Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 135 557
  • 1 242
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muistan että tuo oli silloin tietyissä piireissä tosi epäcoolia ja epäuskottavaa
Puhu suamee satana, se on epä#SWAGIA! Kyä mää tiän nää jutut!

Niin ja lempparini on Mel C. Porukan paras laulaja, parhaimman näköinen mimmi ja kiva sporttinen tyyli.
Mustakin Mel C oli söpöin, Geri pantavin. Vitutti kun Geri meni laihduttaan. Tunsin itteni petetyksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mustakin Mel C oli söpöin, Geri pantavin. Vitutti kun Geri meni laihduttaan. Tunsin itteni petetyksi.

Eikös Emma ollut se virallisesti söpö? Ja Geri oli taas se virallisesti seksikäs? Pantavia oli nyt kaikki, virallisesti tai epävirallisesti.

Mel C oli onneksi kaikkea noita. Siksi Mel C.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös Emma ollut se virallisesti söpö? Ja Geri oli taas se virallisesti seksikäs? Pantavia oli nyt kaikki, virallisesti tai epävirallisesti.

Mel C oli onneksi kaikkea noita. Siksi Mel C.
Emma oli kyllä ihan jees kans. Eikös silläkin ollu vähän muotoja? Geri oli kyllä seksikäs. Mulla oli sen puskakuvia disketillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Emma oli kyllä ihan jees kans. Eikös silläkin ollu vähän muotoja? Geri oli kyllä seksikäs. Mulla oli sen puskakuvia disketillä.

Emmastahan tuli joidenkin random koulukavereiden "paljastuksia", että Emma on jo oikeasti 35. Heitettiin läppää "Spice-Emma, kolmefemma". Oikeasti Geristä olisi voinut sitä luullakin. Pallokorvien keltaisen lehdistön taso oli todella vankka tuolloinkin.

Ei toki Mel C:kään ollut täydellinen. Hitusen ujot tissit ja kannattaa Liverpoolia. Mutta onneksi ei ManUa. Sitähän se vihasi, mistä pisteet. Kyllä minä silti nuokin puutteet hyväksyisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Emmastahan tuli joidenkin random koulukavereiden "paljastuksia", että Emma on jo oikeasti 35.
Nuoren Johnnyn, jo tuolloin matureloverin, milhfunterin, silmissä tuo vain lisäsi haluttavuutta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No okei vielä yksi paljastus tälle illalle. Nukahdin eilen aamuna vielä uudelleen avattuani jo koneen. Mulla oli nukahtaessani sellainen twitch.tv striimi auki. Siinä unessa tuo kyseinen naisstriimaja näytti tissit katsojille ja pian hänet olikin jo permabannattu kyseiseltä sivustolta. Herättyäni piti ihan varmuudeksi käydä tarkistamassa että olihan se todellakin vain unta.


 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@nummenkallio

Kirjottelit toiseen ketjuun Oasiksesta. Täytyy tunnustaa että vihasin brittipoppia sen huippuvuosina silloin joskus 90-luvun puolivälistä loppuun. Nykyään tykkään aika paljonkin. Oasis, Pulp, Blur, Suede jne. Tykkään. Pitäskö hevarin hävetä...?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio

Kirjottelit toiseen ketjuun Oasiksesta. Täytyy tunnustaa että vihasin brittipoppia sen huippuvuosina silloin joskus 90-luvun puolivälistä loppuun. Nykyään tykkään aika paljonkin. Oasis, Pulp, Blur, Suede jne. Tykkään. Pitäskö hevarin hävetä...?

Ei tartte hävetä, otan tunnustuksesi riemulla vastaan! Aina mahtuu uusia lädejä mukaan! Sitä paitsi brittipop on pohjimmiltaan alternative rockia, lue vaikka Wikipediasta.

Itsehän olen jakanut brittipopin ilosanomaa ties kuinka monessa ketjussa. Minusta se on paras musiikinlaji ikinä. Muistaakseni jossain ketjussa sen perustelinkin.

Kolme kohtaa:

1. Olen itse elänyt ja kokenut sen ajan, enkä ole ikinä lopettanut siitä tykkäämistä.
2. Musiikki kuulostaa edelleen yhtä hyvältä tai jopa paremmalta.
3. Siitä tulee mieleen vain hyviä muistoja.

On paljon musiikinlajeja, jotka täyttävät noista kaksi kohtaa. Esimerkiksi grunge, kasarihevi ja lähes kaikki 60- ja 70-luvuilla tehty. Ja onhan niitä muitakin.

Mutta täytäppä noista kohdista kolme. Vain brittipop pystyy siihen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
1. Olen itse elänyt ja kokenut sen ajan.
2. Musiikki kuulostaa edelleen yhtä hyvältä tai jopa paremmalta.
3. Siitä tulee mieleen vain hyviä muistoja.
Nämä allekirjoitan kaikki! Saako udella mitä vuosimallia veli Nummenkallio on?

Hämärästi muistan Noel Gallagherin haastattelun joskus 90-luvulla:

Haastattelija: "Noel, You have a supermodel girlfriend, a huge mansion, big collection of cars, millions of pounds in the bank. You must be pretty happy with your life?

Noel: "...No. No I'm no'!!! I wan' mo'!!!"

hieno mies.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nämä allekirjoitan kaikki! Saako udella mitä vuosimallia veli Nummenkallio on?

Veli @nummenkallio on vuosimallia 1976. Näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta. Ja usein käyttäytyykin.

Syntynyt Pohjois-Kymen sairaalan synnärillä toivottuna lapsena. Vahvaan, menestyneeseen ja herrahississäkin nousseeseen kaakon paperiduunareiden sukuun. Isä ei ollut mukana synnytyksessä, mutta nosti maljan ja sytytti sikarin kouvolalaisessa baarissa, kun baariin soitettiin ja kuuli pojan syntyneen.

Hyvä vuosi oli 1976, silloin ilmestyi esimerkiksi Aerosmithin Rocks, Kissin Destroyer, Heartin Dreamboat Annie, Bostonin eka levy jne. Kaikki nuo toki jenkkejä, mutta hällä väliä, paljon hyvää on tullut sieltäkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvä vuosi oli 1976, silloin ilmestyi esimerkiksi Aerosmithin Rocks, Kissin Destroyer, Heartin Dreamboat Annie, Bostonin eka levy jne. Kaikki nuo toki jenkkejä, mutta hällä väliä, paljon hyvää on tullut sieltäkin.
Piti kirjottaa että niin myös Turun lahja Suomelle, Lola. Mutta sitten tarkastuskuukletin ja Wiki väittää että Lola on -77. Olin niin varma asiastani. Hö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ping @nummenkallio

Tässä on omaan makuun loistava britti alt rock humppa



E: Eli tunnustan olevani räppipää, vähemmän tulee kuunneltua näitä tämmöstä.


No tuo on hieno kipale, ja Smiths ja Morrissey ovat tietenkin erinomaisia. Tutustu ihmeessä lisää, voit löytää vaikka miten paljon suosikkeja. Kyllähän minäkin tykkään joistain räppijutuista, esimerkiksi Outkastista ja Suomessa Asasta ja Super Jannesta.

Aina kannattaa loikkia aidan toiselle puolelle!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No tuo on hieno kipale, ja Smiths ja Morrissey ovat tietenkin erinomaisia. Tutustu ihmeessä lisää, voit löytää vaikka miten paljon suosikkeja. Kyllähän minäkin tykkään joistain räppijutuista, esimerkiksi Outkastista ja Suomessa Asasta ja Super Jannesta.

Aina kannattaa loikkia aidan toiselle puolelle!
Mulla on sellanen melko kova anglofiili ystävä joka soittaa näitä rockimpia juttuja sumuisilta saarilta. Hänen kanssa tuli siellä käytyäkin. Väijyttiin kolme matsia Valioliigaa, oli kyllä päräyttävä reissu kaikin puolin.

Outkastista ja Asasta tulee vilpitön littipeukku täältä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä muuten diggailin salaa joskus myös The Corrsia... Oliko tää jo liikaa...?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä muuten diggailin salaa joskus myös The Corrsia... Oliko tää jo liikaa...?

Ei oo, niillähän oli kivoja biisejä ja kivan näköisiä tyttöjä. Ei sellaista tartte pyytää näissä piireissä ikinä anteeksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muutin Skotlantiin tammikuun alussa 1989. Tämän nyt olen toki kertonut täällä varmaan monta kertaa jo aiemmin. Mutta siltä ajalta (olin siis 12v ja kävin kuudennen luokan kevään siellä) jäi pari biisiä mieleen, enkä ole tainnut näitä ikinä kellekään edes livenä tunnustaa (siis sitä että kuuntelen näitä aina välillä, koska nämä herättävät vahvoja muistoja nuoruudesta):







No ainakaan Pet Shop Boys ei ole ollut enää vuosiin mikään guilty pleasure, se on ihan arvostettu yhtye.

Ja ymmärrän pallokorvien saarten taian. Itse pääsin sinne vasta vähän myöhemmin, mutta helvetti että sen jälkeen sinne tulee hirveä hinku takaisin. Sateentuhnuun ja syömään yhtä hyvää ruokaa kuin Suomessakin.

(Ja joo, olen kyllä matkustellut paljonkin.)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Silloin joskus 90-luvulla kun tilanne oli päällä, niin jostain syystä Blur oli parempi ku Oasis. Gallagherit oli kai liian vittupäitä tai jotain, enemmän tykkäsin Blurin häröistä jampoista, ja Song 2 ja Country House oli parhautta. Mutta nykyisin kyllä Oasiksen tuon ajan biisit ovat mielestäni parempia, kaikki Some Might Sayt ja Live Foreverit ja brittien oma Paranoid eli Wonderwall, ja oma ehdoton suosikkini Champagne Supernova. Hienoja biisejä. Ja hienoja bändejä. Ei enää tule tommosia.

Luotan että jossain vaiheessa taas tajutaan että heitetäänpä nämä muoviset play-nappien painajat ja mikrofoniin puhuvat ikuiset kakarat vittuun, ja aletaan taas kuuntelemaan sähkökitaraa ja bassoa ja rumpuja oikeesti soittavia hessuja, jotka tekee ite omat biisinsä ja joku vielä hienosti ja vimmalla laulaakin siinä soitannan päälle.

How much is the fish.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veli @nummenkallio on vuosimallia 1976. Näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta. Ja usein käyttäytyykin.

Syntynyt Pohjois-Kymen sairaalan synnärillä toivottuna lapsena. Vahvaan, menestyneeseen ja herrahississäkin nousseeseen kaakon paperiduunareiden sukuun. Isä ei ollut mukana synnytyksessä, mutta nosti maljan ja sytytti sikarin kouvolalaisessa baarissa, kun baariin soitettiin ja kuuli pojan syntyneen.

Hyvä vuosi oli 1976, silloin ilmestyi esimerkiksi Aerosmithin Rocks, Kissin Destroyer, Heartin Dreamboat Annie, Bostonin eka levy jne. Kaikki nuo toki jenkkejä, mutta hällä väliä, paljon hyvää on tullut sieltäkin.
Minun syntymävuoteni, 1973, lienee yksi parhaista rockmusiikin historiassa. Silloin ilmestyivät mm. Houses of the Holy, Quadrophenia, Tres Hombres, Goat’s Head Soup, Sabbath Bloody Sabbath, Pronounced Leh-nerd Skin-nerd, Space Ritual, Wake of the Flood, Aladdin Sane, Dark Side of the Moon, Raw Power... Ihan mukava kattaus.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahtoiko meikäläisen syntymävuonna 2001 ilmestyä mitään hyvää musiikkia... olen tutustunut enimmäkseen 2000-lukua edeltäneisiin vuosikymmeniin.

Heti tulee mieleen The Strokesin Is This It ja Musen Origin Of Symmetry. Helvetin hyviä levyjä molemmat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minun syntymävuoteni, 1973, lienee yksi parhaista rockmusiikin historiassa. Silloin ilmestyivät mm. Houses of the Holy, Quadrophenia, Tres Hombres, Goat’s Head Soup, Sabbath Bloody Sabbath, Pronounced Leh-nerd Skin-nerd, Space Ritual, Wake of the Flood, Aladdin Sane, Dark Side of the Moon, Raw Power... Ihan mukava kattaus.

Hyvä vuosi, mutta kyllä se 1976 pärjää tuolle ihan hyvin:

Aerosmith: Rocks
Kiss: Destroyer
Kiss: Rock N´Roll Over
Heart: Dreamboat Annie
Boston: Boston
Stevie Wonder: Songs In The Key Of Life
Rush: 2112
Ramones: Ramones
Led Zeppelin: Presence
Eagles: Hotel California
Blondie: Blondie
Rolling Stones: Black And Blue
Black Sabbath: Technical Ecstasy

Ja tässä siis levyjä vain omilta lempparibändeiltä. Eikä mukana ole esimerkiksi livelevyjä.

Noista Kissin Destroyer on bändin paras levy, samoin Heartin Dreamboat Annie, Bostonin debyytti ja Eaglesin Hotel California. Aerosmithin Rocks on jaetulla ykköstilalla Toys In The Atticin kanssa. Ja kyllä Songs In The Key Of Life kuuluu myös Stevie Wonderin parhaisiin levyihin. Kuten myös Kissin Rock N´Roll Over. Ei tuossa kovin huonoja ole.

Sen toki myönnän, että Zeppelinin Presence ei ole muutamasta hyvästä biisistään huolimatta kovin kummoinen. Eikä Stonesin Black And Blue. Tai Sabbathin Technical Ecstasy.

The Soundtrack of Our Lives - Behind The Music




Tämän unohdin vuodelta 2001. Helvetin hyvä kiekko.

Niin ja The White Stripesin White Blood Cells, Alicia Keysin Songs In A Minor, onhan noita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös