimi tällä hetkellä.

Ei ollut mitään vikaa eilisessä Pelicans-Ilves-lähetyksessä Urhon mukaan. Mun suunnallani oltava vika, kertoi automaattivastaus.

Enpä olekaan kuin 50 peliä vasta katsonut ja kun ekan kerran ongelmia ilmenee, ei hyvitetä. Koska mun inter webbi on siis selkeesti viallinen.

A focking shite.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Ei ollut mitään vikaa eilisessä Pelicans-Ilves-lähetyksessä Urhon mukaan. Mun suunnallani oltava vika, kertoi automaattivastaus.

Enpä olekaan kuin 50 peliä vasta katsonut ja kun ekan kerran ongelmia ilmenee, ei hyvitetä. Koska mun inter webbi on siis selkeesti viallinen.

A focking shite.

Allekirjoittanut katsoi toisesta erästä lähtien eikä ollut mitään vikaa lähetyksessä. Toimi moitteetta, joten varmaankin siellä suunnalla ollut omissa yhteyksissä häikkää.
 

JPPP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ollut mitään vikaa eilisessä Pelicans-Ilves-lähetyksessä Urhon mukaan. Mun suunnallani oltava vika, kertoi automaattivastaus.

Enpä olekaan kuin 50 peliä vasta katsonut ja kun ekan kerran ongelmia ilmenee, ei hyvitetä. Koska mun inter webbi on siis selkeesti viallinen.

A focking shite.
Sama homma, ensimmäinen erä oli aivan surkea. Ääni kuulu, kuva jähmetty. Välillä jääty kummatkin. Automaattivastaus tuli tännekin, heillä ei vikoja ole.
 
Viimeksi muokattu:

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole jokaisen viestiä analyseerannut, mutta voisko tuossa 1 tai 2 ottelun hyvittämisessä olla kyse siitä, että hyvitys koski niitä matseja mistä asiakas oli maksanut? Urhon nettilähetyshän oli paskana pe ja la. Itse katsoin perjantain pelin pääkanavalta telkusta ja lauantain katastrofin sarjakortilla netissä, eli yhdestä tökkivästä matsista yksi hyvitys.

Lähtökohtaisesti kausikorttilaiset ovat maksaneet molemmista.

No joo näin se Urho sitten myös vastasi, että ostojen perusteella hyvitetään. Ja totesivat, että tässä on mahdollisesti ystävälläni tapahtunut virheellinen hyvitys ja jos voisin antaa ystäväni sähköpostiosoitteen asian tutkimiseksi. Liekö sitten aikomuksena riistää tuo ylimääräinen ottelu frendiltä?:)
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen saanut useita hyvityksiä, tältä p.skafirmalta, koska vika on aina ollut heidän päässään.
Jos olen saanut samana iltana puhelimella jonkun kiinni, niin pari kertaa on ollut reilumpi heppu luurin toisessa päässä ja antanut kaksikin hyvitystä yhdestä pelistä. Kerran sain kaksi VIP hyvitystä yhden tavallisen pelin ongelmista.
Mutta nyt vloppuna, kun molempina päivinä pyysin hyvitystä, sain kummastakin vain sen yhden. Kysyin vielä sähköpostilla lisähyvitystä puhelinlaskuihini ja v.tutukseeen, mutta siihen tuli tylysti vastaus, että ei meille ole pakko soittaa!
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kovasti Urpo väittää, että yhdestä paskasta matsista hyvitetään vain yksi matsi (Kausikorttilaisille yksi VIP-matsi toki).
Meinasivat, että jos on enemmän hyvitetty niin kyseessä "inhimillinen" virhe :P

Vittu mitä touhua :D
 

Lonkero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääseekö kukaan Urhon sivuille? Täällä pukkaa erroria, toivottavasti ennen puolta alkaisi pelittää.

E: Jahas heti rupes toimimaan. :D
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pääseekö kukaan Urhon sivuille? Täällä pukkaa erroria, toivottavasti ennen puolta alkaisi pelittää.

E: Jahas heti rupes toimimaan. :D

Meikäläinen ei pääse vieläkään. Onneksi tuli päätettyä, että matsia en osta tänään netistä, vaan tyydyn Ilves-Tappara otteluun. Viime kertainen sählääminen vituttaa edelleen niin paljon, että Urhot on vähän aikaa pannassa netistä ostettuna.

edit.typo
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Sama juttu taalla. Urhon sivut ei avaudu! Voi paska'
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Meikäläinen ei pääse vieläkään. Onneksi tuli päätettyä, että matsia en osta tänään netistä, vaan tyydyn Ilves-Tappara otteluun. Viime kertainen sählääminen vituttaa edelleen niin paljon, että Urhot on vähään aikaan pannassa netistä ostettuna.

Juuri äsken alkoi toimimaan, tai itsellä ei alkuun toiminut kromilla mutta tuliketulla toimi. Nyt kun kokeilin Chromella niin silläkin toimii ja pelinä on siis KalPa - Jokerit.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jaaha, internal server error. Pelkästään jotakin hakkerikoodia pukkaa sivusto. Hyvin menee.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mulla rupesi nyt toimimaan!!!
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Ei skulaa...ja tietty tänään kun päätin varta vasten olla menemättä paikalle.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No ny toimii. Ei hätää siis.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mä pääsin aluksi ihan normaalisti sivuille, mutta ei avannut peliä. Back-napilla pääsin takaisin normitilaan ja availin uudelle välilehdelle peliä niin kymmenennellä yrittämällä onnas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös