To 16.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 66 307
  • 765

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vitun Bernard! Ei joka pelissä voi antaa helppoja maaleja.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Yes, otin Nitroa ja rauhoituin. Sry.

No harm done. :)

Itse HIFK-Kärpät pelistä: Komea maali Humalojalta, toivottavasti Kärpät voittaa niin saadaan naattia pelistä vielä lauantainakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äsken näytti siltä että Kukkosella tulee hieman kiire tuonne kulmaan kävellessä kun JMA painaa selkä kyyryssä takana, mutta ei ollut lähelläkään.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toinen helppo Bernardille tässä sarjassa.
Ei, ei se Soinnun maali ollut helppo. En muista kuka NHL-maalivahti sanoi haastattelussa, että epäonnistuneiden laukausten torjuminen on todella paljon tuurista kiinni, koska paketti ei ole "valmiina" torjumaan sellaista laukausta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Näköjään pilli ei soi vieraiden rikkeistä.

Tuosta punchista tuli eilen Suomelle jäähy
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä ihmettä vaaditaan jos tänään halutaan voittaa. Maalipaikkoja on ollut taas tarpeeksi mutta ei...sitten omissa soi vähän väliä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mä vaan sanon että toi Kärppien Brock Lesnar voisi joskus myös yrittää laukoa itsekin, eikä aina hakea jotain kuningassyöttöä.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Bernard ei ole 4 viime pelissä ollut ihan parhaimmillaan. Voisi sen Ahosen laittaa maaliin
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämänpäiväisessä tappiossa vituttaa se, että Ilves olisi ollut täysin voitettavissa, mutta Ässät on valitettavasti aivan paska.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En mä tässä kyllä sun kanssa halua alkaa sanailemaan. Ei mulla ole edes mitään Jyppiä ja Jyväskylää vastaan. Anssista ei vaan pidetä täällä meillä päin.

Sitten viesteistä on syntynyt mahdollisesti väärä kuva. Jatketaan etiäpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös