Tilaatko MTV3:sen kanavapaketin kevään MM-kisoja varten?

  • 7 646
  • 65

Tilaatko MTV3:sen kanavapaketin kevään MM-kisoja varten?

  • Kyllä tilaan

    Ääniä: 39 15,2%
  • En tilaa, ilmaiskanavilla mennään

    Ääniä: 154 59,9%
  • Minulla on jo kanavapaketti valmiina, joten kiekkoa vain jäähän

    Ääniä: 48 18,7%
  • Skoda-kisat ei paljoa nappaa

    Ääniä: 31 12,1%

  • Äänestäjiä
    257

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Otetaan perjantainen gallup tähän paikkaan koskien kevään kiekkokisoja ja sen katselua. Eli tilailetko maikkarin kanavapakettia mm-kisoja varten kera Mertsin ja Don Tamin backhandien vai annatko korvillesi runtua kuuntelemalla Saukkosen Anua ja katselemalla joka toinen minuutti mainoksia? Koska kyseessä on jokakeväinen puheenaihe, niin selvitellään jatkoajastakin kisojen kiinnostavuus tätä kautta.

Kanavapaketti tulee tilattua. Kovana leijonafanina tuo on mulle melko itsestäänselvyys tosin sillä erotuksella, että viime keväänä katsoin V-Venäjän kisat tietokoneelta, nyt sitten näköradiosta. Vaikken Lehterän tai Don Tamin erityinen fani olekaan, niin mulle Mertaranta tekee kisat. Saukkosen Anua en pysty kuuntelemaan, 2012 kisat olivat siitä hyvä osoitus.

Toivottavasti ketju ei mene kuitenkaan Mertaranta vs. muu maailma-väännöksi, kiitos jo etukäteen!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ilmaiskanavilla mennään. Ei kiinnosta kuin Suomen pelit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei oo sellasta kanavapakettia. Viime vuonna ajattelin yks riittää, tai kaks kun kattelin ne CHL-pelit soneran mobiiliviihteen kautta. Vähän oli orvohko olo kun ei tullut "kunnon" MM-kisoja telkusta. Siis viime vuonna. Pitääks siihen taas tilata uus kortti ja korttimaksu ja kanavapaketti ja lisäkanavat ja kuukausien sopimus et parin viikon kisat näkyy?
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tilasin kuukaudeksi Elisa Viihteen kautta MTV Total Sportin. 24,95€ maksoi. Joo, olen karjalalippis. No näkeepähän lätkää.

-Tinke
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Luultavasti ostan. Skoda on muutenkin täysin aliarvostettu! Se on kokonaan toinen kysymys koenko saavani rahoilleni vastinetta. Lyhyesti, kyllä mä koen. Muutoin kyllä odotan, että kiekko palaisi YLE:lle, mutta enää en ole valmis tinkimään siitä etteikö kaikki pelit näkyisi. Toisaalta ei se YLE:n tulokseen tai rahankeruuseen vaikuta.
 
Skoda-kisoja on kiva seurailla kansan parissa juottoloissa. Pelillisestihän tapahtuma on loistava. Arvokkaampien kisojen, Jokereiden pelien ja NHL:n ratkaisuotteluiden jälkeen parasta lätkää. Harmi että selostus on paskaa.

EDIT:

En vitussa. Eli en.

Tuohon paskalaitokseen en uhraa senttiäkään.
Toki nämä perustelut pätevät myös minun kohdallani. Jotta hinta kohtaisi laaadun, niin niidenhän pitäis maksaa mulle päin että suostun katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...ja kuukausien sopimus et parin viikon kisat näkyy?

Riippuu palveluntarjoajasta. Mulla se on Sonera, jolta saisi ton kolmosen paketin kuukauden ajaksi hintaan 24,95 euroa ja sama lienee saatavilla Elisan kautta. DNA puolestaan tarjoaa samaa pakettia 19,95 euron kuukausihintaan, mutta niiden kanssa tulee solmia vähintään puolen vuoden sopimus. Katsomon kautta näkyy saavan molempia, kestotilaus hintaan 24,95 euroa ja kuukauden määräaikainen pätkä 34,95 euroa.

Mitä itse ketjun kysymykseen tulee, niin ilmaiskanavilla mennään. Kyllähän MM-kisat kiinnostavat, mutta eivät siinä määrin, että kanavapaketin niiden vuoksi tilaisin. Eikös se ole niin, että ilmaiseksi näkyvät Suomen pelit + välierät ja mitalipelit joukkueista riippumatta? Riittää ainakin mulle.
 

Koge

Jäsen
Joulukuussa otin paketin kuuden alennushintaan kuukauden määräaikaisena osittain siksi, että paketti on vielä MM-kisojen aikaan voimassa. Näkeepähän pitkästä aikaa myös muita kuin Suomen otteluita. Peruutan kyllä heti määräaikaisuuden päätyttyä, ei tuolta kesällä taida tulla kuin formuloita ja minun osaltani hintakin kallistuisi samalla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Puuttuu vaihtoehto että ei kiinnosta koska maikkari. Skoda cup saattaa vielä kiinnostaa ns perjantai-illan viihteenä, ainakin Suomen pelien osalta, mutta jos sen näyttää Maikkari niin katson ennemmin vaikka koko Selin/Mäkelä-tuotannon putkeen (tässä täytyy tietää että juuri toiseen ketjuun haukuin kyseisen kaksikot paskoina). Maikkari onnistuu tunkemaan yhteen erään varmaan kuusi mainoskatkoa, kaikki extrat mm. studio-osuudet ja Mertarannan selostukset (jos näistä nyt välittää, itse olen ainakin jo Anteroon kyllästynyt) näytetään vain maksaville asiakkaille. Mainoksia sitten kyllä meille ilmaiskanavalaisille tykytetään sitten senkin edestä. Eikä myöskään kiinnosta Maikkarin muka-hauskuttelut Juhani Tammisen ja Putous-hahmojen ohella.

Itse kisoille melko neutraali ääni, mutta Maikkarin konsernille erittäin pitkä ja oksettava miinus. Voin myöntää että myhäilin vahingoniloisesti kun kuulin kanatan YT-neuvotteluista. Ilmaiseksi en Maikkaria katso. Jos saisin rahaa 20e/kk niin saattaisin ehkä jo harkita katsomista.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
En ole edes mitään kova Leijona-fani mutta maikkarin kanavapaketti löytyy. Itseasiassa on löytynyt joka kerta sen jälkeen kun Yle lopetti. Vaikea kuvitella MM-kisoja ilman jotain Saksa - Venäjä peliä jota katsoo toisella silmällä
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Yksi asia mikä itseä hämmentää on ns. kiakkopäiden vastarinta Skoda Cupia kohtaan. Ei me jumalauta mikään Kanada olla jolla varaa ylimielisyyteen olisi. Eikä heilläkään kyllä mömmöjen suhteen, mutta heitä on helpompi ymmärtää tässä asiassa kuin meikäläisiä. Skoda Cupissa pelataan parempaa kiekkoa kuin kotimaassamme.

EDIT: Eikä tämäkään mikään arvostusketju ole, mutta tulipahan puhuttua.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
En tilaa. Katson joko ilmaiskanavalta tai jos saan lahjaksi kuukaudeksi, niin sitten Totalilta.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Joka vuosi on tuo kisapaketti ollut, ja tuossa pari päivää sitten ostettiin Elisa Viihteen kautta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei tuo nyt niin tasokasta peliä ole, että edes kiinnostaisi katsoa muuta kuin pakkopulla-suomen matsit. Eri asia, jos olisi esim. World Cup. NHL-matsit pitää totta kai näkyä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paketti on jo, kun tuli lähinnä formuloiden, mutta myös jalkapallon ja mm-kisojen takia otettua Soneralta kympillä kuussa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Viime kisojen järjestetyn voittajan jälkeen päätin, että nämä karkelot riittävät hetkeksi minulle. En siis katso otteluakaan. Arvioin tilanteen uudelleen Venäjän romahtamisen jälkeen.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En tilaa ja Suomen pelit katson, jos ei ole parempaa tekemistä.

Eikös kisojen pitäisi siirtyä takaisin Ylelle? Ei vissiin vielä tänä vuonna.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varmaan sitä tulee katseltua Suomen pelit vaikka viime MM-finaalin tuomaripelin jälkeen oli sellainen fiilis että MM-höntsästä meni nyt maku. Mutta tuntuu hupaisalta että Mertarannan selostuksesta joutuisi maksaa kun en todellakaan jaksaa äijää kuunella. Tosin ei toi Saukkonen nyt hirveen paljon parempi ole mutta on sentään ilmanen vaihtoehto.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kaikki maksukanavat näkyvät ympäri vuoden. Joten Mertarannalla täällä mennään ehdottomasti.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olisin tilannut tottakai mutta alkoi periaatteellisesta syystä vituttamaan Soneran ohjelmakortin hinta mikä tulee paketin hinnan päälle, 2,90€ jotenka tilasin mtv3 sport katsomon vai mikä se nyt onkaan ja kattelen netin kautta niin ei tule mitään "ohjelmakortin vuosimaksua" tai kanavapaketin "avausmaksua" tms. Näin Sonera varmisti sen etten tilaa hyvän kampanjan tullen myöskään sisältöä telkkariin.
Ilmasella ohjelmakortilla olisin hyvin saattanut ottaa kylkeen vielä Viasatin tai jonkin Soneran oman kanavapaketin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastasin: En tilaa, ilmaiskanavilla mennään ja Skoda-kisat ei paljoa nappaa.

Jos sitä yhden tai kaksi Suomen pudotuspeliottelua katselisi ilmaiskanavilta. Mutta jos Suomi ei pääse pudotuspeleihin, niin ei sitten tarvitse katsella yhtään. Mutta ei paljoa nämä kisat nappaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös