URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 374
  • 11 960

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistaakseni lokakuun loppuun asti oli aikaa syöttää koodit ja matsi katsoa vuoden loppuun? Tai jotain sellaista, ei ole nyt pussia ulottuvilla. Sinänsä kyllä ärsyttävä kampanja, kun ei tee mieli sipsejä syödä, ja ruoan (edes roskasellaisen) heittäminen roskiin kouraisee sielusta, mutta toisaalta kaksi pussia sipsejä halvimmillaan kolme euroa, kun taas urholta ostettuna matsi 12 euroa...
Ei muuta kuin sipsit jakoon heikompiosaisille. Kuka ne on käskenyt roskiin heittää?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä ostin paikallisesta cittarista poistomyynnistä Lumenen dödö ja pesuainepaketin viidellä eurolla ja mukana tuli Urho Play-lahjakortti. Ihan hyvä ostos mielestäni. Parempi kuin sipsit.
Illalla katselen siis peliä puhtaana ja tuoksun niin hyvälle kuin vain Lumenen dödö voi tuoksua.
Mikko Koivuhan mainosti noita Lumenen miesten tuotteita, joten ovat varmaankin jotain jäänteitä siitä. Lahjakortti on kuitenkin voimassa vuoden loppuun asti.
Toivottavasti lähetys ei tänään pätki.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei muuta kuin sipsit jakoon heikompiosaisille. Kuka ne on käskenyt roskiin heittää?

Joo, mutta kun sen pussinkin joutuu avaamaan että saa sen koodin niin sitten pitää löytää tosi heikko-osaisia että kehtaa jossain muovipussissa antaa sipsejä. Ei meillä täällä kultahammasrannikolla sellaisia ole ;)

No ei vaan, vitsi vitsi, mutta tuntuu se hiukan hölmöltä kuitenkin koko homma. Maksaisin vaikka femman matsin katsomisesta, mutta se 12 euroa (tai sarjakorteilla hiukan vähemmän) tuntuu aika kovalta, kun vielä on riski pätkimisestä. No, kotimatsit käyn katsomassa paikan päällä tietysti nyt ainakin.
 
Hyvityskoodia pukkasi tännekin, mutta kun on jo kausikortti niin enhän mä tee sillä mitään. Ellei se sitten käy pleijareissa, mitä epäilen.

Itselle ainakin pukkasi hyvityksenä kaksi VIP-katseluoikeutta, eli myös playoff-peleihin käyviä koodeja.

Niin tai sitten ei.Mulle vain pahoiteltiin Hpk - Pelicans pelin ekan erän nykimistä ja että vika korjattiin heti erän alussa.

Itse sain hyvitykseni juuri kyseisestä pelistä. Kummallista linjattomuutta Urhon päädyssä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Semmonen yksinkertainen kysymys asiasta tietavälle: Jos aloitan tänään erään (?) matsin seurannan URHOn netissä, niin voiko jatkaa katselemista myöhemmin ottelun kuluessa, koska välillä en pakollinen meno.

Ts. pystyn katsomaan about 1.5 erää IFK-Lukko peliä, sitten on mentävä muualle, mutta palaan kolmannen erän puolivälin paikeilla. Minulla on sarjakortti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmonen yksinkertainen kysymys asiasta tietavälle: Jos aloitan tänään erään (?) matsin seurannan URHOn netissä, niin voiko jatkaa katselemista myöhemmin ottelun kuluessa, koska välillä en pakollinen meno.

Ts. pystyn katsomaan about 1.5 erää IFK-Lukko peliä, sitten on mentävä muualle, mutta palaan kolmannen erän puolivälin paikeilla. Minulla on sarjakortti.

Kyllä voit.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselle ainakin pukkasi hyvityksenä kaksi VIP-katseluoikeutta, eli myös playoff-peleihin käyviä koodeja.
Juurikin tuo VIP-katseluoikeus sieltä tuli. Loistavaa jos käy play-offeissa. Kohta pääseekin taas jännäämään miten yhteydet tänään toimivat.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellekin tuli hyvityksenä kaksi VIP-katseluoikeutta, mutta en kyllä hoksaa mistä nuo saa lunastettua esimerkiksi tämän illan peleihin.
Vaihtoehtoja ei ole kuin nämä perinteiset: Osta sarjakortti |Käytä koodia | Käytä kampanjakoodia
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Itsellekin tuli hyvityksenä kaksi VIP-katseluoikeutta, mutta en kyllä hoksaa mistä nuo saa lunastettua esimerkiksi tämän illan peleihin.
Vaihtoehtoja ei ole kuin nämä perinteiset: Osta sarjakortti |Käytä koodia | Käytä kampanjakoodia

Kannattaa säästää nuo VIP-katseluoikeudet pleijareihin. VIP-matsit maksavat kuitenkin jokusen euron enemmän kuin normaalit pelit.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Yllättäen Urhon nettistreami jökkii, muilla samaa? Pelicans-Tappara matsii katon.

Sama ongelma kuin aikasemmin. Osa palvelimista/kuormanjakajista on edelleen viallisia. Kertonee hyvin UrhoTV:n ammattitaidosta, kun eivät saa palvelintarjoajaa tekemään asialle mitään. ;)
 

Huapala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No tulipaha saatuu koodi sipsien mukana :D En kyllä ikinä osta urholta suoraa mitään, varsinkaan 12 eurolla.

Edit: Ite näköjään "onnekas" kun pääsin matsia kattomaan hyvissä ajoin.
 

chubster

Jäsen
Huoh, pitsa tilattu ja mukava kiekkoilta SaiPa-JYP pelin parissa. NOT. Tapparaotelusta saadulla hyvityskoodilla ajattelin katsoa tämän matsin. No eipä vissii katsota ku ääni taas kuuluu, mutta kuva ei liiku ei sitten yhtään. Mitähä sitte. Varmaan paikallisradion pariin taas. Vituli.

EDIT: Jaa nyt ei näy eikä kuulu mitään enää. Pukkas virhekoodia: Could not retrieve data: IO data failure
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei sitten vissiin katottu peliä tänäkään iltana.. Sivuja saa edes auki!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä sentään pääsen urhon sivuille mutta ei aukee striimi tekemälläkään.

Tää on hienoo!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös