Tässä otsikossa odotellaan Christian Ruutun tiedoitusta..

  • 60 645
  • 378

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Don't let the door hit you in the ass on your way out!
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Ei ole Lintusen tehtävä helppo, kun korjattavana on Chrisun luoma organisaatio. Jos Lintunen päättää, että kaikki pihalle ja omat kaverit tilalle, niin sopii minulle. Parempi Lintusen kuin Chrisun kaverit. Ainoa vaan, että veteleeköhän Jussi kuinka vahvasti naruista siellä taustalla?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Emilio
Ainoa vaan, että veteleeköhän Jussi kuinka vahvasti naruista siellä taustalla?

Edelleen kannattaa muistaa, että Jussi Salonoja ei ole uuden toimitusjohtajan esimies. Tätä hommaa hoitaa hallituksien puheenjohtaja ja Joy Capitalin toimitusjohtaja Jukka Sonninen.

Voisi kuvitella, että oikeissa töissä pätevöityneiden palkkajohtajien kanssa on syytä myös omistuksen omaksua sovelias tapa vaikuttaa. Itse en ainakaan usko, että tälläiset henkilöt sietäisivät päivittäistä asioihin puuttumista.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti msg
Voisi kuvitella, että oikeissa töissä pätevöityneiden palkkajohtajien kanssa on syytä myös omistuksen omaksua sovelias tapa vaikuttaa. Itse en ainakaan usko, että tälläiset henkilöt sietäisivät päivittäistä asioihin puuttumista.
Tosiaan tuo Salonoja/Sonninen & Lintunen -kuvio vaikuttaa nimenomaan siltä, että asioita pyritään vihdoin tekemään oikein - ammattimaisesti ja etukäteen määritellyin vastuin. Mielestäni erittäin hyvin harkittuja siirtoja (hallitusvastuut, ammattijohtajat) myös Salonojalta osoittaen kypsynyttä näkemystä ja otetta muiden bisneksien ohella myös Bluesin toimintaan.

Management by seiskalehti on nähty ja toivon mukaan lopullisesti kuopattu, nyt on lupa odottaa asianmukaisilla puitteilla ja resursseilla toimivaa organisaatiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös