Tilaatko MTV3:sen kanavapaketin kevään MM-kisoja varten?

  • 7 617
  • 65

Tilaatko MTV3:sen kanavapaketin kevään MM-kisoja varten?

  • Kyllä tilaan

    Ääniä: 39 15,2%
  • En tilaa, ilmaiskanavilla mennään

    Ääniä: 154 59,9%
  • Minulla on jo kanavapaketti valmiina, joten kiekkoa vain jäähän

    Ääniä: 48 18,7%
  • Skoda-kisat ei paljoa nappaa

    Ääniä: 31 12,1%

  • Äänestäjiä
    257

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
En, en aio osallistua edes välillisesti Mika Saukkosen palkan maksuun.

Jätätkö siis ostamatta myös kaikki tuotteet ja palvelut, joita MTV:n mainoksissa mainostetaan? En usko, mutta jos näin on, niin olet sinä kova jätkä/lyyli.

Kun Suomi voitti viimeksi maailmanmestaruuden, oli jossain lehdessä juttu siitä, että Jörn Donner luki kirjaa finaalin aikana. Minä olen Jörkan linjoilla ja käyn mieluummin kirjastossa kuin tilaan jotain kanavapaketteja.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä ole vielä maikkarilta yhtään kanavapakettia tullut tilattua, eivätkä nämä kisat tee poikkeusta.
Mm-kisat kiinnostavat vuosi vuodelta vähemmän, syystä jota tiedä en.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En. Niihin muiden joukkueiden peleihin, jotka kiinnostavat, löytyy varmasti välttäviä streameja ja vaikkei löytyisikään, kiinnostusta ei vaan ole tarpeeksi että lähtisin niistä erikseen maksamaan. Selostuspuoli on mulle aika sama alkulohkovaiheessa. Pääasia että peli näkyy, ja jollain masokistisella tavalla Saukkosen horinoista saa jopa tiettyä viihdearvoa. Kolmessa viimeisessä pelissä sitten Mertsin tunnelmanluonti on ihan tervetullut juttu, mutta nuo matsit tulee katsottua todennäköisesti jossain sporttibaarissa. Studiot yms. eivät tuo mitään sellaista lisäarvoa, josta olisin valmis maksamaan ja mainoskatkolla on hyvä käydä vaikka jääkaapilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se DNA Sport Pro, vai mikä nimi nyt onkaan, millä näkee käytännsössä kaikki urheilukanavat, niin ei tarvitse erikseen tilata. Jos ei olisi, tuskin rupeaisin mitään tilaamaan kisojen takia. Jotenkin on nyt kiinnostus kisoja kohtaan ennätysalhaalla - tulee niitä kyllä silti varmasti katsottua muutenkin kuin Suomen pelien osalta.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eiköhän sitä tule paketti otettua ihan vain kuvanlaadun takia. Täällä ei Maikkarin HD näy ja SD-mössöä ei kiinnosta katsoa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ei kiinnosta niiden muutan mielenkiintoisemman ottelun takia kyllä maksaa mitään. En oo kattonut kisojen ohjelmaa, mutta eiköhän siellä läpsytellä taas älytön määrä turhia otteluita. Turhien pelien määrän kasvaessa on kyllä hiipunut mielenkiinto näihin. Kai niitö Suomen pelejä sivusilmällä katsoo
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No en ota. Tai siis otan. Eli olen jo ottanut. Telia Viihteeltä saa Cmoren kanavat kuukaudeksi ilmaiseksi ilman sitoumuksia joten eipä tuo ole kustannuskysymyskään. Voi peilata vaikka Chromecastilla telkkuun. Formuloita varten lähinnä otin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Tottakai, ainakin kuukaudeksi. Lätkä kiinnostaa aina ja iänkaiken ja periaatteessa millä tasolla vaan. Tänään kaksi matsia tsiigattu ja klo 21:15 homma jatkuu, tosin pakko myös seurata pystyykö NYR vääntämään Ottawan siltaan game5 tiimoilta. Toivottavasti.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä tuli tilattua jo viikko sitten, kun kiinnosti katsoa myös Joshuan ja Klitschkon MM-matsi. Kisalähetysten tasosta sinällään voi olla montaa mieltä, mutta ei toi 25 euroa mun mielestä nyt hirveän paha hinta ole, kun kisojen kylkeen tulee ton nyrkkeilymatsin lisäksi vielä timanttiliigaa ja formulaakin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En, ei ole tuote yli kympin arvoinen. Jos kuukausi maksaisi kympin tai vähemmän, niin sitten voisin tilata.

Paljoahan tuo paketti ei maksa, mutta periaatteen miehenä en osta tilausta, jos se ei ole lähelläkään tuotteen arvoa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Paljoahan tuo paketti ei maksa, mutta periaatteen miehenä en osta tilausta, jos se ei ole lähelläkään tuotteen arvoa.


Luulin itseäni jyyrien jyyräksi, mutta vielä löytyy kovempia jyyriä. Onnea!
 

Johnnie

Jäsen
En tilaa. Muiden maiden pelit eivät juurikaan kiinnosta MM-kisoissa, ja erätauotkin kuluvat tupakalla tai Jatkoaikaa lukiessa. Eipä noissa Maikkarin studiolöpinöissä muutenkaan taida juuri sisältöarvoa olla, mitä nyt joskus Tammiselle sattuu viallinen tuoli. Mertarannan horinoitakaan ei ole jaksanut kuunnella useampaan vuoteen.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Olin tilaamassa kisojen ekana päivänä, mutta sitten jäi. Seuraavana aamuna heräsin Elisan puhelinmyyjän soittoon. Yleensä tokaisen heti kärkeen, että ette kyllä saa mulle myytyä mitään, mutta kun ei nyt ollut kiire mihinkään niin ajattelin jutella hetken. Eivät tarjonneetkaan mitään, kyselivät vaan olenko ollut tyytyväinen heidän palveluunsa, ja olenko käyttänyt Elisa Viihdettä. Kerroin, että taisi olla kolme kuukautta koko Viihde-digiboksi irti seinästä, mutta eilen laitoin takaisin kiinni Suomen peliä varten. "Jaa kiinnostaako sua MM-kisat? Käviskö, että pannaan sulle tästä nyt ilmaiseksi kuukauden ajaksi tuo C More Sport -paketti?" Varmistelin vielä, että onko se ilmainen vai "ilmainen", jossa tilaus jatkuu pakolla vuoden perään kovalla kk-hinnalla, mutta vakuutti, että saan irtisanoa tuon heti kisojen jälkeen, eikä maksa mitään. Joten jos Elisalta soitellaan, niin muistakaapa mainita lätkä!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasin Cmore.fi:n, eli sen nettipalvelun. Muuten hyvä, mutta ainoastaan suomen matsit ja ratkaisupelit saa 50fps-laadulla. Huima ero sillä siihen "normaaliin" kuvanlaatuun kun katsoo isolta ruudulta chromecastin kautta. Miksiköhän sitä ei saa kaikkiin matseihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös