Torilla tavataan! Nettilähetyksiä Helsingistä?

  • 212 174
  • 607
Tila
Viestiketju on suljettu.

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.
Sama täällä. Paljon mieluummin katselee Koivun, Grandlundin ja muiden ammattimaisesti käyttäytyvien pelaajien juhlimista kuin örveltämistä. Kaukalon ulkopuolinen käyttäytyminen kertoo mielestäni hyvinkin paljon henkilön henkisestä iästä ja siitä asenteesta millä tuota ammattiaan harjoittaa. Etenkin kun kyseessä on maajoukkue-edustus. (EDIT: Kyllä ne perseet ehtii ottaa olalle sitten kun kamerat on sammutettu.)

Noh, enpä anna Salmeloiden häiritä mestaruusjuhlia enempää.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sama täällä. Paljon mieluummin katselee Koivun, Grandlundin ja muiden ammattimaisesti käyttäytyvien pelaajien juhlimista kuin örveltämistä. Kaukalon ulkopuolinen käyttäytyminen kertoo mielestäni hyvinkin paljon henkilön henkisestä iästä ja siitä asenteesta millä tuota ammattiaan harjoittaa. Etenkin kun kyseessä on maajoukkue-edustus.

Noh, enpä anna Salmeloiden häiritä mestaruusjuhlia enempää.

Antaa Anssin olla, tyypillinen Tamperelainen junnukiekkoilija, nuorempana mentiin jonon ohi baariin ja oltiin kylän kunkkuja, nyt on taas sauma samaan.

Noilla jannuilla on ilta jos toinenkin aikaa möyhytä, hetken voisi edes yrittää. Ei juhlimisessa mitään pahaa ole. Kaikelle vaan on aikansa ja paikkansa. Ja esimerkiksi kupit punaiselle matolle soosipäissään juhlasaattueessa ei ole ihan parasta mahdollista suorittamista.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vähän huvittaa kieltämättä tällainen muiden yläpuolelle asettuminen. No, kukin tyylillään jne.

Jos känniääliömeiningin halveksuminen on "muiden yläpuolelle asettumista", olen syyllinen. Olen kuitenkin ollut tätä mieltä aina. Juhlat kuitenkin jatkukoon, eiköhän osa leijonistakin osaa pitää hauskaa alle kolmen promillen humalassakin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos känniääliömeiningin halveksuminen on "muiden yläpuolelle asettumista", olen syyllinen. Olen kuitenkin ollut tätä mieltä aina. Juhlat kuitenkin jatkukoon, eiköhän osa leijonistakin osaa pitää hauskaa alle kolmen promillen humalassakin.

Eikö tarkoitin lähinnä noita Salmelan kommentteja Hovisesta ja Joensuusta. Perun sanani jos pointtina ei ollut dissata heitä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Referoisiko joku lyhyesti, että mitä se Salmela teki, siis muuta kuin dissasi joukkuekavereitaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Salmela nyt oli aika peruspieruissa (Nurmiseen verrattuna ainakin) ja jotenkin homma hallinnassa, Nurmisella olikin sitten omat rajat ylitetty. Parempi silti kisojen jälkeen voittajina känniääliöidä kuin kesken kisojen kisakaupungin kapakoissa.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hetken aikaa harmitti, etten ehtinyt tätä näkemään, mutta ilmeisesti en missannut mitään. Mä olisin toivonut, että joukkue olisi voinut jättää rajuimman juhlinnan siihen, kun virallinen kansanjuhla on hoidettu alta, mutta.... Toivottavasti älyävät olla siellä torilla antamatta mikrofonia Salmelalle. Kerrankos sitä juhlitaan, mutta kyllä mä näkisin niin, että pelaajilla on tiettyjä velvollisuuksia yleisöä kohtaan ja yksi niistä on suht asiallinen esiintyminen fanien ja median edessä.

Tämä on väärä aika ja ketju lähteä keskustelemaan suomalaisesta alkoholikulttuurista, mutta tämä on juuri sitä, mitä mä en ymmärrä: miten siinä voi olla mitään positiivista että porukka on täysin kuutamolla? Selvinpäin juhlijat ovat vähemmistö, valitettavasti.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Huvittavaa että jotkut näkevät tuossa Nupen käytöksessä jotain hienoa tai arvostettavaa. Melkoista myötähäpeää joutuu kyllä kokemaan :(
 

Stealth

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikko Koivun ja Anssi Salmelan käytöksessä on hiuksen hieno ero. Salmela oli aluksi ihan hauska, mutta joukkuekavereiden panoksen kyseenalaistaminen oli ala-arvoista. Samoin nuuskan kanssa pelleily. Juhlia voi tyylikkäämminkin. Nupe nyt on Nupe.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tulikohan se lommo siihen pokaaliin tuosta Nurmisen headbuttista ;) Koivu osasi ainakin olla lommosta hiljaa, heh.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Vähän pitää oikoa väärinkäsityksiä eli Salmela halusi korostaa koko joukkueen tärkeyttä (myös niiden jotka eivät pelanneet peliäkään) ja mainitsi siksi Joensuun sekä Hovisen. Hän ei missään tapauksessa dissannut joukkuekavereitaan, mutta kunnostaan johtuen ei saanut näemmä asiaa riittävän selvästi ilmaistua (joillekin). Turha siis välittää väärää tietoa enempää. Ja tämä varmistettu parilla toistokerralla.
 

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän pitää oikoa väärinkäsityksiä eli Salmela halusi korostaa koko joukkueen tärkeyttä (myös niiden jotka eivät pelanneet peliäkään) ja mainitsi siksi Joensuun sekä Hovisen. Hän ei missään tapauksessa dissannut joukkuekavereitaan, mutta kunnostaan johtuen ei saanut näemmä asiaa riittävän selvästi ilmaistua (joillekin). Turha siis välittää väärää tietoa enempää. Ja tämä varmistettu parilla toistokerralla.

Ite aattelin ensin, että Salmela nimenomaan vittuilee. Mutta, jos pystyt sen tuosta sanomaan, että ei vittuile, niin voi olla niinkin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän pitää oikoa väärinkäsityksiä eli Salmela halusi korostaa koko joukkueen tärkeyttä (myös niiden jotka eivät pelanneet peliäkään) ja mainitsi siksi Joensuun sekä Hovisen. Hän ei missään tapauksessa dissannut joukkuekavereitaan, mutta kunnostaan johtuen ei saanut näemmä asiaa riittävän selvästi ilmaistua (joillekin). Turha siis välittää väärää tietoa enempää. Ja tämä varmistettu parilla toistokerralla.
Näin sen itsekin tulkitsin. Vähän ihmetytti reaktiot tässä ketjussa, kun suurin osa teki ihan päinvastaiset johtopäätökset kuin minä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tämä on väärä aika ja ketju lähteä keskustelemaan suomalaisesta alkoholikulttuurista, mutta tämä on juuri sitä, mitä mä en ymmärrä: miten siinä voi olla mitään positiivista että porukka on täysin kuutamolla? Selvinpäin juhlijat ovat vähemmistö, valitettavasti.
Näitä paria poikkeusta lukuunottamatta porukka oli varsin edustuskelpoista. Koivu, Granlund, Vehanen, Ruutu, Immonen ja Lajunen olivat varmaankin ennakoineet joutuvansa median pyöritykseen ja pitäneet kuntonsa asiaan kuluvassa tilassa. Nupen ja Salmelan kunto tuskin oli kenellekään kovin suuri yllätys.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näitä paria poikkeusta lukuunottamatta porukka oli varsin edustuskelpoista. Koivu, Granlund, Vehanen, Ruutu, Immonen ja Lajunen olivat varmaankin ennakoineet joutuvansa median pyöritykseen ja pitäneet kuntonsa asiaan kuluvassa tilassa. Nupen ja Salmelan kunto tuskin oli kenellekään kovin suuri yllätys.

Ok, itse asiassa tarkoitus oli kirjoittaa, että osa porukasta.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
IS:n striimi ei äsken ainakaan auennut, mutta Katsomosta näkee. Aravirta on juuri äänessä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maikkarin Katsomon lähetys torilta alkoi ja kylläpä on melkoinen väenpaljous taas havaittavissa. Hurja ilta tulossa varmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös