To 16.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 65 974
  • 765

Carlos

Jäsen
Heitettiinkö rantapalloja?

Mun mielestä olisi hienoa jos Nordiksella jätetään rantapallot jatkossakin väliin. Jokerit-Saipa sarjaan ne sopi kuin nenä päähän. Mutta HIFK edustaa enemmän jääkiekon perinteitä, joku roti. Meillä ei haeta poikaa kotiin, kannu saa tulla taksilla tai helikopterilla tai lentotukialuksella. Vai kenen mielestä olisi ollut cool että joku Messier olisi puhallellut rantapalloja -94?
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Miten niin Tepsille? Onko sua taklattu päähän kun olet höpissy koko illan ihan hämäriä juttuja?

Niin, kyllä. Olivat pudottaneet minut pää edellä lattialle synnytyksessä.

Mutta se ei muuta sitä, että Ipalla pelit loppuvat lauantaina. Kotimatsit on nyt juhlittu.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä olisi hienoa jos Nordiksella jätetään rantapallot jatkossakin väliin. Jokerit-Saipa sarjaan ne sopi kuin nenä päähän. Mutta HIFK edustaa enemmän jääkiekon perinteitä, joku roti.
Tästä olen samaa mieltä, rantapallot sopii paremmin noille Peräkylänpenoille.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joo, Porissa se on tärkeä osa kiekkokulttuuria.
Yritin löytää jotain videoo Tampereelta, kun vastustaja tiputetaan ja rantapallot lentää. Löyty kyseisiä videoita vaan Tapparan peleistä.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onhan sillä Finnillä ihan hyviäkin taklauksia, mutta pyrkiii kyllä taklaamaan pimennosta. Ja semmosella vauhdilla, että itekin lentää.. Joku roti niihin taklauksiin, ei niihin tarvii tulla kahta sataa. Ryntäys, kun tarpeettomalla voimalla taklaa.

Mutta joo osuhan Sailion taklaus päähän. Mutta tuomarit kun ei nähnyt taklausta, kun jäähyä ei ollut tulossa. Niin eihän ne voi antaa itse pelissä jälkikäteen siitä enää mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös