Tomi Pettinen

  • 17 692
  • 107

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin. Sopimuksessa ei ole nhl-pykälää mutta kyllähän mä nyt sen tiedän että Tomi lähtee nhl:ään jos sopimuksen saa ja jos haluaa mennä. Mikäli nhl:ää ensi kaudella edes pelataan.
Eli mitä sitten vaikka ei olisikaan, ei mitään!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Beast
Niin. Sopimuksessa ei ole nhl-pykälää mutta kyllähän mä nyt sen tiedän että Tomi lähtee nhl:ään jos sopimuksen saa ja jos haluaa mennä. Mikäli nhl:ää ensi kaudella edes pelataan.

Miksi sitten kirjoittelet näin vastaukseksi, kun puhuttiin että Pettinen pelaa änärissä jos sitä pelataan?

Viestin lähetti Beast
Tiedoksi vaan että Pettisen sopimuksessa ei ole nhl-pykälää, joten hän pelaa Ilveksessä koko ensi kauden.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tämän päiväisessä SK:ssa Pettinen ilmoittaa, että hänellä on neljä viikkoa aikaa sopia sopimus änäriin siitä kun/jos lakko loppuu. Kertoilee olevansa aika luottavainen sen suhteen, että saisi taas yhdensuunnan sopimuksen. Pikkaisen on tyytymätön siitä, että Jashin vie 25% Islandersin palkoista ja oma palkka jäänee täten "pienehköksi".

Ipa tarjosi miehelle ilmeisesti heti paremmin kuin Lukko ja halusi aisiaan selvyyden heti. Se taas, että olisi Lukosta saanut paremman tarjouksen, oli taas kiinni Lukon muista pelaajaluvioista ja näitä Pettinen ihan ymmärrettävästi ei halunnut odottaa.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Torinkulma kirjoitti:
Uudessa Raumassa oli seuraavanlainen uutinen:

http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=12921

Jos toteutuu niin eiköst lukko saa jonkun verran rahaa tästä? kyllä sillä yhden Paappasen maksaa ulos

Olisi kyllä erittäin mielenkiintoista kuulla millä perusteella Lukko tästä rahaa saisi?
 

Torinkulma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma sinikeltase
eiköst siitä jonkun rovon saa kun Lukko on viimeinen seura missä Pettinen pelasi vanhalla mantereella ennen kuin siirtyy rapakon taakse. näin siis jos siirtyy. ei se mitään kasvattajaseura tasoa ole mutta jotain kuitenkin.

korjatkaa jos olen väärässä
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Aika oletettuahan tuo Tomin lähteminen NYI:hin oli. Toivottavasti jatkaa niitä hyviä otteita mitä viime kaudella Lukon paidassa esitti. Nyt voi jo viimeistään todeta, että Lukon ei olisi ollut mitään järkeä tehdä Pettisen kanssa sopimusta ja maksaa kesän palkkaa vaikka kaveri lähdössä pois.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Torinkulma kirjoitti:
eiköst siitä jonkun rovon saa kun Lukko on viimeinen seura missä Pettinen pelasi vanhalla mantereella ennen kuin siirtyy rapakon taakse. näin siis jos siirtyy. ei se mitään kasvattajaseura tasoa ole mutta jotain kuitenkin.

korjatkaa jos olen väärässä

Pettisen tapauksessa ei homma taida olla näin, koska korvaukset on jo kertaalleen maksettu aikoinaan Pettisen lähdettyä ensimmäisen kerran rapakon taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös