Ti 18.9.2012 SM-Liiga otteluseuranta

  • 151 093
  • 517

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onpas heikkoja yleisömääriä tänään.

Ilves vaikutti alussa jopa pelokkaalta, mutta pelokkuus ollut aika kaukana Pelicansin 2-4 -maalin jälkeen. Aika paljon näköjään ailahtelee pelin sisälläkin,
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mua tämä Esposito ei kyllä ole ainakaan vielä vakuuttanut. Teki maalin joo, mutta ei vaikuta yhtään sellaiselta "vaaralliselta" pelaajalta, joka pystyisi itse luomaan jotain muille pelaajille ja pitämään itse kiekkoa...

Lasch (tai Hodgman) > Esposito
 

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalpa ansaitsi pisteensä. Jokereiden esitys oli luokkaa "ihan kiva", paljon jäi taas parannettavaa. Mukavaa, että nuoret saa roolia ja kiittää siitä, Lehkonen esiintyi jälleen edukseen.

Hienoa nähdä, että Ilves taistelee. Harmittaa joukkueen puolesta, että fanien usko loppui kahteen peliin. Olkoon tiistai peli, rapiat 3500 on surkea yleisömäärä. Juuri kun joukkue tarttis tukea faneiltaan kaikkein kipeimmin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tällä vauhdilla Lukko tekee kauden aikan 30 maalia. Mutta kuka ne tekee ?
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Lukkopelaaja pelasti maaliviivalta VV:n yrityksen ja jatkoajalle mentiin. Tyytyväinen täytyy olla kun takaa tultiin. (tirsk)
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitikin uskoa Pelsuihin SaiPan lisäksi. Tyypillistä. Olisi pari kymppiä nimittäin tuonut hieman lohtua tähän Jokereiden junnupupelluksen sävyttämään iltaan. Noh, tuskinpa naurattaa naapurissakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pistetili Lukolla auki. HPK meinasi tehdä vielä maalin lopuksi. Kyllä on tahmeaa, niin helvetin tahmeaa. Dufvalla riittää työsarkaa ja saa suuren palkkansa eteen tehdä hommia oikein kunnolla.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onkohan Suikkaselta kuultu tällä kaudella ottelun jälkeisissä lehdisötilaisuuksissa tai haastatteluissa vielä yhtään täyteläisellä äänellä heitettyä "vittua"? Nyt olisi Urhon lähetyksessä paikka, jos taas sähläävät johdon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Rehti Paakkolanvaara tulee kolmantena miehenä maalinedushässäkkään ja vetää poikkarilla niskaan. Ei jäähyä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...Mutta ei tietysti nyt lopullista tuomiota voi vielä antaa.

Joo ja tietty ei mikään ole vielä varmaa.

Viittasin vain siihen, että mitään pelinrakentajakykyistä sälliä Esposito ei vielä ole esittänyt.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täytyy olla tyytyväinen, kun Kerho nappaa vieraspelistä taaskin vähintään pisteen.

Hienoa SaiPa!
 
Mua tämä Esposito ei kyllä ole ainakaan vielä vakuuttanut. Teki maalin joo, mutta ei vaikuta yhtään sellaiselta "vaaralliselta" pelaajalta, joka pystyisi itse luomaan jotain muille pelaajille ja pitämään itse kiekkoa...

Itselläni aika lailla päinvastaiset fiilikset. Ei tuo nyt vielä viime kauden tähtipelaajien saappaita täytä, mutta kyllä mulla on hyvät fibat tästä. Esposito pystyy pitämään kiekkoa ja jakamaan sitä kavereille. Menee aikansa ennen kuin ketjukaverit löytyvät kunnolla, mutta tämän pelin perusteella alku on ihan lupaava.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ilves ei saa tyhjiin millään :D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Upeeta. Mahtavaa. Tehokasta viimeistelyä tyhjään maaliin Ilvekseltä.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelsut pelaa paremmin ilman maalivahtia, tai Ipan pelikirja on palautettu kirjastoon.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Ilves-Pelicans

Kyllä on tyhjä maali vaikea tehtäväksi. Hienon näköistä!

Juu, ei tätä SM-liigapeliksi uskoisi, ei niin millään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös