Tunnetuin henkilö, jonka kanssa olet ollut samassa hississä

  • 7 973
  • 63

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselläni ei tule mieleen yhtään kuuluisaa hissiseuralaista. Joskus vuosia sitten astuin laivalla hissistä pois samalla hetkellä kun Kike Elomaa astui sinne sisään. Tuota ei kuitenkaan lasketa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missijuontajamalli Saija Palinin kanssa osuin taannoin samaan aikaan hissiin ruotsinlaivalla. Samaisessa paikassa joskus aikoja sitten matkustin kolmen kerroksen matkan samassa hississä laulaja Irinan (sukunimeään en muista) kanssa.

Sivuhuomiona mainittakoon, että näistä Irina jäi mieleen noin puolitoistametrisestä pituudestaan (lyhyydestään) ja Saija mielestäni lähes anoreksialaihoista käsivarsistaan, toki myös laihuuteensa nähden pulleahkosta rintavarustuksestaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Danny
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jani Alkio, laivalla muistaakseni alkuvuodesta? Vai oliko viime vuoden lopulla. En nyt muista, dementia.

Hauska tyyppi kyllä ja tyylikkäästi perseet olalla.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tekniikan Akateemisten liiton pj Heikki Kauppi

Aika laiha hissisaldo.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ivan Basso hotellissa Bergamossa. Enkä olisi todellakaan tunnistanut jos ei olisi laukussa ollut nimilappua. Piti jälkeenpäin Googlesta varmistaa oliko tosiaan itse vai joku huoltaja. Laiha on tässä saldo, nytkin varmaan aika monen piti Googlettaa kuka vittu on Ivan Basso. Koko Saxon joukkue oli samassa hotellissa ja rekka pihassa parkissa.
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
Jan Mølby Anfieldillä, kertoili 5-a-side joukkueensa olevan nimeltään Honka. Syytä ei kyllä suostunut paljastamaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ivan Basso hotellissa Bergamossa. Enkä olisi todellakaan tunnistanut jos ei olisi laukussa ollut nimilappua. Piti jälkeenpäin Googlesta varmistaa oliko tosiaan itse vai joku huoltaja. Laiha on tässä saldo, nytkin varmaan aika monen piti Googlettaa kuka vittu on Ivan Basso. Koko Saxon joukkue oli samassa hotellissa ja rekka pihassa parkissa.

Aika pettynyt että Basso kulkee hissillä eikä portaita. No ei varmaan riitä jaloissa voimat.

Mielestäni aika hyvä "bongaus" kyllä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Frontside ollie Robinin kanssa. Jihuu!

Frendini joka ei taida olla Jatkoajassa, voisi nokittaa Donald Trumpilla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei jannua kukaan Suomessa "tunne", mutta ehkä kovin ukko/akka kenen kanssa olen hississä ollut taitaa olla Dharmpal Singh. Dharppa on Intian väkirikkaimman osavaltion, Uttar Pradeshin, kasteluministeri. Voi kuulostaa huvittavalta pestiltä, mutta mies vastaa aika pitkälle 204 miljoonan ihmisen ruoantuotannosta ja olisihan tuo UP itsenäisenä valtionakin maailman seitsemänneksi suurin.

Matkasta tekee muistettavan myös ministerin henkivartija. Vähintään kuusikymppinen harmaapäinen ukko, joka tuijotti allekirjoittanutta koko ajan todella vihaisesti ja sormeili kaulassaan roikkuvaa jättimäistä skeglua. Olin kohtuullisen varma, että jos tässä tekee äkkinäisempiä liikkeitä, niin löydän itseni lattialta suolistettuna.

Tämän jälkeen pönötin kiltisti molempien ukkojen kanssa vielä vierekkäin pari tuntia perse penkissä, toki niin, että vartija istui minun ja ministerin välissä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taitaa nuo Rosbergit, isä ja poika. Ja olin mä samassa hississä samaan aikaan molempien Kirchnerien kanssa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jari "Siltsu" Sillanpään kanssa noustiin joskus Lönnrotinkadulla samassa hississä muutama kerrosväli.

Oli Siltsulla kohtalaisen piinaavan näköinen kankkunen sunnuntain kunniaksi päällä. Turvotti, punersi ja hikoili ja vaikutti vähän kiusaantuneena olevan siinä, kun hymyili kohteliaasti meitä kohti.

Hauskan sattuman tekee se, että puolisen tuntia aiemmin Marita Taavitsainen tarjoili Erottajan lähellä Manskulla iloisena mansikoita silloin vaunuissa istuskelleelle esikoisellemme, mutta tämä ei tapahtunut hississä niin ei siitä sen enempää.

Jyväskylässä jokunen kesä sitten nousin hotellin hissillä yön tunteina samaan kerrokseen Susanna Laineen kanssa. Meni valitettavasti viereiseen huoneeseen.

Tampereella oli aikanaan hauska asua viereisessä huoneessa Rem Murrayn ja Steve Guollan kanssa ja samassa kerroksessa koko IFK:n jengin kanssa. Yöpyivät samassa hotellissa kun pelasivat perjantaina Ilvestä ja lauantaina Tapparaa vastaan. Me mentiin vaan Tappara-matsiin, ja osin samoilla litkuilla näytettiin selviytyvän perjantai-illasta pelaajien kanssa eli olutta juotiin ja mentiin eteenpäin. Toki pelaajilla varmasti hieman rauhallisempi tahti ja yön pyörähdys Tampereen baareissa jäi heiltä luultavasti käymättä.

Hissillä mentiin aamiaiselle legendojen kanssa eli Haverisen Jonin sekä muistaakseni Jermu Porthenin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos se Fred Brathwaite ei muka kelpaa, niin olen kyllä ollut jonkun HIFK-pelaajankin kanssa samassa hississä... Tapahtui kaudella 2012-13 Porin Cumuluksessa aamupalalle mennessäni. Muistan, että sieltä hissistä tuli ulos Joakim Eriksson, joka moikkasi tätä pelaajaa joka lähti samalla kyydillä alakertaan, mutta nyt en kuolemaksenikaan muista kuka se oli, vaikka katsoin ko. kauden pelaajalistan läpi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Salkkareiden Camilla tulee ainoastaan mieleen.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jari Levosen kanssa olin tänään samassa hississä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katos, katos. Olivatko jätkät juttutuulella vai jurottivatko hiljaa katse kohti lattiaa? Ulkomailla kenties? Käsittääkseni Nico ei ole Suomessa montaa kertaa elämänsä aikana käynyt.
Poika oli, isä ei niinkään. Nicon kanssa tsekattiin yksi erä lätkääkin. HIFK-TPS (naapuri voitti ja me olimme vielä liigassa, Koheloa ei ollut edes olemassa). Se oli sitä aikaa kun Juti oli kommentoimassa ja matsit tuli maikkairilta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Teenage Fanclubin Norman Blake ja Gerard Love. Kohteliaita kavereita, tervehtivät ja hymyilivät. Jonkun Rammsteinin jannunkin kanssa olen ollut samassa hississä, mutta silloin olin muistaakseni aika kännissä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä nyt ihan hissitreffit, mutta muuten yllättävä tilanne. Olin kahvijonossa Pekka Markkasen eli Laurin isän perässä. En ole mikään maailman lyhin persoona, mutta Pekka on sopivan poikkeuksellisen pitkä. Pituuden perusteella hän voisi kokeilla vaikkapa koripalloa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös