TOP 5-ketju

  • 379 472
  • 3 954

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Buster

Jäsen
Top 5 Arskan roolihahmojen nimet:

1. Ben Richards - The Running Man. -Pelkkä tavallinen ladonoven kokoinen helikopterilentäjä.
2. Jericho Cane - End of Days. -Kuin kymmenvuotias olisi selannut Raamattua.
3. Gordy Brewer - Collateral Damage. -Me likey. Sissit/terroristit paskovat alleen, kun Gordy Brewer - yhden miehen armeija, koston enkeli ja palomies - tulee terminaattorin lailla päälle. Kun etunimestä tulee mieleen lähinnä joku The Officen Michaelin kaltainen pikkupomo, joka haluaa olla retee ja rento.
4. John Kimble - Kindergarten Cop. - "Olen etsivä Joohh Kimble", hän huutaa lapsille.
5. Adam Gibson - The 6th Day. -Yksi lukemattomista niin tavallisista amerikkalaisista nimistä, että ne kuulostaa feikeiltä, joita Arskan roolihahmoille jostain syystä aina annettiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Top 5 Arskan roolihahmojen nimet:

1. Ben Richards - The Running Man. -Pelkkä tavallinen ladonoven kokoinen helikopterilentäjä.
2. Jericho Cane - End of Days. -Kuin kymmenvuotias olisi selannut Raamattua.
3. Gordy Brewer - Collateral Damage. -Me likey. Sissit/terroristit paskovat alleen, kun Gordy Brewer - yhden miehen armeija, koston enkeli ja palomies - tulee terminaattorin lailla päälle. Kun etunimestä tulee mieleen lähinnä joku The Officen Michaelin kaltainen pikkupomo, joka haluaa olla retee ja rento.
4. John Kimble - Kindergarten Cop. - "Olen etsivä Joohh Kimble", hän huutaa lapsille.
5. Adam Gibson - The 6th Day. -Yksi lukemattomista niin tavallisista amerikkalaisista nimistä, että ne kuulostaa feikeiltä, joita Arskan roolihahmoille jostain syystä aina annettiin.
Tuohon joukkoon kuuluisi (imho) John Kruger - Eraser-suojelija... ja entä hassun hauska Harry Tasker - True lies
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Top 5 Arskan roolihahmojen nimet:

1. Ben Richards - The Running Man. -Pelkkä tavallinen ladonoven kokoinen helikopterilentäjä.
2. Jericho Cane - End of Days. -Kuin kymmenvuotias olisi selannut Raamattua.
3. Gordy Brewer - Collateral Damage. -Me likey. Sissit/terroristit paskovat alleen, kun Gordy Brewer - yhden miehen armeija, koston enkeli ja palomies - tulee terminaattorin lailla päälle. Kun etunimestä tulee mieleen lähinnä joku The Officen Michaelin kaltainen pikkupomo, joka haluaa olla retee ja rento.
4. John Kimble - Kindergarten Cop. - "Olen etsivä Joohh Kimble", hän huutaa lapsille.
5. Adam Gibson - The 6th Day. -Yksi lukemattomista niin tavallisista amerikkalaisista nimistä, että ne kuulostaa feikeiltä, joita Arskan roolihahmoille jostain syystä aina annettiin.
Conan the Barbarian ja Conan the Destroyer a.k.a. Conan the Cimmerian. Muita ei meikäläisen listalle edes mahdu.
 

Buster

Jäsen
Top 5 leffaihmisten nimet, joita ei vaan osaa kirjoittaa oikein ilman googlen tukea.

1. Cara DeLavigne (= Cara Delevingne) - Kylmiltään se menee päin honkia ja sittenkin vaaditaan kaksi google-vilkaisua vähintään, että se menee oikein.
2. Apichatpong Weerapsethakul (= Apichatpong Weerasethakul) - Jonain päivänä...
3. Matthew McCounaghey (= Matthew McConaughey) - On ollut haaste vasta jotain 15 vuotta ja vain tuon yhden kirjaimen sijoittamisen osalta.
4. Abdelatif Ketiche (= Abdellatif Kechiche)
5. Alanis Morrissette (= Alanis Morissette) - Ei nyt juuri tullut muita täydentäviä mieleen kuin elokuvissakin esiintynyt muusikko.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisin odottanut listalle itsestäänselvyytenä Schwartzeneggeriä, eli siis Schwarzeneggeriä, mutta en olekaan opiskellut saksaa.
 

Buster

Jäsen
Olisin odottanut listalle itsestäänselvyytenä Schwartzeneggeriä, eli siis Schwarzeneggeriä, mutta en olekaan opiskellut saksaa.
Joskus kersana päätin, että minähän opettelen kirjoittamaan tuon nimen oikein vaikka väkisin, koska olihan Arska minun suosikkinäyttelijä - iässä jolloin sellaisia oli ja jolloin 6. päivä oli tosi hyvä elokuva. Silloin ei ollut vielä nettiä, niin taisi Seiskasta löytyä se apu tavaamiseen, eli siitäkin on ollut todistetusti hyötyä.

Olen erilaisten ulkomaisten nimien (ja lippujen, kaupunkien, futisseurojen etc.) kanssa mielestäni erittäin hyvä, mistä täytyy kiittää Football Manageria. Vaikka tietysti hyöty on aika pieni, kun käytetty tuntimäärä n. kymmenen vuoden aikana on varmasti nelinumeroinen ja ei alkane ykkösellä.

Macaulay Culkin on kanssa aika paha ja aiheuttaa epävarmuutta, mutta meneehän se.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olisin odottanut listalle itsestäänselvyytenä Schwartzeneggeriä, eli siis Schwarzeneggeriä, mutta en olekaan opiskellut saksaa.
No, mitäs vaikeeta Mr "Mustamunasessa" on?
Mulla oli luokkakavereita, jotka alkoivat harrastaa kehonrakennusta siinä 60-luvun loppupuolella, jolloin Arska oli jo iso nimi kehonrakennuksen genressä. Kaverit haalivat kaikki kehonrakennukseen liittyvät lehdet, mitä käsiinsä saivat ja siinä tulivat minullekin tutuksi sen ajan muutkin kehonrakennuksen tähdet, kuten Joe Weider, Franco Columbu, jne...
Niin - Arskaa nimitettiin meidän piirissä välillä Mr Mustamunaseksi, toki Arska oli käytetympi...
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top5 - Mikko

1. Mikko Lehtonen
2. Mikko Lehtonen
3. Mikko Lehtonen
4. Mikko Koivu
5. Mikko Mäkelä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Top 5 - Jaakko

1. Jaakko "Lieminen" Luomanen
2. Jaakko Valtanen
3. Jaakko Lassila
4. Jaakko Laapotti
5. Jaakko Kolmonen

Ja kyllä, Jaakko Laakso jäi tarkoituksella listalta. Se äijä kuuluu ihan toisille listoille, esimerkiksi Stasi-listoille.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top5 - Viikset

1. Friedrich Nietzsche
2. Salvador Dali
3. Tom Selleck
4. Lanny McDonald
5. Hulk Hogan
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tule top 5 vaan tulee top 10. Parhaat Suomessa tehdyt populaarimusiikkialbumit eli levyt tällä vuosituhannella. Rajaus: vain yksi albumi per artisti.

1. Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi
2. CMX - Dinosaurus Stereophonicus
3. Jolly Jumpers - Mobile Babylon
4. 22 Pistepirkko - Kind Hearts Have a Run Run
5. Cosmo Jones Beat Machine - Skeleton Elevator
6. Wigwam - Some Several Moons
7. Ismo Alanko - Maailmanlopun sushibaari
8. Tuomari Nurmio & Knucklebone Oscar - Believe It Or Not
9. Death Hawks - Sun Future Moon
10. Jess and the Ancient Ones - Vertigo

Eipä ole näitä Emma-gaalassa nähty. Olenko minä hakoteillä vai suuri yleisö?

No, keskustelun avaukseksi.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Top5 - Viikset

1. Friedrich Nietzsche
2. Salvador Dali
3. Tom Selleck
4. Lanny McDonald
5. Hulk Hogan
Nyt aistin raskaan sarjan tönimistä. Oikea järjestyshän on tietysti:

1. Pentti Matikainen
2. Pentti Matikainen
3. Pentti Matikainen
4. Pentti Matikainen
5. Pentti Matikainen

Onko vaikutusta?!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Nyt aistin raskaan sarjan tönimistä. Oikea järjestyshän on tietysti:

1. Pentti Matikainen
2. Pentti Matikainen
3. Pentti Matikainen
4. Pentti Matikainen
5. Pentti Matikainen

Onko vaikutusta?!
Ja TOP -5 takatukat:

1. Pentti Matikainen
2. Pentti Matikainen
3. Pentti Matikainen
4. Pentti Matikainen
5. Pentti Matikainen

Kunniamaininta: Jaromir Jagr
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Top 5 porilaiset:

1. Java
2. Porilainen (se syötävä)
3. Jussi Hakulinen
4. Japa Levonen
5. Pieruperse
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Top 5 porilaiset:

1. Java
2. Porilainen (se syötävä)
3. Jussi Hakulinen
4. Japa Levonen
5. Pieruperse

Top 5 "porilaiset"

1. Jari Korpisalo (kapteeni)
2. Luiz Antonio (juhli monta viikkoo)
3. Renny Harlin (vävy)
4. Sauli Niinistö (vävy)
5. Oulun Kärpät (halpa kopio)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Top 5 kaupungit Suomessa.

1. Kouvola
2. Helsinki
3. Turku
4. Imatra
5. Pori

Kouvola tietenkin ekana. Maailman paras kaupunki. Mutta muutkin ovat paikkansa ansainneet. Tuossa on ehkä ne neljä muuta hyvää kaupunkia Suomessa. Muut ovat aika kakkia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Turku on kyllä hyvä kaupunki. Tyttäreni asuu siellä. Mistään hinnasta en koskaan suostuisi muuttamaan Helsinkiin (enkä Tampereeseen) mutta Turussa voisin kuvitella asuvani. Suomen kulttuurin alkulähde.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
TOP 5 Parhaat elokuvamaat

1. USA. Varsinkin Hollywoodin Golden Age (1915 - 1963) tuotti lukuisia huippuelokuvia, joista osan olen nähnyt, mutta iso osa on vielä näkemättä. Nykyaikaiset suuren budjetin toimintaleffat ovat useimmiten pelkkää kuraa, mutta koska maassa tehdään pirusti elokuvia, myös hyviä ja toisinaan jopa erinomaisiakin leffoja on yhä edelleen mahdollista löytää katsottavaksi.
2. Ranska. Innostukseni ranskalaiseen leffakulttuuriin alkoi aikoinaan Améliesta, jatkui Cherbourgin sateenvarjoilla ja on nykyään syventynyt entisestään, kun olen päässyt näkemään niin klassikkoja 1930- luvulta kuin ihan tältä vuosikymmeneltäkin.
3. Etelä-Korea. Oldboysta se alkoi joskus vuosia sitten ja kuta enemmän olen päässyt näkemään korealaisia leffoja, sitä enemmän olen tykästynyt niihin. Maalla on ihan omanlaisensa tyyli, mitä tulee leffoihin ja se juuri tekee niistä usein unohtumattoman katselukokemuksen.
4. Japani
5. Italia

Pistesijojen ulkopuolella: Ruotsi, Saksa, Meksiko, Brasilia
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Parhaat Jos-alkuiset biisit

1. Maustetytöt: Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään
2. Leevi and the leavings: Jos Helsinki on kaunis
3. YUP: Jos helvetti on täynnä
4. Regina: Jos sä et soita
5. Hector: jos sä tahdot niin
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Pelattiin porukalla Too Many Bones -nimistä noppapeliä, ja kasasin playlistin aiheeseen sopivista biiseistä. Niistä top 5:

1. Foo Fighters: Skin and Bones
2. That Handsome Devil: Elephant Bones
3. Apulanta & Don Huonot: Pääkallokiitäjä
4. Alice in Chains: Them Bones
5. Metallica: Spit Out the Bone

Bubbling under:
Jonathan Coulton: Skullcrusher Mountain
YUP: Lihavia luurankoja
Rush: Roll the Bones
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös