Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 295
  • 1 868
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mitään noin sairasta en edes minä ole tehnyt...

Siitä se lähti, kun isä 70-luvulla vei minut Liverpool-peliin.

Tykkään myös haistella pyöränsatuloita. Siis sellaisi, jolla nainen on juuri ajanut. Tämä kuitenkin lienee jo "Mitä kuuntelet juuri nyt?" -ketjun kamaa.

Minä haistelisin pyörän satulatolppia, joilla nainen on juuri ajanut, mutta tuota mallia tuntuu olevan kovin harvassa.

Taitaa mennä enempi "Lapinlahti ja muut nastat mestat"-ketjuun.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiekkopesässä kävin jo päätä aukomassa kun sain netin vuonna 1996. En muista oliko Kiekkopesää vielä tuolloin. Tänne rekkasin 19.3.2001.
Taisi olla vuonna -96 kun Kiekkopesä sai alkunsa. Itse jopa muistan kun siitä idea syntyi, lukiossa jollain välitunnilla.
Itse en ollut sitä kuitenkaan perustamassa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykö täältä vankilassa istuneita kirjoittajia?

Musta Nuoli sivusi asiaa Breivik-ketjussa, ja hämärästi muistan jonkun tästä jopa avautuneen. Mielenkiintoista olisi myös tietää että kuinka häiriintyneitä tyyppejä (siviilielämässä) löytyy JA:n kirjoittelijoista. Itse olen tehnyt joidenkin moraalille varsin sopimattomiakin tekoja mutta jatkoaika ei ole riittävän anonyymi media kertoa niistä enempää.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onko Jatkoaikaan kirjoittavien joukossa ammattimuusikoita?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Löytyykö täältä vankilassa istuneita kirjoittajia?

Musta Nuoli sivusi asiaa Breivik-ketjussa, ja hämärästi muistan jonkun tästä jopa avautuneen.

Korostettakoon, etten siis itse ole vankilassa istunut kirjoittaja, mutta sellaisiakin JA:ssa on. Breivik-keskustelu sivusi vankiloiden hierarkiaa, jossa pedarit, raiskaajat ja erilaiset "Breivikit" ovat pohjasakkaa vankien joukossa.

Onko Jatkoaikaan kirjoittavien joukossa ammattimuusikoita?

On täällä ainakin levyttäneitä muusikoita ja henkilöitä, jotka ovat kirjoittaneet julkaistuille levyille sanoituksia. Ammattimuusikoista en tiedä, suurin osa suomalaisista muusikoista ja bändeistähän ei ole ns. ammattimuusikoita siinä mielessä, että heidän ensisijainen elantonsa ei tule musiikista. Ammattimuusikoita ovat lähinnä isojen suomalaisbändien jäsenet sekä kuukausipalkkalaiset kaupunginorkesterien yms. soittajat.

Minä en ole ammattimuusikko enkä myöskään levyttänyt muusikko. Osaan nippa nappa soittaa minimaalisesti bassoa ja joskus nuorena osasin Smoke On The Waterin riffin. Lisäksi olin lukioikäisenä death metal -bändin laulaja noin kolmen neljän treenikerran ajan, ennen kuin bändi hajosi musiikillisiin erimielisyyksiin ja siihen loppui mörähtely. Mainittakoon, että bändin neljästä muusta jäsenestä tasan neljä on levyttänyt ns. "oikealla" levyllä. Kahden ura on päättynyt, yksi tekee edelleen musiikkia omilla ehdoillaan ja yksi on tehnyt useitakin levyjä, joista tuorein sai tänä vuonna hyviä arvosanoja suomalaisissa musiikkilehdissä.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Kuinka moni miespuolinen palstalainen lakkaa kyntensä? Ei siis mihinkään esitykseen liittyvissä tilanteissa vaan normipäivinä? Jos se tapahtuu omaksi ilokseen eikä esim turhamaisuuttaan, niin siitä lisäbonus.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Eipä sitä nykyään oikein muuta enää teekään vapaa-ajallaan, kuin lakkaile kynsiään. Meikit toki pitää muistaa pistää aina ensin, vähän aurinkopuuteria nenänpäähän ja sillai.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onko täällä sellaisia jotka ovat aloittaneet jääkiekon seuraamisen vasta pitkälti aikuisiällä? Siis niin että lapsena ei ole kiinnostanut yhtään koko laji.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onko täällä sellaisia jotka ovat aloittaneet jääkiekon seuraamisen vasta pitkälti aikuisiällä? Siis niin että lapsena ei ole kiinnostanut yhtään koko laji.

Lasketaanko teini-ikäisenä aloitettu aktiivisempi seuranta tähän? Lapsena olen kyllä katsonut telkkarista jääkiekon arvokisoja sen verran, mitä niitä nyt tuli (jääkiekon MM-kisat olivat jossain vaiheessa PTV-kanavalla, onneksi se meille näkyi), mutta varsinainen halleissa käyminen ja paikan päällä pelien seuraaminen tuli ajankohtaiseksi sinä vuonna, kun TuTo nousi ensin liigaan Tammisen johdolla ja sitten aloitti ensimmäisen liigakautensa. Isän kanssa TuTon peleihin sitten mentiin, isä kun on itsekin TuTon paidassa silloista divaria tahkonnut 1960-luvun alussa.

Kyse siis oikeastaan ollut lapsena siitä, etteikö kiekko olisi kiinnostanut vaan siitä, ettei TPS kiinnostanut eikä divaritasokaan ollut lapsena niin tuttu. Suhde Tepsiin oli tuolloin nykyistä jyrkempi, nuoruuden innolla sitä jaksoi koulussakin aina väitellä valtaisaa TPS-enemmistöä vastaan ja olla vastarannan kiiskenä.

Nykyisin linja on sikäli loiventunut, että en jaksa haaskata energiaani seuran ylenmääräiseen vastustamiseenkaan. Seuraan Tepsin edesottamuksia sivusilmällä nettiotsikoiden, pelien lopputulosten ja joukkueessa mahdollisesti pelaavien TuTon ex-pelureiden osalta, vaikka en Tepsin peleissä käykään enkä halua Ruissalon kansitakkimiehiä rahoittaa. Kun TPS taannoin voitti mestaruuden, olin vilpittömästi iloinen ystäväni puolesta, joka on kovan luokan TPS-fani ja jolle Suikkas-mestaruus tuli monen huonon vuoden jälkeen tarpeen. Mutta ei SM-liiga niin paljon minua kiinnostava sarja ole, että sen lopputulokset viime kädessä kauheasti merkitsisivät. Ylipitkä, lähes merkityksetön runkosarja tietysti tuo tähän oman vaikutuksensa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko täällä sellaisia jotka ovat aloittaneet jääkiekon seuraamisen vasta pitkälti aikuisiällä? Siis niin että lapsena ei ole kiinnostanut yhtään koko laji.
Aloitin itse jääkiekon seuraamisen aktiivisemmin joskus 18-19 vuotiaana. Tai no toki MM-kisoja taisin katsella jo muutamaa vuotta aiemmin, mutta jotenkin en vielä sitä laske ihan jääkiekon seuraamiseksi. Enemmän näen, että se lähti kun SM-liiga ja NHL alkoi kiinnostaa. Tämä tapahtui tosiaan siinä parin kympin kynnyksellä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onko kukaan palstalaisista naimisissa serkkunsa kanssa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka moni palstalainen on opiskellut Malmin lukiossa?
Entä Hyrylän koulukeskuksessa?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entä Hyrylän koulukeskuksessa?

En ole opiskellut, mutta jonkun verran tuli tehtyä opesijaisuuksia tuolla joskus 81-82 vuosina. Tai, kyllähän siinä vähän opiskelinkin tätä ammattia. Arvokkaita kokemuksia. Silloinen asuinpaikka oli legendaarinen Korso.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka moni on jättänyt amiksen/lukio ym kesken ja on nykyään työtön luuseri joka nostaa soskun rahoja?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuinka moni on jättänyt amiksen/lukio ym kesken ja on nykyään työtön luuseri joka nostaa soskun rahoja?

Välillä on tunne, että lähes kaikki Jatkoaikaan kirjoittavat nimimerkit kuuluvat tähän ryhmään. Sen verran 24/7 touhua tää monille jostain syystä on.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Välillä on tunne, että lähes kaikki Jatkoaikaan kirjoittavat nimimerkit kuuluvat tähän ryhmään. Sen verran 24/7 touhua tää monille jostain syystä on.

Ajat on Len muuttunut. Nykyään on kännyt joilla kirjoitella ja koulussa koneita joka paikassa yms. Tämä oma ajatukseni, joka voi olla vääräkin.
Sukupolven muutos siis
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En oo jättänyt kesken kouluja, mutta mukavastihan ne koulupäivät menee jatkoajalla ollessa.

Toivottavasti käyt koulusi paremmalla menestyksellä loppuun.

Nykyään on kännyt joilla kirjoitella ja koulussa koneita joka paikassa yms.

Juuri tämä antaakin mahdollisuuden roikkua täällä 24/7.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös