Taas kerran...SM-Liiga Hockey-Night!

  • 368 504
  • 2 615
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Nikke
Niin ja teille joita nyt nämä Anun ja Jutin "huulet" ärsyttävät; onko se niin vaikeaa avata esim radio tai nettiradio? Ottakaa se selostus pois jos ei kiinnosta.

Mutta kun kyse ei ole ainoastaan siitä että Jatkislaisia nämä hommat ärsyttävät.

Mika, Juti ja Grönman tekevät hallaa tuotteelle nimeltä SM-liiga.
Satunnaisen tv-katsojan (jolle tätä lajia maikkarin välityksellä myydään) silmissä sm-liiga on peli jossa mennään kuin sokoksen ovista, ei lähretä shinne ja pistetään paikasta ylämummoon pörsä.

Viihteellinen selostaja toki saa olla ja täytyy myöntää että Majakka ja Perävaunu parhaimmillaan sellaisia ovatkin.
Silti, Hokinait on amatöörien puuhastelua.
 

redruM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki lahtelaiset
Viestin lähetti Kopteri


Mika, Juti ja Grönman tekevät hallaa tuotteelle nimeltä SM-liiga.
Satunnaisen tv-katsojan (jolle tätä lajia maikkarin välityksellä myydään) silmissä sm-liiga on peli jossa mennään kuin sokoksen ovista, ei lähretä shinne ja pistetään paikasta ylämummoon pörsä.

Valitettavasti vaan taitaa olla niin, että satunnainen katsoja tykkää kun leppoisa Juti heittää hassulla murteella hassua juttua. Ja on ilmeisesti kerännyt yleisöä, joka ei välttämättä (Sm-liiga) kiekkoa katsoisi. Ja jos katsoo vaikka 5 peliä vuodessa, niin eihän ne jutut voi edes vielä kyllästyttää.

Ja onhan HN tehnyt Jutista ihan eri mallin julkkiksen kuin mitä oli edes pelivuosinaan, on esitellyt naistenlehdissä kotiaan tms.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Fläppis: Miksi vain tumputtaa, kun voi duunata Mustat kobrat.

Siis ei nuo anujuti-sanomiset "taviksia" ärsytä vaan ne taitavat jopa tykätä noista ihmemiehistä. Se ketä nuo ottavat pannuun on ns. lätkäfriikit. Lätkäfriikit taas ovat vähemmistönä telkkujen ääressä joten anujuti jatkaa vaikka maailman ääriin ja ehkä vielä paksullaruudulla höystettynä. No se taitaisi olla liikaa, kun kaksi pulskistunutta verenpainepotilaan näköistä istuisi vierekkäin ja puhuisi epäselvästi.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti Nikke
Niin ja teille joita nyt nämä Anun ja Jutin "huulet" ärsyttävät; onko se niin vaikeaa avata esim radio tai nettiradio?

Amen.

Ainakin täällä Oulussa maikkari tulee tätänykyä analogiseltakin puolelta digiviiveellä, joten radioselostus on melkein 10 sekuntia kuvaa edellä. Ei hjuva sekään.

Niin, itseäni nauratti eilen tämä:

MS:"Juti, mitä luulet Kärppien hakevan tällaisella ylivoimakoostumuksella?"

Juti:"Sillä haetaan maalia"

Heh, melkein voisi luulla olevan kuittailua Jarpan suuntaan ja näille "ilman muuta tällä yv:llä yritetään saada maali"-kommenteille
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulta eilisestä pelistä Jutille propsit. Hän aikuisten oikeesti nosti pointin pelistä esille ja se oli TPS:n tiukka keskialueen puolustus. Itseltäkin pääsi nauru, miten Putte sen ilmaisi. Kyllä tiukkaa RÖH, tiukkaa on RÖH, RÖH. Miksiköhän Hurrit nimes sen Putte Possuks ja päälle RÖH.

Toinen mikä kirvoitti naurut oli Saukkosen Hamis viikset. Saukkonen sanoi, että TPS pelaaja nn. on kasvattanut Hamis viitset, johon Juti: Mitkä?! RÖH, RÖH. Saukkonen Hamis viikset. Juti: Mitkä ne on? RÖH, RÖH. Saukkonen: (Hiljaisuus). No amis(h) sitten. Itse ainakin olin kuulevinani vielä h:ta siinä perässä.

Eli yhdympä edellisiin vähän on tullut intoa hommaan lisää playoffien myötä vai lieneekö tuo johtui oman joukkueen pelin tuomaa hyvää mieltä. Erätaukojen tyuubaa en jaksanut kyllä katsella van muut asiat vei huomion erätauolla.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti tombraider
Fläppis: Miksi vain tumputtaa, kun voi duunata Mustat kobrat.

Tarkoitatko siis, että käyt mieluummin paskalla kuin onanoit vai mitä hait takaa?

Tepa: Toi hamis-viiksethän se toinen juttu oli mitä hain :)
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Fläppis
Tarkoitatko siis, että käyt mieluummin paskalla kuin onanoit vai mitä hait takaa?


Juu kyllä minä mielummin paskannan kuin onanoi kesken paskahädän. En minäkään sentään niin pervo ole.

Moderaattorit: Nyt mulla ja Fläppiksellä menee niin paljon ohi aiheen, että voitte antaa Fläppikselle viikon pelikieltoa.

Tjänare
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Anulla on kaiken muun lisäksi - opettaja kun on - sivistyssanatkin hallussa; erätauolla ruudussa näytettiin mm. maalivahtien torjuntamääriä, johon Anu tokaisi: "ja tässä hieman tilastostatistiikkaa".
 

torni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muikisteleva rightin kanukkipakki
Viestin lähetti Simon
Anulla on kaiken muun lisäksi - opettaja kun on - sivistyssanatkin hallussa; erätauolla ruudussa näytettiin mm. maalivahtien torjuntamääriä, johon Anu tokaisi: "ja tässä hieman tilastostatistiikkaa".

Tilastostatistiikkaa pisti kyllä hymyilemään. Korkeampaa matikkaa?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Meinasin ekaa finaalia katsoessa revetä, kun Anu molempien pelatessa vajaalla totesi "molempien joukkueiden pelaajan nyt viidellä neljää vastaan."
No, sellaista sattuu...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti tombraider
Juu kyllä minä mielummin paskannan kuin onanoi kesken paskahädän. En minäkään sentään niin pervo ole.

Moderaattorit: Nyt mulla ja Fläppiksellä menee niin paljon ohi aiheen, että voitte antaa Fläppikselle viikon pelikieltoa.

Tjänare

Saanen vielä huomauttaa, että itse olen jokaisessa viestissäni käsitellyt myös ketjun otsikon mukaista aihetta. Itse sorruit tältä polulta tässä viimeisessä viestissäsi. Joten minulle ei ole mitään sitä vastaan, että kuittaat viikoksi banaanit tästä tempusta.

Itse aion välttää nokkelana tämän sudenkuopan ja totean loppuun: Älä lähre sinne tombraider!
 

Birchman

Jäsen
Viestin lähetti Tepa
Toinen mikä kirvoitti naurut oli Saukkosen Hamis viikset. Saukkonen sanoi, että TPS pelaaja nn. on kasvattanut Hamis viitset, johon Juti: Mitkä?! RÖH, RÖH. Saukkonen Hamis viikset. Juti: Mitkä ne on? RÖH, RÖH. Saukkonen: (Hiljaisuus). No amis(h) sitten. Itse ainakin olin kuulevinani vielä h:ta siinä perässä.


Niin Anu sanoi Amis-viikset (Amis = Ammattikoulu) Tarkoitti niitä Tuokon haituvia joita näkee näillä DX Corolloilla ajelevilla AMIKsilla =)
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Tähän on tultu: Finaalipeli alkamassa ja niinsanotun selostajan täytyy erikseen selventää että tämä pelihän nähdään sitten ratkaisuun asti.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kännisten kavereiden örvellyssoittojen takia M Koivun haastattelu meni ohi. Mitäs sangen kuumanakin välillä kaukalossa käynyt nuorempi Koivu kuittasi M Saukkoselle?
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Koivu nakkas ihan hyvin kuittia. Koivu pelas muutenkin tosi pirteästi ja laitto vähän ennen maalia hyvin pelaajia kahville. Lisäksi voittaa varmaan jokaisen alotuksen.

Kärpät tuli alussa hyvin, pelin kannalta hyvä juttu, kun Jukka Koivu sai heräteltyä vähän omiaan. Tulee tiukka matsi ja tähän asti on ollut viihdyttävää peliä.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Viestin lähetti Mazza
Kännisten kavereiden örvellyssoittojen takia M Koivun haastattelu meni ohi. Mitäs sangen kuumanakin välillä kaukalossa käynyt nuorempi Koivu kuittasi M Saukkoselle?

Anu S.:"Mikko, kysy siltä Mikko Koivulta että meneekö hermot"?

Mikko G:"Mika käski kysyä, että meneekö hermot"?

Mikko K."Meneekö hermot? Jos Anun pitää sitä kysellä, niin ei taida minua tuntea ja on katsellut liian vähän pelejä. Ei näissä peleissä mulla mene hermot".

Lainausmerkeistä huolimatta vapaita muistikuvia vuorosanoista.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
No ei nyt ihan 100-0, mutta 50-0 kuitenkin..

Anu kysyi hymypojan välitykseltä Mikolta, että "Kestääkö hermo?". Tähän Mikko, että jos on yhtään hänen pelejään seurannut, niin tietää, että kyllä se näissä peleissä kestää ja kommentoi Saukkosen jutunaiheiden köyhyyttä. Samalla kamera kääntyi pariksi sekunniksi pää painuksissa olevaan Anuun.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Ja anu heittää taas niin vitun hyvää läppää
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Kyylä
Kuunnelkaa nyt hyvät ihmiset se selostus vaikka radio suomesta. Voittaa Timpan ja Anun mennen tullen!!!

Eihän tässä HN:n selostuksessa oo tänään mitään vikaa...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Fläppis
Eihän tässä HN:n selostuksessa oo tänään mitään vikaa...

Nimenomaan. Narulta katsellaan hidastuksia, tosin välillä pelin ollessa jo käynnissa, mutta peli on kovaa sekä rehtiä vaikka lommoja tuleekin ja tiukoissa paikoissa pilarit on moken parhaat kaverit. Saa nähdä kuka jatkoajalla ampuu ylämummon ja mikä hauki ei lähde kaislikosta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Omasta mielestäni tämän illan selostuksessa ei ollut todellakaan mitään vikaa. Kliseitäkin tuli edellisiä pelejä vähemmän, ainakin minusta tuntui siltä. Kritiikkiä tuli TPS:n maalivahdeille niin kuin pitikin tulla.
Muutenkin tuo älytön vouhottaminen ja Saukkonen&Jutila-parivaljakon repliikkien vahtaaminen on aika turhaa, joillekin siitä on tullut jo lähes tapa, ainakin siltä tuntuu. Keskittykää siihen peliin, eikä selostajien virheiden alituiseen kyttäämiseen. Kritiikkiä saa toki antaa, mutta vain silloin kun siihen on todella aihetta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelaako TPS:ssa puolustaja david shnaider vai deivid shnaider? Ja kysehän on nyt Anun lausumisesta. Amerikkalaispuolustajan etunimen lausuminen suomalaisittain, eli niinkuin se kirjoitetaan, särähtää korvaan. Onko muilla vastaavia havaintoja?

Ja jos ei joku vielä muista, niin Brad Smyth on pelannut NHL:ssa 88 ottelua. Kysykää vaikka Anulta. Sen tilaston S-aukkonen muistaa mainita aina.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Saukkonen ja Juti on ihan kuninkaita! Ainoa joka edes pystyy vähän haastamaan on Pentti"Linkku"Lindegren. Ainoa heikko lenkki HN:ssä on Jokeri, joka hoitaa haastattelut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös