Uho/Egoiluketju

  • 1 531
  • 5
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Hei!

Ketjun perimmäinen ajatus on egoilla ja/tai uhota omilla saavutuksilla/jollain ihan muulla. Jokainen meistä on saavuttanut jotain jolla voi uhota/egoilla, joten annan vuoroni teille arvon nevöhöördit kirjoittajat ja muut kai.

Mä voin aloittaa uhoamisen: Oon pelannu virallisen pelin pesiksen aluesarjassa vittu.

Oikeesti egoilen sillä että mulla on tosi upea muija. HA!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen pannut Miss Suomea. En toki tätä tuoreinta, vaan silloin joskus.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Hohhoijjaa... onpa tämäkin nyt ketjuidea. Kaikkihan netissä ovat rikkaita, kauniita, lihaksikkaita ja kuuluisia. ;)

Mersu on, koti Kaivopuistossa, missityttöystävä ja kesähuvila Kirkkonummella... rantatontilla tottakai, penkistä nousee 2000 kiloa, jne.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Johan meillä on "Tee muut kateelliseksi" ketju.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Sanotaanpa nyt vaikka tänne, että aikoinani vastasin eräälle aerobicin Euroopan mestarille "ei kiitos", kun hän halusi kanssani seksiä. Toisaalta voisi kyllä miettiä että miksi vitussa minä niin menin tekemään? Hetero olen kuitenkin jne.. Ai niin: silloinhan hän ei varmaan silti aerobicciä edes harrastanut, mutta pääsinpäs sanomaan kuitenkin :) Se on tasa-arvoa, perkele...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mä oon niin paha, että melkein pelkään itsekin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös