Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 028
  • 1 868

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinka moni muu jatkoaikalainen mies on tanssinut toisen miehen kanssa homobaarin tanssilattialla? Tai lava se DTMssä oli. Olimme kahdestaan, oli ihanaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka monta viestiä sampio ja hänen kaverinsa TQoFE ovat vuosien saatossa keskenään vaihtaneet täällä Jatkiksessa?

Nyt en siis puhu yksityisviesteistä, vaan näistä heidän kuittailuviesteistään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuinka moni muu jatkoaikalainen mies on tanssinut toisen miehen kanssa homobaarin tanssilattialla? Tai lava se DTMssä oli. Olimme kahdestaan, oli ihanaa.

DTM:ssä on tullut tanssittua miehen kanssa joskus toistakymmentä vuotta sitten, siis juuri sillä tanssilattialla mutta ei poski vasten poskea. En tarkoittanut tanssimista vessassa, nyrkit ojossa, tämä täsmennyksenä.

vlad.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Täältä heti käsi pystyyn. Olen asunut koko ikäni Tampereella, tai sen välittömässä läheisyydessä, mutta olen kannustanut n. ensimmäisestä luokasta lähtien Tepsiä. Jostain vain syttyi kipinä siihen, ehkä Saku Koivu, Kiprusoffit, Nurminen-Rintanen-Kallio ym. tähdet sytyttivät nuoren pojan sydämen.
Oli miten oli, TPS on minussa ja pysyy.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Täältäkin nousee käsi pystyyn. Koskaan en ole Helsingissä asunutkaan ja tekisi mieli sanoa, etten asukaan, mutta ikinä ei voi tietää mihin elämä vie.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Joo en ole stadissa asunut, töissä kylläkin sillä puolen olen käynyt kun asuin Vantaalla reilu 3v. Joten sivuosuma tulee, mutta napakymppiä ei.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä? Tietysti sillä edellytyksellä että on ylipäätään autoa ajanut.

Lapsena maaseudulla tuo oli suurta huvia. Tiedän, melko vähissä oli millä viihtyä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä? Tietysti sillä edellytyksellä että on ylipäätään autoa ajanut.

Lapsena maaseudulla tuo oli suurta huvia. Tiedän, melko vähissä oli millä viihtyä.

Tokihan tälläistä on tullut harjoitettua. Tosin joskus 13-14-vuotiaana salaa naapurin autolla. Hauskaa oli. Kunnes eräällä ajokerralla auto lipsahti penkkaan ja nöyrinä poikina kaverin isälle soittamaan "notta viittitkö tulla hinaamaan auton pois?". No tulihan se, mutta ei järin iloinen ollut.

Onko kukaan ollut talossa paikalla, kun sisään astelee kutsumattomia vieraita (eli varkaita, känniläisiä, yms.)?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä? Tietysti sillä edellytyksellä että on ylipäätään autoa ajanut.

Ajokortti on ollut vuodesta '88 lähtien ja autolla on tullut ajettua aikoinaan jokunen tuhat kilometriä (ei viimevuosina kylläkään) mutta metriäkään en ole ajanut jäällä, en järven, joen tai meren jäällä.

vlad.
 

Ralph

Jäsen
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Minä en ole. Matkaa Hämeenlinnaan on noin tunnin ajomatkan verran.

Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä? Tietysti sillä edellytyksellä että on ylipäätään autoa ajanut.

Minä en ole. Kortti ja järvi löytyy, mutta eipä ole tullut noita yhdistettyä. Aika harvoin täällä meilläpäin, edes talvena, joku tuota harrastaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä?

En ole meren päällä ajanut, mutta järven päällä kylläkin, useastikin. Se oli sellaista kaveriporukan kesken olevaa huvia kun aina mentiin ajoradalle ajelemaan rinkiä, kahva tanassa, totta kai.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Heps. En ole Porissa asunut ja tuskin tulee ihan heti muutettuakaan ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku joka ei ole ajanut autolla meren tai järven jäällä? Tietysti sillä edellytyksellä että on ylipäätään autoa ajanut.
Minä en ole koskaan ajanut meren enkä järven jäällä. Suurta huviahan se oli aikanaan minunkin kaveripiirissäni, jostain syystä tuo kokemus on jäänyt silti väliin. En ole edes kyydissä istunut.

Anzta kirjoitti:
Onko kukaan ollut talossa paikalla, kun sisään astelee kutsumattomia vieraita (eli varkaita, känniläisiä, yms.)?
Kolme mannea, isämanne, äitimanne ja lapsimanne, ryntäsi kerran kutsumatta tupaan kerjäämään ja kaupustelemaan mutta yhtä nopeasti ryntäsivät uloskin. Autostaan vielä huutelivat normaalit tappouhkaukset, tai se äijä huuteli, mutta eivätpä ole vielä tulleet tappamaan. Tämä oli joskus vuonna 1997 tai -98 ja luulenpa etteivät enää tulekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rokun viestistä tuli ajatus mieleen, että onkohan Jatkoajassa yhtään romania? Myöntääkö kukaan? Tai vaikka osaksi romani?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Minä en henkilökohtaisesti ole asustellut ikinä Hämeenlinnassa (enkä Turengissa). Tosin entinen kotikuntani kuuluu nykyään suureen ja mahtavaan suur-Hämeenlinnaan, mutta itse kuitenkin päädyin sieltä Pirkanmaalle jo kymmenen vuotta ennen kuntaliitosta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onko kukaan ollut talossa paikalla, kun sisään astelee kutsumattomia vieraita (eli varkaita, känniläisiä, yms.)?
Kesäpaikalla känniläisiä (heh) vierailee todellakin usein. Appiukko kun on tunnettu seuramies niin jatkoseuraa etsiskellään usein niiltä nurkilta. Kieltämättä joskus hiukan rasittavaa kun on ite hiipimässä nukkumaan ja paikallisia kolmessa promillessa suhaa pihaan eikä MITENKÄÄN tajua suoriutua tiehensä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Varmaan aika paljonkin voisi uskoa. Itse en ole koskaan asunut Hämeenlinnassa. Tuskin tulen koskaan asumaankaan.

Edit: En ole koskaan muuten asunut edes alle 100 kilometrin päässä. Kolme muuta liigajengiä ollut aina lähempänä, mutta eipä ole kiinnostanut.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onkohan täällä paljonkin sellaista porukkaa ketkä eivät ole koskaan asuneet samalla paikkakunnalla kuin missä heidän suosikki sm-liiga joukkueensa vaikuttaa?

Ehkäpä kysymys kannattaisi muotoilla hieman erilailla. Esim. ei ole asunut samalla paikkakunnalla tai kyseisen paikkakunnan vaikutusalueella.

Näin saadaan mukavasti rajattua pois raisiolaisia TPS-faneja, ylöjärveläisiä Ipa-faneja, jne...
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Rokun viestistä tuli ajatus mieleen, että onkohan Jatkoajassa yhtään romania? Myöntääkö kukaan? Tai vaikka osaksi romani?

Mä taidan olla jonkunsortin mustalainen. Käsittääkseni vaarini isä oli mustalainen, joten olen joku 1/8 mustalainen, kai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös