Ulkomaiden oikeuslaitos näytti närhen munat

  • 18 729
  • 77
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ihan vaan sivuhuomiona, että mistä tämä vankilakoodisto tulee? Onko se vaan leffoista tullut myytti tai urbaanilegenda? Vai onko asia vaan de facto ja oikeasti vahvistettu tieto?
Hyvä kysymys, en tiedä varmaksi. Näin olen ainakin asian ymmärtänyt. Jos jollakulla on parempaa tietoa, niin nyt olisi hyvä korjata väärinkäsityksiä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Eräs tuttu linnakundi kertoi, että Konnunsuolla lusiessaan siellä oli samaan aikaan ollut murhamies, jonka ainoa rikos oli petollisen muijansa ja tämän rakastajan listiminen kirveellä.
Sai olla omissa oloissaan kirjastonhoitajana, eikä hänen kanssaan haastettu riitaa.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Hyvä kysymys, en tiedä varmaksi. Näin olen ainakin asian ymmärtänyt. Jos jollakulla on parempaa tietoa, niin nyt olisi hyvä korjata väärinkäsityksiä.

Ainakin mitä olen vankilassa olleiden juttuja lukenut (huom. en tunne ketään itse), niin niissä tarinoissa aina toistuu, että raiskaajat ovat vankilahierarkian pohjimmaisina. Voin vain kuvitella, että entisille poliiseille löytyy oma vielä alempi taso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös