Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 271
  • 1 868

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Niin ja jos haluaa sen tuntuvan "baarihoidolta" niin vie sen äijän johonkin baariin, vedätte kännit ja nussitte sitten. Kännissä ei välttämättä sitten tunnu niin pahalta ajatukselta. Aamulla oloja voi sitten vain arvailla...

Kaks tonnia ja ilmaset kännit olisi jo semmoinen tarjous josta olisi varmaan mahdoton kieltäytyä. Eikös naiset saa aika hyvin synkeät ajatukset pois mielistänsä sillä, että käyvät shoppailemassa? Kahdella tonnilla voisi nyt yhden jos toisen rievun ostaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pistä fabulas kuvia privana. Ties vaikka itsekin tarjoaisin jotain. ;)

Eiku...

Sen haluaisin tietää, kuka jatkiksen varmasti monista senioreista on vanhin, aktiivinen kirjoittaja? Tunnustaako kukaan olevansa jo vaippaiässä?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olisi myös mielenkiintoinen tietää miten paljon jatkiksen perustamisvuoden original-kirjoittajia täältä vielä löytyy, jotka kirjoittelevat palstalla aktiivisesti? Jonkun verran tosin saisi aikaa kuluttaa, että jonkinlaisen prosentti-jakauman tästä aiheesta selvittäisi.

Eikös palsta ole perustettu vuonna 2001? Joukko tietääkseni ei ole mikään kovin pienikään, vaikka harvennusta tuohon porukkaan on voinut vuosi vuodelta tulla enemmän milloin mistäkin syystä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisi myös mielenkiintoinen tietää miten paljon jatkiksen perustamisvuoden original-kirjoittajia täältä vielä löytyy, jotka kirjoittelevat palstalla aktiivisesti? Jonkun verran tosin saisi aikaa kuluttaa, että jonkinlaisen prosentti-jakauman tästä aiheesta selvittäisi.
Olen itse nippa nappa perustamisvuoden puolella rekisteröitynyt, eli joulukuussa 2001. Siinä mielessä kai kuulun ns. vanhaan kaartiin vielä. Onhan noita Jatkoajan perustamispäivänäkin rekisteröityneitä paljon jotka edelleen kirjoittelee. Toki osa on tippunut kyydistä syystä tai toisesta tai vähentänyt tahtia.

Muistaakseni Tunkki aikoinaan perusti ketjun, johon olisi saanut kirjoittaa vain "oikeat tyypit" eli perustamispäivänä rekisteröityneet.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiekkopesässä kävin jo päätä aukomassa kun sain netin vuonna 1996. En muista oliko Kiekkopesää vielä tuolloin. Tänne rekkasin 19.3.2001.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä kirjoittelen aktiivisesti edelleen, ja rekisteröitymispäivä on tuo 19.3.2001. Joka tosin ei ole se päivä jona ensimmäisen kerran rekisteröidyin, se oli helmikuun puolivälissä 2001 mutta sitten siinä tapahtui jotain sählinkiä ja kaikilla siihen mennessä sisään päässeillä on tuo 19.3.2001 rekisteröitymispäivämääränä.

Tammikuussa 2001:hän tämä alkoi eli en minäkään ihan ensimmäisessä satsissa liittynyt joukkoon tummaan. Syynä on se että kirjoittelin tuolloin viimeisiään vetävään Kiekkopesään, jonka jäseneksi pääsin 2000 loppuvuodesta, vaikka sitäkin kyllä ehdin jo pari vuotta lueskelemaan ennen kuin innostuin hakemaan jäsenyyttä.

Alussa kirjoittelin paljon enemmän kuin nykyään. Nyt saattaa mennä näin kesällä viikkokin etten mitään näpyttele. Joka päivä tätä palstaa kuitenkin pyrin lukemaan.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tällaiset asiat sitten askarruttivat sinua puoli viiden maissa aamuyöstä? Järjestä aiheesta äänestys ja viisastu.

Minä en tiedä mistä noin harmistuit, ehkä serkkusi petti, mutta meistä monet tekevät töissä yövuoroja. Se tarkoittaa yleensä hiljaisen ajan päivystystä, jolloin on aikaa ajatella erikoisia asioita ja varsinkin aikaa surffailla internetissä. Kuinka moni meistä sitten tekee töitä öisin?

Järjestä äänestys ja viisastu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä en tiedä mistä noin harmistuit, ehkä serkkusi petti, mutta meistä monet tekevät töissä yövuoroja. Se tarkoittaa yleensä hiljaisen ajan päivystystä, jolloin on aikaa ajatella erikoisia asioita ja varsinkin aikaa surffailla internetissä. Kuinka moni meistä sitten tekee töitä öisin?
Heh, en harmistunut vaan huvituin. Pahoittelen viestin sävyn välittymistä väärin.

Kysymys ja viestisi ajankohta aikaansaivat huumoria. Siinähän on kolme mahdollisuutta, lähettäjä on joko lähdossä töihin, tulossa yövuorosta tai sitten saapumassa ryyppäjäisistä. Ajattelin lähinnä tätä kolmatta casea ja niitä mahdollisia olosuhteita, joissa serkunnussinta on käynyt askarruttamaan.

Kaikille serkuille terkkuja.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Joka kolmas viikko yötöissä, tosin määräaikainen sopimus joka loppuu pian. Uskoisin että täältä löytyy paljonkin kolmivuorotyöläisiä, ei se sentään niin harvinaista ole.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Enpä minäkään heteromiehenä suostuisi miehen kanssa rahasta seksiin.

Melkein olisin valmis lyömään vetoa, että jos sun eteen luötäis tarpeeksi euroja pinoon käteisenä, niin olisit varmasti housut nilkoissa kontallaan jonkun rasvaisen äijän edessä.

Kaikelle on kuitenkin hintansa.

Tuota summaa joskus mietittiin kavereiden kesken ja kyllä se hinta pompsahti niin ylös, että sillä summalla pystyisi elättämään nelihenkisen perheen velattomasti loppuelämän. Mutta kyllä sillekin hinta löytyi.

Tosin äkkirikastumiselle pitäis keksiä joku parempi syy. Esim. lottovoitto tms.
 
Tammikuussa 2001:hän tämä alkoi eli en minäkään ihan ensimmäisessä satsissa liittynyt joukkoon tummaan.

Kyllä. Tammikuun 22. pvä vuonna 2001 oli se päivä, jolloin ensimmäinen viesti tällä keskustelupalstalla näki päivänvalon ja sen jälkeen viestejä onkin kirjoiteltu reilut 4,2 miljoonaa. Vielä menee toki ennen kuin päästään juhlimaan 5 miljoonan täyttymistä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Lieneekö Jatkoajassa sellaisia kirjoittajia, jotka eivät koskaan ole käyneet ulkomailla?
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Melkein olisin valmis lyömään vetoa, että jos sun eteen luötäis tarpeeksi euroja pinoon käteisenä, niin olisit varmasti housut nilkoissa kontallaan jonkun rasvaisen äijän edessä.

Kaikelle on kuitenkin hintansa.

Väittäisin, ettei ole. En lähtisi mistään, siis yhtään mistään, hinnasta jonkun karvakasan käsittelyyn. Ei tämä elämä näillä normaalituloillakaan nyt niin kamalaa ole, että kaikella pitäisi hinta olla.

2000 e on myös niin pieni korvaus, että sillä nyt ei kannata tehdä juuri mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyykö jatkoajasta sellaista kirjoittajaa jolle olisi maksettu siitä, ettei vastapuolen tarvitse harrastaa seksiä tämän kanssa?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Löytyykö jatkoajasta sellaista kirjoittajaa jolle olisi maksettu siitä, ettei vastapuolen tarvitse harrastaa seksiä tämän kanssa?

Eikös tuo ole parisuhteissa oleville arkipäivää? Avo/aviovaimot antavat katsoa urheilua töllöstä, jotta pääsevät itse nukkumaan ajoissa. Toki muitakin lahjuksia käytetään kuin urheilua. Kenties jopa rahaa, jolla voi ostaa itselleen illaksi jotain mukavaa tekemistä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Löytyykö Jatkoajasta kirjoittajia, jotka ovat minun laillani testanneet, miltä tuoksuvat naisella päällä olleet pikkuhousut?

Ja tähän kaikki vastaamattomat/paheksuvat äijät...älkää nyt vittu viitsikö. Kyse on nyt siitä uskaltaako aivan luonnollisen asian nimimerkkinä tunnustaa. Odotan tuhansia avautumisia...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki olen naisen päällä olleita pikkuhousuja nuuhkinut.

Voiko edes jatkoajassa olla joku miespuolinen kirjoittaja, joka ei ole näin koskaan tehnyt?
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Löytyykö Jatkoajasta kirjoittajia, jotka ovat minun laillani testanneet, miltä tuoksuvat naisella päällä olleet pikkuhousut?

Tietysti olen. Minusta jokainen mies, joka sitä EI ole kokeillut, on hieman epäilyttävä. Naisen pikkuhousujen haistelu kuuluu normaaliin ihmisyyteen.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka moni meistä sitten tekee töitä öisin?

Tammikuusta lähtien on tullut tehtyä ainoastaan yövuoroja. Eli viisi yötä viikossa ja sitä rataa. Kesällä oli oli vähän vaikeampaa nukkua päivisin mutta melkein viiden viikon kesäloma jeesasi aika paljon. Nyt kun alkaa taas syksy painaa päälle niin hyvinhän tätä taas jaksaa. Loppujen lopuksi ei varmaan vuodesta toiseen tämmöstä jaksaisi mutta toistaiseksi ainakin menee.

edit. Sitten on mukava kun liigapelit alkaa niin melkein suoraan sängystä aina kotipeleihin:)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran puolustaudun, etten äitini kalsareita ole haistellut. Entisen anoppiehdokkaani kylläkin. Äitini ikäluokkaa toki. Jostakin kumman syystä hän kuitenkin viehätti minua äitiäni enemmän.

Tykkään myös haistella pyörän satuloita. Siis sellaisi, jolla nainen on juuri ajanut. Tämä kuitenkin lienee jo, Kuuntelussa juuri nyt? -ketjun kamaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös