Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 028
  • 1 868

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Kenellä palstalaisella on tilillään eniten valloitettuja NHL-halleja?
Minulla on viisi (Tampa [St Petersburg], Washington, Nashville, Los Angeles, Anaheim), mutta se ei taida riittää alkuunsakaan täällä Jatkoajassa. Lisäksi olen käynyt Bostonin hallissa kesällä, kun kaukalo ei ollut jäädytettynä, ja Tampassa kahdessa eri hallissa NHL-peleissä.
 

Ralph

Jäsen
Onko kukaan palstalainen voittanut lotossa? Ei siis haeta mitään "jee, Vikinglotosta tuli 2e, nyt bisselle" vaan sanotaan vähintään puoli miljoonaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko kukaan palstalainen voittanut lotossa? Ei siis haeta mitään "jee, Vikinglotosta tuli 2e, nyt bisselle" vaan sanotaan vähintään puoli miljoonaa.

Kuusi oikein ja sain säälittävät noin 6000mk, tapahtui 20v sitten, siinä meni usko lottoon ja sitä kautta rikastumiseen.

_
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Näkeekö mistään tarkemmin, mihin ketjuun olet kirjoittanut minkäkin määrän viestejä? Tai kuinka montaa kertaa tiettynä kuukautena tai vuotena?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näkeekö mistään tarkemmin, mihin ketjuun olet kirjoittanut minkäkin määrän viestejä? Tai kuinka montaa kertaa tiettynä kuukautena tai vuotena?
Ainakin sen näet, että kuinka monta viestiä olet kirjoittanut kuhunkin ketjuun. Viet vain hiiren kunkin ketjun vasemmalla olevaan ikonin päälle, niin se kertoo, että kuinka monta viestiä olet kirjoittanut siihen ketjuun. Sitten voi myös painaa siellä oikealla kohtaa "Vastauksia", niin näkee eniten ketjuun kirjoittaneet. Sieltäkin voi bongata itsensä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin sen näet, että kuinka monta viestiä olet kirjoittanut kuhunkin ketjuun. Viet vain hiiren kunkin ketjun vasemmalla olevaan ikonin päälle, niin se kertoo, että kuinka monta viestiä olet kirjoittanut siihen ketjuun. Sitten voi myös painaa siellä oikealla kohtaa "Vastauksia", niin näkee eniten ketjuun kirjoittaneet. Sieltäkin voi bongata itsensä.

Aina sitä oppii uutta. Kiitos tästä tiedosta!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Onko kukaan päässyt painamaan jotain julkimoa? Tässä vaiheessa lasketaan myös Tukiaisen kaltaiset suuruudet.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Heh, kuka täysjärkinen haluaisi tunnustaa painaneensa Tukiaista ?

Vastasin tuossa ennalta-arvattavaan kysymykseen. Eli kaikki jotka on jollakin tapaa ollut lööpeissä lasketaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko kukaan päässyt painamaan jotain julkimoa? Tässä vaiheessa lasketaan myös Tukiaisen kaltaiset suuruudet.

En. Ei oo ollu lähelläkään. Mut kaverin kaverin kaveri oli tuupannu erästä iskelmälaulajatarta joka panon pyörteissä oli tuuminut: "Roiskase siihen vattalle vaan, siihen ne muukkin on tullu." Jotenkin hirmu kaunista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luin taannoin jutun tutkimuksesta, jonka mukaan aivojen kehittymisen vuoksi ihmisen otollisin ikä tutustua alkoholiin olisi n. 30 vuotta. Tuossa iässä ihmiselle ei kehittyisi enää niin voimakasta riippuvuussuhdetta alkoholiin, ja homma pysyy ns. kontrollissa. En muista tarkempaa sisältöä, mutta mun tapauksessani tuo ainakin pitää paikkansa. Ei ole pienintäkään kiinnostusta juoda itseään finaaliin.

Voihan tuossa olla totuuden siemen. Tunnettu esimerkki henkilöstä, jolla noin ei käynyt myöhäisestä alkoholiin tutustumisesta huolimatta, on Tapio Rautavaara - ainakin, mikäli Wikipediaan on luottaminen. Mutta etpä tuota tietenkään mitenkään sataprosenttisena sääntönä esittänytkään...

Toisaalta moni nuorempana kännäillyt tuppaa 30 vuoden tienoolla rauhoittumaan ja jättämään ne kännisekoilut hamaan menneisyyteen. Ehkä se on se orastavan keski-iän tuoma henkinen kypsyys, mikä toimii tasoittavana tekijänä... tällaista olen havainnut ihan omassa tuttavapiirissäni.

edit: Vittu, vastasin näemmä yli vuoden vanhaan viestiin. En näemmä avannutkaan viimeistä sivua, vaan klikkasin vahingossa sivua nro 6, tms. Noh, olkoon tuo vastaus täällä - asiaahan se ainakin pyrkii olemaan, vaikka vanhaa viestiä lainasinkin...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon pussanu Henna Kalinaista, sillon kun se oli noubädi. Lasketaanko tuo panoksi?

Kaveri muuten väitti heränneessä tässä jokunen aika sitten Tuksun vierestä. Väitti samalla, että ei muka pannu. Varmasti pani. Ja varmasti heräsi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Minkä öttiäisen tahi ölliäisen pistos on ollut kivuliain palstalaisilla? Oma kokemukseni rajoittuu lähinnä perinteisiin suomalaisiin, joista ampiainen on ehken se kivuliain.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko palstan "Muu urheilu"-osiossa jo ketjua, jossa käsitellään jalkapallon pelitapoja? Yleisessä jääkiekkokeskustelussa on jääkiekon pelitapoja koskeva ketju, mutta mahtaako siis futiksesta olla? Hakusanoilla en löytänyt.

Kyllä, olen aina halunnut tietää tämän.

Ja vastaus ylempään viestiin, niin meikäläiselle ei ole tapahtunut ihmeempiä, joten vastaan myös ampiainen.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä öttiäisen tahi ölliäisen pistos on ollut kivuliain palstalaisilla? Oma kokemukseni rajoittuu lähinnä perinteisiin suomalaisiin, joista ampiainen on ehken se kivuliain.

Armeijassa ollessani kaveria pisti/puri muurahainen genitaalialueelle - en nyt kuvaile asiaa enempää, mutta seurauksena oli hyvin voimakas turvotus herkkään osaan dicksonia.

Omista kokemuksistani ikävin on ollut useamman ampiaisen yhteispistohyökkäys - onneksi osui jalkaan eikä esimerkiksi kaulaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minkä öttiäisen tahi ölliäisen pistos on ollut kivuliain palstalaisilla? Oma kokemukseni rajoittuu lähinnä perinteisiin suomalaisiin, joista ampiainen on ehken se kivuliain.

Mäkärä tai pari sellaista puri minua joskus vasempaan silmäluomeen. Turvotus oli melkoinen, sillä pariin tuntiin en nähnyt vasemmalla silmällä mitään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minkä öttiäisen tahi ölliäisen pistos on ollut kivuliain palstalaisilla? Oma kokemukseni rajoittuu lähinnä perinteisiin suomalaisiin, joista ampiainen on ehken se kivuliain.

Kimalainen pisti kämmensyrjään, kun olin noin 10 vuoden vanha. Itseäni syyttää saan, sillä kimalainen oli kourakuppieni sisällä ravisteltavana. Suurissa kimalaisissa on varmaan litra myrkkyä, ja jos ne katsovat asiakseen pistää, niin kylläpä pistellöö pistellöö, koskoo koskoo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minkä öttiäisen tahi ölliäisen pistos on ollut kivuliain palstalaisilla? Oma kokemukseni rajoittuu lähinnä perinteisiin suomalaisiin, joista ampiainen on ehken se kivuliain.
Kerralla saadut puolisen tusinaa ampiaisenpistoa ovat ehkä tuskallisin kokemus. Ei niinkään pistot itsessään, mutta reisi turposi pistoista ja kipuili penteleesti. Jalassa olleet farkut puristuivat kireästi ympärille. Pistot sain töiden tiimellyksessä. Olin nuorena jannuna siirtämässä propsipinoa käsin traktorin peräkärryyn. Ampparit olivat tehneet pesän pinon sisälle, ja arvatenkin pesä irtosi kun siirtelin puita.

Kyy on kerran puraissut, mutta ei tuo tuntunut oikein miltään. Hyvä kun edes huomasin. Menin kuitenkin lääkekaapille ja hyödynsin kyypakkausta. Lääkärissä en käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös