Ti 3.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 55 375
  • 686

Bromse

Jäsen
IFK pelaa jälleen toistaiseksi täydellistä pleijari-vieraslätkää. Saattaa olla tylsän näköistä, mutta tuloksellista.

Himassa sitten ryske päälle.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Meidän on helppo varmistella kun maalissa on liigan paras maalivahti. Vastahyökkäyksestä 0-2 ja peli ohi.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kärpät on kyllä parempi muuten paitsi maalinteossa ja maalivahtipelissä. Siksi 0-1. IFK tulee ottamaan ensimmäisen kiinnityksen.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HIFK:lla pikkaisen kovempi sarja takana. Painaa ihan selvästi.
Tuohon et usko itsekään. Yksi peli enemmän ja nyt on melkein viikko huilattu. Kärpät on paremmalla jalalla ja IFK vähän passiivinen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Hyvin me kyllä tapetaan Kärppien hyökkäyspelaaminen. Hallikiekujakaan ei ole päässyt ääneen ollenkaan. Ihmistenpuolen Suomen asukkaat kiittää.
Lankinen on taas ansainnut petopaidan päälleen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Enemmän hyökkäysalueelle vaan kolmannessa erässä niin hyvä tulee. Itse olen enemmän sitä koulukuntaa, että mieluummin haetaan rohkeasti toista maalia kun varmistellaan yhden maali johtoa. Jos Kärppien päässä pyöritään niin sieltä tuskin tekevät tasoitusta :)
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tietenkään. Jos kaverin mailasta nousee maila kaverin naamaan, on juurikin kuvailemastasi tilanteesta kyse.
Ei, vaan mussutus tuomion jälkeen. Kyllä ammattilainen hallitsee mailansa, jos ei, niin jäähy tulee. Kuumanahan tuo käy, muutama töötti ja kaveri on valmis, katso vaan.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Enemmän hyökkäysalueelle vaan kolmannessa erässä niin hyvä tulee. Itse olen enemmän sitä koulukuntaa, että mieluummin haetaan rohkeasti toista maalia kun varmistellaan yhden maali johtoa. Jos Kärppien päässä pyöritään niin sieltä tuskin tekevät tasoitusta :)
Eikös sitä sanota että jos et itse tee niin kaveri tekee..? Eli Kärppien pitää päästää HIFK:kin välillä hyökkäämään ja luottaa etteivät tee jolloin Kärpät saa puoli-ilmaisen tasoituksen. Helppoa!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuohon et usko itsekään. Yksi peli enemmän ja nyt on melkein viikko huilattu. Kärpät on paremmalla jalalla ja IFK vähän passiivinen.
Meillä oli vastassa euroopan mestarit ja Kärpillä teikäläiset. Pieni ero.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei saatana. Oisko kuvaaja voinut rajata tuon Korhosen pois. Oilisin pärjännyt näkemättäkin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Melko siistiä, tiukkaa playoff-kiekkoa. Molemmat jengit varoo ylipelaamista, tulee hyvä sarja tästä. Kolmannessa saatetaan taas nähdä uusi normi eli Kärpät jyrää sen kaksi tai kolme maalia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida riittää punaisille 2. erässä esitetty kilppari. Pitäisi varmaan miettiä kopissa jotain kolmanteen erään. Vai luotetaanko siihen 1-2 vastahyökkäykseen?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ota kantaa mille selostaja näyttää, siihen kun ei juurikaan itse voi vaikuttaa, mutta kuulostaa ihan perkeleen pahalle ja rasittavalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös