Topi Lehtonen - Puken manttelinperijä

  • 14 911
  • 102

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
jupster kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ovat siinä missä näyttelijätkin esiintyviä artisteja, joita saa ja pitääkin arvostella. Toki siinäkin joku roti pitää olla mitä suustaan päästää. Samaa mieltä Lukkoukko79:n kanssa, että aika heikolla ja lapsellisella pohjalla ollaan jos lähdetään tuolle "pelaappa itse paremmin" linjalle.

Naulan kantaan. Huono se Topi on, vaikka mitä sanottaisiin. Mies ei vaan yksinkertaisesti ole liigatasoa, mutten toki itse silti parempi ole. Ja aivan liikaa Topi edelleen virheitä tekee.
 

Korinekki

Jäsen
Rommeli kirjoitti:
Naulan kantaan. Huono se Topi on, vaikka mitä sanottaisiin. Mies ei vaan yksinkertaisesti ole liigatasoa, mutten toki itse silti parempi ole. Ja aivan liikaa Topi edelleen virheitä tekee.

Itse asiassa Lehtonen on omasta mielestänikin pelannut viime aikoina ihan kelvollisesti ja Blues-pelissä jopa hyvin.
Silti mies ei todellakaan ole liigatasoa. Saati sitten joukkueessa, jossa puhutaan jonkunlaisesta menestyksestä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korinekki kirjoitti:
Itse asiassa Lehtonen on omasta mielestänikin pelannut viime aikoina ihan kelvollisesti ja Blues-pelissä jopa hyvin.
Silti mies ei todellakaan ole liigatasoa. Saati sitten joukkueessa, jossa puhutaan jonkunlaisesta menestyksestä.

Kyllähän se niin on että en minäkään sitä mieltä ole että Topi on voittavan joukkueen pakki, korkeintaan hajavaihtoja pelaava ns. 7. puolustaja, ei kuitenkaan Helge tyyppinen =). Samaan hengenvetoon on todettava että ihan viime peleissä otteet ovat parantuneet merkittävästi. Turha höntyily ja hyökkääjien perässä luisteleminen on jäänyt pois ja otteisiin on tullut lisää järkevyyttä paikkaamaan muita heikkouksia. Edellinen koskee koko puolustuskalustoa ja on uskoakseni uusitun valmennusportaan mukanaan tuoma juttu. Koivun ja hyvän valmentajan vahvuus on saada käsissä oleva pakka pelaamaan juuri sitä peliä jota kukin osaa, ei koittaa ajaa joukkueeseen ominaisuuksia ja pelitapaa jota porukasta ei koskaan tulla saamaan irti. Kiekkoa on pelattava pelaajien ehdoilla ja haettava olemassa olevat vahvuudet ja tehdä pelistä tarpeellisen yksinkertaista. Toivottavasti Topi saa tarvittavaa tehoa irti Koivun komennossa, en silti näe että herralla olisi käyttöä suoraan kuuden sakkiin pyrkivässä joukkueessa.
 

Korinekki

Jäsen
Ei kautta ilman maalia. Kiitos Topi! Mies pääsi käyttämään sitä kovinta asettaan eli jäätävää lyöntilaukausta. Ja Lukon pudotuspelihaaveet heräsivät jälleen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja parhaimmassa tapauksessahan tämä Topin maali tietää sitä että miehelle todennäköisesti sorvataan jo jatkosopimusta ensi kaudeksi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Korinekki kirjoitti:
Eiköhän miehen kanssa ole jo jatkosta sovittu.

VT-HT ? EjL? Mihin ? Olis tolla tasolla varmaan 2-3 parinpakki ja pääsisi näyttämään osaamistaan.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-OO- kirjoitti:
Ja parhaimmassa tapauksessahan tämä Topin maali tietää sitä että miehelle todennäköisesti sorvataan jo jatkosopimusta ensi kaudeksi.
Justjoo, jos tuo maali tarkoittaa #24:n jatkopahvia, niin mulle olisi kelvannut kyllä yhtä hyvin 6-2 lopputulos. Ihan yhtä monta pistettä siitäkin saa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut Topi tänäänkään Lukon huonoin puolustaja. Mm. eräs vanha herra oli paljon enemmän pihalla kuin Lehtonen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Korinekki kirjoitti:
Meinaatko, että Vermuntilassa olisi Lehtoselle jotain käyttöä?

No, juu. En nyt viitsinyt lytätä miestä aivan täysin. Täytyyhän jossain olla, joku seura mikä huolii Topin, kerätään vaikka kolehti ja maksetaan vähän, jos muu ei auta.
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Pakisto

Roku kirjoitti:
Ei ollut Topi tänäänkään Lukon huonoin puolustaja. Mm. eräs vanha herra oli paljon enemmän pihalla kuin Lehtonen.

Toivottavasti tarkoitit Levokaria? Mies ei saanut kiekkoa pysäytettyä vaan vastustaja pääsi maalintekoon.

Muuten olen sitä mieltä että Paukkunen ja Heikkinen voisivat lopettaa tältä kaudelta, otetaan junnuja tilalle ja Topi 9:ksi pakiksi että saadaan nostettua miehen myyntihintaa niin ettei tartte antaa eurosta takaisin.

Muuten, menen katsomaan peliä Kalpa-Lukko, on mielenkiintoista nähdä voiko olla vielä huonompaa pakistoa kuin Lukolla...
 
Onnittelut Topille! Pyhärannan bobbyorr näytti taas osaamistaan. Kerrassaan upea maali, päivän komein! Tästä on hyvä jatkaa. Jatkosopimus takataskussa?
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Topi pelasi parhaan pelin mitä mä oon täl kaudel nähny. Varmempi otteissaan kuin esim. Heikkinen tai Eepi! Parantaa koko ajan. Kyl mä Topin näillä esityksillä Lukossa pitäisin ens kaudellakin. Kyllä se siellä seassa menee kunhan muutama vähän kovempi konkari saadaan kaveriksi.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paska mikä paska, mutta ei siltikään ollut tänäänkään Lukko-pakiston heikoin lenkki. Varsinkin Hämäläinen oli totaalisen pihalla, mutta ei siellä yhdellekään pakille voi puhtaita papereita taaskaan antaa.

Minun puolestani Lukko voisi uusia vaikka koko pakistonsa ensi kaudeksi. Tai sanotaanko näin, että kun Heikkisellä, Mäkelällä, Porkalla ja Nordlundilla on jo sopimukset, niin kaikki muut pakit voitaisiin ihan huoletta vaihtaa. Myös Eepi, vaikka todellinen legenda onkin. Aika on jo ajanut Eepinkin ohitse, valitettavasti.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johto kirjoitti:
Paska mikä paska, mutta ei siltikään ollut tänäänkään Lukko-pakiston heikoin lenkki. Varsinkin Hämäläinen oli totaalisen pihalla, mutta ei siellä yhdellekään pakille voi puhtaita papereita taaskaan antaa.

Topissa on se hyvä puoli, että pitää tasonsa aika samana illasta toiseen. Kun muilla on kulkenut enemmän tai vähemmän huonosti, niin Topikin on näyttänyt tasoaan paremmalta. Totta kai maali maailman toiseksi kovimmassa liigassa on aina kova saavutus.
 
Johto kirjoitti:
Minun puolestani Lukko voisi uusia vaikka koko pakistonsa ensi kaudeksi. Tai sanotaanko näin, että kun Heikkisellä, Mäkelällä, Porkalla ja Nordlundilla on jo sopimukset, niin kaikki muut pakit voitaisiin ihan huoletta vaihtaa. Myös Eepi, vaikka todellinen legenda onkin. Aika on jo ajanut Eepinkin ohitse, valitettavasti.

Tässä olen kyllä samaa mieltä. Ihan radikaalisti voisi puolustusta uusia. Nuo neljä jatkakoon.. ja Heikkisellä ja Nordlundilla voisi olla potentiaalia kiekolliseen osaamiseen liigassakin.
Tällä kaudella Nordlund on jokusen pelin A:ssa pelannut ja kyllä miehen voidaan jo niiden perusteella sanoa olevan A:n parhaita kiekollisia pakkeja. Vielä kun nuo ominaisuudet, sekä ripaus lisää fyysisyyttä saataisiin liigaankin, niin meillä olisi uusi Marko Toivonen.

Niin, ja ensi kaudeksi ehdottaisin, että hommattaisiin joku helevetin hyvä kiekollinen puolustaja, jolla olisi slaavilaista verta.
 

Korinekki

Jäsen
Legendaarinen Lehtonen, Topi nimeltään, ei mitä ilmeisimmin kuulu Lukon ensi kauden suunnitelmiin.
Haluankin esittää kysymyksen; oliko tämä tässä vai vieläkö ympyrä sulkeutuu?
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Korinekki kirjoitti:
Legendaarinen Lehtonen, Topi nimeltään, ei mitä ilmeisimmin kuulu Lukon ensi kauden suunnitelmiin.
Haluankin esittää kysymyksen; oliko tämä tässä vai vieläkö ympyrä sulkeutuu?

Voidaan myös kääntää päinvastoin, eli Lukko ei kuulu Lehtosen ensi kauden suunnitelmiin.

Mitäköhän tuo ympyrän sulkeutuminen mahtaa tarkoittaa?

En tiedä mitä Lehtosen suunnitelmiin tarkalleen kuuluu, mutta noilla taidoilla kaveri pelaisi monta vuotta jossain Norjassa, Ranskassa, Italiassa, Tanskassa, Iso-Britanniassa...Siitä vaan maailmaa katsomaan ja tiliäkin tekemään, tuskin liigapalkkakaan mikään huippuluokan liksa on.
 

Korinekki

Jäsen
Boris kirjoitti:
Voidaan myös kääntää päinvastoin, eli Lukko ei kuulu Lehtosen ensi kauden suunnitelmiin.

Mitäköhän tuo ympyrän sulkeutuminen mahtaa tarkoittaa?

Ympyrä sulkeutuu jälleen eli vieläkö mies tulevaisuudessa kaivetaan kettupaitaan? Vai olisiko tämä nyt viimein se lopullinen ero?

Oliko Lukko oikeasti halukas jatkamaan Lehtosen sopimusta?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kylläpä rävähti tänään silmät auki kun lueskelin Ilta-sanomia ja huomasin että eilisestä pelistä kolme tähteä oli saanut - kukapa muu kuin The Topi!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
luimuri kirjoitti:
Tanska taitaa olla ensikauden osoite.
Lukko puolustus kokee kovan menetyksen kun Topi Lehtonen suuntaa Tanskaan.

Asian kertoo yllättäen GoodSport Finlandin sivut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös