To 25.1.2007 HIFK - Jokerit

  • 40 804
  • 219

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
bozik kirjoitti:
Joku halusi takaisin taitokiekko-Jokerit. Minä haluan takaisin sen ylikuuman, taklailevan ja uhoavan Hifk:n joka ottaa helvetin paljon jäähyjä :) Ryminäpronssi jengi kehiin perkele.

Heh, kieltämättä eilinen kuittisi IFK:n Jokereiden matkimisesta pyöri eilisessä matsissa päässäni, että eihän tän nyt näinpäin pidä mennä. :)
 

Linja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit (poislukien entiset liigapelurit!)
RoopeS kirjoitti:
Vaikka olet hyvä cobol muuten kirjoittanut ihan asiaa tänään, niin on todettava, että tämä kappale on ihan täyttä paskaa. HIFK:sta kukaan ei sukeltanut kertaakaan, eikä saanut yhtää jäähyä sukeltamisesta. Jokerit koukki, esti, piti kiinni käsistä ja mailoista, hakkasivat mailalla jne. samalla tavalla kun Rautakorpipeliä pelaavat joukkueet. Levosen tuomarointi oli syvältä, ja kuten joku narrifani tossa kirjoittikin, niin Japa ei kehdannut enää viheltää koko ajan samalle joukkueelle.

Joo kyllä Levonen oli syvältä ja poikittain. Tuo peli oli kuitenkin Japan tasoiselta tuomarilta ok. suoritus, kosa ei se parempaan voi pystyä. Käsittämätöntä nämä paikallispeliputket mitä pelataan viikon sisällä. Toivottavasti ne nyt poistuu ens vuoden liiga-kalenterista. Käytännössä IFK taklasi ja Jokerit koukki tuossa pelissä. Ulkopuolisena on helppo sanoa, koska moneen vuoteen ei ole pelissä mua kiinnostanut se kuka voittaa, vaan ainoastaan se että pelissä tapahtuisi jotain. Mutta ei. Niin väsynyttä ja halutonta. HMV! (olisi voinut luulla, että kaukalossa oli Tappara vs Kärpät). Onneksi tuosta "kiekkoviihteen" seuraamisesta ei sentään tarvi maksaa!
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ceze kirjoitti:
En olisi uskonut, että DDR:ssä olisi noin heikko tunnelma.

Olin kylläkin ylä- ja alakerran fanikatsomoiden välissä, mutta siltikin: mielestäni oli erittäin hyvä fiilis, jos vertaa kauden alkuun, jolloin fanitkin olivat omaksuneet joukkueen surkeat otteet. Nyt sonnikööri lauloi komealla jylinällä halki ottelun ja vieläpä kaikki samaa biisiä ja niihin sanat oppineena.

Tämä "HIFK syntymästä kuolemaan" on siinä määrin synkänuhkaava, että toimii!!
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
pt7

Olihan matsi. Ajattelin että olisi parempi nukkua yön yli, ennen kun tänne rupeaa mitää tekstiä suoltamaan...

Ifk:n pelityyli: Samaa linjaa kun viime lauantaina areenalla, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Jäähyttömyys plussaa.

Tibbetts: Alussa vähän kujalla, ihmekö toi, uusi jengi, vähän paineita niskassa.
Paranteli kyllä loppua kohden, hyvin kiekkoa pitävä ja suojaava hyökkääjä, joka tekee tilaa muille ketjussa hyvin omalla suorituksellaan.. Vielä kun päättäisi kiemuroitaan enempi laukauksiin, niin hyvä.

Ottelun fyysisyys: Noh, juupajoonii... inhottavaa myöntää mutta kyllä se oli vieraileva jengi joka eilen taklasi enemmän, ja , kuitenkin myös tappuramaisesti roikkui, kahvasi ja piti miestä mailasta, vaatekappaleesta.. ja kuitenkin kyllä taklasi enempi..

Jere: Luistimien terissä jotain ilmeisesti pielessä.. Tahmeaa liikuntaa mieheltä, ajoittain kylläkin se rauhallisuus omassa päässä jäädytti jokereiden pientä pyörityksenpoikasta..

tunnelma: Vähän kadoksissa kun muistelee noita menneitä paikallisvääntöjä. Kolmannessa erässä tosin vähän sai fiilistä aistia.. Tosin taisin itse istua jossain yrityskatsomossa ( c1) kun edessäni olleita neljää berberihemmoa kiinnosti enempi puhelimien vertailu kun itse matsi.. Ja yllättäen joka tauolta tultiin myöhässä.. =)

Rankkarivoitto: Nojaa.. mun mielestä jos ollaan pelattu 65min ja matsi on tasan ni eikö se silloin ole tasan.. tosin mukavampi on oikeasti KÄVELLÄ matsista himaan edes rl-voitto taskussa, se myönnettäköön..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Rosenrot kirjoitti:
Rankkarivoitto: Nojaa.. mun mielestä jos ollaan pelattu 65min ja matsi on tasan ni eikö se silloin ole tasan.. tosin mukavampi on oikeasti KÄVELLÄ matsista himaan edes rl-voitto taskussa, se myönnettäköön..

Niin, kuten itsekin kirjoitin, niin kotiin on kiva kävellä pelistä voittajana. Hävinneenä lyhytkin matka tuntuu ikävältä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimmo_Ahteri kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä ottaako Baxter jossain vaiheessa Nielikäinen-kortin taskustaan jos IFK:n tähtiä aletaan grillaamaan liian tulisilla hiilillä. Eiköhän Kankaanperäkin siitä rauhotu jos Pasi päästetään huitomaan narrimaalin eteen.

Itse asiassa Lostedt on jo kuntoutunut ja treenaa täysillä, joten ottaisin hänet Nielikäisen sijaan, vaikkei yhtä kova flaidaaja olekaan - mutta Lostedt ottaa aina vastustajankin mukaan, eikä hanki omalle joukkueelle kohtuuttomasti alivoimaa. Lisäksi on tottuneempi 0,15 min peliaikaan per matsi ja muutenkin vaan nastempi jäbä.

Keräsestä on paljon puhuttu, mutta olipahan matsi. Itselle jäi mieleen mm. loistava kuljetus omasta päästä ja voimakas nousu maalille vaikka Hirschovits roikkui mukana. Syöttö vaan ei mennyt perille, mutta jäähy vastustajalle (Keränen hankki punttaamisellaan Jokereille ainakin kaksi jäähyä). Ei uskoisi niinkin pienestä jätkästä että voimaa piisaa - tai ehkä se ei olekaan voimaa vaan halua.
 

nikozwan

Jäsen
Kuka on Kingi?

Millä mittarilla stadin herruus mitataan? Senhän jokainen päättää itse, mutta minkälaisia mahdollisia indikaattoreita tämän asian mittaamiseen voidaan käyttää? Katsotaanpa.

Kausi 06-07:

Otteluvoitot: HIFK-Jokerit 4-3
Pisteet: HIFK-Jokerit 11-10
Maalit: HIFK-Jokerit 23-20

Jos taas katsotaan sarjataulukkoa niin Stadin Herruus on menossa Jokereille. Joukkueiden välinen ero on tällä hetkellä 11 pistettä ja tuota eroa HIFK tuskin saa kurottua kiinni vaikka Jokerit jatkaisikin konttausta.

Kaikkien aikojen "herruus"
1.) Marathontaulukkoa taas voi käyttää yhtenä indikaattorina. 2.)Tai mestaruuksia. 3.)Tai mitaleita.

1.) En tästä nyt saanut taulukkoa kaivettua, mutta käsittääkseni HIFK on jonkin verran niskan päällä.

2.) HIFK-Jokerit 6-6

3.) HIFK: 6 kultaa/4 hopeaa/9 pronssia
Jokerit: 6 kultaa/5 hopeaa/1 pronssi

Tässä mukana Sm-sarja ja Sm-liiga. Aika tasoihin menee tuokin. HIFK:lla selkeästi enemmän mitaleita, mutta Jokerit on ollut useammin finaalissa.

Jokainenhan sen voi tosiaan itse päättää, että millä asioilla se stadin herruus omasta mielestä ratkaistaan. Itse olen aina ollut sitä mieltä että jokaisena vuonna (lue: kautena) sen ratkaisee otteluvoitot. Entä lasketaanko rankkarivoitot? Itse en (myöskään) rankkareista paljoa perusta, mutta koska Sm-liigan hallitus on päättänyt, että ottelut niillä ratkaistaan, niin kyllä ne sitten mielestäni lasketaan.

Summa summarum: tämän kauden osalta herruus on siis tällä hetkellä HIFK:n käsissä, mutta Jokereilla on vielä mahdollisuus tasata puntit. Näin siis omasta mielestäni, punalasien läpi nähtynä.

Vielä pari asiaa lisää tähän vuodatukseen. Sihvosen analyysissä eilen oli muuten hyvä ja mielestäni paikkansapitävä kommenti HIFK:n taklauspelistä. Eli yksinkertaistettuna: Jos HIFK taklaa, se häviää. Ja mielestäni näin oli juuri monta kertaa varsinkin viiksi-bobin aikana. Taklauksia haettiin ilman mitään pelillistä syytä ja esim. Jere ja Piku pelasivat itsensä monta kertaa ulos tilanteista vaikka itse taklaus olisikin onnistunut. Seurauksena vastustajan ylivoimahyökkäys. Tai sitten taklaukset olivat Pasi-tyyliin viihdyttäviä, mutta taktisesti täysin hyödyttömiä. Esim. Kärkikarvaaja käy maalin takana antamassa pommin ja jatkaa sitten matkaa puolustuksen avuksi.

Baxter on selvästi pistänyt tähän hommaan järkeä. Eli ei ryskytetä laitoja huvikseen vaan taklataan silloin kun siinä on järkeä ja siitä on hyötyä.

Ja jos Jokerit on ollut tällä kaudella HIFK:ta fyysisempi, niin siitä vaan. Jokereilla oli eilen 11x2min. HIFK:n 5x2min. vastaan, ja sen takia Jokerit myös sen ottelun hävisi.

IFK kiittää, IFK tackar,.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
nikozwan kirjoitti:
Ja jos Jokerit on ollut tällä kaudella HIFK:ta fyysisempi, niin siitä vaan. Jokereilla oli eilen 11x2min. HIFK:n 5x2min. vastaan, ja sen takia Jokerit myös sen ottelun hävisi.

Hyvä kirjoitus.
Naapurileirissä vaan ihmetellään kun kerrankin ollaan se taklaavampi jengi, jossa on jopa enemmän puukäsiä kun teillä. Ja yleensä kun ollaan hehkutettu voittoa naapurista, on vastaväite ollut yleensä tyyliin -Ainakin oltiin fyysisempiä kun Jokerit. Sinänsä voitoista pelataan, oli tyyli mikä tahansa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen erittäin ERITTÄIN tyytyväinen siihen, että IFK otti ainoastaan viisi rangaistusta eilen. Eilinen peli ei muuten IFK:lta ihan nappiin mennyt varsinkaan 1 ja 2 erän osalta, mutta onneksi Baxter on saanut pelaajien hermot kuriin, ja järkyttäviä jäähyryöppyjä ei hänen aikanaan ole nähty.

Tällä nykyisellä tuomarilinjalla mennään, eikä sille mitään voi... joten joukkueen on vaan yksinkertaisesti sisäistettävä se fakta, että jäähyjä täytyy osata välttää, tai kuokkaan tulee järjestäen.

Kyllä täytyy (taas) kiittää myös Lundellia siitä, että pystyi tiukan paikan tullen venymään. Jokereiden toinen maali oli helpohko, mutta Janne korvasi sen moninkertaisesti "geimseivereillään".
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Q kirjoitti:
Muisteletko itse edellistä HPK peliä, jonka jälkeen Valtonen ei tänään uskaltanut kaukaloon.

Suosittelen vilkaisemaan päivän IltaSanomien sivua 2, voit sen jälkeen olla vielä ylpeämpi viestistäsi.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Master Chief kirjoitti:
Suosittelen vilkaisemaan päivän IltaSanomien sivua 2, voit sen jälkeen olla vielä ylpeämpi viestistäsi.

Mä en IS:ää pääse just lukemaan, enkä netistäkään löytänyt.. Voisiko joku mulle kirjottaa pienen referaatin, mitä siinä kerrottiin? Kiinnostaisi kovasti

EDIT: Ellei se oo toi lööppi: "Kiekkotähden isä menehtyi hankeen"

Jos se tuo on niin suuret pahoitteluni Tomekille täältäpäin..
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
douppi kirjoitti:
Olen erittäin ERITTÄIN tyytyväinen siihen, että IFK otti ainoastaan viisi rangaistusta eilen.
Nimenomaan näin. Olen enemmän kuin tyytyväinen siihen toisen posken kääntämiseen, jota esim. Billy Tibbettsiltä nähtiin. Näin sitä lätkää pitääkin pelata. Toki tykkään yliyönneistä tietyissä rajoissa, mutta tykkään myös siitä, että Kankaanperän henkinen maailma musertuu, kun Billy-Boy ei lähde niin helposti mukaan noihin touhuihin. Pointti: toisen posken kääntäminen on varsin usein varteenotettava vaihtoehto. Tietysti jos kentällä ei olisi tuomaria, niin se ei juuri koskaan olisi.

EDIT: Propsit Jokereille fyysisemmästä pelistä.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lawless kirjoitti:
Nimenomaan näin. Olen enemmän kuin tyytyväinen siihen toisen posken kääntämiseen, jota esim. Billy Tibbettsiltä nähtiin. Näin sitä lätkää pitääkin pelata. Toki tykkään yliyönneistä tietyissä rajoissa, mutta tykkään myös siitä, että Kankaanperän henkinen maailma musertuu, kun Billy-Boy ei lähde niin helposti mukaan noihin touhuihin. Pointti: toisen posken kääntäminen on varsin usein varteenotettava vaihtoehto. Tietysti jos kentällä ei olisi tuomaria, niin se ei juuri koskaan olisi.
Samoilla linjoilla siis ollaan. Ymmärrän kyllä, että joskus toisen posken kääntäminen voi olla vaikeaa eri tilanteissa, kun tuomarilinja heittelehtii pelin sisällä paljon. Välillä saa hakata, roikkua ja repiä... ja välillä taas lähtee miestä boxiin täysin syyttä. Pidemmällä tähtäimellä kuitenkin tuo hermojen kurissa pitäminen on ehdottomasti parempi tapa, kun että lähteä kostoretkistä boxiin joka pelissä.

Franciksen aikaan olisi otettu 0-2 maalin jälkeen 10 jäähyä peräkkäin, ja siihen mausteeksi vielä parit peli- ja ottelurangaistukset päälle. Ja voitolle olisi voinut sanoa hyvästit.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Joku laskee toisin.

Niinpä - näitä voi laskea todellakin eri silmin eri lailla. Vertailuna mm. Helsingin Sanomien ja Ilta-Sanomien laskemat Tibbets-faktat, joissa mm. syöttöjen perillemenoon on saatu kaksi täysin poikkeavaa tulosta. Ilta-Sanomat saa harhasyöttöjä yli puolet enemmän kasaan.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Sen olen itse IFK:sta huomannut viime aikoina, että joukkue on kurinalaisempi ehkä kuin koskaan. Fyysisyys ei mene yli, taklauksia ei ns.ylihaeta jolloin voit pelata itsesi tilanteesta ulos tai jäähylle, myös kotipelissä maltetaan pelata tiiviisti ja maltilla myös tappiotilanteessa.

Jokerifaneille: Rankkarivoitto tuntuu ihan hyvältä ja varmasti sen tuomaa mielihyvää lisää se että tämä oli harvinainen kolmas voitto putkeen Jokereista. Muuten rankkarivoitot eivät ole niin ihmeellisiä. Silloin kun IFK menestyy paremmin ja ottaa makeita voittoja niin pitää olla tyytyväinen, koska pidemmällä tähtäimellä Jokerit kumminkin menestyy paremmin joka osittian johtuu paremmista resursseista. Ilo on otettava kun sitä on ja nyt pari kautta on mennyt hyvin.

Sitten IFK:n fyysisyyestä on sanottava että IFK pelaa järkevästi. Joukkue tietää että se on fyysinen ja sillä on kovaa pelaavia pelaajia, mutta turhissa tilanteissa on aivan turha pelata liian kovaa. Jos peli on kääntymässä niin ei kannatakaan alkaa hölmöilemään ja ottamaan jäähyjä tai annettava Sheddenille mahdollisuutta "desperate-hockeyyn". Kyllä Jokerit varmaan veikin viime pelin taklaukset, mutta niin se on tehtäväkin illasta toiseen, se on koonnut taklaavan joukkueen. Varmasti Tibbetts tai varsinkin Nielikäinen pystyisivät tiputtamaan Kankaanperän jos tarve vaatii mutta sille ei nyt ollut tarvetta.

Edit: Ja olen omien kokemuksieni mukaan edelleen sitä mieltä, että IFK:lla on parhaat sarjafanit äänen kovuuden mukaan ja tunnelman. Jokerien suuri halli ei ole niin hyvä tunnelmaltaan paitsi peleissä jossa IFK tai joku muu suurseura on vastassa. Yksittäisissä otteluissa Jaffalalla on etu ihan kokonsa puolesta.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen ei jaksanut juuri kirjoittaa, mutta muutama kommentti näin jälkijunassa.

Jokerit tuli peliin selvästi aikoen voittaa kaksinkamppailut, heillä luistin kulki, ja olivat siten aktiivisempi ja fyysisempi joukkue aina Baxterin ottamaan aikalisään saakka (n. 35min). Toisen erän viimeiset viisi minuuttia Hifk pelasikin sitten samalla sykkeellä kuin Jokerit. Ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun Baxter on ottanut aikalisän sopivaan paikkaan peliä, tästä pelin lukemisesta kiitokset Baxterin suuntaan. Kolmannessa erässä Hifk jatkoi siitä mihin toisen erän päätti, Jokereiden vauhdin hiipuessa, joten kolmannessa Hifk oli aktiivisempi. Kavennuksen jälkeen yleisökin heräsi antaen kotijoukkueelle lisää puhtia, ensimmäiset kaksi erää hallissa oli varsin vaisu tunnelma.

Kanki tosiaan hiillosti Tibbettsiä, mutta hyvin Billy piti päänsä kylmänä. Fyysisyydessä Jokerit oli Hifk:ta edellä, tämä "innokkuus" näkyi sitten jäähyissäkin. Hifk:n ylivoimapeli ei toiminut ollenkaan kahdessa ensimmäisessä erässä, seitsemästä ylivoimasta pitää saada maali, mieluiten kaksi. Tibbetts oli kahdessa ensimmäisessä erässä ylivoimalla enemmän rasite kuin hyvä lisä. Olisi saanut laittaa kiekkoa nopeammin kiertoon, jotta Hifk olisi edes saanut pakkopelin kunnolla käyntiin. Jää taisi tosin olla pehmeä, kun kiekko pomppi molempien joukkueiden lavoissa kummallisen paljon. Hifk:n ylivoiman saamattomuudesta kertoo aika paljon se, että Heikki Lainettakin kokeiltiin yv:ssä.

Baxter on tosiaan tuonut Hifk:lle jotain uutta: pelejä lähdetään voittamaan tiiviin puolustuksen kautta. Aiemmin Hifk:lle on riittänyt se, että tehdään enemmän maaleja kuin vastustaja, ja peli on ollut selkeästi hyökkäysvoittoisampaa. Baxterin taktiikka tuntuu tuovan tulosta, mutta siitä huolimatta toivoisin, että Baxterin jälkeisessä ajassa palattaisiin enemmän viihdyttävämpään "ryminä-pronssi" -kiekkoon. Kyllähän tätäkin katselee, (ainakin nyt kun voittoja tulee), vaikka viihdyttävyys ei samalla tasolla olekaan edellisiin vuosiin verrattuna. Toivoa tietysti sopii, että nyt kun Hifk on saanut puolustuksensa kuntoon niin seuraavaksi Baxter keskittyy hyökkäyskuvioiden valmentamiseen. Tosin, jos Petteri Sihvosta on uskominen, parannusta hyökkäyskuvioihin ei ole luvassa.

edit seitsemästä yv:stä
 

Tuoppi

Jäsen
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Tätä itsekin olen kummastellut Lepistön pelissä "paluun" jälkeen. Tuntuu että heppu käy koko ajan kierroksilla.

En tiedä miten eilisessä pelissä kun en ollut paikalla mutta niiden muutaman pelin peruteella mitä olen nähnyt niin uskoisin miehen kuumeneminen johtuu yksinkertaisesti siitä että tällä hetkellä Sami on kaukana normaalitasostaan. Edellisissä muutamissa katastrosikaksikko on nimenomaan ollut Tuulola-Lepistö pakkipari. Asiasta kolmanteen... En ymmärrä mikä idea on pistää joukkueen parhaat kiekolliset pakit samaan kenttään.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Peli oli tällä kertaa tasokkaampaa kuin lauantaina ja pari fraasia vois pistää, kun eilen ei jaksanut:

- Jokerit vei ekassa ja tokassa erässä, mutta kotijoukkue puski väkisin ohi kolmannessa erässä. 0-2 tilanteessa Jokereilla oli paikka kolmanteenkin osumaan, mutta jossittelut eivät auta.

- Tibbetsistä on vielä hyötyä naapurissa, peli kulki hyvin, kun ottaa huomioon, että yhteispeliä ei tod. näk. ole vielä keritty treenata.

- Jokereilta jälleen käsittämättömän typeriä jäähyjä tyhmiin paikkoihin. Luistelua, vai mitä pitäisi oikein parantaa, että niitä ei tulisi paljon.

- Fyysisyydessä Jokerit edellä, mutta se nyt on vain sivuseikka.

- Ahoselta hyvä peli, muutama haamukoppi.

- Lundell on ollut kovassa vireessä HIFK maalinsuulla viimeisissä n.10 peleissä.
Mielestäni mahtuu "jo" top5 molareihin liigassa. Pakollinen yksi helpohko maali meni, mutta muuten jälleen oivassa iskussa.

- Kerästä tuli seurailtua pikkuisen tarkemmin ja hyvin kyllä pelasi, tosin parempaankin pystyy.

- Hirso pelasi sellaisen keskinkertaisen pelin, muutama hieno väläytys. Ihme muuten, että ei tullut tällä kertaa Hirsolle edes yhtä "säälipistettä" - hymiö

- Baxterilla on jo mukavan tuntuinen niskalenkki Sheddenistä, toki rankkarit ovat lottoa ja tällä kertaa HIFK:ta onnetar suosi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jooqeri kirjoitti:
Baxterilla on jo mukavan tuntuinen niskalenkki Sheddenistä, toki rankkarit ovat lottoa ja tällä kertaa HIFK:ta onnetar suosi.
Ei ne ihan puhdasta lottoa ole, Ahosen jengi saa tässä "lotossa" aina 1+6 eli yksi oikein ja kuusi varanumeroa. Tämä arpa ei voita.

Sen voisi pelistä vielä todeta, että mielestäni Kovanen oli Hifk:ssa hyvä ja pelasi suhteellisen paljon. Ei haravointitauko näkynyt miehen otteissa millään lailla ja äityihän tuo jopa oman maalin edessä kiukuttelemaan Virran kanssa. Selkeä vahvistus Hifk:lle.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
bozik kirjoitti:
Ei ne ihan puhdasta lottoa ole, Ahosen jengi saa tässä "lotossa" aina 1+6 eli yksi oikein ja kuusi varanumeroa. Tämä arpa ei voita.

Joo, sitten kun Riksman on kunnossa, niin Riksman ehdottomasti maalin rankkareihin. Rankkaritreenejä Ahoselle, jos ei muu auta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös