Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 935
  • 1 868

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Oletko ollut millä tahansa koulutasolla
A) samalla luokalla
B) samassa koulussa
liigakiekkoilijan tahi Liigassa (ja sen edeltäjissä, SM-liiga, SM-sarja) pelanneen kanssa?

a) Ala-asteella oli samalla luokalla yksi liigassa pelannut ja myöhemmin NHL-sopimuksen tehnyt pelaaja. Pelejä kertyi tosin vain AHL:ssä.

b) Saman ala-asteen muilla luokilla oli ainakin kaksi muuta liigapelejä pelannutta tyyppiä: toisella kourallinen liigapelejä ja pitkä Mestis-ura, toisella tällä hetkellä yli 400 peliä liigassa ja NHL-sopimuksen myötä pelejä myös AHL:ssä.

Lisäksi liikunnanopettajana oli yksi viimeisimmän Ilves-mestarijoukkueen jäsen. Näillä tiedoilla saattaa jo joku salapoliisi yhdistää oikeisiin nimiinkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onko sitä koskaan kysytty missään äänestyksessä, että kuinka isolla osalla jatkislaisista on korkeakoulutus/amk-tausta/pelkkä peruskoulu jne..?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko sitä koskaan kysytty missään äänestyksessä, että kuinka isolla osalla jatkislaisista on korkeakoulutus/amk-tausta/pelkkä peruskoulu jne..?
Kierrätyskeskuksessa on tainnut olla useampikin äänestys tästä aiheesta. Viimeisin taisi olla ehkä parisen vuotta sitten esillä.

Jos joku vielä laatii vastaavan äänestyksen, niin olisi ehdottoman tärkeää lisätä yhdeksi vaihtoehdoksi "elämäm-Koulu".
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naimisissa, oli tarkoitus kirjoittaa. Lapsiakin heillä kyllä on, joten oletettavasti ovat harrastaneet myös sitä itseään.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oletko ollut millä tahansa koulutasolla
A) samalla luokalla
Lastentarhassa, peruskoulussa ja luokiossa samalla luokalla 312 ottelua liigaa pelanneen kanssa. Hän pelasi myös U18 maajoukkueessa joka voitti EM-kultaa vuonna 1986.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kuinka monelle eri foorumille jatkoaikalaisilla on käyttäjätunnukset? Tai kuinka monta eri foorumia luette? Itse seuraan Jatkiksen lisäksi Kiekkopesää, Fillarifoorumia, MuroBBS:ää, Pakkotoistoa ja satunnaisesti Ylilautaa ja Hommafoorumia. Fillarifoorumiin ja Muroihin löytyy tunnukset.

Kiekkopesä on kyllä niin kuollut mesta että ei voi kuin ihmetellä miksi sekin on olemassa.
 

Zborik_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kuinka monelle eri foorumille jatkoaikalaisilla on käyttäjätunnukset? Tai kuinka monta eri foorumia luette? Itse seuraan Jatkiksen lisäksi Kiekkopesää, Fillarifoorumia, MuroBBS:ää, Pakkotoistoa ja satunnaisesti Ylilautaa ja Hommafoorumia. Fillarifoorumiin ja Muroihin löytyy tunnukset.

Kiekkopesä on kyllä niin kuollut mesta että ei voi kuin ihmetellä miksi sekin on olemassa.

Tunnukset on HFBoardsiin, Vaihtoaitioon sekä International Hockey Forumsiin, jossa ei ole kyllä tullut käytyä aikoihin. Melko vähän keskustelua oli vielä pari vuotta sitten tuolla, mutta varmasti ihan hyvä paikka jos on kiinnostunut kiekkoilusta hyvin laajasti. Aktiivisimmin tulee kirjoitettua VA:ssa ja JA:ssa, varmaan liikaakin... :)
 

Ralph

Jäsen
Mulla on tunnukset vain ja ainoastaan Jatkoajan keskustelupalstalle. Enkä edes lue muita foorumeita. Tai no joskus kun Googlaan jotain, saatan eksyä jollekin toiselle foorumille, mutta en säännöllisesti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuinka monelle eri foorumille jatkoaikalaisilla on käyttäjätunnukset? Tai kuinka monta eri foorumia luette?

Tällä hetkellä ei ole tunnuksia muualle kuin Jatkoaikaan. Vuosia sitten kirjoittelin aktiivisesti eräälle mt-kuntoutujille tarkoitetulle foorumille ollen jopa moderaattori siellä ja tehden muutakin taustatyötä foorumilla. Vuosiin en ole siellä enää käynyt, eipä sillä, ei kyseinen foorumikaan taida enää olla sillä nimellä hengissä.

Käytännössä Jatkoaika on ainoa foorumi jota luen aktiivisesti, toisinaan saatan eksyä jollekin toiselle foorumille jonkin linkin tai haun kautta, mutta aktiivisesti en kyllä jaksa seurata muita foorumeita - tässäkin on jo tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

vlad.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mulla on tunnukset vain ja ainoastaan Jatkoajan keskustelupalstalle. Enkä edes lue muita foorumeita. Tai no joskus kun Googlaan jotain, saatan eksyä jollekin toiselle foorumille, mutta en säännöllisesti.

Sama juttu, en ole millään toisella netin forumilla aktiivinen, ellei sellaiseksi lasketa oman futisjengin nettisivuja, jolla lähinnä ilmoittaudutaan matseihin ja käydään lukemassa otteluraportti.

Käyttikset löytyy Kiekkopesään samalla nimimerkillä, mutten muista olenko joskus jonkun viestin sinne lähettänyt.

Mielestäni Jatkoajan Vapaan puoli on äärimmäisen hyvä paikka seurata jos jonkinmoista yhteiskunnallista ja pinnalla olevaa keskustelua, keskustelen siis siellä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tunnukset on tänne, Pakkotoistoon, HFBoardsille ja parille yksityiselle foorumille. Oikeastaan ainoastaan tänne tulee kirjoiteltua enemmän.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kotoisin paikkakunnalta, jossa pelattiin jääpalloa. Luokalta löytyi 3 suomenmestaria, rinnakkaisluokilta lisäksi 2 maailmanmestaria.

Tuosta voi päätellä synnyinkuntani. Jääurheilu on silti paras ja kaunein?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olen kotoisin paikkakunnalta, jossa pelattiin jääpalloa. Luokalta löytyi 3 suomenmestaria, rinnakkaisluokilta lisäksi 2 maailmanmestaria.

Tuosta voi päätellä synnyinkuntani. Jääurheilu on silti paras ja kaunein?

Tornio?

Vai arvasinko väärin?

Ei kyllä ole jääpallosta hirveästi tarkempaa tietoa, mutta Tornion Palloveikot oli ymmärtääkseni helvetin kova vielä muutamia vuosia sitten...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Käytännössä Jatkoaika on ainoa foorumi jota luen aktiivisesti, toisinaan saatan eksyä jollekin toiselle foorumille jonkin linkin tai haun kautta, mutta aktiivisesti en kyllä jaksa seurata muita foorumeita - tässäkin on jo tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

Samat sanat. Ei olisi enää aikaa päätyöhön, sivutöihin tai harrastuksiin jos vastaavalla intensiteetillä kirjoittelisin muille foorumeille. Kova saa olla tahti, jos joka kiekkosivuston foorumia kyttäisi. En seuraa aktiivisesti edes mitään blogeja sun muita (ja mitään Twitter- tai FB-tunnuksia minulla ei olekaan, Google+ -profiili tuli puolipakolla hankittua kun vaihdoin Samsungin puhelimeen, mutta profiili ei sisällä mitään).

Takavuosina olin TuTo Rebelsin oman foorumin moderaattorina silloin kun siinä porukassa aktiivisesti olin mukana ja silloin kun tuolle foorumille joku vielä viitsi kirjoitellakin. Nyt tuo on Cthulhu-henkisesti "dead but dreaming" ja tuskin tuosta nousee elleivät tähdet ole oikein.

Murha.infoon jaksoin aikoinaan kirjoitella, sinne on tunnuksetkin, mutta en ole tunnuksilla kirjautunut vuosiin ja nykyään käyn lähinnä tsekkaamassa muutaman kerran vuodessa päivänpolttavat rikosjutut ja niiden lisäinfot. Alkoi tuokin foorumi toistaa itseään vuosia sitten, ja rajansa se rikoksilla hekumoimisella, mitä tuo pohjimmiltaan on.

Suomenkieliseen wikipediaan oli tunnukset, ja vuosia sitten sinne kirjoittelin ahkerasti, saaden jopa tunnustusta tästä. Mutta kyllästyin, myöskin vuosia sitten, wikipedian sisäsiittoisiin taustakieroiluihin ja poliittis-ideologiseen änkyröimiseen, joka teki itse pääasiasta eli tiedon lisäämisestä ja artikkelien täydentämisestä tuskaa, koska kulisseissa kävi jatkuva kuhina. Tämä sai lopulta lopettamaan koko paskan omalta kohdaltani.

Homma-foorumille rekisteröidyin joskus vuosia sitten, mutta en ole tainnut yhtään viestiä kirjoittaa sinne enkä käy siellä ketjuja edes lukemassa, ellei joku jostain syystä linkkaa jotain riittävän tähdelliseksi koettua asiaa sinne. En ole varmaan pariin vuoteen käynyt edes katsomassa missä siellä mennään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osuma! Ylitornio...

Meillä pelattiin 5/4 vuodesta jääpalloa. Tuo murtoluku ei ole vahinko, vaan fakta.

Vielä oudompi paikkakunta oli Rauma, jossa olin 2 vuotta töissä. Koko kaupunki on joukkueensa takana.
*rispektiä ja henkselien paukutusta*
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Vielä tuohon aiempaan kysymykseen:

Samalla luokalla ei ole ollut liigapelaajia. Samoissa kouluissa kylläkin: ala-asteella Mankisen Jesse ja Pullin Jere. Vaikka olinkin yläasteella samassa koulussa jääkiekkoluokkalaisten kanssa, ei heistä oikein kukaan tainnut liigaan asti päästä. Helvetin luuserit, olivat muuten ihmisinäkin ihan perseestä, että jos joku teistä tätä lukee niin haise pahalta. Samassa lukiossa oli sitten Paalanen ja Maalahti.

Noista voisi jo nokkelampi päätellä, mistä päin sitä ollaan.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kuinka monelle eri foorumille jatkoaikalaisilla on käyttäjätunnukset? Tai kuinka monta eri foorumia luette? Itse seuraan Jatkiksen lisäksi Kiekkopesää, Fillarifoorumia, MuroBBS:ää, Pakkotoistoa ja satunnaisesti Ylilautaa ja Hommafoorumia. Fillarifoorumiin ja Muroihin löytyy tunnukset.

Jatkoaikaa, HFBoardsia (vai miten se kirjoitetaankaan) ja Pakkotoistoa tulee käytettyä ja tunnukset näihin kaikkiin on, joskaan en ole mitään pakkotoistoon kirjoitellut.

Ylilautaa tulee luettua näin huumorimielessä ja välillä saadaan erään FB-kaverini kanssa näistä ihan hauskoja keskusteluja aikaan. Ei liene salaisuus, että parhaimmat jutut Ylilaudasta löytyvät "keho ja seksuaalisuus" ja tämän kanssa saman tyylisiltä alueilta. Olin kyllä silloin, kun Ylilaudan ensi kertaa löysin aivan järkyttynyt palstan sisällöstä, mutta niin sitä vain kaikkeen tottuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä Jatkoaikaa seuraan ylivoimaisesti eniten, satunnaisesti sitten paria matkailuun liittyvää ja jokusta seksifoorumia. Se Sihteeriopistokin on kyllä aika nynnyjen paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös