Tässä ketjussa vastustamme mm. Janne Pesosen Jokerit-diiliä

  • 39 220
  • 144

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Jokerien ole mikään pakko peruutella ensi kaudella. Jokereilla oli menneellä liigakaudella melko lihaisa pelaajarunko ja tulos oli pannukakku. Jo nyt julkistetut hankinnat alleviivaavat sitä, ettei Jokerien tarvitse myydä identiteettiään KHL:ään siirtyessään. KHL-Jokereilla on laiha, mutta taitava kärkiosaaminen, jota tukee skandinaavinen yhteistyöjääkiekko ja nöyrä työnteko.

Pelkkä Linus Omark brändää tulevan KHL-kauden kotimatsit houkuttelevaksi "pirullisen taitavaksi kiekoksi" eli samaa mitä Metropolit, Janecky, Leino ja kumppanit ovat aikoinaan edustaneet. Olet oikeassa, että Jokereista on puuttunut viime kausina supertaitavat yksilöt (pl. Karlsson).

Tämä on Jokereille myös mahdollisuus "palata vanhaan" ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

Samaa mieltä. En halua lihalaumaa vaan taitokiekkoa pelaavan, mutta yhtenäisen jengin. Viime kauden joukkueessa käsiä ei ollut alkukaudesta nimeksikään ja loppukaudesta Teuvon esiinnousu ja Nagyn hankinta toivat jonkin verran viihdettä matseihin. Nyt ensikaudesta odotukset ovat korkealla jo pelkästään Omarkin hankinnan takia. Menneillä kausilla on ollut yleensä vain yksi tai kaksi todellista taitopelaajaa. Nyt niitä on mahdollisuus haalia useampia ja kun lisäksi vastustajilla niitä voi olla vieläkin enemmän, on peleistä odotettavissa viihdyttäviä.

Vaikken itsekkään Pesosesta pidä, niin tämä ketjun paisuminen saa jo koomisia piirteitä. Joku tuossa hyvin kirjoittikin, että olisi lyhyempi listata kannattajille kelpaavat pelaajat. Karalahden siirron yhteydessä monet toitottivat, että ei haluttuja pelaajia on vain muutamia. Nyt "ei missään nimessä" pelaajia ovat ainakin: Janne Pesonen, Lennart Petrell, Tommi Huhtala, Tomi Sallinen, Miika Lahti, Ossi Louhivaara, Patrick Davis, Ilari Melart, Siim Liivik, Lasse Kukkonen, Pekka Saarenheimo.... listalle taitavat päästä kaikki muiden liiga joukkueiden pelaajat.

Kai meidänkin pitäisi ryhtyä roudaamaan tänne jotain ennalta tuntemattomia Brad Thiesseneitä ja Janos Hareja niin kaikki olisivat tyytyväisiä, ainakin ennen kauden alkua.
 

Gemondo

Jäsen
Tajusitkohan sä ihan oikein tämän ketjun idean? Selvennän vielä: olkoon tämä ketju osoituksena ja muistutuksena, ettei Persosta kaivata koskaan lähellekään Jokereita, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Ketjun nimi on kyllä hieman harhaanjohtava, ehkä parempi nimi olisi voinut olla "porttikielto Jokereihin" tjsp..? ("Hieman" ärsyttää jo pelkkä Pesosen nimi Jokeriosion otsikossa.)

Minä olen itse langettanut oman henkilökohtaisen porttikiellon seuraaville henkilöille: Janne Pesonen, Janne Niinimaa, Kimmo Kapanen, Eero Kilpeläinen, Markku Flinck, Lennart Petrell, Siim Liivik, Ville Peltonen & Antti Miettinen.
 
Viimeksi muokattu:

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Pesoselle ja Lahdelle ehdoton ei. Minulle he edustavat suunnilleen samaa kuin joillekin Karalahti (ja Ruutu). Jos kyseiset herrat pukevat narripaidan päälleen niin on pakko pysähtyä miettimään missä menee raja. Omien vahvuuksiensa suhteen he ovat varmasti päteviä pelaajia, mutta se kaikki muu onkin sitten melkoista ******.

Pesonen on kitisevä ämmä, joka filmaa ja mussuttaa mutta ei juurikaan vastapainona pelaa fyysisesti. Lahti taas pelaa joskus fyysisesti mutta ei pudota hanskojaan. Köyhän miehen Ruutu siis. Hyvin vaikeaa olisi iloita jos jompikumpi tekisi maalin Jokereissa. Pysyköön poissa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Markku Flinck, Antti Miettinen

Miksi?

Janne Pesonen on kiistatta laatupelaaja, mutta samalla erittäin ärsyttävä sellainen. Kaatuilut, ämmäilyt ja ivalliset tuuletukset Eteläpäädyn edessä filmaamalla hankitun ylivoiman päätteeksi. Kiekkokenttien Andrés Iniesta. Ei kiitos koskaan Jokereihin.

Niin, ja Ruutu menee samaan kastiin. Oli vaikea paikka niellä se hankinta sykksyllä 2011 ja mun mielestä oltaisiin pärjätty ilmankin.. näin jälkikäteen ajateltuna.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
On se nyt kumma, jos kannattajilla ei saa olla inhokkipelaajia siinä, missä suosikkejakin. Ja kyllä minun mielestäni on ihan ok, että ilmaisee, ettei halua näitä pelaajia nähdä omassa joukkueessa. Jääkiekko elää voimakkaista tunteista, ja ne kohdistuvat paitsi joukkueisiin, myös pelaajiin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
On se nyt kumma, jos kannattajilla ei saa olla inhokkipelaajia siinä, missä suosikkejakin. Ja kyllä minun mielestäni on ihan ok, että ilmaisee, ettei halua näitä pelaajia nähdä omassa joukkueessa. Jääkiekko elää voimakkaista tunteista, ja ne kohdistuvat paitsi joukkueisiin, myös pelaajiin.
Eihän kukaan ole periaatteessa kieltänyt, ettei saisi olla inhokkeja siinä missä suosikkeja. Niistä voi edelleen kirjoittaa. Minuakin lähinnä huvitti, kun ja jos huhuja tulee, niin aina jotkut fanit löytävät mm. minä itse, ensimmäisenä jonkin kielteisen asian ko. huhutusta pelaajasta.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli tässä muuten mieleen, että 12 vuotta Jokerit on melkolailla perseilly SM-liigassa ja kaikennäköisiä surffareita on käyny Narripaidassa pyörimässä. Kuten Steegil tuossa jo mainitsi, Liigan taso on tippunut kuluneina vuosina, huippupelaajia ei enää ole tarjolla isollakaan rahalla. Eikä ole KHL-Jokereihinkaan kun muut maksaa enemmän.

Niin ja sitten on vielä tämä 12 vuoden aikana kerätty nälkävuoden mittainen lista "oksettavista paskiaisista" joita ei pitäis missään nimessä sainata Jokereihin. Teillä meinaa käydä lista aika lyhyeksi niistä, jotka suostuu tulemaan.

Sieltähän on nyt karsittu jo rahan takia muualle menevät, NHL-miehet jotka ei halua muoviliigaan, Jäätävä lista pelaajia vain "koska HIFK, tai tuuletus tai kyykky" jne.

Tässäpä pelkästään tästä puusta kerätty lista:

Janne Pesonen
Siim Liivik
Lasse Kukkonen
Toni Söderholm
Kesken kauden hankitut filmaavat slovakialaislaiturit
Jarkko Ruutu
Jonne Virtanen
Sidney Crosby
Ilari Melart
Miika Lahti
Pekka Saarenheimo
Jere Karalahti
Markku Flinck
Antti Miettinen
Eero Kilpeläinen
Tommi Huhtala
Toni Sallinen
Ossi Louhivaara
Patrick Davis
Tomas Vokoun
Lennart Petrell
Kristian Näkyvä

Tuohon listan perään kun vielä listataan jonkun mainitsemat "kaikki liiga pelaajat", NHL-miehet, kaikki jotka haluaa enemmän rahaa ja muut liian huonot, niin ei sieltä taida kolmea kentällistä saada aikaan syksyksi


Teidän pitää kohta kääntää katseet Euroopan sarjoihin tai mestikseen, jos meinaatte saada miehet rosteriin kauden alettua.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
On se nyt kumma, jos kannattajilla ei saa olla inhokkipelaajia siinä, missä suosikkejakin. Ja kyllä minun mielestäni on ihan ok, että ilmaisee, ettei halua näitä pelaajia nähdä omassa joukkueessa. Jääkiekko elää voimakkaista tunteista, ja ne kohdistuvat paitsi joukkueisiin, myös pelaajiin.
Kuten Hande jo kyselikin, niin kukas inhokkipelaajien olemassaoloa on kieltänyt? Kai meillä kaikilla on sellaisia.

Mun mielestä homma menee vaan helvetisti liian vakavaksi, jos jengi jaksaa oikeesti käyttää aikaa jonkun jääkiekkoilijan inhoamiseen ja esimerkiksi "pysähtyvät miettimään missä menee raja" jos Miika Lahti tulee jengiin. Niinku mitä helvettiä. Jätkä ei ole eläessään tehnyt Jokereita vastaan mitään raskauttavaa ja on pelaajanakin oikeasti hyvä. Silti on kannattajasuhteen pohtimisen paikka jos hän sattuisi joukkueeseen liittymään, koska letti on ruma ja toisinaan kaatuu helposti kontaktin kanssa ja ihan itsekseen ilman kontaktiakin.

Mulla on ollut muistisääntönä se, että hurraan niille joilla on Jokereiden paita päällä ja tarpeen tulleen buuaan niille, joilla on päällä jotain muuta. On pysynyt elämä helppona eikä ole koskaan tarvinnut pelinumeroista tarkistaa, että voiko pelaajan tekemälle maalille taputtaa. Jokaikinen pelaaja saa Jokereihin tullessaan mahdollisuuden lunastaa mun tuki pelaamalla hyvin.

En pysty ymmärtämään tässäkin ketjussa ilmoittautuneita ihmisiä, jotka keksivät itselleen ihan tyhjästä tekosyitä inhota ihmisiä. Jos jääkiekko ei tunnu miltään ilman äärimmilleen vietyä vastakkainasettelua, niin kehottaisin mielummin kysymään itseltänne, että onko lätkä pohjimmiltaan se juttu, josta digaatte. Joku törkeä sikataklaus Jokereiden pelaajaa kohtaan olisi ihan ymmärrettävä peruste, mutta "ärsyttävä pelityyli" on jo vähän naurettavaa. Luulisi jo tähän ikään mennessä olevan selvää, että niiden ärsyttävästi pelaavien äijien läsnäolo omassa jengissä on usein aika reilusti vähemmän ärsyttävää, kuin vastustajalla.

Nojoo, kaikki taaplaa tyylillään. En väitä että mun tapa ajatella olisi oikeampi kuin joku muu. Ihmettelen vaan.
 
Teidän pitää kohta kääntää katseet Euroopan sarjoihin tai mestikseen, jos meinaatte saada miehet rosteriin kauden alettua.

Kevyt ylireagointi siihen, kun muutama nimimerkki mainitsee omat henkilökohtaiset antipatian kohteensa. Sitä paitsi johan (heh) tässä on katseita käännetty Euroopan sarjoihin, SHL etunenässä. Kärki täytyy kasata Euroopan mittakaavalla huipun veljeksistä, core saadaan nälkäisistä nuorista eteenpäin pyrkivistä suomalaisista, jotka ovat tuossa iässä todennäköisesti tunneneutraaleja Jokerien kannattajille.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kevyt ylireagointi siihen, kun muutama nimimerkki mainitsee omat henkilökohtaiset antipatian kohteensa. Sitä paitsi johan (heh) tässä on katseita käännetty Euroopan sarjoihin, SHL etunenässä. Kärki täytyy kasata Euroopan mittakaavalla huipun veljeksistä, core saadaan nälkäisistä nuorista eteenpäin pyrkivistä suomalaisista, jotka ovat tuossa iässä todennäköisesti tunneneutraaleja Jokerien kannattajille.

Muokkasin tuohon aikaisempaan viestiini lisäksi jo "kerättyä listaa" mulkuista numero uno, ei sinne kauheasti porsaanreikiä jää :)
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kuten Hande jo kyselikin, niin kukas inhokkipelaajien olemassaoloa on kieltänyt? Kai meillä kaikilla on sellaisia.

Mun mielestä homma menee vaan helvetisti liian vakavaksi, jos jengi jaksaa oikeesti käyttää aikaa jonkun jääkiekkoilijan inhoamiseen ja esimerkiksi "pysähtyvät miettimään missä menee raja" jos Miika Lahti tulee jengiin. Niinku mitä helvettiä. Jätkä ei ole eläessään tehnyt Jokereita vastaan mitään raskauttavaa ja on pelaajanakin oikeasti hyvä. Silti on kannattajasuhteen pohtimisen paikka jos hän sattuisi joukkueeseen liittymään, koska letti on ruma ja toisinaan kaatuu helposti kontaktin kanssa ja ihan itsekseen ilman kontaktiakin.

Mulla on ollut muistisääntönä se, että hurraan niille joilla on Jokereiden paita päällä ja tarpeen tulleen buuaan niille, joilla on päällä jotain muuta. On pysynyt elämä helppona eikä ole koskaan tarvinnut pelinumeroista tarkistaa, että voiko pelaajan tekemälle maalille taputtaa. Jokaikinen pelaaja saa Jokereihin tullessaan mahdollisuuden lunastaa mun tuki pelaamalla hyvin.

En pysty ymmärtämään tässäkin ketjussa ilmoittautuneita ihmisiä, jotka keksivät itselleen ihan tyhjästä tekosyitä inhota ihmisiä. Jos jääkiekko ei tunnu miltään ilman äärimmilleen vietyä vastakkainasettelua, niin kehottaisin mielummin kysymään itseltänne, että onko lätkä pohjimmiltaan se juttu, josta digaatte. Joku törkeä sikataklaus Jokereiden pelaajaa kohtaan olisi ihan ymmärrettävä peruste, mutta "ärsyttävä pelityyli" on jo vähän naurettavaa. Luulisi jo tähän ikään mennessä olevan selvää, että niiden ärsyttävästi pelaavien äijien läsnäolo omassa jengissä on usein aika reilusti vähemmän ärsyttävää, kuin vastustajalla.

Nojoo, kaikki taaplaa tyylillään. En väitä että mun tapa ajatella olisi oikeampi kuin joku muu. Ihmettelen vaan.

Täysin samaa mieltä Variksen kanssa ja olen seuranut Jokereita isolla sydämmellä sentään yli 40 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Eihän kukaan ole periaatteessa kieltänyt, ettei saisi olla inhokkeja siinä missä suosikkeja. Niistä voi edelleen kirjoittaa. Minuakin lähinnä huvitti, kun ja jos huhuja tulee, niin aina jotkut fanit löytävät mm. minä itse, ensimmäisenä jonkin kielteisen asian ko. huhutusta pelaajasta.

Eiköhän näissä Huhtaloissa, Sallisissa, Lahdissa jne. ole kyse enemmänkin siitä, että nyt Jokereilla on oikeasti valinnan varaa poimia rusinat pullasta. (Tai näin ainakin me fanit uskomme) Tällöin kriteerit tulokkaita kohtaan nousevat itse kullakin. Sitten toki on pieni joukko pelaajia, jotka aiheuttavat aina raivoa Jokerifaneissa, kuten Pesonen. Toinen ryhmä ovat sitten ovat liian vahvasti naapuriin profiloituneet pelaajat, kuten Söde tai Lennu. Noita kahteen edellä mainittuun ryhmään kuuluvia ei oikeasti ole ihan hirveän pitkää listaa. Se, että pitää Pöystiä/Huhtalaa/etc. (oletettuun)rooliin nähden riittämättömänä vahvistuksena KHL-Jokereihin on sitten eri asia.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pelaajahankinnassa on mun mielestä kolme sellaista seikkaa, jotka on otettava huomioon ennen nimen laittamista pahviin:

1) Pelaajan kyvyt. Jos haetaan ykkösentteriä Liigaan, ei tuota spottia paikata Mäellä. Jos haetaan kolmossentteriä, ei tuohon palkata tyhmää vasenta pakkia. Pelaajan pitää lähtökohtaisesti pystyä vetämään hänelle kaavailtua roolia ja pelaajat täytyy tämän perusteella hakea. Taikasanoina voisi tässä kohdin vaikka heittää ilmoille tarjonnan ja tarpeen. Paras tarjolla oleva hoitamaan tarvittava rooli on aika hyvä ohjenuora.

2) Hinnan ja laadun määrittely. Niin kauan kuin joukkuetta rakennetaan rajallisella budjetilla, täytyy hankintojen mielekkyyttä miettiä. Jos kolmosveskarin hankina estää tarvittavan sentterihankinnan, on se kolmosveskari haettava vaikka junnuista.

3) Kokonaistilanteen arviointi. Tietyt pelaajat saattaisivat olla pelillisesti vahvistuksia ja hintalaput eivät syistä tai toisista ole taivaissa. Tämä vain sattuu olemaan urheilua eikä tietokonemanagerointia, valitettavasti. Tiettyjen pelaajien mukana saattaa seurata niin paljon ei-pelillistä paskaa, että kokonaispaketti menee kilpailukykyisen hinnan ja pelillisen panostuksen eduista huolimatta miinukselle.

Janne Pesonen on mun mielestä pelaaja, jonka hankintaa voisi pitää kyseenalaisena KHL:ään jopa "normitilanteessa". Pelillisistä avuista huolimatta tuossa olisi suuri riski siitä, että narripakka jakautuisi eri leireihin miehen takia. Nyt tilanne on vielä räjähdysherkempi tämän kauden totaalisten perseilyiden takia, joten Pesosen hankinta olisi melkoinen isku (väärille) kasvoille.

Muutenkin nykytilanteessa tuo kolmoskohta mielestäni korostuu. Seuralla ei ole varaa aloittaa uutta taivalta sotatilan vallitsessa toimiston ja organisoitujen faniryhmien välillä. Välit ovat helvetin tulehtuneet erityisesti tämän kauden eri tapahtumien jälkeen, joten mitään riskejä ei mielestäni pitäisi ottaa. Janne Pesonen ei ole kuitenkaan sellainen messias, että hänen sainauksensa olisi riskin arvoinen.

Kolmoskohtaan sisällytän muitakin ei-pelillisiä asioita kuin fanien reaktiot, mutta mielestäni tuota aihetta ei liikaa kannata ainakaan tässä ketjussa puida. Tai no en tiedä, kuhan vain laiskuuttani en jaksa enempää.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kannattaa varoa tällaisten ketjujen avaamista. Hjallis saa tästä vielä idean ja voi sitten ihmetellä fanien reaktiota Pesosen hankintaan. Bonuksena tietenkin tuo, että Pesonen on HIFKn näköinen pelaaja.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En ymmärrä, jos joku oikeasti pitää Miika Lahtea yhtä vastenmielisenä pelaajana kuin Pesosta. Lahti on kliseisesti pelaaja, jota omat rakastavat ja vastustajat vihaavat, Pesonen ei välttämättä nauti edes oman joukkueensa kannattajien arvostusta. Kysykää vaikka HIFK-faneilta.

En mielelläni näkisi Lahtea Jokereissa, mutta Pesosen en missään tapauksessa halua ikinä vetävän päälleen Jokeripaitaa. Siinä on iso ero.
 

Gemondo

Jäsen

Koska en pidä heistä jääkiekkoilijoina. En sitten lainkaan.
Yritin muistella mistä näiden pelaajien hyljeksiminen on omalta osaltani saanut alkunsa, mutta en saanut päähäni kummaltakaan mitään yhtä tekoa joka olisi inhoni laukaissut.

Variksen kanssa samaa mieltä siitä että aika naurettavalta tuntuu että Lahden saapuminen Jokereihin olisi "vakavan mietinnän paikka". Ainakin omalta osaltani listasin vain pelaajat joita en toivoisi näkeväni Jokereissa, mutta mikäli näin käy, pystyn kyllä elämään asian kanssa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle pitkän linjan kannattajana on sama ketä sieltä tulee kähäriin. Enemmän ottaa päähän se, että taas pitkän ajan jälkeen meillä oli lahjakas ikäluokka sieltä tulossa ja ne kaikki lähti maakuntiin (suurin osa omasta tahdostaan kun pelipaikkaa ei meiltä muka löydy).
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Powerforward#7 sen aika hyvin tuossa kiteyttikin: porttikieltolistalla on pelaajia aivan eri syistä, eivätkä ne ole lainkaan saman vakavuusasteen juttuja.

3: Taso ei fanin mielestä riitä tai pelaaja on ärsyttävä (Lahti, Huhtala, Näkyvä). Jos tällainen pelaaja hankitaan, siitä pääsee kyllä yli.

2: Iso HIFK-tausta (Ruutu, Karalahti, Kuhta, Petrell, Söderholm) joko hienoja pelaajia, joita arvostaa tai ärsyttäviä pelaajia joita ei niinkään, mutta naapureita ei pitäisi palkata. Näistä pääsee kyllä osittain yli, mutta hiertämäänhän ne jäävät. Karalahti on pelastanut paljon hyvillä esityksillään, mutta Ruutu hävetti välillä kahden edestä, koska oli punaleimainen.

1: Janne Pesonen. Tästä ei pääsisi yli millään. Piste.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Täysin samaa mieltä Variksen kanssa ja olen seuranut Jokereita isolla sydämmellä sentään yli 40 vuotta.

Fanittaminen on tunnetta eikä sitä pidä ainakaan liiaksi kahlita järkeilemällä,tai järkeilyyn pyrkimisellä. Minä taas en ymmärrä mikä tämän asian sisäistämisessä on niin vaikeaa.

Oma lyhyt listani pelaajista joita en toivoisi näkeväni Jokereissa, pitäen kuitenkin mielessä realiteetit siitä ketä nyt voitaisiin edes olla tänne kaavailemassa.
- Karalahti edelleen, vaikka pelasi hyvän kauden Jokereissa ja todennäköisesti jatkaa täällä ensi kaudellakin KHL:ssä
- Janne Pesonen, ärsyttävä kaatuilija, en pidä pelityylistä enkä miehestä
- Pekka Saarenheimo, käsi-Pekalla on minun silmissä ikuinen pelikielto Jokereihin
- Tommi Huhtala, pelaajana täysi mulkku joten tämä oksennus toivottavasti pysyy huhuista huolimatta kaukana Jokereista
- Kim Hirschovits, kävi täällä ja osoitti luonteensa, löysä paska jota ei kiinnostanut edes vähää alusta, ei mitään tarvetta eikä käyttöä

Tietenkin toivon myös että mahdollisimman vähän IFK-taustaisia pelaajia on muutenkin riveissä vaikkei pelaaja itsessään niin inhoa aiheuttaisikaan.
 

jeani

Jäsen
Huhhuh kun säikähdin, että Pesonen olisi tulossa Jokereihin... Tosiaan ei näitä listoja kannata liian kattaviksi rakentaa, vaan mieluummin vain ne, joita ei missään olosuhteissa voi jokerijoukkueeseen hyväksyä voidaan nimetä "ykköskoriin".

EI

Janne Pesonen
Pekka Saarenheimo

Toivotaan, että ei

Miika Lahti
Jere Karalahti
.
.
.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Nyt on ketjun otsikko viimeisen päälle kohdillaan!

Sen lisäksi että Pesonen on ällötys, on hän kovin yliarvostettu pelaaja. Pullamössö jolla ei ole mitään muuta ennettavaa joukkueelle kuin tehopisteet. Pelaaja profiililtaan semmoinen turhake, että en ikinä edes kyseisen pelaajan kaltaista halua nähdä Jokereissa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Onhan se Pesosen Janne melko mulkku jätkäksi, tästä ei kahta puhetta. Järkisyyt jne... Tässä ketjussa olisi mukava nähdä Pesosen Jannen top viisi "vittumaisinta suoritusta!" noin Jokeri-kannattajan silmin. Mitkä suoritukset ovat jääneet verkkokalvolle elämään samaan tapaan kuin tämä Käsi-Pekan maali?

Onhan tämä tavallaan hienoa että jääkiekko herättää näin paljon tunnetta.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sen lisäksi että Pesonen on ällötys, on hän kovin yliarvostettu pelaaja. Pullamössö jolla ei ole mitään muuta ennettavaa joukkueelle kuin tehopisteet. Pelaaja profiililtaan semmoinen turhake, että en ikinä edes kyseisen pelaajan kaltaista halua nähdä Jokereissa.

Kyllä kyllä. Nelinkertainen Suomen mestari, maailmanmestari, KHL-mestari. Ihan turhake koko jätkä. Ei noin vaatimattomalla cv:llä Jokereiden kaltaiseen voittamaan tottuneeseen joukkueeseen ole mitään asiaa.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä kyllä. Nelinkertainen Suomen mestari, maailmanmestari, KHL-mestari. Ihan turhake koko jätkä. Ei noin vaatimattomalla cv:llä Jokereiden kaltaiseen voittamaan tottuneeseen joukkueeseen ole mitään asiaa.

Sulta on nyt päässyt kuitenkin ilmeisesti myös unohtumaan jo täällä moneen kertaan todettu asia, että Pesosen kohdalla pelitaidot ei ole se asia miksi häntä ei joukkueeseen haluta. Voit vaikkapa tässä verrata case Karalahteen. Tunnepuolen asioita. Toki jos ajattelu ja suhtautuminen Jokereihin on täysin kliinistä ilman mitään tunteita, niin ymmärrän toki jos osaat suhtautua Pesoseen positiivisesti. Itse en siihen kykene.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Kyllä kyllä. Nelinkertainen Suomen mestari, maailmanmestari, KHL-mestari. Ihan turhake koko jätkä. Ei noin vaatimattomalla cv:llä Jokereiden kaltaiseen voittamaan tottuneeseen joukkueeseen ole mitään asiaa.

Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin pelaajista, vaikka sinä tuntuisitkin olevan eri mieltä asiasta. Tilastojen valossa ei mitata aivan kaikkea kuitenkaan, onneksi. Varmasti kaverilta löytyy meriittejä ei niitä kukaan häneltä pois vie, mutta se onko hän oikea mies pelaamaan Jokerilogolle on sitten aivan eri asia. Tunteet vaikuttavat merkittävän paljon, siksi kai me tätä lajia seuraamme? Eikä siis ole tarkoitus provosoida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös