TPS kaudella 2016–2017

  • 360 855
  • 1 143

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko mitään mahdollisuuksia siis, että Kume tervehtyisi vielä tälle kuluvalle kaudelle? Eriasia on, että onko vuoden päivät huilanneesta Liettuan Malkinista mitään apua koviin peleihin.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Näillä kokoonpanoilla lähtisin pudotuspeleihin;

1.Thorell - Ahtola -Spina
Tallinder - Eronen

2.Lindsten -Perrin - Kallio
Berger - Heikkinen

3.Hamilton -Virta - Taavitsainen
Forsström - Tikkanen

4.Väyrynen -Virtanen -Vähätalo
Savilahti N -Keskitalo

Jos sen verran saa herkutella vaikka tuskin Hamilttonia olisi tullut Pikkaraisen loukkaannuttua hankittua niin kokoonpano olisi voinut olla;

Thorell - Kumeliauskas -Spina
Tallinder -Eronen

Lindsten - Perrin - Kallio
Berger -Heikkinen

Hamilton -Virta -Pikkarainen
Forsström -Tikkanen

Taavitsainen -Virtanen -Vähätalo
Savilahti N -Keskitalo

Setänen Georgiev

Eli sun mielestä Ahtola ei mahtuisi pelaavaan kokoonpanoon?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jos sen verran saa herkutella - - - niin kokoonpano olisi voinut olla;
Vaikka kyseessä onkin täyttä pask... fantasiaa, niin luulisi Jerry Ahtolan poissaoloa selvennettävän edes jollain tavalla.
 

Fremont

Jäsen
Meidän jäähykunkku tällä kaudella on muuten Miro Keskitalo, joka on istunut jäähyllä 59min, joka tekee 1,24 min per pelattu ottelu. Toisena on Tallinder, mutta hänellä otteluita pelattuna enemmän, ja peliaikakeskiarvokin 10 min enempi per ottelu. Vähän ehkä huolestuttava tilastofakta Keskitalon kannalta. Joutuu rikkomaan selvästi enemmän kuin kukaan muu TPS-puolustaja. Tukee ehkä tääläkin olleita havaintoja siitä, että Keskitalolla ei vielä(kään) aivan riitä kyvyt Liigatasolle illasta toiseen.

Tallinderin jälkeen seuraava puolustaja on Eronen(4.), jolla 20min vähemmän jäähyjä, vaikka pelejäkin noin 10 enemmän kuin Keskitalolla.

Tallinder pelaa reilut kahdeksan minuuttia enemmän kuin Keskitalo keskimäärin, ja kahden minuutin jäähyissä Tallinder on ykkönen myös pelikohtaisella keskiarvolla. Keskitalolla 12 kahden minuutin jäähyä, Tallenilla 15 ja Tikkasella 11.

Tuolta löytyy niin ei tarvitse mutuilla:

Ottelu ottelulta | #46 Keskitalo, Miro | Liiga
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Mr.Fox voi vetää käteen, kauheet herneet heti nenään kun unohtaa yhden pelaajan. Tottakai Ahtola kuuluu kokoonpanoon, onhan hän ylemmässä kokoonpanossa ykkösen keskellä. joten rauhoittukaa ja juokaa aamukahvi, varmasti helpottaa!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - kauheet herneet heti nenään kun unohtaa yhden pelaajan. Tottakai Ahtola kuuluu kokoonpanoon, onhan hän ylemmässä kokoonpanossa ykkösen keskellä.
Mitä herneitä täällä on nyt vedelty nenään?

Yksinkertainen kysymys: mitä järkeä on tehdä tällaisia vajaita fantasiakokoonpanoja?

Ensin siihen sisällytetään loukkaantumisen johdosta vuoden pelaamatta ollut ukko sekä 6-9 kuukauden saikulla oleva konkari. Tähän asti touhussa on sentään jotain järkeä: millainen kokoonpano voisi olla ilman loukkaantumisia. Miksi kuitenkin jättää tämän hetkinen ykkössentteri pois fantasioinnista?

Toinen kysymys: miksi sitten ensin vittuilit asiasta huomauttajalle, jonka jälkeen muokkasit alkuperäistä viestiäsi?

Mr.Fox voi vetää käteen, - - - joten rauhoittukaa ja juokaa aamukahvi, varmasti helpottaa!
Vedetty, juotu - ja kävelylläkin tuli jo käytyä.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Mitä herneitä täällä on nyt vedelty nenään?

Yksinkertainen kysymys: mitä järkeä on tehdä tällaisia vajaita fantasiakokoonpanoja?

Ensin siihen sisällytetään loukkaantumisen johdosta vuoden pelaamatta ollut ukko sekä 6-9 kuukauden saikulla oleva konkari. Tähän asti touhussa on sentään jotain järkeä: millainen kokoonpano voisi olla ilman loukkaantumisia. Miksi kuitenkin jättää tämän hetkinen ykkössentteri pois fantasioinnista?

Toinen kysymys: miksi sitten ensin vittuilit asiasta huomauttajalle, jonka jälkeen muokkasit alkuperäistä viestiäsi?


Vedetty, juotu - ja kävelylläkin tuli jo käytyä.
Kävikö rouva Foxille mieleen, että Ahtola unohtui kenties jälkimmäisestä "fantasia kokoonpanosta"?
En minäkään jaksa lukea sun niilitystä ottelufoorumissa kun kukaan ei ole sinne kirjoittanut mitään tai ketä jaksaa kiinnostaa sun tilastot sun muut purkautumiset, silti en tule niistä tänne huutelemaan ennenkuin nyt.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Meidän jäähykunkku tällä kaudella on muuten Miro Keskitalo, joka on istunut jäähyllä 59min, joka tekee 1,24 min per pelattu ottelu. Toisena on Tallinder, mutta hänellä otteluita pelattuna enemmän, ja peliaikakeskiarvokin 10 min enempi per ottelu. Vähän ehkä huolestuttava tilastofakta Keskitalon kannalta. Joutuu rikkomaan selvästi enemmän kuin kukaan muu TPS-puolustaja. Tukee ehkä tääläkin olleita havaintoja siitä, että Keskitalolla ei vielä(kään) aivan riitä kyvyt Liigatasolle illasta toiseen.

Tallinderin jälkeen seuraava puolustaja on Eronen(4.), jolla 20min vähemmän jäähyjä, vaikka pelejäkin noin 10 enemmän kuin Keskitalolla.

Näissä on toki muistettava, että Tallenilla ja Keskitalolla on myös yhdet ottelurangaistukset minuuttien taustalla. Kuvaavampi tilasto voisi olla 2min jäähyjen määrä, jossa myös Keskitalo on pakkien osalta kärjessä. Vähemmän yllättäen tuon tilaston kärjessä koko TPS:n pelaajiston osalta on kapteeni Kallio, joka onkin näiden pienten koiruuksien kautta kerännyt kaikenlaisia lempinimiä vastustajan kannattajien toimesta (linkistä vielä Liigan tilastoihin rangaistuksista). Mielenkiintoista tulee olemaan myös se, paljonko Savilahdelle alkaa kertyä minuutteja TPS-paidassa. Ensimmäiset pari peliä kaveri on ollut liikkeeltään kuin Malmivaara, joten pieni pelko persiissä tässä odotellaan tosipelien alkua.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kävikö rouva Foxille mieleen, että Ahtola unohtui kenties jälkimmäisestä "fantasia kokoonpanosta"?
Miksi et sitten voinut vastata asiallisesti ja korjata unohduksesi ilman mitään käteenvetokehoituksia?

Käytännössä samalla hetkellä Ahtolan poissaoloa ihmetteli myös @Kanada-malja. Silti sun piti ottaa mut silmätikuksesi. Kaksi käyttäjää kertoo sulle samasta virheestä, niin eikö sitä olisi vain helpompi nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi? Miksi vain toiselle pitää ruveta huutamaan ja vittuilemaan? Mitä tyydytystä tuollaiset käteenvetokehoitukset sulle tuottavat?

En minäkään jaksa lukea sun niilitystä ottelufoorumissa kun kukaan ei ole sinne kirjoittanut mitään tai ketä jaksaa kiinnostaa sun tilastot sun muut purkautumiset, silti en tule niistä tänne huutelemaan ennenkuin nyt.
Täytyy sanoa, että tässä vuosien varrella aika montaa on kiinnostaneet. Kaikenlaisia tilastoja kysellään aina tasaisin väliajoin yksityisviesteillä. Kohtuullisen usein tulee palstallekin suoraan meikäläiselle suunnattuja kysymyksiä. Viimeisimmät esimerkit ihan parin päivän sisältä:

Voisikohan Sveitsin liigan hyvin tunteva tilastoihme Mr.Fox valaista minkälaisia palkkioita alppimaassa maksetaan hyville pelimiehille?

Esim. nyt sopimustilanteineen muutoksen kohteina olleista senttereistä Euroopassa Martin Plüss tiettävästi lähti Bernistä (en osaa kieltä joten Mr.Fox voisi tämän tsekata tuolta Bernin sivuilta) - - -
Enpä olekaan pitkään aikaan nähnyt pyyntöjä tyyliin: "hei snake, voisitko taas veivata TPS:n kausiketjuun jonkun ihQ:n fantasiapaskarosterin, josta jätät pari kärkiukkoa pois? Muista kanssa vittuilla niille, jotka poissaoloista huomauttavat.".
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiintoista tulee olemaan myös se, paljonko Savilahdelle alkaa kertyä minuutteja TPS-paidassa. Ensimmäiset pari peliä kaveri on ollut liikkeeltään kuin Malmivaara, joten pieni pelko persiissä tässä odotellaan tosipelien alkua.

Toisaalta Savilahden pelisilmä on mielestäni ollut erittäin hyvää. Vaikka liike on verkkaista, osaa silti osallistua jonkin verran hyökkäyksiinkin ja pitää kiekkoa. Eilen pelasi viivassa hyvin ja antoi monta helpottavaa levittävää passia ja taisi toimittaa kiekon melkein verkkoonkin.

Sivuhuomiona täytyy sanoa, että Martin Berger on pikku hiljaa alkanut olemaan mun suosikkipakki. Toivottavasti kehitys jatkuu samalla tapaa, on meinaa tulevaisuudessa yksi puolustuksen kivijaloista tätä menoa. Paljon sai kyllä paskaa niskaa aiemmin, kai se oli sitä oppirahojen maksua.

Hamilton taas ei saa paskaakaan aikaan tossa Ahtolan vierellä. Kun samassa ketjussa on kaksi pelaajaa, jotka eivät osaa luoda maalintekopaikkoja, on ketjun peli vähintäänkin huonoa. Tässä kohtaa joku Ilari Filppula ois aika maukas lisä pelaajistoon, mutta ne fantasiarosterit on ilmeisesti uusimmassa sääntömuutoksessa kiellettyjä.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Vaikka kyseessä onkin täyttä pask... fantasiaa, niin luulisi Jerry Ahtolan poissaoloa selvennettävän edes jollain tavalla.
Jokseenkin pientä eroa on sun ja Känädä-maljan kommenteissa, jollet huomaa eroa niin mene lääkäriin. Jos mä haluan nähdä tilastoja, mä kyllä osaan kaivaa ne. Toi sun kommenttisi ylhäällä antaa sellaisen kuvan, ettei kenenkään muun kirjoitukset ole minkään arvoisia. Mä en kaipaa mun kirjoituksiini mitään tykkääjiä enkä pyyntöjä, mitkä näyttäisi sun itseluottamusta kohottavan.

Jos toi sun kommenttisi on asiallista "vaikka kyseessä onkin täyttä paskaa" niin vastaus on ihan samaa luokkaa!
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On mielenkiintoista nähdä laittaako Selin Keskitalon poppariosastolle Heikkisen tervehdyttyä. Kaikkien pakkien ollessa pelikuntoisina ei Keskitalolla pitäisi olla asiaa pelaavaan kokoonpanoon. Uhkaa myös jäädä Reunasenkin taakse.
Asbury Park kiteytti loistavasti Keskitalon ja Bergerin eron. Keskitalon pelaaminen on tosiaan erittäin verkkasta ja löysän näköstä ja tästä johtuen myös usein erittäin suurissa vaikeuksissa varsinkin omassa päädyssä ja näinollen joutuu liian usein rikkomaan jäähyn arvoisesti.
Vastaavasti Berger on ottanut vastuun kasvaessa todella isoja steppejä eteenpäin itseluottamuksen kasvaessa ja hänen pelaamisestaan huokuu Asbury Parkin sanoin sähäkkyys sekä terävyys. Esim. kiekollisessa pelaamisessa Berger on Keskitaloa selvästi edellä kuten myös kiekottomassakin pelaamisessa.
Bergeristä on tätä menoa kasvamassa Tepsille todella hyvä Liigatason pakki ja miksei jopa maajoukkueellekkin jos kehitys vaan jatkuu.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Toisaalta Savilahden pelisilmä on mielestäni ollut erittäin hyvää. Vaikka liike on verkkaista, osaa silti osallistua jonkin verran hyökkäyksiinkin ja pitää kiekkoa. Eilen pelasi viivassa hyvin ja antoi monta helpottavaa levittävää passia ja taisi toimittaa kiekon melkein verkkoonkin.

Siihen olen myös tyytyväinen, että on lähtenyt pääosin helpolla ensimmäisellä syötöllä liikkeelle. Lueskelin PSN:n hankinnan jälkeen SaiPan pelitapakeskustelua loppusyksystä, jossa sekä miehen liikettä että ensimmäistä syöttöä haukuttiin runsaasti. Toki tämän kauden SaiPassa olisi varmaan jokaisella pakilla hankaluuksia pelinavauksessa, kun pelisysteemi on ollut täysin sekaisin.

Sivuhuomiona täytyy sanoa, että Martin Berger on pikku hiljaa alkanut olemaan mun suosikkipakki. Toivottavasti kehitys jatkuu samalla tapaa, on meinaa tulevaisuudessa yksi puolustuksen kivijaloista tätä menoa. Paljon sai kyllä paskaa niskaa aiemmin, kai se oli sitä oppirahojen maksua.

Sama täällä. Kaveri on ajanut itsensä pelaavaan kuusikkoon, enkä usko, että poppariosasto ainakaan heti kutsuu vemppojen palatessa. Itseluottamus on näyttänyt olevan lähes tapissa ja peruspelaamisen taso on noussut viime kaudesta rajusti. Pakko myös fiilistellä sitä, miten valmis Berger on ollut fyysiseen kamppailuun. Viime JYP-pelissä Yonkman oli Bergerin taklauksen jälkeen varmaan ensimmäistä kertaa kauden aikana katollaan ja HIFK:ta vastaan mies kävi "noutamassa" Petrelliä, tosin vielä vähän heikolla lopputulemalla. Ei kuitenkaan ota yhtäkään taka-askelta, oli vastassa sitten kuka tahansa.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Bergerin hyvien otteiden syystä haluaisin nähdä juuri Heikkisen parina, koska on minuutit ansainnut. Savilahti on kyllä näissä kahdessa pelissä ollut jäätävän hidas, tulee ihan Malmivaara mieleen. Toivon mukaan pelituntuma viikon tauon jälkeen olisi osa syytä. Hifk-pelissä Savilahti kierrettiin muutaman kerran aika lahjakkaasti. Joku taisi jo mainitakkin, että Tallinder on ollut todella hyvä ylivoimalla viivassa. Parempi jopa Heikkistä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jos kommenttini Ahtolan poisjättämisestä aiheutti mielipahaa, pahoittelen. Sitten mietin, että tuossa oli asiaa. Ei muuten välttämättä nykyinen ykkösketjun keskari mahtuisi tuohon fantasiarosteriin!
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Jos kommenttini Ahtolan poisjättämisestä aiheutti mielipahaa, pahoittelen. Sitten mietin, että tuossa oli asiaa. Ei muuten välttämättä nykyinen ykkösketjun keskari mahtuisi tuohon fantasiarosteriin!

Ei mulle mitään mielipahaa kommentti aiheuttanut, mutta Foxin ylimielinen tapa kyllä nosti karvat pystyyn. Ylin kokoonpano Thorrellin ja Spinan tullessa takaisin on realismia, lukuunottamatta sitä että tuskin nähdään 8 pakkia kokoonpanossa samaan aikaan.

Alempi taas oli fantasiaa tottakai, minkä takia laitoin herkuttelu-sanan siihen. Olihan se tietysti anteeksiantamatonta, että unohdin Ahtolan fantasia rosterista. Pahoittelut siitä, yritän olla tarkempi. Foxi voisi löysätä slogit, että veri kiertää paremmin. Täältä tähän.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jokseenkin pientä eroa on sun ja Känädä-maljan kommenteissa, jollet huomaa eroa niin mene lääkäriin.
- - -
Jos toi sun kommenttisi on asiallista "vaikka kyseessä onkin täyttä paskaa" niin vastaus on ihan samaa luokkaa!
Molemmissa kommenteissa ihmeteltiin Jerry Ahtolan puuttumista sun fantasiarosteroinnista. Älä kiertele ja kaartele sen tosiasian kanssa. Se oli PÄÄASIA meidän molempien kommenteissa. Sen verran herkkänahkainen fanipoika oli näemmä kirjoittanut kyseistä fantasiarosterointia, että yhtään kritiikkiä ei fantasioinnille olisi saanut antaa.

Ehkä ajatuksesi kirkastuu, jos tiputtaisit fantasiarosteroinnistasi pois vaikkapa Henrik Tallinderin puolustuksesta tai Tomi Kallion hyökkäyksestä. "Oho, ne vain unohtui..." Käsitätkö nyt miksi tuollaisia tatti tanassa väännettyjä fantasiarostereita "unohduksineen" voidaan kutsua pelkäksi paskaksi?

Virheitä tekee jokainen! Niitä saa - ja pitääkin - jokaisen tehdä. Se on eri asia kuinka virheen pystyy myöntämään...

Jos mä haluan nähdä tilastoja, mä kyllä osaan kaivaa ne.
Hm... esim. seuraavanlaista tilastoa ei taida olla mistään virallisia reittejä saatavilla?

Onko joskus ollut listaa 2000-luvun yli 10k runkosarjaotteluista Turussa? Viimeisin 11820 taitaa olla HPK-finaali?
Asiallinen kysymys, johon annoin asiallisen vastauksen. Tosiaan millään virallisilla sivuilla (SM-liiga, TPS) tällaisia tilastoja ei liene saatavilla. Multa ne löytyivät, joten vastasin asiallisesti. Lisäsin jopa pienen varauksen sille, että olen saattanut unohtaa jonkun.

Missasinko jonkun?
Jos nyt olisin yhden 2000-luvulla pelatun 10.000+ katsojan matsin unohtanut tilastoistani, niin en todellakaan olisi ruvennut antamaan huomauttajalle/-jille jotain käteenvetokehoituksia.

Ei mulle mitään mielipahaa kommentti aiheuttanut, mutta Foxin ylimielinen tapa kyllä nosti karvat pystyyn.
"- - - luulisi Jerry Ahtolan poissaoloa selvennettävän edes jollain tavalla."

Tässä oli oman kommenttini PÄÄKOHTA! Käytännössä sama, jota myös Kanada-malja ihmetteli.

Olihan se tietysti anteeksiantamatonta, että unohdin Ahtolan fantasia rosterista. Pahoittelut siitä, yritän oolla tarkempi.
Unohduksia ja virheitä voi tehdä jokainen!

Virheestä huomautettaessa pitäisi vain olla munaa MYÖNTÄÄ tekemänsä virhe, KORJATA se ja olla jatkossa TARKEMPI - ilman mitään käteenvetokehoituksia!
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Etkö sä todellakaan huomaa kuinka hiiltyneenä sä käyt. Jos haluat asiallisempia vastauksia, älä tulle mulle kertomaan, että mun kommentit on paskaa. Tosiasiassa sun kommentteja en jaksa ikinä lukea koska aina on joku väärin tehtyä. Miksei ole tätä kerrottu missään Tepsin sivuilla ja miksei tätä ole mainittu. Kyllä sulla on varmaan maailmanloppu, kun aamulla huomaat kahvin olevan loppu.

Todettakoon vielä, että kirjoitan tänne harvoin vaikka 2005 asti olen ollut mukana Jatkoajassa. Jatkossa vieläkin vähemmin, kun on selkeästi väärin unohtaa jonkun pelaajan nimi kokoonpanosta. Vaikka olenkin omasta mielestä hardcore Tps-kannattaja, mulle nämä Jatkoajan kirjoitukset eivät ole elämää tärkeimpiä asioita. Voimia Foxille ja toivottavasti kuukautiset on loppuvaiheessa ja muille palstalaisille varoituksen sana, älkää missään tapauksessa tehkö virheitä kommenteissanne. Fox valvoo...
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo Bergerille posia myös täältä. Aikaisemmin sai pelätä joka vaihto, kun oli jäällä. Sitten heitinkin puoli läpällä kun Berger teki sen maalin kärppiä vastaan, että nyt se nousu alkoi. Itseasiassa näin juuri on käynytkin. Eli siinä kärppien pelissäkin pelasi epävarmasti ja maali muutti kaiken. Näin on mennyt sen jälkeen ja Berger ollut Tallen jälkeen parhaimmistoa. Mukavaa kun kaveri taklaa vaikkei runkoa ole paljoa. Eli asenne on kohdillaan. Kiva että pakistoonkin tulee kilpailua kunnolla kun Heikkinen ja Keskitalo tervehtyvät. Kilpailu on kuitenkin tehnyt joka osastolle hyvää tähän mennessä (hyökkääjille ja maalivahdeille).
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Etkö sä todellakaan huomaa kuinka hiiltyneenä sä käyt.
Itse asiassa en huomaa! Mulla on tässä siivouspäivä meneillään. Päädyin jopa vaihtamaan vähän huonekalujen järjestystä - eli mun energiani menee kyllä pääasiassa ihan kotihommissa.

Jos haluat asiallisempia vastauksia, älä tulle mulle kertomaan, että mun kommentit on paskaa.
Huomaatko kuinka hiiltyneenä sä käyt? "Älä käy mulle! Mä olen oikeassa! Mun kommenttini eivät ole paskaa!"

Sä olet nyt koko ajan naputellut henkilökohtaisuuksia alkaen käteenvetokommenteista päättyen kuukautiskiertoihin. Henkilökohtaisuuksiinhan mennään yleensä siinä vaiheessa, kun asialinjalla ei pärjätä.

Olen tottunut suorapuheisuuteen. Jos jokin idea on mielestäni huono, niin se on pystyttävä ilmaisemaan idean esittäjälle jopa kasvokkain. Jos joku kertoo mulle vaikkapa liikeidean, josta on jätetty vaikkapa joku tärkeä kiinteä kustannus pois, sanon idean esittäjälle, että ideasihan on pelkkää paskaa. Tämän jälkeen myös perustelen kannanottoni tyyliin: "Eikö tuota kulua tarvitse huomioida lainkaan?" Jos joku räpeltää jonkun fantasiarosterin, josta on "unohdettu" tärkeä pelaaja pois, sanon fantasiarosterin esittäjälle, että tämähän on pelkkää paskaa. Tämän jälkeen myös perustelen kannanottoni tyyliin: "- - - luulisi Jerry Ahtolan poissaoloa selvennettävän edes jollain tavalla."

Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä henkilökohtaisuuksien kanssa.
Asiat riitelevät - eivät ihmiset!
Asioiden riidellessä ei ole myöskään syytä mennä mihinkään henkilökohtaisuuksiin.

Tosiasiassa sun kommentteja en jaksa ikinä lukea koska aina on joku väärin tehtyä. Miksei ole tätä kerrottu missään Tepsin sivuilla ja miksei tätä ole mainittu. Kyllä sulla on varmaan maailmanloppu, kun aamulla huomaat kahvin olevan loppu.
Sanotaanko näin, että toimistolla lienee henkilö, jolle oletettavasti maksetaan palkkaa asioiden tiedottamisesta. Jos/kun asioista ei kuitenkaan tiedoteta, niin silloinhan työtehtävät on jätetty tekemättä. En tiedä oletko sä vielä työelämässä, mutta työtehtävien laiminlyöminen saattaa pahimmassa tapauksessa johtaa jopa työsuhteen irtisanomiseen. Yksittäisiä pikkujuttuja ja unohduksia voi sattua jokaiselle, mutta kun kyseinen toiminta on toistuvaa, se saattaa olla peruste jopa työsuhteen irtisanomiselle.

Itse pyrin hoitamaan omat työtehtäväni mahdollisimman ammattimaisesti ja erityisesti ammattiylpeydellä. Jos mun työtehtäviini kuuluisi vaikkapa pitää huolta siitä, että joka aamu on tarjolla kahvia, niin silloin sitä myös olisi. Jos kuitenkin jättäisin aamukahvit tuomatta tai toisin sen kahvin tarjolle toistuvasti vasta iltapäivisin, niin takuuvarmasti siitä alkaisi jonkinnäköinen nurina.

- - - kirjoitan tänne harvoin vaikka 2005 asti olen ollut mukana Jatkoajassa. Jatkossa vieläkin vähemmin - - -
...ja kaipaamaan jäävät...
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Itse asiassa en huomaa! Mulla on tässä siivouspäivä meneillään. Päädyin jopa vaihtamaan vähän huonekalujen järjestystä - eli mun energiani menee kyllä pääasiassa ihan kotihommissa
I rest my case Mrs.Fox. En jaksa vääntää sun kanssa tyhjänpäiväisestä asiasta. Muista kastella kukat myös!
 

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisitteko ystävällisesti jättää toisenne rauhaan ja keskittyä olennaiseen. Ei seuran toimintaa täältä käsin hallita, joten virheet olkoon inhimillisen sallittuja. Kiitos.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Ketjun aiheeseen liittyen, HPK, Pelicans ja JYP ovat osanneet skoutata Tepsin pelin todella hyvin. Tuntuu ettei ole noita vastaan koskaan helppoa tai ei mitään mahiksia. Selin yritti lauantaina aikalisällä kääntää peliä ja osittain onnistuikin. Mutta HPK puolusti erittäin kurinalaisesti koko viisikolla ja Tepsi oli aivan aseeton. Se ainoa hyökkäys Tepsiltä suoraan maalille useamman pelaajan voimalla tuotti sen ainoan maalin. Mun mielestä oli helvetin huono ottelu.

Tepsin pelissä tavaramerkki tuntuu olevan laitojen kautta puskeminen väkisin maalille. HPK ja Pelicans ovat osanneet pelata sen täydellisesti pois. Myös Jukurit, JYP ja Kalpa ovat tehneet sen saman. Selinin pitäis nyt keksiä jotain oikeasti uutta tohon peliin jos suinkaan mahdollista, koska kaikki tietää jo nämä kuviot.

Playoffeissa tulee olemaan aika tuskallista..
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketjun aiheeseen liittyen, HPK, Pelicans ja JYP ovat osanneet skoutata Tepsin pelin todella hyvin. Tuntuu ettei ole noita vastaan koskaan helppoa tai ei mitään mahiksia. Selin yritti lauantaina aikalisällä kääntää peliä ja osittain onnistuikin. Mutta HPK puolusti erittäin kurinalaisesti koko viisikolla ja Tepsi oli aivan aseeton. Se ainoa hyökkäys Tepsiltä suoraan maalille useamman pelaajan voimalla tuotti sen ainoan maalin. Mun mielestä oli helvetin huono ottelu.

Tepsin pelissä tavaramerkki tuntuu olevan laitojen kautta puskeminen väkisin maalille. HPK ja Pelicans ovat osanneet pelata sen täydellisesti pois. Myös Jukurit, JYP ja Kalpa ovat tehneet sen saman. Selinin pitäis nyt keksiä jotain oikeasti uutta tohon peliin jos suinkaan mahdollista, koska kaikki tietää jo nämä kuviot.

Playoffeissa tulee olemaan aika tuskallista..

Sallittakoon näkemyserot mitä pelaamiseen yleisesti tulee, sillä jokainen havainnoi peliä omalla tavallaan. Boldaamani kohtaan kuitenkin todettakoon yksiselitteisesti että tuo ei pidä millään tavalla paikkansa. Ainoa syy miksi peli ei mennyt jatkoajalle oli Emil Larmi. TPS pelasi viimeiset puolitoista erää laadukasta kiekkoa, jossa hyökkäykset olivat varioituja, mentiin viivelähdöillä rintamana sekä pistohyökkäyksillä käännön jälkeen. Maalille ajettiin mielestäni paljon. Monta kertaa käytiin lähellä mutta se ei tietysti riitä, vaan paikoista pitää myös tehdä maalit. Pelaamiseen tai pelitavan yksinkertaisuuteen tuo ei sikäli kuitenkaan liity, ja TPS on mielestäni ollut tällä kaudella pelitavallisesti yksi järkevimmin organisoituja joukkueita. Siitä myös kertoo se tosiasia että keskinkertaisella erikoistilannepelaamisesta huolimatta ollaan runkosarjan sijalla kaksi. Voisi siis todeta että tilastotkin tukevat väitettä siitä että tasakentällisin pelaaminen on ollut erinomaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös