Turhan tiedon -ketju

  • 663 325
  • 3 252
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäskö raportoida että @Iisoppi postailee mutsinsa tussukuvia palstalle? Tosin mää varmaan saisin ite bänniä kun pettyneet modet heittelis turhautuneena Nessu- ja Niveapakkauksia pitkin Turengin luontoa.

Johnnylle kuukauden kakku. Syy: Cockteasing.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Joo, Virenin armeija-aikaan oli käytössä Balken testi, jossa juoksuaika on 15 minuuttia. Virenhän kävi inttinsä Santahaminassa, mutta varmana tietona meille kerrottiin Säkylässä Lassen juosseen Huovinrinteen varuskunnan portista ulos Cooperin-testissä. Olisiko portti ollut jossain 4000-4500m:n kohdalla. Ehkä se sitten on käynyt juoksemassa testin Suomen jokaisessa varuskunnassa...
Asia itsessään on oikein, mutta henkilö joka tämän urotyön on tehnyt onkin muuan Ari Paunonen. Tarkkaan en enää muista matkan pituutta, mutta oli luokkaa 4200 metriä. On sitä siinäkin kipittämistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäskö raportoida että @Iisoppi postailee mutsinsa tussukuvia palstalle?
Joo, mä aattelin että jos modeilla on joku sanahaku koko ajan päällä niin ovat karvaasti pettyneitä kun ei ole kuvissa kuin lattianpesimiä. Silloin ei voi antaa bannia eikä edes nähnyt kuvaa pimpsasta.

On äidillä toinenkin vähän samanmoinen. Hän puhuu käsilaukusta römpsänä. Välillä on römpsä levällään, joskus turvoksissa ja joskus likainen... välillä se vaan on hukassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo, mä aattelin että jos modeilla on joku sanahaku koko ajan päällä niin ovat karvaasti pettyneitä kun ei ole kuvissa kuin lattianpesimiä. Silloin ei voi antaa bannia eikä edes nähnyt kuvaa pimpsasta.

On äidillä toinenkin vähän samanmoinen. Hän puhuu käsilaukusta römpsänä. Välillä on römpsä levällään, joskus turvoksissa ja joskus likainen... välillä se vaan on hukassa.
Sun äitis vaikuttaa herttaiselta, vilpittömältä vanhanajan ladylta, jota nykypäivän turhat kotkotukset, karkeudet ja latteudet eivät ole onnistuneet pilaamaan - arvostan!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sun äitis vaikuttaa herttaiselta, vilpittömältä vanhanajan ladylta, jota nykypäivän turhat kotkotukset, karkeudet ja latteudet eivät ole onnistuneet pilaamaan
Itse en kyllä kuvailisi äitiäni herttaiseksi ja vilpittömäksi. Sen verran kova rautaleidi hän on. Ja aina oikeassa ja tietää paremmin miten kenenkin pitäisi elämänsä elää. Herttainen on mielestäni hänestä kaukana... ;-) Omalaatuinen on varmaan hyvä sana häntä kuvaamaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itse en kyllä kuvailisi äitiäni herttaiseksi ja vilpittömäksi. Sen verran kova rautaleidi hän on. Ja aina oikeassa ja tietää paremmin miten kenenkin pitäisi elämänsä elää. Herttainen on mielestäni hänestä kaukana... ;-) Omalaatuinen on varmaan hyvä sana häntä kuvaamaan.
Niin no - näin keveillä hipaisuilla ja tiedonjyvillä äidistäsi minulle on jäänyt kertomani mielikuva...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itse en kyllä kuvailisi äitiäni herttaiseksi ja vilpittömäksi. Sen verran kova rautaleidi hän on. Ja aina oikeassa ja tietää paremmin miten kenenkin pitäisi elämänsä elää. Herttainen on mielestäni hänestä kaukana... ;-) Omalaatuinen on varmaan hyvä sana häntä kuvaamaan.
Fanittiko äitisi rautarouva Margaret Thatcheria?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin no - näin keveillä hipaisuilla ja tiedonjyvillä äidistäsi minulle on jäänyt kertomani mielikuva...
Varmasti monelle on hänestä hyvinkin samanlainen kuva kuin sinulla. Äitini osaa olla hyvin miellyttävä ja jopa herttainen silloin näkee sen hyväksi omalle edulleen. Ei äitini siis paha ole vaan hyvin vahva luonne. Hän nyt vaan sattuu olemaan aina oikeassa, tietää kaiken paremmin kuin muut (ja tuo sen esiin), on tyytymätön lähes kaikkeen ja yleensä se mikä on mennyt hyvin johtuu siitä että hän hoiti sen. Välillä aivan helvetin rasittava mutta joskus ihan kivaa seuraa. Kun nyt sattuu olemaan mun äiti niin Rakas...

Fanittiko äitisi rautarouva Margaret Thatcheria?
Minulla on sellainen mielikuva ettei oikeastaan. Syytä en tiedä...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Varmasti monelle on hänestä hyvinkin samanlainen kuva kuin sinulla. Äitini osaa olla hyvin miellyttävä ja jopa herttainen silloin näkee sen hyväksi omalle edulleen. Ei äitini siis paha ole vaan hyvin vahva luonne. Hän nyt vaan sattuu olemaan aina oikeassa, tietää kaiken paremmin kuin muut (ja tuo sen esiin), on tyytymätön lähes kaikkeen ja yleensä se mikä on mennyt hyvin johtuu siitä että hän hoiti sen. Välillä aivan helvetin rasittava mutta joskus ihan kivaa seuraa. Kun nyt sattuu olemaan mun äiti niin Rakas...
...
Kuulostaa ihan mun isä-vainaaltani...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jouluun valmistautuminen jatkuu ja ostin jouluisia sukkia. Todellisuudessa ne oli tarjouksessa ja tarvitsin sukkia joten ihan sama... Eipähän sekoaa miehen (yleensä) yksivärisiin sukkiin.
 

Liitteet

  • IMG_20221203_143720_HDR.jpg
    IMG_20221203_143720_HDR.jpg
    537,1 KB · kertaa luettu: 62
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Päivän turha väitöskirja.
Nollatutkimusta!
Termi lanseerattiin jo 70-luvulla, kun vahvasti politisoitunut yliopistomaailma kehitteli keinoja saada sopivia ikuisia opiskelijoita, "aatetovereita", valmistumaan, jotta heidät muodollisesti pätevinä voitaisiin sijoittaa sopiviin virkoihin.
Näköjään ei ole vielä päästy eroon maan tavasta....
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Jomppa_Koo :nkin idolisoiman Keiran Leen uistin on vakuutettu miljoonasta dollarista. Uskaltaa murjoo vähän hualimattomamminkin. Ei mulla ny muuta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomen vuosittaisesta verokertymästä eläkeverotuksen osuus on noin 1/3 työssä käyvien palkoistaan maksamista veroista.
Lähde: Veronmaksajien keskusliiton taulukko
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viron jalkapallomaajoukkue kävi pelaamassa viitisen vuotta sitten pelit Vanuatua vastaan. Voitti niukasti 1-0.

Tämä on ainoa maaottelu, jonka Vanuatu on koskaan pelannut muuta kuin jotain Oseaniasta tulevaa vastustajaa vastaan.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viron jalkapallomaajoukkue kävi pelaamassa viitisen vuotta sitten pelit Vanuatua vastaan. Voitti niukasti 1-0.

Tämä on ainoa maaottelu, jonka Vanuatu on koskaan pelannut muuta kuin jotain Oseaniasta tulevaa vastustajaa vastaan.

Mitenköhän tällainen peli on keksitty edes järjestää. Kovin pienellä vaivalla ei Eestin pojat ole tuonne päässeet ja aikaerokin rapeat 11 tuntia, mut varmaan ihan kiva tapahtuma..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mitenköhän tällainen peli on keksitty edes järjestää. Kovin pienellä vaivalla ei Eestin pojat ole tuonne päässeet ja aikaerokin rapeat 11 tuntia, mut varmaan ihan kiva tapahtuma..
Nää on näitä "Twice in a life time: first and last in same time!"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitenköhän tällainen peli on keksitty edes järjestää. Kovin pienellä vaivalla ei Eestin pojat ole tuonne päässeet ja aikaerokin rapeat 11 tuntia, mut varmaan ihan kiva tapahtuma..

Näköjään kohtasivat samalla kiertueella myös Fidzin (voitto Virolla 2-0) ja Uusi-Kaledonian (1-1).


Kyllä olisi varmaan Huuhkajillekin kiva tällainen reissu kesken synkkää syksyä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä olisi varmaan Huuhkajillekin kiva tällainen reissu kesken synkkää syksyä.
Muuten varmaan, mutta ei varmaan tekis moraalille hyvää kun kymmenen ottelun tappioputkessa rypevät Ukulit ottaa kuakkaan Neitsytsaarilta, Salomonsaarilta ja Kiribatilta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomi kävi vuonna 1992 pelaamassa yhden pelin Brasiliaa vastaan. Olisikohan ollut joku Palloliiton juhlapeli, en muista. Ehkä ei, kun kerran Brasiliassa pelattiin. Futarissa oli monta melkein- ja jos-sanaa sisältänyt otsikko, sillä taisi olla itse Kuningas Litmanen, kuka teki pelissä maalin. Brassit tosin teki kolme.

Näköjään Brasilia ja Suomi olivat kohdanneet myös aiemmin. Vuonna 1986 keltapaitainen kotijoukkue oli parempi maalein 3-0.

On kuitenkin yksi Euroopan maa, jota Brasilia ei ole voittanut kertaakaan. Maat ovat olleet vastakkain neljästi, ja tuloksena kaksi tasapeliä ja kaksi Brasilian tappiota. Yllättävää kyllä, tämä maa on Norja.

Sen lisäksi ainoa vastustaja, jota Brasilia ei ole koskaan voittanut, on Senegal. Nämä maat ovat kuitenkin kohdanneet vain kerran, jolloin lopputuloksena oli 1-1-tasapeli.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Porot ovat ainoita nisäkkäitä, joiden silmien väri muuttuu olosuhteiden eli vuodenaikojen mukaan. Kesällä poroilla on ruskeat silmät, kun taas talvella ne ovat siniset, jotta eläimet pystyisivät näkemään kunnolla pienemmässä valomäärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös