Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 999
  • 1 868

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkoaika, Ralli.net, F1-Forum ja Muusikoiden.net... Noihin löytyy tunnukset ja jonkin verran tulee kirjoiteltuakin. Ai niin ulkomaasta vielä Motorsportforum...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tunnareita löytyy ainakin: Jatkoaika, DVD Plaza, f1-forum, pakkotoisto, ford forum, VAGarena, murha.info
Jatkoaika on ykkönen, monipuolisin myös yleisen keskustelun puolelta. DVD Plazalla tulee käytyä kun kotiteatteria päivittelee tai ihmettelee, F1 forum palvelee joissain F1 asioissa, pakkotoistosta treenivinkkejä, autofoorumeilta tietoa kun on kyseinen merkki alla ja murha on kuin alibia lukisi.

_
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kymmenelle foorumille olen luonut tunnukset ja niistä kuutta tai seitsemää seuraan eniten. Jatkoaika on ylivoimaisesti suosituin. En jaksa/halua kertoa noista muista foorumeista sen enempää kuin että osa on bändien keskustelupalstoja ja osa jotain ihan muuta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinka monelle eri foorumille jatkoaikalaisilla on käyttäjätunnukset?

Minulla taitaa olla ainakin neljälle foorumille, joista kahteen en ole kirjoittanut viestiäkään. FutisForumille on tunnukset, mutta aika harvoin mitään kirjoittelen ja lähinnä vedonlyöntipuolta selailen. KonsoliFINiin raapustelin joskus muutama vuosi sitten aika paljonkin (yhteensä taitaa olla joku vajaa 1000 viestiä). Nyt en ole varmaan puoleen vuoteen kirjoittanut viestiäkään. Lisäksi Operation Sportsille ja HFBoardsille on tunnukset, mutten kumpaankaan ole viestiä kirjottanut.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kuinka moni on vaihtanut joukkuetta silloin kun oman kylän jengi on noussut liigaan?

Tuli mieleen kun kirjoittelin Espoo ketjuun ja totesin että ei liigakiekosta ollut tietoakaan kun aloin 80-luvulla Espoossa seuraamaan IFK:ta. Siten en gång IFK, alltid IFK!

_
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän nyt joukkuetta voi vaihtaa, mutta olin tosin Nordiksella silloin, kun nousu tapahtui. Olihan siinä semmoinen ihan hyvä fiilis kuitenkin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eihän nyt joukkuetta voi vaihtaa, mutta olin tosin Nordiksella silloin, kun nousu tapahtui. Olihan siinä semmoinen ihan hyvä fiilis kuitenkin.

Juuri näin, tuohan oli mukava tapahtuma, itsekin siellä hurrasin kun kotikylän joukkue nousi liigaan JoKP kustannuksella. Mutta tämä ei muuttanut mitenkään tietenkään IFK-kannatusta, se on jotain suurempaa ja sanoinkuvaamatonta.

_
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Onkohan joskus käynyt sellainen sattumus, että kaksi Jatkoajan kirjailijaa olisivat olleet samasss työ- tai opiskelupaikassa hommissa? Tai että jatkoaikalainen olisi mennyt kaupan kassalle tai soittanut asiakaspalveluun ja toinen olisi ollut myös Jatkoajan käyttäjälistalla? Tai onkohan joskus kaksi nimimerkkiä puhuneet toisilleen tai vaihtaneet katseita julkisessa paikassa tiedostamattaan Jatkoaika-yhteyttään?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onkohan joskus käynyt sellainen sattumus, että kaksi Jatkoajan kirjailijaa olisivat olleet samasss työ- tai opiskelupaikassa hommissa? Tai että jatkoaikalainen olisi mennyt kaupan kassalle tai soittanut asiakaspalveluun ja toinen olisi ollut myös Jatkoajan käyttäjälistalla? Tai onkohan joskus kaksi nimimerkkiä puhuneet toisilleen tai vaihtaneet katseita julkisessa paikassa tiedostamattaan Jatkoaika-yhteyttään?

Vastaus kaikkiin lienee erittäin todennäköisesti, että on. Mutta mistä sitä asian voi tietää, jos kyse on tiedostamattomasta Jatkis-yhteydestä? Ei kai kukaan asiakaspalveluun soitellessaan ensi töikseen lausahda ja virko, että "telkkarini on hajalla, mutta satutko sinä olemaan yksi Jatkiksen nimimerkeistä?"

Jos joku miespuolinen alkaa katselemaan minua sillä silmällä tiedostavin katsein julkisella paikalla niin vaivaannun ja luultavasti häivyn sen sijaan, että miettisin kyttääjän mahdollista foorumipreesensiä. Naispuoliset voivat iskeä silmää jos ovat riittävän normaalin oloisia ja nuorempia kuin Teemu Selänne.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Onkohan joskus käynyt sellainen sattumus, että kaksi Jatkoajan kirjailijaa olisivat olleet samasss työ- tai opiskelupaikassa hommissa? Tai että jatkoaikalainen olisi mennyt kaupan kassalle tai soittanut asiakaspalveluun ja toinen olisi ollut myös Jatkoajan käyttäjälistalla? Tai onkohan joskus kaksi nimimerkkiä puhuneet toisilleen tai vaihtaneet katseita julkisessa paikassa tiedostamattaan Jatkoaika-yhteyttään?

Neljättä vuotta samalla luokalla erään palstalla vaikuttavan nimimerkin kanssa. Myös samasta sählyjengistä löytyy tänne kirjoittavia. Voisin myös veikata toisenkin harrastuksen puolelta löytyvän jatkoaikaan kirjoittavia henkilöitä. Että kai näitä yhteyksiä jonkinverran itseltä löytyy oikeaankin elämään.

En mie alkuun tiennyt luokalta löytyvän tännekirjoittavia, mutta kyseisen kaverin tekstit alkoi kuulostaa aika tutulta, ja aika nopeesti yhdistin nimimerkin ja henkilön toisiinsa.
 

Nautakorpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colonel Klink and his band
Onko kukaan Jatkoaikalaisista saanut sydänkohtauksen ja mikäli on, niin miltä se tuntuu?

Syy tähän kysymykseen tulee viime öisestä hyvin todentuntuisesta unesta, jossa sain sydänkohtauksen. Rintaa puristi ja sattui, en pystynyt kunnolla hengittämään jne. Ajatus on muutenkin pyörinyt viime aikoina mielessäni, koska olen pahasti ylipainoinen, elintavat alkoholinkäyttöä myöden ovat perseestä ja työ on stressaavaa ja univaje alituista.

No oli miten oli, niin kai se on haettava muutosta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vieläkö Jatkoajan visoissa luntataan? Ovatko Jatkoajan miehet ja naiset ns. samalla viivalla erilaisine seuraamuksineen?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Onko kukaan Jatkoaikalaisista saanut sydänkohtauksen ja mikäli on, niin miltä se tuntuu?

Syy tähän kysymykseen tulee viime öisestä hyvin todentuntuisesta unesta, jossa sain sydänkohtauksen. Rintaa puristi ja sattui, en pystynyt kunnolla hengittämään jne. Ajatus on muutenkin pyörinyt viime aikoina mielessäni, koska olen pahasti ylipainoinen, elintavat alkoholinkäyttöä myöden ovat perseestä ja työ on stressaavaa ja univaje alituista.

No oli miten oli, niin kai se on haettava muutosta.

Sydänkohtauksesta ei onneksi ole (vielä) kokemusta ja veikkaankin, että kyseessä on unihalvaus. Ainakin kuvailemasi "oireet" ja stressi osuu omaan kokemukseeni unihalvauksesta, joka on siis todella aidontuntuinen kokemus.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko kukaan Jatkoaikalaisista saanut sydänkohtauksen ja mikäli on, niin miltä se tuntuu?

Syy tähän kysymykseen tulee viime öisestä hyvin todentuntuisesta unesta, jossa sain sydänkohtauksen. Rintaa puristi ja sattui, en pystynyt kunnolla hengittämään jne. Ajatus on muutenkin pyörinyt viime aikoina mielessäni, koska olen pahasti ylipainoinen, elintavat alkoholinkäyttöä myöden ovat perseestä ja työ on stressaavaa ja univaje alituista.

No oli miten oli, niin kai se on haettava muutosta.

Onko kukaan Jatkoaikalaisista saanut sydänkohtauksen ja mikäli on, niin miltä se tuntuu?

En ole saanut sydänkohtausta, mutta olen saanut kaksi kertaa ns. kammiovärinän.
Eka kerralla takana oli: opiskelupäivä + 1. treenit + siirtymä kamojen kanssa pyörällä + iltatyöt + kamojen kanssa 2. treenit ja harjoituspeli iltalajissa.
Illan harjoittelupelin lämmittelyssä kroppa alkoi holtittomasti nykimään ja huoltaja kiskoi minut jalasta pukusuojaan. Makasin märkänä rättinä lattialla ja pulssi oli epäsäännöllinen 170 – 290.
Syynä taisi olla ihan vain koko viikon huono ravinto ja sen hetken onnettoman huono tankkaus.

Toisella kerralla tiesin mistä oli kyse, joten en riehunut tai panikoitunut. Odotin kropan tasaantuvan ja tällä kertaa otin taukoa urheilulle.

”Urheilu on terveellistä, mutta vaarallista.”
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onko kukaan Jatkoaikalaisista saanut sydänkohtauksen ja mikäli on, niin miltä se tuntuu?

Syy tähän kysymykseen tulee viime öisestä hyvin todentuntuisesta unesta, jossa sain sydänkohtauksen. Rintaa puristi ja sattui, en pystynyt kunnolla hengittämään jne. Ajatus on muutenkin pyörinyt viime aikoina mielessäni, koska olen pahasti ylipainoinen, elintavat alkoholinkäyttöä myöden ovat perseestä ja työ on stressaavaa ja univaje alituista.

No oli miten oli, niin kai se on haettava muutosta.

Uniketjussa on kuvauksia unihalvauksista, joihin lapa78 jo viittasikin. Elintavatkin tietysti voivat aiheuttaa tukalaa tunnetta unessa.

Hardcore-luokan unihalvauksessa ei voi liikuttaa raajojaankaan eikä kunnolla hengittää samalla kun rinnan päällä kähisee irvistelevä vanhus joka kuristaa kunnes tuntee kuolevansa ja kokee sen mukaista ahdistusta ja kauhua. Sellaiset ovat ikäviä, menee taatusti koko loppuyö täysin vituiksi ja adrenaliiniryöppy pistää hien valumaan ja kädet tärisemään. Pari kertaa tuollaisen olen kokenut, en jäänyt kaipaamaan kokemusta.
 
K

kiwipilot

Mitkä ovat kriteerit joilla pääsee Homo -ketjun pääagitaattorin, oman elämänsä kisapuiston eli Kisapuiston ignore -listalle? Kuinka pahasti pitää sanoa? Riittääkö yksi kunnon päräys vai vaatiiko viikkojen tai kenties kuukausien hiillostuksen?
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitkä ovat kriteerit joilla pääsee Homo -ketjun pääagitaattorin, oman elämänsä kisapuiston eli Kisapuiston ignore -listalle? Kuinka pahasti pitää sanoa? Riittääkö yksi kunnon päräys vai vaatiiko viikkojen tai kenties kuukausien hiillostuksen?

Ihan pyytämällä pääsee.
 

Nautakorpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colonel Klink and his band
Kiitoksia vastauksista ja unihalvaus lienee oikea termi kokemalleni, mutta varsinainen kysymys oli "onko kukaan ja:ssa kokenut sydänkohtauksen ja miltä se tuntuu"?
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onko Jatkoajassa alkuperäiskansojen edustajia? Omissa suonissani kohisee EU-alueen ainoan alkuperäiskansan verta kahdeksasosan verran.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä on. Minulla on sama vaadittu kahdeksasosa, joten pääsisimme äänestämään valtuustossa. En kyllä muistuta yhtään alkuperäistä, enkä osaa kielestä kuin opetellut perusfraasit. (Badje-Duortnus)
Täällä JA:ssa on myös pari kaveria, joilla on vielä paljon paksumpaa verta, mutta saavat itse tulla ulos kaapeistaan, jos he sen kokevat tarpeelliseksi.

Paksusta verestä puheen ollen, monellako on luontainen hemoglobiini yli 176? En pääsisi edes kunnalliskodin sauvakävelykisoihin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olen aina halunnut tietää, että kuinka moni ei-porilainen täältä on käynyt Porin Jazzeilla? Nauteitteko Porin yöelämästä?

Olen käynyt joskus jazzeilla, mutta en tuolloin ollut yöelämässä. Toki jokirannassa nautin pari virvoitusjuomaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen aina halunnut tietää, että kuinka moni ei-porilainen täältä on käynyt Porin Jazzeilla? Nauteitteko Porin yöelämästä?

Hep! Olen käynyt Jazzeilla ja tutustunut Porin yöelämään. Tosin eri reissuilla ja 5 vuotta oli välissä. Jatseilla oli ihan mukavaa, yöelämästä ei ole niin tarkkoja muistikuvia. Kai silloinkin oli mukavaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös