Toni Söderholm siirtyy HIFK:hon

  • 264 275
  • 789

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söde oli ihan samanlaisessa jamassa kun palasi Frölundasta. Silloin toivotettiin alimpaan helvettiin myös ja peli oli todella kuraa. Taustalta sitten paljastui loukkaantuminen+toipuminen. En ihmettelisi jos tässa olisi kyseessä sama juttu.
 
Jumalauta miten hieno jääkiekkoilija mikäli Jere Pullia on uskominen. Ja miksi ei olisi. Söde edustaa kyllä sitä IFKta, jolle minä olen aikoinani sydämeni menettänyt.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta miten hieno jääkiekkoilija mikäli Jere Pullia on uskominen. Ja miksi ei olisi. Söde edustaa kyllä sitä IFKta, jolle minä olen aikoinani sydämeni menettänyt.

Kaiken lisäksi on petrannut kentällä ihan mukavasti. Jälleen kun kevät tuli, niin Söde otti johtajan roolin. Selkeästi paras pakki noista kuudesta surkeasta puolustajasta. Toki Klubertanz on kanssa ollut ihan ok.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kaiken lisäksi on petrannut kentällä ihan mukavasti. Jälleen kun kevät tuli, niin Söde otti johtajan roolin. Selkeästi paras pakki noista kuudesta surkeasta puolustajasta. Toki Klubertanz on kanssa ollut ihan ok.

Ja tämä näkyy myös peliajoissa. Södelle kirjattiin eilen yli 33 minuuttia peliaikaa. Seuraavana mainitsemasi KKlu 31 minuutilla. Muut pakit tulivat yli 10 minuuttia perässä. Tähän tietty saattaa osaltaan vaikuttaa myös huhuiltu Melartin loukkaantuminen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söde on hieno mies ja henkeen ja vereen IFKlainen. Jopa niin paljon, että toisinaan menee yliyrittämiseksi. Tuntuu, että hän kantaa joukkueen alisuorittamista omilla hartioillaan ehkäpä eniten ja se sitten näkyy kentälläkin otteissa.

Söde on nyt matkalla omalle tasolleen. Ei ole siellä vielä, mutta on kuitenkin parantanut paljon. Toivotaan, että matka jatkuu, sillä Söde tulee pomminvarmasti nostamaan tasoaan vielä.

Ihmettelen kuitenkin sitä, että miksi myös Söde (kaikkien muiden pelaajien ohella) heittävät kiekkoa yv:ssäkin ristikulmaan? Kyllä näin kokeneilla pelimiehillä pitäisi olla älyä, malttia ja voimaa pitää kiekkoa rauhassa ja odottaa, että saadaan kuviot kuntoon. Tätä samaa paskaa nähtiin Sopan aikana eikä se ole Ramin aikana muuttunut yhtään paremmaksi. Melkeinpä päinvastoin. Ei koske pelkästään Södeä, mutta miksi fiksut pelimiehet menevät peli toisensa jälkeen tähän samaan vipuun ja ylivoimat tössitään siihen?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kaiken lisäksi on petrannut kentällä ihan mukavasti.

No ettekste nyt tajuu? Sama juttu, kun Kibellä aikanaan. Se oli se saatanan kangaspala paidassa, jossa luki C. Nythän sitä ainakin Nordiksella kantoi Lutti, eikä Söde. Siitä se johtuu.


-tirsk

Söde on kyllä parantanut oikeasti ihan helvetisti. Tai sanotaanko vaikka, että on palannut tasolleen. Loistava soturi.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
No ettekste nyt tajuu? Sama juttu, kun Kibellä aikanaan. Se oli se saatanan kangaspala paidassa, jossa luki C. Nythän sitä ainakin Nordiksella kantoi Lutti, eikä Söde. Siitä se johtuu.


-tirsk

Söde on kyllä parantanut oikeasti ihan helvetisti. Tai sanotaanko vaikka, että on palannut tasolleen. Loistava soturi.

Kiinnitin tuohon hieman huomiota itsekin, mutta sitten taas perjantaina Södellä C rinnassa. Mikähän tuossakin oli taustalla, ompelija lomalla?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
No ettekste nyt tajuu? Sama juttu, kun Kibellä aikanaan. Se oli se saatanan kangaspala paidassa, jossa luki C. Nythän sitä ainakin Nordiksella kantoi Lutti, eikä Söde. Siitä se johtuu.

Söde pelasi eilen C rinnassaan. Näinköhän siis vuorottelevat Luttisen kanssa Villen poissa ollessa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jumalauta miten hieno jääkiekkoilija mikäli Jere Pullia on uskominen. Ja miksi ei olisi. Söde edustaa kyllä sitä IFKta, jolle minä olen aikoinani sydämeni menettänyt.

Niin, tämä tuskin avautuu oikein kenellekään.. Viittaa siis tähän:

Jere Pulli @potsinbull
Söderholm tuomareille Bruunin taklauksen jälkeen ENNEN tuomion antamista: "Se oli puhdas taklaus-tuomio sen mukaan sitten". #smliiga #respect
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja mä jo säikähdin, ettei kai se ole tuosta vielä mussuttamassa tuomareille. Erittäin hienoa jos pitää paikkansa tuo että huomautti taklauksen puhtaudesta!

Söde on kyllä hieno mies. Mun ehdoton suosikki. Toisessa ketjussa mainittiin Iiro Pakarisesta, että meillä on kerrankin play off -pelaaja. Ei pidä unohtaa Södeä! Ei voi kuin arvostaa sitä, että taso nousee (tai sitten se ei vaan aske muiden tapaan) pudotuspeleissä.
 
Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ketjun nosto! Söde on ollut monta vuotta putkeen koko liigan top-3 puolustaja ja hän on silti mielestäni suhteellisen aliarvostettu, niin omien kuin muidenkin kannattajien keskuudessa. Södellä on poikkeuksellinen pelinlukutaito, ulottuvuus ja voima yhdessä paketissa SM-liigaan, jossa hän onkin yleispuolustajien aatelia ja tämän lisäksi Söde on todellinen Mr. HIFK 2000-luvulla.

Jatkosopimus ehdottomasti! (ehdittiinkö jo sössiä muualle niin kuin jotkut ehtivät jo huhuilla?)
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hyvä ketjun nosto! Söde on ollut monta vuotta putkeen koko liigan top-3 puolustaja ja hän on silti mielestäni suhteellisen aliarvostettu, niin omien kuin muidenkin kannattajien keskuudessa. Södellä on poikkeuksellinen pelinlukutaito, ulottuvuus ja voima yhdessä paketissa SM-liigaan, jossa hän onkin yleispuolustajien aatelia ja tämän lisäksi Söde on todellinen Mr. HIFK 2000-luvulla.

Ylläolevaan loistavaan tekstiin on lisättävä, että Söde pystyy pelaamaan korkealla tasolla ja tasaisesti tarvittaessa joka toista vaihtoa. Tällä kaudella keskimääräinen peliaika taitaa liikkua 24 minuutin paremmalla puolella. Viime kaudella taisi olla vieläkin enemmän.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
On muuten herra Nybondaksen haku. Tuli tryout sopparilla sisään, täysin tuntemattomana kenellekään. Onneksi Pena tajusi tehdä vakisopparin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mikäli Söde haluaa vielä ulkomaankiertueelle lähteä, suon sen herralle ilomielin. Loistava pelaaja ja IFK:n pelaajista se, jota arvostan jään ulkopuolella eniten. Söden kanssa on aina mukava vaihtaa pari sanaa kiekosta sun muusta, jos sattuu hallin ulkopuolella törmäämään. Todellakin mr. IFK, herrasmies ja esikuva. Toivottavasti ura päättyy kuitenkin sitten aikanaan kotona.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Tällä kaudella keskimääräinen peliaika taitaa liikkua 24 minuutin paremmalla puolella. Viime kaudella taisi olla vieläkin enemmän.

Jep, eniten peliaikaa per matsi koko liigassa. Ja miettikääpä missä oltais oltu tälläkin kaudella ilman Södeä, varsinkin alkukaudesta. Puolustuksessa ei käytännössä ollut muita pakkeja, kuin Söde. Eittämättä yksi sankareistani, pelannut Hifkissä niin kauan kuin muistan, lukuunottamatta jätkän Ranskan ja Ruotsin reissua
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jokuhan jo huuteli faktana, että Södellä on ensi kaudelle sopimus mutta ei Hifk:n kanssa. KHL Narreihin Jeren pariks? :P
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten herra Nybondaksen haku. Tuli tryout sopparilla sisään, täysin tuntemattomana kenellekään. Onneksi Pena tajusi tehdä vakisopparin.

No ei nyt sentään tuntemattomana. Mikäli mistään mitään muistan, niin ihan oma junnu on kyseessä. IFK kulkee verenperintönä, isä Stefan pelasi tosin jalkapalloa. Tottakai Toni halusi try-outille IFK:hon, olihan se kasvattajaseura ennen yliopistovuosia Jenkeissä.
 

Stigu

Jäsen
Jokuhan jo huuteli faktana, että Södellä on ensi kaudelle sopimus mutta ei Hifk:n kanssa. KHL Narreihin Jeren pariks? :P
Hjalliksen IFK-syndrooman tuntien, tämä ei muuten olisi mikään hirmuisen yllättävä siirto. Tuohon vielä päälle Peltonen, Elkins, Pakarinen, Puustinen ja Husso, niin Ilmalassa nähtäisiin oikein kunnon ryhmästrippausta, kun seurajohto ja fanien edustajat analysoisivat sentti sentiltä kyseisten pelaajien ihon IFK-tatuointien varalta.

Sexhibition-messuthan järjestetään Nuurdiksella, joten voisiko tuon tilaisuuden kuitenkin järjestää messujen yhteydessä siten että paikalle pääsisivät myös IFK-fanit esim 30 euron nimellistä hintaa vastaan? Tilaisuuden nimi voisi olla vaikka pelaajien lempinimien/alkukirjainten perusteella "Söde PEPPHu". Tilaisuuden juontaa Hjallis Harkimo.
 

VSP73

Jäsen
Södelle kunniaa!

On suorastaan järkyttävää, että tämä ketju on elänyt hiljaisesti kahdeksan (8) vuotta. Onko se oikeasti mahdollista? Itse olen syyllinen "vain" 3,5 vuoden ajalta, jonka olen jatkiksessa ollut. Toni Söderholm on takuuvarma suorittaja. Kuten "Pärde" totesi, aivan huikean fiksu persoona, herrasmies henkeen ja vereen. Ei ikinä tee numeroa itsestään. Mies, joka nimenomaan antaa tekojen puhua puolestaan. Todella paljon olisi puuttunut takalinjoilta - ja ylipäätään joukkueesta - ilman Söderholmia.

On äärimmäisen huojentavaa seurata joukkuetta, jossa vaikuttavat Söderholmin ja Peltosen kaltaiset legendat. Ja älyköt. Muistelkaapa vaikkapa pelaajahaastatteluja erätauoilta tai milloin tahansa. Kaikki kykenevät sanelemaan puhkikuluneita, joihin itsekin kykenen. Söden ja Villen suusta kuullaan jotakin muutakin.

Södelle hattu päästä. Ja se hattu nousee korkealle!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen sanonut jo tätä pitkään mutta mikäli Söde vain vetää uransa finaaliin HIFK:ssa ja kenties jatkaa seuran hommissa sen jälkeen, kuuluu paita kattoon.

Voisi olla muuten eka joka vedetään Gardeniin esim. Kibe kyllä pitäisi hilata sitä ennen Nordiksella vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös