To 29.1.2009 HIFK-TPS

  • 17 905
  • 83

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Väität siis todellakin, että Hirso olisi käynyt kalastamassa pelikaverille kuuluneen syötön itselleen? Hirso ei olisi sitä tehnyt, vaikka olisi ollutkin oikea syöttäjä. Puhumattakaan siitä, että hän olisi puhunut itselleen syötön, jota ei edes ikinä tehnyt.

Valot päälle! Oman järjen käyttö on ihan sallittua, ja edelleenkin jopa toivottavaa näissä kommenteissa.

Täsmälleen samaa mieltä oman järjen käytöstä. Sanoin sanatarkasti; JOS kapteeni on käynyt säätämässä..... Se siis ei ollut väite. Ota iisisti, jos on ongelmia valojen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Muistaakseni NHL:ssä pisteet tarkistetaan aina videolta. Kysynkin nyt miksei Sm-liigassa voitaisi tehdä samalla tavalla? Onko se liikaa vaadittu? Saataisiin pisteet oikeille miehille!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin naurettavaa toimintaa Hirsolta ja harrastaa tuota jatkuvasti. Varmaan puolet syötöistä on noita puhuttuja kakkossyöttöjä.
Nyt repesin. Joku Blues-fani varmaan on erittäin tarkasti seurannut HIFK :n otteluita ja varsinkin, että puhuuko Hirso hänelle syöttöpisteitä. Jotain rajaa. Myönnän kyllä itsekin, että kyseessä oli naurettava huutosyöttö, mutta itse olen yrittänyt tarkasti seurata Hirson "huutosyöttöjä" ja tämä oli ensimmäinen jonka itse nään. Ettei nyt vaan ois vähän viime kauden erimielisyyksiä Hirson kanssa niin aletaan tekemään tosta noin isoa numeroa? Ei ole todellakaan Hirso ainut joka tuosta joskus harrastaa. Hirso johtaa ihan oikeutetusti syöttöpörssiä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt repesin. Joku Blues-fani varmaan on erittäin tarkasti seurannut HIFK :n otteluita ja varsinkin, että puhuuko Hirso hänelle syöttöpisteitä. Jotain rajaa. Myönnän kyllä itsekin, että kyseessä oli naurettava huutosyöttö, mutta itse olen yrittänyt tarkasti seurata Hirson "huutosyöttöjä" ja tämä oli ensimmäinen jonka itse nään. Ettei nyt vaan ois vähän viime kauden erimielisyyksiä Hirson kanssa niin aletaan tekemään tosta noin isoa numeroa? Ei ole todellakaan Hirso ainut joka tuosta joskus harrastaa. Hirso johtaa ihan oikeutetusti syöttöpörssiä.

Niitä vaan vituttaa ringette-kellerin pisteiden vähyys ;)

No ei vaan. Mikä vitun poru täällä nyt on noussu jostain yhdestä kämäsestä syöttöpisteestä? Varmaan ei ollu eka eikä toka virhe sm-liigassa tällä ja menneillä kausilla? Kenen maailma kaatuu tästä?
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirso kävi maalikuulutuksen jälkeen tuomareiden juttusilla ja seuraavalla katkolla syöttäjäksi korjattiin Söden tilalle Hirso. Tämä oli kyllä niin naurettava puhepiste kun vain voi olla. Eivät tuomarit oma-aloitteisesti korjaile enää jälkikäteen syöttäjiä. Kai Hirso ajatteli, että Söde ei kuitenkaan ehdi tällä kaudella pahemmin pisteitä keräämään, joten hän voi omia nekin.

Mun mielestä ei ollut kyllä Hirso, vaan olisikohan ollut H. Pikkarainen... ei kuitenkaan kultapoju. En tiedä olisiko telkkarista nähnyt tämänkin? Pitää laittaa matsi talteen illalla... voi elämä kun on jännää. Mutta kyllähän nää tälläiset vähän kyseenalaisia ovat. Ihan hyvin voisi tosissaan vaikka jälkikäteen sitten tarkistaa noi videolta. Ja turhat kakkossyötöt pois muutenkin.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Tossahan toi maali näkyy, ja Söderholmillehan se syöttö olisi kuulunut. Täysin naurettavaa toimintaa Hirsolta ja harrastaa tuota jatkuvasti. Varmaan puolet syötöistä on noita puhuttuja kakkossyöttöjä.

Hirson syötöistä 23 on puhuttuja, eli n. 59%. Lisäksi 12 maalista 2 on puhuttuja maaleja eli ~17%. Yhteensä Hirschovitsin pisteistä 49% on tullut puhumalla.

Faktat kuntoon.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös