Torilla tavataan! Nettilähetyksiä Helsingistä?

  • 212 391
  • 607
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Laittakaa ne saatanan kamerat nyt kiinni...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Salmela -Suomen joukkueen paskin pelaaja dissasi Hovista ja Joensuuta, tai siltä se ainakin kuulosti. Tai sitten yritti vain nostaa kavereita jalustalle. Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa Salmela oli kännissä :D

EDIT: Kukin juhlii tavallaan, mutta Salmela näyttää ottaneen pari liikaa.

Ja EDIT2: Meinaakohan Nupe jumpata huomenaamulla myös?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin aivan varma että Salmela on kunnon tuubassa ja siten huumori taattu, mutta olisi nyt sentään jättänyt itsensä nolaamatta tuolla haastiksellä. Laatujätkä selvästi kun vittuili Hoviselle ja Joensuulle siitä, ettei pojat päässeet pelaamaan.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Salmela vetää ykköskentässä kentällä kuin sen ulkopuolellakin. Tyylikin yhtä "vakuuttava".
 

Alejandro

Jäsen
Salmela -Suomen joukkueen paskin pelaaja dissasi Hovista ja Joensuuta, tai siltä se ainakin kuulosti. Tai sitten yritti vain nostaa kavereita jalustalle. Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa Salmela oli kännissä :D
Itse tulkitsin tuon kaverien hehkuttamiseksi, mutta tiedä sitten. Ei tuosta naamasta kyennyt lukemaan selkeästi mitä mies ajatteli, vai ajatteliko mitään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Öö, itse en kyllä tulkinnut Salmelan dissanneen Hovista ja Joensuuta. Halusi vaan korostaa, että kaikki olivat osa joukkuetta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika turha noista kännikuittailuista nyt on vetää mitään suurempia johtopäätöksiä. Viinaa vedetty ja kavereille leikkimielisesti kuittailtu 18 tuntia.

Vitun selkouutiset...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jotkut ne kehtaa moralisoida Salmelan meininkiä...

Huikee meno!!
Lisää Salmelaa! Ny saa vittu naattia!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Fanienkin oletetaan olevan kännissä kun tulee selkouutisia?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Itse tulkitsin tuon kaverien hehkuttamiseksi, mutta tiedä sitten. Ei tuosta naamasta kyennyt lukemaan selkeästi mitä mies ajatteli, vai ajatteliko mitään.

No itse kyllä näkisin tuon olevan sellaista polkemishuumoria, jolle ei kyllä todellakaan ole paikkaa televisiokameroiden edessä. Salmela toivottavasti ymmärtää hävetä itseään kun video kuitenkin jää elämään pitkään tämän päivän jälkeenkin.


Jotkut ne kehtaa moralisoida Salmelan meininkiä...

Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
No itse kyllä näkisin tuon olevan sellaista polkemishuumoria, jolle ei kyllä todellakaan ole paikkaa televisiokameroiden edessä. Salmela toivottavasti ymmärtää hävetä itseään kun video kuitenkin jää elämään pitkään tämän päivän jälkeenkin.

Voisin kuvitella,että kyseinen pätkä on yksi katsotuimmista kultajuhlavideoista youtubessa(kun vain sinne ilmestyy).
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Loppuko tuo YLEn lähetys nyt tähän?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.

Vähän huvittaa kieltämättä tällainen muiden yläpuolelle asettuminen. No, kukin tyylillään jne.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.

Kappas. En sitten kuitenkaan ole ainoa, joka ajattelee näin. Mutta eipä tuosta nyt jaksa enempää stressata, kun tuo oli kuitenkin odotettavissa. Sekään ei hirveästi yllätä, että pääosissa oli Nurminen ja Salmela.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Loppuko tuo YLEn lähetys nyt tähän?

No eipä siinä olisi ollut mitään muuta katseltavaa kuin bussien ajelua. Viihdeosuus nähtiin jo aikaisemmin ja tätä on varmaan torilla tiedossa lisää. Minulle on yksi ja sama mitä Salmela sanoi. Antaa Leijonien juhlia ja annettakoon heidän, ketkä sinne asti jaksaa, juhlia torilla.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin kuvitella,että kyseinen pätkä on yksi katsotuimmista kultajuhlavideoista youtubessa(kun vain sinne ilmestyy).

Varmaankin näin, mutta tuo Salmelan setti on kyllä sitä samaa väsynyttä kulkemista, kuin mitä näki aikanaan nuoruudessa yksi jos toinenkin jatkoaikalainen joka ikinen viikonloppu kaveripiirissä. Doh, Suomessa ollaan, joten maassa maan tavalla, enkä ole tässä nipottamassa, vaan seuraan hymysuin tätä camphuumoripläjäystä. Kerrankin sitä voi tehdä kotisohvalta ja ilman juoman juomaa ottaneena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös