Tomek Valtonen palaa Jokereihin

  • 46 011
  • 148

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ja täääälläää tänäääääääääääääääääääään paikallla 5675...... korjaan anteeeksi hjallis käski juuri sanoa että on tullut muutos, kaikki seniorit lasketaan kahteen otteeseen ja ilmaisliput kolmeen otteeseen joten meillä on TÄYYYSII HUONE täällä.
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Kyllä sä nyt Snaipperi taidat sittenkin olla siinä kuuluisassa janari-iässä :D

Vielä tähän väliin varaukseton peukkustobe Tomekin paluulle! Nyt enää eräs nimeltämainitsematon lantavarvas vittuun ja joukkue näyttää paremmalta kuin moneen vuoteen!
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
tuo linkki oli ehkä joo vähän liikaa. Ei se niite vika ole, mä oon oikeesti ymmärtäväinen kunnon kansalaine. On korkeat tutkinnot ja ei rikkeitä.

Mutta mulla on teille idea. palkatkaa teemu sinne, no joo se ei ehkä ennättäs ku loppukaudeks ku sen pitäs miettii ja pohtii vähä kaikkee.
 

JokeriJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua taas naurattaa tuo teidän paska joukkue. Pikkutakissa istutaan katsomossa ja lyödään käsiä yhteen kun maali tulee. Häviön tulleen lähdetään nopeasti menemään siinä missä Nordiksella lauletaan "Ei muuta oo" IIIIÄÄÄÄFKOOO.

Fanit on joko a) Nuoria huonotapaisia jannuja
b) satunnaiskatsojia jotka syö jotain pitsaslizea puvuntakki päällä
Mitä se Julli täällä näin aktiivisiesti käy kirjoittelemassa? Täällä olisi tarkoitus puhua Tomekista, eikä teidän elukoitten ruotsinkielisistä huudoista.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mikäs sitä Snaipperia vaivaa? Taitaa Teemu Selänteen päätöksen odotus olla liian koville, kun tämmöstä paskaa täällä lentää.

Itse asiaan sitten Tomekin paluu on tämän hetken top3 uutinen yhdessä muiden Linnun ja Lehtosen hankintojen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onhan se hienoa, että All Time -inhokkipelaajani palaa SM-liigaan. Oikeasti ärsyttäviä pelaajia ei SM-liigassa ollakaan nähty hänen lähtönsä jälkeen. Jonkun Hirschovitsin inhoaminen oli vielä aika pientä ja väkisin väännettyä. Kyllä kunnon punainen vaate liigaan tarvitaan!
 

Jotva

Jäsen
Älkää nyt enää kiusatko Snaipperia. Kyllä hän tietää, mitä janari tarkoittaa, mutta kysymys olikin janari-iästä. Sillä hän tarkoittanee sitä, kuinka kauan hän on ollut janari, jos nyt siis oikein ymmärsin. Savolaisen puhuessahan vastuu siirtyy aina kuulijalle ja tässä tapauksessa lukijalle. Ihan fiksu kaveri tämä Snaipperi on kuitenkin sen perusteella, mitä olen hänen juttujaan lukenut.

Tomekin paluusta: hieno homma, että toteutui jo nyt. Viime kausi meni pilalle loukkaantumisen takia, joten maitojunasta puhuminen on ihan turhaa. Ruotsalaiset eivät vain halunneet odottaa pitkää toipumisaikaa, kun palkkaa olisi pitänyt kai maksaa kuitenkin koko ajalta.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Mahtavaa tulla lomilta himaan ja havaita Tomekin liittyneen jengiin pitkällä sopparilla. Kiitos koko organisaatiolle.

Jos Snaipperi #16 omaa vielä tunnukset , niin suksi vittuun....
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Janari ikä oli vaan sellane heitto ja se tarkoittaa tiettyä ikää nuoruudessa. Se taas vaihtelee ku kaikki on erilaisia, jotkut tosi nuoret aikuiset voi olla jopa kypsempiä ku joku 27 jne.

Joo melkoista settiä, täs vähä rauhottu tämä illan vietto. Mikähä siinä on että kun vetää kalsarikännejä niin pitää logata sisään eikä mene vaikka grillaa hyvää safkaa tjs.

Ehkä parempi ruuvata tuo absinth pullo kiinni tältä illalta tai on se jo ollukki mut enivei.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Snaipperin "provoille" ja "analyyseille" on saanut nauraa jo pitkään, mutta janari-ikä menee jo ihan omaan luokkaansa.

Tomen paluulle varaukseton peukku. Soturi, joka kantaa paitaa ylpeydellä on aina tervetullut takaisin kotiin. Vähän näissä hehkutuksissa kuitenkin ihmetyttää, että onhan Juha Lindkin palannut jälleen kotiin, ilman vastaavaa hehkutusta. Ikoni hän mulle on siinä missä Tomekin. Joka tapauksessa Tomen paluun myötä taidan itsekkin sen kausikortin hankkia, vaikka pusi paitaa paitaa onkin häpäisemässä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Snaipperin "provoille" ja "analyyseille" on saanut nauraa jo pitkään, mutta janari-ikä menee jo ihan omaan luokkaansa.

Tomen paluulle varaukseton peukku. Soturi, joka kantaa paitaa ylpeydellä on aina tervetullut takaisin kotiin. Vähän näissä hehkutuksissa kuitenkin ihmetyttää, että onhan Juha Lindkin palannut jälleen kotiin, ilman vastaavaa hehkutusta. Ikoni hän mulle on siinä missä Tomekin. Joka tapauksessa Tomen paluun myötä taidan itsekkin sen kausikortin hankkia, vaikka pusi paitaa paitaa onkin häpäisemässä.


No tuleehan sitä asiaakin kirjotettua. Nuo pikku provoilut on sittnen eri asia. Olenha mä sanonukin että teil on iha iskukykyinen nippu. Kehunu Puolan hankinnasta ja että se homma meni oikein jne.

Kyllä mä väitän että mun kiekkotietous halutessani ilma kettuilua on keskivertoo korkeampi jatkiksessa.

Aika perseestä olisi hoki jos istuttas sinun kanssa Jaffalassa vierekkäisillä paikoilla ja kilpaa kehuttas toisten jengiä ja mentäs vielä bisselle peli jälkeen.
 

Mabo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua taas naurattaa tuo teidän paska joukkue. Pikkutakissa istutaan katsomossa ja lyödään käsiä yhteen kun maali tulee. Häviön tulleen lähdetään nopeasti menemään siinä missä Nordiksella lauletaan "Ei muuta oo" IIIIÄÄÄÄFKOOO.

Fanit on joko a) Nuoria huonotapaisia jannuja
b) satunnaiskatsojia jotka syö jotain pitsaslizea puvuntakki päällä

Ja täääälläää tänäääääääääääääääääääään paikallla 5675...... korjaan anteeeksi hjallis käski juuri sanoa että on tullut muutos, kaikki seniorit lasketaan kahteen otteeseen ja ilmaisliput kolmeen otteeseen joten meillä on TÄYYYSII HUONE täällä.

Ja tällaiset kaverit täällä elvistelevät olevansa vanhoja ja koviakin faneja, jutun taso on suoraan kuin jonkun 13-vuotiaan suusta, samat vanhat jutut joita vaan koittaa toistella niin kauan että joku provosoituisi ja sitten osoittavat täydellisen idioottimaisuutensa viitaten uj:ta ja puhuen teineistä. Voi voi, koitahan kasvaa joskus aikuiseksi, ei se ikä selvästikään aina järkeä tuo. Ja onnea vaan kalsarikänneille + janariajassa jauhamiselle.

Tomekin paluu on hieno juttu ja vielä hienommaksi sen tekee nämä tänne ruikuttamaan tulevat (tässä tapauksessa useimmiten) jullit kovasti jauhetaan perinteistä sun muusta ja sitten kun naapurissa on oikeasti melkoisen tuhkimotarinan meillä elänyt ikitaistelija, aletaan vetää jotain ilveskortteja pöytään jne. Huhheijaa taas. Toisaalta se mitä me tomekissa rakastamme on muille usein melkoinen vihankohde. Hyvä niin!
 
Viimeksi muokattu:

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Enmä oo väittänyt ettei Jokereilla muka olisi faneja, mutta noita nuoria jannuja on paljon mukana.

Ehkä nuo kännikirjoittelut, ehkä niihin ei kannata kiinnittää niin paljoa huomiota. Tunteet on vain hyvä asia kun puhutaan paikallisesta kilpailusta.

Mutta nyt, hyvät yöt!
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Tarkoitinkin, että provosi ovat perseestä ja ne naurattavat sen sijaan, että provosoivat. Joka tapauksessa uskon, että janari-iästä tulee alkavan kauden kuluessa erittäin suosittu sana jokerifanien keskuudessa, joten kiitokset siitä.

Se tästä, Tomelle tervetuloa kotiin, nautitaan viimeiset hetket kesästä ja kohta mennään!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näin ne "janarit" kelpaavat Ultraseillekin, näemmä. Paljon melua, vähän tekoja.
 

-Mazzi-

Jäsen
Täytepelaaja saa yllättävän paljon suitsutusta....

Mitkä ovat pojan meriitit?

Valtonen on liigan yksi parhaista voimahyökkääjistä ja kai tuota voi EHT-tason pelaajana pitää kun on siellä aika usein pelannut. 15 ja 19 maalin kaudet löytyy liigasta, joten maalintekokin tältä äijältä onnistuu.

Voimahyökkääjien top5: V. Nieminen, Petrell, Valtonen, Rajamäki ja Pihlman.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
En usko, puhut paskaa.

Ja asiaan: tervetuloa Tomek! Loistava kiinnitys jo ennestään kovaan nimilistaan!

Ihan sama mitä uskot. Ei minulla riitä kiinnostus tähän palstaan niin paljoa, että alkaisin sinulle mitään todistelemaan.

Edit: Itse asiassa hyvä etten ole paljasjalkainen stadilainen, elämänkokemusta on muualtakin Suomesta. Myöhemmällä iällä tullut tehtyä silloin kun vielä opiskelin niin ns. kesätöitä Kuopiossa ja frendejä kesäisin tavatessa.

Kuopio/Tampere/Jyväskylä akseli on aika hyvä vaihtoehto kun asettuminen paikalleen tulee kyseenalaiseksi. Ostaako ok omakotitalo kaupungista vai kaksio samalla hinnalla, kyllä mä hitto olen mielellään sudeettisavolainen.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Voimahyökkääjien top5: V. Nieminen, Petrell, Valtonen, Rajamäki ja Pihlman.

Mihin unohdit Nielikäisen?? ;)

Kausi ei ole vielä alkanut ja täällä juttujen taso on tyyliä "mun isi on parempi kuin sun isi". Sovitaanko, että Helenius on kaikista kovin jätkä ja Varis on meitä kaikkia vanhempi, jopa meidän isiä !!! Lisää olutta!

Mukava nähdä mihin ketjuun Tomek pääsee/joutuu. Tomekin tulo Jokereihin on niin iso juttu, että Nielikäistä vihaavat fanit joutuvat muuttamaan katsomoon tarkoitetut Cowboy pihalle!-lakanansa Tervetuloa Tomek!-lakanoihin. Harmi, ettei kaveria nähdä heti kauden alussa...
 

lihaani

Jäsen
Täällä Lahdessa ei yhtään ihmetellä Tomekin tuloa Narreihin. Huippujännittävät Jokeri-Pelsu-pelit saanevat jatkoa kun suustaan "värikkäät", vahvat ja taitavat puolustavat laiturit kukkoilevat samassa pelissä.

Tervetuloa Tomek Lahteen!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Juu, on kyllä huikea juttu tuo Tomekin paluu Jokereihin. Lomalla ollessani en ollut uskoa, kun luin teksti-tv:ltä Tomen palaavan Jokereihin. Enpä olisi myöskään uskonut Tomen paluuta Jokereihin ainakaan tälle kaudelle, mutta eipä tuo haittaa :)

Se on tietenkin harmi, että Tomekilta jää kauden alkupuolisko väliin, mutta kolmen vuoden soppari on kyseessä ja pelejä Tomelle kertyy Jokeripaidassa vielä paljon.
 

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
No Tikiä en ihan junnuajoista ole seurannut, mutta en minä/kaverit kovin janari iässä ole.

Kyllä Tikkanen on kyllä niin IFK kuin olla voi, jos unohtaa tuon 2000-luvun Jokeri- visiitin. Vaikka Tiki on hokimies kaikin puolin niin ei ehkä aina ajettele niin terävästi joka hommaa.

Tottakai pelaajien taustat kannattaa pitää mielessä, mutta minulla sillä ei ole mitään väli oikeastaan. Kurri on yksi suurimpia suosikkejani vaikka on pellehattu jne.

Et sinä nyt kovin tosissaan voi väittää etteikö myös IFK:sta olisi maailmalle lähtenyt kovia pelimiehiä esim Hagmania jne.

Jos nyt tässä pysyttäs ketjun aihepiirissä niin ei tule offtopiccia niin hitosti.

Tiedoksi sulle, että Tikkanen on Jokerijunnuja! Ja OJ kun luisteli jäälle työsulkukaudella niin kuuluttaja möyryää että tervetuloa kotiin päällikkö.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No Tikiä en ihan junnuajoista ole seurannut, mutta en minä/kaverit kovin janari iässä ole.

Kyllä Tikkanen on kyllä niin IFK kuin olla voi, jos unohtaa tuon 2000-luvun Jokeri- visiitin. Vaikka Tiki on hokimies kaikin puolin niin ei ehkä aina ajettele niin terävästi joka hommaa.

Ovatko nämä muutkin "niin IFK-miehet" pelanneet käytännössä koko juniori-ikänsä Jokereissa, kuten Tikkanen (paria HJK-vuotta lukuunottamatta)?

Vielä ennen kautta 1982-83 (tiedät varmaan, mitkä joukkueet olivat tuolloin finaaleissa) Tiki oli Jokerien harjoitusringissä koko kesän ja syksyn. Mutta koska Tikkanen ja/tai sen faija olivat tehneet tuttuun Tiki-tyyliin kirjallisen sopimuksen sekä Jokerien että HIFK:n kanssa, oli tulossa aikamoinen soppa. Tällöin Jokerit luovutti ja päästi Tikin HIFK:hon. Muuten Tikin pelaamiset tuohon aikaan olisivat saattaneet päättyä siihen.

Muistat varmaan, että esim. 70-luvulla Yle näytti juniori-otteluita, joissa Tiki oli Jokerien paidassa kentän kingi: pelasi puolustajanakin tehden 3-5 maalia ottelussa. Ai niin,ethän ollut tuolloin syntynytkään, vaan roikuit faijasi pusseissa. :o)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös