URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 374
  • 11 960

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Taitaa tämä veikkaus-tv:n lähetys(Ässät-HIFK) olla suoraan Urholta, eli pätkiminen johtunee samoista syistä kuin Urhollakin. Vituttaa silti.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Diashow, pätkimistä ja erroria. Siinäpä tämän illan osalta Urhon antia. Mikä se Urpon asiakaspalvelun s-posti olikaan, johon voi laittaa "asiakaspalautetta?"
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Vuodesta toiseen UrpoTV kusettaa asiakkaitaan ja raiskaa SM-Liigan tuotekuvaa.

Aikamoinen vekkuli yritys oli tämä UrpoTV ja ikävä ei tule tämän kauden jälkeen. Kelatkaa, kolme vuotta nää spedet sai puuhastella.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ollu todellista tökkimistä tänään ja itseltä jäi jokainen maali "livenä" näkemättä, mutta minkäs teet. Ainoa lohtu tietenkin se, että ilmaiseksi sai katsella VeikkausTV:n kautta. Huvittava yksityiskohta on se, että viimeisen minuutin painostus oli yhtä tökkimistä, mutta ottelun päätyttyä haastattelut ja loppulöpinät tulee jo ilman minkäänlaista ongelmaa. Ei tule kyllä ikävä Urhoa ja voi toivoa HBO:llekin vain parempaa onnea tän kumppanin kanssa, kuin sm-liigalla on ollut.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katselin Urhon lähetystä Veikkauksen sivujen kautta. Ensimmäistä kertaa osui minulle pätkimätön lähetys, aivan koko ottelun. Muutamat ilmaiskoodit on vielä käyttämättä, toivottavasti toimivat silloinkin moitteettomasti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jokerit - Saipa ottelu pätki ennen ottelun alkua ja ensimmäiset minuutit, mutta sitten alkoi toimimaan. Välillä vähän harmittaa, että noi erätauot menee kaikilla muiden jengien haastatteluita katsellessa. Tai ei mene, mutta menisi jos niitä jaksaisi katsoa.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin Urhon lähetystä Veikkauksen sivujen kautta. Ensimmäistä kertaa osui minulle pätkimätön lähetys, aivan koko ottelun. Muutamat ilmaiskoodit on vielä käyttämättä, toivottavasti toimivat silloinkin moitteettomasti.
Montako kertaa olet Urhon lähetyksiä katsellut? Itsekin vilkuilin tuota VeikkausTv:tä tänään ja kahden ensimmäisen erän ajan lähetys pätki mulla satunnaisesti, mutta ei kovin häiritsevästi. Enemmän häiritsi ruudun keskelle moneksi minuutiksi silloinkin pyörimään jäänyt rinkula, kun pätkimistä ei esiintynyt. Pätkimisen esiintyessä pätkivät samaa tahtia sekä kuva että ääni, kun lauantain diashown:n aikana äänet sentään tulivat sujuvasti. Silloinkin muuten pätkiminen loppui kokonaan kolmanteen erään. Sitä vaan mietin, että vähän huolestuttavalta nyt tuo Urhon touhu näyttää jos se tällaiseksi menee, kun tuli tuo kausikortti maksettua ja ennen lauantaita olin katsellut yli 40 lähetystä Urholta ja kertaakaan ei mitään teknisiä ongelmia ollut esiintynyt. Ei edes vuodentakaisen kampanjaviikonlopun aikana, jolloin kaikilla muilla striimit olivat kai jumissa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Montako kertaa olet Urhon lähetyksiä katsellut? Itsekin vilkuilin tuota VeikkausTv:tä tänään ja kahden ensimmäisen erän ajan lähetys pätki mulla satunnaisesti, mutta ei kovin häiritsevästi. Enemmän häiritsi ruudun keskelle moneksi minuutiksi silloinkin pyörimään jäänyt rinkula.

Sellainen kolmisenkymmentä matsia on tullut vilkuiltua ja aina on jotain pätkimistä, nykimistä tahi diakuvaa ollut. Nyt toimi aivan moitteetta.
 

Kiez82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Jokerit,Anaheim,Minnesota
Pahasti tuntuu olevan kansalla ongelmia tuon Urhon nettipuolen kanssa, täytynee odotella myöhemmäksi kautta, josko lähetykset paranevat ja itsekin tuon "sipsikoodin" kehtaisi käyttää.
Onko muuten TV:n kautta katselevilla ollut tuota pätkimistä? Täällä DNA:n Satakunnan kaapeliverkon puolella tuntui ainakin itselläni eilinen Ässät-HIFK lähetys pätkivän jonkun verran, ja samanlaista nykimistä on ollut aiemmissakin matseissa.
Onneksi tosiaan tästä Urhosta päästään eroon.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Kaikista koomisinta on, että HBO, tuo suorastaan erinomaisten tv-sarjojen tuottaja, on tehnyt jonkinlaisen jakelu- tms. Sopimuksen Urhon kanssa, koska Urholla on "erityisosaamista" nettilähetysten kanssa. Repesin totaalisesti, kun luin tuon uutisen. Vähän kuin palkkaisi Paavo M. Petäjän lukemaan englanninkielisiä uutisia televisioon.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Iso lampaanperse taas koko Sonera hommasta. Minkä ihmeen takia se monopoli pitää jollekin suomessa edes antaa?
Kaikki eivät ko. yhteyttä edes voi saada, ja kaikkien ei sitä kannata yksinkertaisesti vain ottaa.
Iso lampaanperse UrhoTV:lle, kun sillä on yksinoikeus SM-liigamatseihin telkkarissa. Musta olis tosi nastaa katsoa näitä pelejä vaikka Femmalta, kun se on yhden kakenäppäimen päässä eikä sotke muuta ohjelmistoa, koska ko. kanavalta ei tule mitään minua kiinnostavaa ohjelmaa. Ja se olisi vielä ilmainen, päinvastoin kuin Urho.
 

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Kyllä pisti eilen mielen matalaksi tuo nykiminen Jokerit Saipa pelissä. Ei toiminut Ie:llä, ei chromella, ei sitten millään. Turha kenenkään selitellä jostain välimuisteista tai java sun muista flasheistä, ei toiminut vaikka päälläni seisoin.

Alusta asti nyki kuin kani lisääntyessään. Ekalla erätauolla kaatui koko lähetys. Toinen erätauko näkyi jouhevasti :) ja kun kolmatta erää oli pelattu 18.48 alkoi kanittaminen uudelleen.

Nyt lähti harkintaa kaupanperuminen. Tuota samaa paskaa on tullut nähtyä 3 vuotta ja mikään ei ole tuona aikana muuttunut. Älkää kukaan ostako kausikortteja sun muita nettipaketteja Urholta ennen kun alkaa tämän ketjun v:tutus viestit häviämään.

Urho on kuraa, kuraa, kuraa joka ei muuksi muutu. Osaamattomat tekijät ja toimimattomat systeemit. Onneksi toimittaja vaihtuu kauden jälkeen ja täytyy rukoilla että uusi toimittaja ei missään nimessä kopioi/osta/suunnittele toteutusta Urpon menetelmillä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvityskoodia pukkasi tännekin, mutta kun on jo kausikortti niin enhän mä tee sillä mitään. Ellei se sitten käy pleijareissa, mitä epäilen.

Eilen oli kyllä ensimmäinen kerta kun Urho teki mulle "temput". Aina ennen on pelannut hyvin. Ainiin ja se surullisen kuuluisa 2 euron kampanjakierros vime kaudelta, silloinkaan ei ihan nykimättä mennyt.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen Ässät-HIFK oli kyllä lähetyksen puolesta sellaista paskaa, että huh huh. Nykiminen jatkui vaikka kokeilin kolmea eri selainta ja kahta eri käyttöjärjestelmää. 24 seconds per frame....eiku.

En tiedä tukkiiko kaistan Veikkaus.TV, prinsessa Estrellan ilmaiskoodit vai mikä, mutta näin katselukelvotonta peliä ei pysty seuraamaa. Minulla on vielä tuo 199e HIFK-sarjakortti, joten hyvityskoodit johonkin muuhun peliin eivät nappaa. Varsinkaan kun nuo eivät pleijareissa käy, koska niissä on omat "VIP-koodinsa".
 

J.Petke

Jäsen
Hyvityskoodia pukkasi tännekin, mutta kun on jo kausikortti niin enhän mä tee sillä mitään. Ellei se sitten käy pleijareissa, mitä epäilen.

Eilen oli kyllä ensimmäinen kerta kun Urho teki mulle "temput". Aina ennen on pelannut hyvin. Ainiin ja se surullisen kuuluisa 2 euron kampanjakierros vime kaudelta, silloinkaan ei ihan nykimättä mennyt.

Myy minulle se 5€:lla :D

Itse sain katsottua HPK:n ensimmäisen kotipelin ilman suurempia pätkimisiä. Pari pientä klitshiä oli mitkä häipyivät kun latasi sivun uudelleen. Jotenkin vaan arveluttaa ostaa kausikortti kun ei oikein laadusta tiedä eikä Urhon tulevaisuudesta.
 

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin vaan arveluttaa ostaa kausikortti kun ei oikein laadusta tiedä eikä Urhon tulevaisuudesta.
Itse hommasin tuon 10 pelin sarjakortin, koska a) en ehtisi kuitenkaan kaikkia pelejä katsomaan ja b) kun pätkii, on hyvityspelistä jotain hyötyäkin. Lisäksi hommasin tuon perus-Urhon kun ei DNA:lta maksa kuin 12,5€/kk ja siinä on mukana muitakin (omavalintaisia) ihan ok kanavia. Nyt olen Urho Playlta katsonut 3 peliä, joista kaksi on toiminut täysin virheettömästi ja yksi (Ässät-Kerho) oli ihan täyttä kuraa, mutta siitäkin sarjakorttiini hyvitettiin yksi peli lisää.

Edit: Niin ja yksi tärkeä pointti 10 pelin sarjalipun valintaan oli se, että kynnys lähteä paikan päälle on matalampi kun en ole jo valmiiksi maksanut koko kaudesta kotisohvalla. Näin etäkannattajana ei tule koskaan liikaa Rinkelinmäellä käytyä.
 
Viimeksi muokattu:

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pahasti tuntuu olevan kansalla ongelmia tuon Urhon nettipuolen kanssa, täytynee odotella myöhemmäksi kautta, josko lähetykset paranevat ja itsekin tuon "sipsikoodin" kehtaisi käyttää.
Onko muuten TV:n kautta katselevilla ollut tuota pätkimistä? Täällä DNA:n Satakunnan kaapeliverkon puolella tuntui ainakin itselläni eilinen Ässät-HIFK lähetys pätkivän jonkun verran, ja samanlaista nykimistä on ollut aiemmissakin matseissa.
Onneksi tosiaan tästä Urhosta päästään eroon.

Katselen Urhoa antenni-TV:n kautta. Maksan vähän toista kymppiä kuussa. Mulla on vain 8 megan yhteys tietsikkaan, joten on tyydyttävä katsomaan sitä, mitä Urho tarjoaa, eli eilen Ässät - HIFK -matsia.

Näkyvyys on pätkimätön ja signaali 100% täällä HML:n kantakaupungin länsilaidalla.
Kommentaattoreina (ja apuselostajina) on yleensä joko Häppölä, J.Koivu tai Peltomaa.

Miten muuten nettilähetyksissä erätauot täytetään, kun en ole koskaan sieltä katsellut?

Kiekkoterveisin HML:sta
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten muuten nettilähetyksissä erätauot täytetään, kun en ole koskaan sieltä katsellut?

2 viikkoa vanhoja pelikoosteita. Väänäs-Ossin pelaajakortti Stadikan tornista. Lisää vanhoja pelikoosteita. Joku muu sata kertaa nähty pelaajahaastattelu.

edit: Ässät-HIFK -matsin aikana sentään saatiin tuoreet jutustelut Lennulta ja Joensuulta, mutta eiköhän noitakin pyöritellä seuraavat puoli vuotta ennen uusia naamoja.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Marisin tuosta Tappara-JYP -ottelusta Urhon asiakaspalveluun ja sain kaksi ilmaispeliä. Olisin oikeastaan kyllä halunnut rahani takaisin, mutta menköön nyt näin. Onko tuolle rasvansyöjien perunalastukampanjalle jotain rajoja, milloin ne ilmaispelit pitää käyttää? Osaapahan sitten valita katsottavat pelin sen mukaan, että linjoilla on ainoastaan oikeasti maksavia asiakkaita.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onko tuolle rasvansyöjien perunalastukampanjalle jotain rajoja, milloin ne ilmaispelit pitää käyttää?

Muistaakseni lokakuun loppuun asti oli aikaa syöttää koodit ja matsi katsoa vuoden loppuun? Tai jotain sellaista, ei ole nyt pussia ulottuvilla. Sinänsä kyllä ärsyttävä kampanja, kun ei tee mieli sipsejä syödä, ja ruoan (edes roskasellaisen) heittäminen roskiin kouraisee sielusta, mutta toisaalta kaksi pussia sipsejä halvimmillaan kolme euroa, kun taas urholta ostettuna matsi 12 euroa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös