Tässä otsikossa odotellaan Christian Ruutun tiedoitusta..

  • 60 651
  • 378

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kiitos ja näkemiin Hannu Virta!

Pakko tulla kenkää. Ei voi enää mitään. Olisi jo AIKA!!!
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Re: Kiitos ja näkemiin Hannu Virta!

En usko ennenkuin näen.Toivon todellakin,mutta en usko millään.Hantta on nähty.Pelisysteemin ajamiseen on ollut aikaa ja tulosta ei tule.
 

Bandana

Jäsen
Kiitos ja näkemiin, Hantta!

Kaikkesi annoit ja joukkueesi mukana elit ilot ja surut. Tuuri ei ollut puolella, ja nyt kävi näin.

Sääliksi käy miestä.

Hyvästi.
 
Viimeksi muokattu:

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Turha toivottaa Hantalle näkemiin vielä tässä vaiheessa. Vaikka vastuuvalmentaja jostain kumman syystä vaihtuisikin, niin pidän erittäin todennäköisenä, että Hantta kuitenkin jatkaa valmennustiimissä. Spekuloinnin Bluesin seuraavasta vastuuvalmentajasta voisi kuitenkin aloittaa:

Ismo Lehkonen
Alpo Suhonen
Teijo Räsänen
Timo Tuomi
Hannu Saintula
Jari Kurri
Esa Tikkanen
Petri Skriko

Kaikki edellisistä nimistä sopisivat täydellisesti Bluesin peräsimeen.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Nyt täytyy herätä.

Hantta ei ole Päävalmentaja, ei niin millään.

edit. Hei eikös Nummisen Teppo lopettanut pelaajauransa.
siinä täydellinen valmentaja Bluusille:

- entinen puolustaja
- kokematon valmentaja
- hiljainen kaikkien kaveri
- puolustaja
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Don't let the door hit you in the ass Hannu Virta, willkommen Erkka Westerlund!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei sieltä ketään tuu.
 

Pleier

Jäsen
MIKÄ PELITAPA!??

Viestin lähetti C.Moreno
Pelisysteemin ajamiseen on ollut aikaa ja tulosta ei tule.

Aivan, ja kaikkein hirvittävintä tuon joukkueen otteluissa on se, että eihän siellä ole olemassakaan mitään pelitapaa!! Tämän päivän ottelussa ei näkynyt säälittäviltä sinisiltä yhtään koordinoitua keskialueen ylitystä, enintään kaksi omanpään avauksesta lähtenyttä hyökkäystä etc.

Pääasiassa kiekkoa vain roiskitaan pois omalta alueelta, pois lavasta punaviivan ylityksen jälkeen...

Jos Hannu Virta on ymmärtänyt ns. nykyajan aluepelaamisen ja siihen kuuluvan alueen voittamisen siten, että kiekkoa roiskitaan eteenpäin niin olisikohan oikeasti nyt hyvä aika pitää pienen pieni tauko valmennuksesta ja käydä vaikka jonkunmoinen valmentajan kurssi!
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Hartza

Ismo Lehkonen
Alpo Suhonen
Teijo Räsänen
Timo Tuomi
Hannu Saintula
Jari Kurri
Esa Tikkanen
Petri Skriko

Kaikki edellisistä nimistä sopisivat täydellisesti Bluesin peräsimeen.

HEHE :) Harppis murjaisi kunnolla.... hei tää on vakava asia. Jursi tai Westerlund tänne heti, Kapanenkin kelpaisi. Hannu voisi sitten jäädä valmentamaan puolustajia.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ja Juhaht:n mieliksi tarjoan edelleen toppatakki Håkania.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Hartza
Spekuloinnin Bluesin seuraavasta vastuuvalmentajasta voisi kuitenkin aloittaa:

Ismo Lehkonen
Alpo Suhonen
Teijo Räsänen
Timo Tuomi
Hannu Saintula
Jari Kurri
Esa Tikkanen
Petri Skriko

Kaikki edellisistä nimistä sopisivat täydellisesti Bluesin peräsimeen.

Tekisi muuten mieli nauraa mutta kun pelottaa niin vitusti että tästä sakista se seuraava koutsi todellakin valitaan...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
... siitä kuinka CR tunnustaa itse epäonnistuneensa toimarin hommissa ja jättävänsä paikkansa organisaatiossa.
 

kissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fort Wayne Komets
yhdyn edelliseen

Viestin lähetti msg
... siitä kuinka CR tunnustaa itse epäonnistuneensa toimarin hommissa ja jättävänsä paikkansa organisaatiossa.

Olin juuri kirjoittamassa saman viestin. Ainoa syypää Bluesin menestymättömyyteen on CR ja hänen mukanaan leijuva ilmapiiri.

Todennäköisesti hän ymmärtää tänään erota.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Herätkää!

Todellisuuteen ja tähän päivään. Ei Chride Ruuttu todellakaan eroa. Kuka nyt jättäisi hyvän oman omasta vapaasta tahdostaan? Jussi ei häntä pihalle potki. Se on täyttä fiktiota edes ajatella tuollaista.

Hantta voisi periaatteessa ollakin jo liipasimella, mutta en todellakaan usko hänenkään jättävän joukkuetta. Ainakaan vielä. On totta, että tulos on ollut tähän saakka heikko, mutta onneksi monet muutkin tunnetusti vahvat joukkuet ovat haparoineet, ja kautta on kuitenkin jäljellä vielä todella runsaasti. Aikaa on.
Varmasti siellä on palavereja käyty yhden jos toisenkin kanssa, mutta tuskin Hantta potkuja saa. Eikä siinä mitään järkeä tosiaan olisikaan, mikäli ketään selkeästi parempaa vaihtoehtoa ei saataisi tilalle.

Katsotaan mitä tapahtuu, mutta koko tämä ketju on tuulesta temmattu arvailuihin perustuva.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: yhdyn edelliseen

Viestin lähetti kissa
Olin juuri kirjoittamassa saman viestin. Ainoa syypää Bluesin menestymättömyyteen on CR ja hänen mukanaan leijuva ilmapiiri.

Todennäköisesti hän ymmärtää tänään erota.

Näin on. Mutta ei Chride ymmärrä itse erota, jonkun se pitää hänelle sanoa. Chridehän on ainoa SM-liigaseuran tj, jota oman jengin fysioterapeutti on vetänyt pataan - kysyttyään ensin omistajalta eli Jussilta luvan :). Tapahtumapaikkana risteilylaiva pari vuotta sitten. Noh, alkoholilla oli osuutta asiaan, mutta aika hauska tilanne: "Vittu, voinks mä niitata tota elvistä", "Senkun vaan".

Huomenna tiedetään enemmän. Mutta myös näillä voidaan mennä, jos ei saada mitä halutaan.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen ymmärtänyt että Salonojan ei Ruutua arvosta. Mikä sitten estää vaihdon ? Tarvitaanko Bluessiin/Salonojalle kaksi eri johtajaa. Halliin ja kiekkoon ?

Edit: Okei Daespoo. Mutta entä jälkimmäinen ? Nelosella oli Jussia haastaltu kuulemma. Itseltäni meni ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti kapa76
Olen ymmärtänyt että Salonojan ei Ruutua arvosta. Mikä sitten estää vaihdon ? Tarvitaanko Bluessiin/Salonojalle kaksi eri johtajaa. Halliin ja kiekkoon ?

Ottaen huomioon että Salonoja on Chriden palkannut ja voisi pistää Chriden kortistoon yhdellä puhelinsoitolla niin en usko ensimmäisen lauseesi pitävän paikkansa.

Henk.koht. pidän vieläkin Chrisua ammatti-ihmisenä, otti riskin palkatessaan Virran ja tämä kostautu. Näitä penailuja löytyy jokaiselta liigan TJ:ltä, itse asiassa paljon pahempiakin (Narvamaa - Zingonis, Pena - Alpo ja Treille, nuff said, Junno - Nedved + Nenä, Virmanen - Arvaja jne) ja hyvän TJ:n tunnistaakin siitä että oppii virheistään sen sijaan että toistaa niitä. Ongelmana on myös ego, Chrisu ei ole koskaan pelännyt nostaa omaa häntäänsä ja se ei oikein miellytä kaikkia.

PAperilla kovin Blues koskaan, puuttuu enään oikea ykköskoutsi. Westerlund, Jalonen, Jortikka pistäisi Bluesin top3:een ennen helmikuuta.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Virralle ei nyt näytetä ovea niin mies jää varmaan eläkkeellekin bluesin valmentajana. Yhdenkään tj:n pinna ei voi kestää tuollaista räpeltämistä mitä joukkue tällä hetkellä esittää joka johtaa eittämättä yleisökatoon.

On tämä kyllä ihmeellinen joukkue. Kolme kakkosvalmentajaa ja illan ottelussa ykkösentterinä kolmosen laituri.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Samoilla linjoilla

Olen itse asiassa tässä pitemmän aikaa ihmetellyt myös, että miten TJ:llä voi olla niin paljon vaikutusta joukkueen pelillisiin ja sisäisiin juttuihin. Jos joukkue on tiivis, yhtenäinen ja siis koostuu "hyvistä tyypeistä" ja lisäksi valmentaja on oikea mies sitä porukkaa kaitsemaan, miten toimitusjohtaja VOI olla juuri missään roolissa joukkueen menestyksen kannalta? Vaikka mies olisi kuinka mulkku, hän ei ole tekemisissä joukkueen kanssa lähestulkoonkaan niin paljon kuin valmentajat, huoltajat ja muut. TJ pyörii taustalla omissa piireissään. Siksi pidänkin Ruutun luonnetta osin toissijaisena joukkueen menestyksen kannalta. Tärkeintä on, että hän osaa hommansa. Virheitä varmasti on tullut ja tulee jatkossakin, mutta kyllä mielestäni tämänvuotinen joukkue on aika hyvin kasattu. Tuolla nipulla pitäisi pärjätä. Ei voi valittaa.

Jos yritän asettaa itseni pelaajan asemaan, minua varmasti vituttaisi, jos joukkueen toimitusjohtaja olisi mulkku tyyppi jne. jne. , mutta tuskin tuo silti häiritsisi peliesityksiäni tai edes kaukalon ulkopuolisia asioita yhtään, mikäli valmennus olisi ok ja joukkuetoverit hyviä tyyppejä, joiden kanssa olisi mukava pelata. Ei siinä yksi TJ paljon haittaisi. Se vaan olisi siellä taustalla, ja siitä olisi sitten kiva puhua paskaa joukkueen saunailloissa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Tommy
Hannu Virta, kiitos kaikesta...

... mutta tästä päivästä alkaen pukukoppikieleksi muuttuu Turkkusen sijaan Pori ja pääkoutsina aloittaa Ismo Läntinen. Hantta, Rocky, Lelu ja se joku puhevammainen kaveri, te voitte jatkaa vaihtoaitiossa kakkoskoutseina eikä palkanmaksuunkaan tule katkoksia. Koittakaa keksiä jotain kivaa ajankuluksi, vetäkää vaikka mediainfot. Zetorilta jäi valmiit nuotit.

Terveisin,

Yx Miljonääri-Jussi vaan
 
Viimeksi muokattu:

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Miksi "Chride on ammattimies"?

Ruutun puolustelijoilta haluaisin udella että mitä hienoa se Ruuttu on saanut aikaiseksi?

Mitä nyt itselleni olen antanut ymmärtää mies on melkolailla itseään täynnä. Tämä ihan sellaisilta ihmisiltä kuultuna jotka miehen tuntevat. Itse en tunne.
Tämä ei kuitenkaan minua haittaisi ellei, suurista puheista huolimatta, menestys olisi ollut entistä heikompaa ja yleisökeskiarvot laskeneet vuosi vuodelta. Ainoa kutakuinkin onnistunut kausi oli tuo Kapasen valmentama jolloin sijoituttiin viidensiksi. Tuollakin kaudella runko sekä avainpelaajat olivat perua ajoilta ennen Ruuttua.

Kuka ne Satorit, Hantat, Donitsit, Lephartit sunmuut on sinne hankkinu? Miten joka Vuosi valmentaja on aivan syvältä mutta "Chride on ammattimies".
Miksi joukkueeseen ei olla hankittu tälle kaudelle johtavaa kiekollista pakkia sekä selkeää ykkös-sentteriä joiden tarpeen jokainen huomasi jo viime kaudella.

Olen sitä mieltä ehdottomasti että Virta saa lähteä mutta en tajua miten jengit niin sokeasti jaksavat vääntää tuota "Chride on ammattimies" mantraa ja unohtaa sen tosiasian että kuka miehen tänne raahasi.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
... mutta tästä päivästä alkaen pukukoppikieleksi muuttuu Turkkusen sijaan Pori ja pääkoutsina aloittaa Ismo Läntinen. Hantta, Rocky, Lelu ja se joku puhevammainen kaveri, te voitte jatkaa vaihtoaitiossa kakkoskoutseina eikä palkanmaksuunkaan tule katkoksia. Koittakaa keksiä jotain kivaa ajankuluksi, vetäkää vaikka mediainfot. Zetorilta jäi valmiit nuotit.


...ja uusi komiikan Nobel- palkinto menee tälle synnynäiselle humoristille. Joiltakin se läppä vaan sujuu...ja joiltakin ei sitten millään.
 

jap1812

Jäsen
Suosikkijoukkue
ESPOON BLUES
Ruuttu ei todellakaan ole aina ammattimies. Sen hän kyllä todisti mm. viime kauden lopuks palkkaamalla Pelikaaneista Lephartin. Mies ei pystynyt parempaan. Mies ei pääse huonoista pelaajista eroon, kuten Melomo.

BLUES heittää häränpyllyä tällä hetkellä.

Mut mä en jaksa enää pähkäillä kovin paljon näitä vaihtoehtoja, sitä on tullut tehtyä kavereitten kanssa jo tarpeeksi kauan.

Ja hei 14 EUR/(tappio)-ottelu- sillä saa ostettua melkein jo yhden CD:een.

Kohn ja Tukonen on hyviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös