Tappelijat, menkää pois. Nyt pelataan jääkiekkoa.

  • 8 255
  • 53

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Maple Leaf kirjoitti:
Nyt minä en oikein ymmärrä. Miten Domin typerä, suorastaan idioottimainen temppu oikeuttaa Janssenin rottamaisuuden, ja miksi minun tulisi Janssenin rottamaisuudesta huomauttaessani "muistaa" Domin tempauksista tyhmin?

Niin, luulen että sympatiseeraat kuitenkin jollakin tasolla suosikkijoukkueesi legendaarista kovanaamaa, näistä lukuisista sucker tempuista huolimatta. Ja se on mielestäni ihan ok. Tällaisia sattuu kun pelaa sydämellään joukkueelleen. Yksittäistapauksia mielestäni molempien herrojen kohdalla. Saat toki olla eri mieltä, ei siinä mitään.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Taito-Ojanen kirjoitti:
Olipa itse aiheesta sitten mitä mieltä tahansa, niin kannattaisi argumenteissaan ottaa huomioon tietyt tosiseikat. Mitäs mieltä Boulerice on siitä, kumpi on monisatakertaisesti yleisempää jääkiekossa: taklaaminen vai tappelu?

Tuohan on täysin selvää ilman kysymystäkin!
Jos pelissä taklataan 50 kertaa kunnolla ja samassa pelissä tapellaan 1 kerran kunnolla niin siinä on sulle suhde. Sitten vaikka lasket NHL-liigasta tulleet vakavat loukkaantumiset ja katsot mistä ne ovat tulleet.
Toinen poitti on se,että 90% tappeluista tapahtuu molempien suostuessa siihen ja taklattavalta ei tiettävästi kysytä ennen taklausta,että voinko nyt vähän tuuppasta selästä laitaan.
Itse katson pelejä,koska haluan katsoa jääkiekkoa,mutta tappelut nyt vaan sattuvat kuulumaan NHL kiekkoon. Katson myös sitä jonkun mainitsemaa UFC:tä,koska satun harrastamaan samaa lajia,mutta se taas ei kuulu tähän ketjuun.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Eivät tainneet Sean Avery ja Ilya Kovalchuk ehtiä lukemaan tätä ketjua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös