Tässä ketjussa seuraamme Teemu Pulkkisen uran etenemistä

  • 873 126
  • 2 178

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
En tiedä onko nyt kaukaa haettua tähän ketjuun, mutta mitähän Teräväinen tällä eilisellä kommentilla on tarkoittanut? "On hitsauduttu hyvin yhteen, enää mukana ei ole yhtään vapaamatkustajaa, vaan kaikki laittavat itsensä likoon"
Noh, kyllä tämä minusta voi mahdollisesti olla piikkiä Pulkkisen suuntaan. Tästähän iltapäivälehdet saisivat jälleen makoisan otsikon : " Jokerien junnutähtien välillä sanasotaa".
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
C.Orr voikin sitten varmaan kertoa kenen paikalle Pulkkinen toimivaan kokoonpanoon laitetaan? Ainoa kenen paikalle kävisi on Teräväinen ja häntä tuskin kukaan haluaa laittaa vilttiin.

On käsittämätöntä kuinka kritiikkini Pulkkista kohtaan saa heti kaikki silittelijät liikkeelle ( myönnän toki liioitelleeni kirjoituksessa ).

Jokerit on minulle suuri intohimo, en minä huvikseni tuomitse pelaajaa, joka kaiken lisäksi on ( tai ainakin oli) yksi Suomen lahjakkaimmista junnuista. Pistää vain pahasti silmään, kun ihmiset muistelevat vain menneitä. Pulkkisen vetoa ylistetään jokaisessa mahdollisessa paikassa. Eihän pulu edes vedä ikinä? Eikä laukaisuprosentti häävi oli. Kaiken kukkuraksi hän HÄVISI jokereiden fanitapahtuman lämäritutkakilpailun, jossa ensin yritti pärjätä puumailalla, jonka jälkeen alkoi tuskastuneena yrittämään komposiitilla. Ossi 157km/h, Pulkkinen 135km/h. Kuka täällä on kuitenkaan kehunut Ossin loistavia yv krokinlasi lämäreitä..

Muutan nyt sen verran mielipidettäni, että tällä kaudella hänen paikkansa ei ole missään tapauksessa kokoonpanossa ainakaan ilman loukkaantumisia, MUTTA jos hänet laitetaan treenaamaan kunnolla kesällä, nöyrtymään sekä opetetaan miten hän voi pelata hyökkäysvoittoisesti, niin ettei joka kerta kolise omissa, hän jääköön minun puolestani.

Ihan kuin Pulkkinen olisi ensimmäinen Jokereissa loukkaantuneena pelannut pelaaja?! Kannattaa vaikka vertailla AJ Niemen tämän ja viime kauden suorituksia, jos ei muuten usko että pienetkin vammat voivat haitata pelaamista. Tai sitten sitä Selänteen uraa... Valmennusjohdolle pyyhkeitä siitä, ettei Pulua tajuttu laittaa pakkolevolle runkosarjan lopussa. Ilmeisesti suora pudotuspelipaikka oli liian tärkeä panos, jotta rohkeutta kokoonpanomuutoksiin olisi löytynyt. Kausi on ollut Pulkkiselle varmasti fyysisesti todella rankka, junnuskabat ja kaikkea. Että kyllä varmaan IFK-leirissäkin ollaan onnellisia kun saavat dumpattua jämä-Granlundin Minnesotaan kauden päätteeksi! Ja sillä, miten joku pelaaja pärjää jossain leikkihöntsissä ei ole mitään väliä. Täysin naurettava argumentti. Jos ei usko, että se veto on hyvä, voi käydä vaikka Youtubesta katselemassa viime kaudelta sen 2-1 voittomaalin Nordiksella runkosarjapelissä.

Ja C.Orr, en ymmärrä miksi viittaat siihen, ettei Valtonen olisi huutanut mitään Pulkkiselle. Sen kuulivat useat katsojat, ja sitä HIFK A "kollit" nauroivat vielä pelinkin jälkeen.

Omasta pelikokemuksesta voin sanoa sen, että ottelun aikana tulee omille joukkuekavereille välillä huudettua vähän kaikenlaista. Kaikkea ei pidä ottaa ihan kirjaimellisesti. Lisäksi tiettyihin yksilöihin tuollainen toimii hyvänä psyykkaukksena. Kun en Pulkkista tunne, niin en ota sen enempää kantaa näihin luonnepuolen asioihin. Jonkun HIFK-desantti Seppäsen juttuja nyt ei ainakaan kannata uskoa.
Ja niissä junan tuomissa pelaajissa on hieman eroja. Vai mitä pidät herrasta Riku Hahl ( <3 )

PS. Pulkkinen oli itse kertonut huhujen mukaan olevansa aivan täynnä Jokereita jo aikoja sitten. Tälläiset pelaajatko ottavat ne tarvittavat mustelmat playoffeissa? Kiitos ja anteeksi!

Avainsana alleviivattu. Meillä muuten armeijassa kiersi sitkeästi huhu suksisulkeisista polkupyörävajan katolla, joten kai senkin on oltava totta.
 

Kulmapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teukat, Jokerit, Flyers
PS. Pulkkinen oli itse kertonut huhujen mukaan olevansa aivan täynnä Jokereita jo aikoja sitten. Tälläiset pelaajatko ottavat ne tarvittavat mustelmat playoffeissa? Kiitos ja anteeksi!

Mä voin olla sun silmissä vaikka niitä silittelijöitä. Toivoisin, että kirjoittajilla olisi jonkinlaista lähdekritiikkiä. Nyt viittaat huhuun, jonka joku on tänne kirjoittanut kaverinsa kuulleensa Myrtsin Dondossa.. Herätys..

Toi koko siirtokohu on niin selkeetä provoilua, johon jotkut pöntöt lähtenyt mukaan paisuttamaan. Seuraavan kauden asioista varmaan sovitaan kuumeisimmin pelejään jatkavien kohdalla juuri tällä hetkellä, kun nämä päivät ovat sitä parasta aikaa käydä sopimusneuvotteluita eikä keskittyä siihen, mistä niille juuri maksetaan ja minkä takia tätä duunia tekevät.

Nyt pelataan Suomen mestaruudesta, ja kaikki keinot on ilmeisesti sallittu. Tue omiasi, äläkä lähde laulamaan vihollisen lauluja.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
C.Orr voikin sitten varmaan kertoa kenen paikalle Pulkkinen toimivaan kokoonpanoon laitetaan? Ainoa kenen paikalle kävisi on Teräväinen ja häntä tuskin kukaan haluaa laittaa vilttiin.
Mä en ole valmentaja ja mun tehtävä ei ole sellaisia asioita miettiä. Jokereiden valmennusjohdosta löytyy kavereita, joilla on kompetenssia siihen, minulla ei ole. Jos Teemun tasoinen kaveri ei täydessä iskussaan mahdu Jokereiden pelaavaan kokoonpanoon niin aika kova nippu on silloin kyseessä.


Muutan nyt sen verran mielipidettäni, että tällä kaudella hänen paikkansa ei ole missään tapauksessa kokoonpanossa ainakaan ilman loukkaantumisia, MUTTA jos hänet laitetaan treenaamaan kunnolla kesällä, nöyrtymään sekä opetetaan miten hän voi pelata hyökkäysvoittoisesti, niin ettei joka kerta kolise omissa, hän jääköön minun puolestani.

Ei tietenkään Teemun paikka ole pelaavassa kokoonpanossa hänen ollessa loukkaantunut. Mulla on mennyt ihan ohi, jos joku tällaiseen on edes viitannut. Teemu treenasi koko viime kesän omatoimiharjoittelujaksolla noudattaen saamaansa harjoitteluohjelmaa pilkuntarkasti. Jokereiden testeissä tulokset verrattuna edelliseen vuoteen oli joukkueen parhaimmistoa yhdessä Erosen kanssa. Kerrotko minulle kuinka Teemu olisi voinut treenata paremmin tai miten voisi vielä parantaa asennettaan?

Ja C.Orr, en ymmärrä miksi viittaat siihen, ettei Valtonen olisi huutanut mitään Pulkkiselle. Sen kuulivat useat katsojat, ja sitä HIFK A "kollit" nauroivat vielä pelinkin jälkeen.

Tämä on ihan täyttä höpöhöpöä. Kerran vielä. Tomek oli mukana ottamassa Teemua A-junnujen finaaleihin tietäen, että Teemulla on ongelmia jalan kanssa ja että joutuu matsin pelaamaan puudutettuna. Vaikka Tomek onkin tempperamenttinen jätkä, niin kyllä se entisenä pelaajana tietää, että jos jokin paikka on klesana ei se huutamalla parane. Mä en väitä etteikö Tomek voisi tuon suuntaista matseissa huutaakin, mutta epäilen vahvasti, että Teemu olisi ollut kohteena. Tollaista huudellaan siinä vaiheessa, kun on asenteessa vikaa, ei silloin kun kyseessä on loukkaantuminen.

PS. Pulkkinen oli itse kertonut huhujen mukaan olevansa aivan täynnä Jokereita jo aikoja sitten. Tälläiset pelaajatko ottavat ne tarvittavat mustelmat playoffeissa? Kiitos ja anteeksi!

Sä voit uskoa näihin huhuihin ihan niin paljon kuin haluat. Huhut ovat myös viemässä Pulkkista ensi kaudeksi Kuopioon tai ulkomaille. Huhut myös tietävät kertoa Pulkkisen notkuvan yökerhoissa ja olevan laiska harjoittelija. On myös huhuttu Pulkkisen vetävän päivittäin kebabbia ja keittoa. Huhut myös sanovat Pulkkisen olevan täynnä Jokereita. Näissä huhuissa on sellainen jännä piirre, että ne ovat järjestäin negatiivisia, kertooko se sinulle mitään?
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Nyt riitti tapaus Pulkkinen minun osalta. Jos ajatukset eivät kohtaa, ne eivät kohtaa. Pahoittelen erimielisyyttämme ja en enää kirjoita tähän ketjuun, koska ilmeisesti minulla ei olle tälle ketjulle mitään annettavaa ainakaan enemmistön mielestä. Keskityn siis Jokereihin, en Pulkkiseen. Suosittelen teille samaa. Anteeksi!
 

Masentaja

Jäsen
..... MUTTA jos hänet laitetaan treenaamaan kunnolla kesällä, nöyrtymään sekä opetetaan miten hän voi pelata hyökkäysvoittoisesti, niin ettei joka kerta kolise omissa, hän jääköön minun puolestani.

Kekäläisen alter ego? Onneksi sä et päätä sitä että kuka pelaa ja kuka ei. Sä voit uskoa mitä tahansa, mutta turha sitä on sadassa viestissä spämmätä. Pulu on parhaimmillaan suomen parhaita junnuja ja kaikki mitä on vuodenvaihteen jälkeen nähty ei todellakaan viittaa muuhun kuin siihen että kropan jälkeen on menny kuuppa jumiin. Vähän samanlaista takalukkoa kuin Mastolla koko alkukauden... Kun ei kulje, menee pää jumiin. Kun pää saadaan auki alkaa tapahtumaan. Mä uskon että Pulu tulee vielä. Jos ei tällä niin ens kaudella.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Nyt riitti tapaus Pulkkinen minun osalta. Jos ajatukset eivät kohtaa, ne eivät kohtaa. Pahoittelen erimielisyyttämme ja en enää kirjoita tähän ketjuun, koska ilmeisesti minulla ei olle tälle ketjulle mitään annettavaa ainakaan enemmistön mielestä. Keskityn siis Jokereihin, en Pulkkiseen. Suosittelen teille samaa. Anteeksi!

Älä nyt ala leikkimään mitään marttyyriä. Itse alat provoamaan naurettavalla ylilyönnillä ja sitten vetäydyt komeroon, kun tulee korville? C'mon, se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Tästä Pulkkisen jutusta lienee aika turhaa viisastella täällä Jatkiksessa. Eiköhän jätetä Teemu rauhassa kuntoutumaan ja katsellaan huomenna jullien rantalomafiiliksiä.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
PS. Pulkkinen oli itse kertonut huhujen mukaan olevansa aivan täynnä Jokereita jo aikoja sitten. Tälläiset pelaajatko ottavat ne tarvittavat mustelmat playoffeissa? Kiitos ja anteeksi!

Niin. Joku kummin kaiman kaverin sisko oli kuullu ehkä joltain hallilla, että näin on asianlaita. Huoh. Kantsiiko kuitenki luoda omat mielipiteet perustuun johonkin faktaan tai itse näkemään?

Harmi homma ettei Teemu pääse pelaan, mutta se vaan on sellaista joskus. Kyllä se sieltä vielä tulee!
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Onneksi sä et päätä sitä että kuka pelaa ja kuka ei.

Tähän ny kyllä pakko todeta että fantasiakokoonpanoissa/ ketjukoostumukset osiossa sanoin Jokereiden kannattavan mennä juuri niillä kentillä, joilla nyt alkoivatkin sitten poffeissa pelata. Eikä mielestäni kovin huonosti ole mennyt ;D Jääkiekko on joukkue laji. Vaikka Pulkkinen olisikin yksilönä taidoiltaan huomattavasti jotain muuta parempi, se ei tee hänestä hyvää pelaajaa. Tämäntakia esimerkiksi herrat Radulov, Ovechkin ja kumppanit ovatkin kiisteltyjä pelaajia. Niin myös Pulkkinen, mikä kertoo siitä että taidot pojalla ainakin ovat kohdallaan.

En tee itsestäni martyyria, en halua alkaa turhaan riidellä asiasta, josta ei saisi ääneen puhua. Eikä minunkohdalla ole kyse Pulkkisen kohdalla tästä keväästä, en ole tykännyt hänestä edes silloin kun viimekaudella tempaisi menemään 54 pojoa. Kaikista ei vain voi tykätä, varmaan sen ymmärrätte :)

Itse en vain ikinä ole tykännyt Pulkkisen kaltaisista pelaajista. Jokereista Ode, Eaves, Hahl ja Filu ovat omat suosikkini.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
PS. Pulkkinen oli itse kertonut huhujen mukaan olevansa aivan täynnä Jokereita jo aikoja sitten.


Juurinkin näin. Pululla oli sukset ristissä jo ennen nykyisen sopimuksen tekoa ja sen takia hän oli Pohjois-Amerikkaan lähdössäkin. Ilmeisesti saatiin sovittua ja hienon viime kauden Teme pelasikin. Nyt kuitenkin taas jotain ongelmia, seurasiirroista en ole itse kuullut mitään. Pulkkinen ei kuitenkaan ole mikään hankala ihminen joten sinällään outoa, tosin jos reenaaminen ei maistu niin sitten se ei maistu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, jotkut huhuilevat täällä jalkavammasta ja jotkut huhuilevat, että Pulkkinen on mulkku. Ennen Westerlundin kommenttia ei huhuilla ollut mitään eroa, paitsi että mulkuksi huhuilevia oli huomattavasti enemmän kuin tämä 1 henkilö joka jalkavammaa toitottaa totuutena.

Jostain syystä tälläkin palstalla vain positiivisista huhuista saa keskustella, mutta jos kyseessä on ikävämpi asia syytetään perättömien huhujen esittämisestä. Jepjep.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Niin, jotkut huhuilevat täällä jalkavammasta ja jotkut huhuilevat, että Pulkkinen on mulkku. Ennen Westerlundin kommenttia ei huhuilla ollut mitään eroa, paitsi että mulkuksi huhuilevia oli huomattavasti enemmän kuin tämä 1 henkilö joka jalkavammaa toitottaa totuutena.

Jostain syystä tälläkin palstalla vain positiivisista huhuista saa keskustella, mutta jos kyseessä on ikävämpi asia syytetään perättömien huhujen esittämisestä. Jepjep.

Jokainen voi luoda asiasta oman mielipiteen, ei se multa ole pois jos joku Teemua pitää mulkkuna ja vaikeana henkilönä. Mun missio ei ole täällä saada aikaan mitään Pulu fan-clubia, vaan kertoa asiat niinkuin ne ovat ja katkaista valheellisilta huhuilta siivet. Jos täällä halutaan vain käännellä edestakaisin huhuja, joissa ei ole asiasisältöä niin ainakin itse koen, että tämän palstan taso laskee. Mä olen tuonut esiin asian taustat ja syyt ja nyt kun sama asia kerrotaan iltapäivälehdissä, on näillä huhujen levittäjillä pettymys suuri, kun kyse onkin loukkaantumisessa eikä siitä, että Teemu on mulkku, laiska harjoittelija jne.

Mä kirjoitin 25.3. seuraavasti:

Pulkkinen on loukkaantunut ja pelaa jalka edelleen puudutettuna. Kyseinen vamma on oirehtinut jo pidemmän aikaa ja pelasi mm. runkosarjan lopun puudutettuna. Jalka kestää kävelyä, mutta luistelu tuottaa kipua eikä pysty luistelemaan täysipainoisesti. Vamma paranee ajan kanssa, välillä hitaammin ja välillä nopeammin. Pelkkä lepo ei parantumista nopeuta ja siksi Pulkkinen pitää pelituntumaa A:n mukana. Kuten tarkkasilmäisimmät ovat huomanneet jalka on 20 minuutin kunnossa toistaiseksi. Mistään pään jumista sun muusta höpöhöpöstä ei ole kysymys ja tehtäköön se nyt selväksi.

Mikäli jalka tulee täyteen kuntoon niin Pulkkinen nähdään edustuksen mukana vielä tänä keväänä. Jos ei, niin kausi oli tässä ja ensi vuonna uudestaan entistä ehompana.

Ilta-Lehden haastattelussa 3 päivää myöhemmin Erkka kertoo saman asian.

Omalta osaltani tämä keskustelu on tässä. Tuli todistettua, että tuulimyllyjä vastaan on turha taistella. Illalla sitten kohti hallia toivottamaan Julleille rantalentiskauden alkua.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuli todistettua, että tuulimyllyjä vastaan on turha taistella.

Itsehän kuulun siihen suureen joukkoon jolla ei ole mitään tietoa Pulkkisen todellisesta tilanteesta. Ihmismieli on kuitenkin utelias ja päätelmät ja mielikuvat tilanteesta luodaan pienillä tiedonrippeillä mitä julkisuuteen sieltä täältä ropisee. Ennen kaikkea tämä Tomekin antama lausunto varmasti villitsi täällä varmasti suurinta osaa, kuten myös osittain itseänikin.

Ottamatta kantaa oletko oikeassa sinun olisi, C.Orr, kuitenkin ymmärrettävä että omat "varmat" tietosi ilman lähteitä ovat tällä palstalla painoarvoltaan yhtä painavia kuin kenen tahansa muunkin ennen kuin tilanteen todellinen tila tulee päivänvaloon.

Ja niin, kohtuullisen uutena kirjoittelijana tässä osiossa en tunne kirjoitushistoriaasi, ja mahdollisten aikaisempien kirjoitusten ja huhujen luotettavuutta jos satutkin olemaan lähellä Jokerien sisäpiiriä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
C.Orrille komppausta täältä, että jos omia luotettavina pitämiäni lähteitä on uskominen, niin kyllä Pulkkisella on ihan oikeasti vammaa jalassa.

Pitäisi varmaan useammin pistäytyä Myyrmäen räkälöissä, niin pysyisi ainakin pk-seudun pelaajasiirroista paremmin käryllä.
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Muutan nyt sen verran mielipidettäni, että tällä kaudella hänen paikkansa ei ole missään tapauksessa kokoonpanossa ainakaan ilman loukkaantumisia,

Jatkan vielä kyseenalaistamista..

Jos Pulkkinen olisi siis huippukunnossa, ei mahtuisi sinun mielestä tämän kauden kokoonpanoon? - OK.

Pulkkinen parhaassa kunnossaan tekaisi viime kaudella 55 pelissä 54 pistettä, auttoi ketjukaveri Lahden maalipörssin voittoon, oli johdattamassa Jokereita poffeihin, kunnes juuri ennen puolivälierä sarjaa sairastui, eikä enää saanut parastaan itsestään irti.

Mutta jokaisella olkoon oma mielipide, en vain jaksa millään uskoa, että melkein piste per ottelu tehnyt pelaaja ei mahtuisi sinun joukkueeseen. Tänä vuonna ei vain kulkenut niin hyvin - siihen päälle vielä loppukauden hyvin, hyvin kuivakausi, mikä johtui loukkaantumisesta. (Unohda ne vitun huhut).

Teemu Pulkkisen highlighteja (youtube). Tsekkaa noi, jos Pulkkisen taidot on sinun mielistä unohtuneet :)
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Jääkiekko on joukkue laji. Vaikka Pulkkinen olisikin yksilönä taidoiltaan huomattavasti jotain muuta parempi, se ei tee hänestä hyvää pelaajaa. Tämäntakia esimerkiksi herrat Radulov, Ovechkin ja kumppanit ovatkin kiisteltyjä pelaajia. Niin myös Pulkkinen, mikä kertoo siitä että taidot pojalla ainakin ovat kohdallaan.

Niin no, miten määrittelet joukkuepelaajan? Onko se sitä että kentällä on sellainen nelosketjun puukätinen koohottaja voimahyökkääjä joka taklaa kaikkea mikä liikkuu vai onko tässä kyse todella jostakin asenteellisesta jutusta. Jos jälkimmäistä niin täytyy kysyä että mistä helvetistä sinä tiedät mitään oikeasti Pulkkisen asenteesta kun näytät olevan pihalla kuin lumiukko tästäkin tilanteesta mikä nyt on meneillään? Jos edellä mainittua, mitä olet sitten mieltä herra Brembergistä?

Jos taas tarkoitat sitä että antaa kaikkensa joukkueelle..silloin Pulkkinen on määritelmäsi mukaan viimeisen päälle joukkuepelaaja. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista, mutta mulle riittää että antaa joukkueelle siitä muotista mistä on. Sitä paitsi ilokseni olen saanut huomata, kun olen pelejä silmät auki katsonut tällä kaudella, että Pulkkinen ei olekaan niin yksipuolisesta muotista kun kuvittelin, vaan laittanut kroppaa vetojen tielle (liiankin innokkaasti) ja taklannutkin pari kertaa upeasti.

Itse en vain ikinä ole tykännyt Pulkkisen kaltaisista pelaajista. Jokereista Ode, Eaves, Hahl ja Filu ovat omat suosikkini.

Tämä lainaus sitten kertookin kaiken tämän kirjoittelusi takaa. Kiitos että jaoit antipatiasi kanssamme, tämä taitaakin olla sinun korvien välissä. Annoit äärimmäisen suuren panoksen tälle keskustelulle. Jos et muuta asennettasi meidän jätkiä kohtaan, minua ei haittaisi vaikka vaihtaisit seuraa.. vai kuinka?

P.S. En ole mikään fanipoika, mutta Ovechkin on kyllä myös joukkuepelaaja.. Kysy vaikka siltä Radulovilta!
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyt Lämsänkin suusta tulee jotain ristiriitaista tekstiä. Toivotaan nyt tosiaan ettei Pulkkinen ole syystä tai toisesta oikeasti vaihtamassa maisemaa. Kyllä noita kasvatteja on muutenkin tarpeeksi ikävä katsella muiden paidoissa.

HS
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Jääkiekko on joukkue laji. Vaikka Pulkkinen olisikin yksilönä taidoiltaan huomattavasti jotain muuta parempi, se ei tee hänestä hyvää pelaajaa. Tämäntakia esimerkiksi herrat Radulov, Ovechkin ja kumppanit ovatkin kiisteltyjä pelaajia.

Jos edellä mainittua, mitä olet sitten mieltä herra Brembergistä?


Niin, Bremberg#19, et siis pidä herroista Pulkkinen, Radulov ja Ovechkin, mutta ihailetko silti Brenbergiä niin kuin Misi kysyykin? Jo käyttäjätunnuksessasi nimi esiintyy. Toivottavasti et, sillä jos ihailet Brembergiä, niin sinun on täysin turhaa haukkua edellä mainittuja kavereita ep-joukkuepelaajiksi.

Onneksi kerroit myöhemmin, että et vain pidä heidän kaltaisten pelityylistä. Sinulla todettakoon samanlainen Pulkkinen-syndrooma kuin Gagsillakin :)
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Nyt Lämsänkin suusta tulee jotain ristiriitaista tekstiä. Toivotaan nyt tosiaan ettei Pulkkinen ole syystä tai toisesta oikeasti vaihtamassa maisemaa. Kyllä noita kasvatteja on muutenkin tarpeeksi ikävä katsella muiden paidoissa.

HS

Niin, onhan siellä voinut olla jotain kärhämää taustalla, mutta niitä tulee aivan varmasti kaikkialla. Toiset pelaajat ovat luonteeltaan erilaisia kuin toiset, mutta en usko, että Pulkkinen ja Jokerit todella olisi niin riidoissa, että kesällä ero tulisi. Koska Pulkkisen kommentit IS:n haastattelussa A-nuorten ensimmäisen finaalin aikaan olivat sen kuuloiset, että jos suuria mielipide-eroja joukkueen sisällä pelaajan ja valmennusjohdon kesken olisi, ei Pulu puhuisi tuohon malliin:" Ihan sama missä sarjassa pelaa, kunhan on logolleen uskollinen." Tässä vielä IS:n juttu..
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Nyt Lämsänkin suusta tulee jotain ristiriitaista tekstiä. Toivotaan nyt tosiaan ettei Pulkkinen ole syystä tai toisesta oikeasti vaihtamassa maisemaa. Kyllä noita kasvatteja on muutenkin tarpeeksi ikävä katsella muiden paidoissa.

HS

Lämsän lause "Meillä oli jotain asioita hänen kanssaan" viittaa mielestäni niihin ongelmiin, joita kokonaisvaltaisen pelin oppimisessa Teemulla on ollut ja tulee olemaan. Teemu on sitoutunut asiaan, mutta jos kyvyt eivät riitä toteuttamaan kahden suunnan pelaamista sillä tasolla, mitä valmennusjohto edellyttää voi paikka pelaavassa kokoonpanossa olla kiven alla näissä pudotuspeleissä. Teräväinen on ottanut Pulkkisen paikan ja täyttää sen roolin tällä hetkellä Teemua paremmin, simple as that.

Teemun kaikki vahvuudet ovat hyökkäyspään pelaamisessa. Teemu on vahvimmillaan silloin, kun joukkueen pelitapa on hyökkäävä ja heikoimmillaan silloin kun pelitapa määrää myös laitahyökkääjien osallistuvan aktiivisesti puolustuspelaamiseen. Jos ensikauden Jokerit pelaa puolustusvoittoista lätkää ei Teemulle ole mahdollisesti sellaista roolia joukkueessa, jossa Teemun ominaisuuksille on käyttöä. Mikäli Lämsä haluaa joukkueen pelin perustuvan hyökkäysvoittoiseen pelitapaan on Teemulla joukkueessa keskeinen rooli.

Ainoa syy miksi Teemua ei ensi kauden Jokereissä nähtäisi on se, että tarjolla ei ole keskeistä roolia, jossa Teemun vahvuuksille on käyttöä. Jokereihin on kuitenkin voimassa oleva sopimus ja ainakin Teemu haluaa sitä kunniottaa.

Pahin skenaario olisi, jos takoisi naapurin paidassa kauden aikana ennätystehopisteet.
 
Viimeksi muokattu:

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Teemun kaikki vahvuudet ovat hyökkäyspään pelaamisessa. Teemu on vahvimmillaan silloin, kun joukkueen pelitapa on hyökkäävä ja heikoimmillaan silloin kun pelitapa määrää myös laitahyökkääjien osallistuvan aktiivisesti puolustuspelaamiseen.

Syksyllä aina MM-kisoihin saakka Pulkkinen pelasi mielestäni myös hyvää viisikkopeliä ja pystyi toteuttamaan ihan kelvollisesti laiturin puolustuspelivelvotteet. Puolustuspeli vaatii vain vielä enemmän jalkanopeutta ja voimaa kuin hyökkäyspeli ja vähän erilaista pelinlukemista ja parantaa voi toki aina. Tässä ne on lähes kaikkien nuorten pelaajien isoimmat ongelmat liigatasolla. Helmi-maaliskuussa kun Pulkkisen luistelu vain vaikeutui, ongelmatkin korostui.

Toivotaan, että vielä tänä keväänä nähdään jäällä terve Pulkkinen ja viimeistään ensi kaudella nähdään Pulkkinen, joka pystyy toteuttamaan jo hyvällä tasolla pelitapaa ja on jatkuva uhka hyökkäyspäässä.

Tämä keskustelu on lähtenyt lapasesta jo aikaa sitten ja kyse on kuitenkin edelleen erittäin nuoresta pelaajasta. Tällä hetkellä Jokereilla on homma niin hyvin balanssissa, että paremmassakaan kunnossa ei kannata lähteä sotkemaan kokoonpanoa. Mutta lopulta kyse on vain siitä, että millä aikataululla Pulkkinen vakiinnuttaa pelinsä maajoukkuetasolle.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä kirjoitin 25.3. seuraavasti:
Niin. Kerroit oman "huhusi" ilman mitään lähdettä. Ei varmastikaan ennen Erkan kommentteja ollut kovinkaan uskottavaa. Tietenkin jokainen saa uskoa mitä huvittaa, mutta jalkavammasta puhuminen faktana ei ole ollut ennen Erkan kommentteja perusteltua. Perusteltua on ollut keskusteleminen huhuista, olkoot kyseessä jalkavamma tai päävamma.
Jokereihin on kuitenkin voimassa oleva sopimus ja ainakin Teemu haluaa sitä kunniottaa.
Tunnetko Teemun henkilökohtaisesti vai mihin tämä tieto perustuu? Voi olla, että olen missannut jonkun viestin, tai en tiedä henkilöllisyyttäsi toisin kuin muut palstalla.

Itselläni ei ole mitään Pulkkista vastaan. Hän on pelimies ja toivon hänen pelaavan Jokereissa ensi kaudellakin.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Syksyllä aina MM-kisoihin saakka Pulkkinen pelasi mielestäni myös hyvää viisikkopeliä ja pystyi toteuttamaan ihan kelvollisesti laiturin puolustuspelivelvotteet. Puolustuspeli vaatii vain vielä enemmän jalkanopeutta ja voimaa kuin hyökkäyspeli ja vähän erilaista pelinlukemista ja parantaa voi toki aina. Tässä ne on lähes kaikkien nuorten pelaajien isoimmat ongelmat liigatasolla. Helmi-maaliskuussa kun Pulkkisen luistelu vain vaikeutui, ongelmatkin korostui.

Pitää paikkansa. Kuten itse aikaisemmin kirjoitin, on Pulkkisella takanaan jo yli 80 matsia tällä kaudella suhteellisen isoilla minuuteilla. Rasitustaso parikymppiselle kaverille on ollut erittäin suuri ja kuten totesitkin, johti se lopulta pelitapaongelmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös