Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 028
  • 1 868

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuinka moni on ajanut segway:llä ja millaista kyyti oli? Harmittaa, kun en tuossa viikolla moista tilaisuutta käyttänyt hyväkseni.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko täällä montakin Muusikoiden.net:ssä kirjoittavaa nimimerkkiä?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kuinka moni on ajanut segway:llä ja millaista kyyti oli? Harmittaa, kun en tuossa viikolla moista tilaisuutta käyttänyt hyväkseni.

Roomassa kokeilin ja totesin että minulle ei tuo laite sovi. Liikkeelle lähtö oli minulle liian vaikeaa/pelottavaa, alan saatana tulla vanhaksi. Poikani ajeli kyllä kuin vanha tekijä parin minuutin "koulutuksen" jälkeen.

Ei tuolla vaikeaa ole ajaa kun vaan uskaltaa, jengi veteli siellä ilman käsiä, nojaillen vaan siihen stongaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkakohan moni palstalainen mahtaa harrastaa valmentamista? Enkä nyt tarkoita ammattivalmentajia, joiden määrästä tietysti voisi myös olla kiinnostunut, vaan enemmänkin jotain junnujengejä vapaaehtoispohjalta pyörittävää jengiä. Lajeista ei niin väliä, vaikka tietysti kuvitella saattaa, että kiekkomiehiä ja -naisia täällä nyt erityisesti varmaankin on.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Kuinkakohan moni palstalainen mahtaa harrastaa valmentamista? Enkä nyt tarkoita ammattivalmentajia, joiden määrästä tietysti voisi myös olla kiinnostunut, vaan enemmänkin jotain junnujengejä vapaaehtoispohjalta pyörittävää jengiä. Lajeista ei niin väliä, vaikka tietysti kuvitella saattaa, että kiekkomiehiä ja -naisia täällä nyt erityisesti varmaankin on.

Olen ollut jo vuosia mukana paikallisen high schoolin jenkkifutisvalmennuksessa. Olen tehnyt sita ihan omaksi iloksi assistant coachina puolustukselle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkakohan moni palstalainen mahtaa harrastaa valmentamista? Enkä nyt tarkoita ammattivalmentajia, joiden määrästä tietysti voisi myös olla kiinnostunut, vaan enemmänkin jotain junnujengejä vapaaehtoispohjalta pyörittävää jengiä. Lajeista ei niin väliä, vaikka tietysti kuvitella saattaa, että kiekkomiehiä ja -naisia täällä nyt erityisesti varmaankin on.
Jonkun verran on tullut oltua mukana 10-13 -vuotiaiden junnujen futisvalmennushommissa.

Ei mitenkään kauhean vakituisena enkä nyt varsinaisesti koe olevani tai olleeni mikään valmentaja, vaan enemmänkin keikkaluontoisina touhuina parissa erillisessä junnuseurassa olen pyörinyt yhden ikäluokan kanssa molemmissa reilun kauden verran.

Hassua sinänsä, että millään tavalla en hakeutunut itse hommaan enkä ollut mitenkään kovin innostunut siitä. Molemmilla kerroilla silloisilla ns. kotikentilläni siellä säännöllisesti junnujensa kanssa treenailleet koutsit näkivät kun pyörittelin ja futasin pallon kanssa yleensä yksikseni päivästä toiseen, ja molemmat halusivat että lähden mukaan heidän kelkkaansa mm. opettamaan junnuille miten futista potkitaan kunnolla ja annetaan mm. kunnon syöttöjä. Toisin sanoen nämä valmentajat skouttasivat minut sieltä kentältä kun olin vaan niin saatanan hyvä että lahjat piti saada jaettua eteenpäin.

Ja kieltämättä ihan kiva olikin opettaa junnuille miten sitä palloa oikeasti pitäisi potkia juoksusta ja vapareista sekä keskittää jne. sillä mikään ei minun silmiin pistä pahemmin silmään kuin surkea potkutekniikka lajissa, jossa se on kuitenkin aikalailla perustava tekijä.

Yllättäen siis, omat vahvuuteni lajin parissa littyvät ihan kohtalaiseen potkuvalikoimaan ja sitä olen päässyt siis valmentamaan junnuille eteenpäin. Ja toki siinä lisäksi pääsee antamaan kaikenlaista muutakin vinkkiä ja jeesaamaan niitä stressaavia pääkoutseja, mutta ei minusta siihen vakituisesti mukaan ole kun ei oikein aika ja innostus meinaa riittää.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Kuinka moni palstalainen on käynyt silmien laserleikkauksessa?

Lukumäärästä en tiedä, mutta minä pari vuotta sitten likaisiin ja naarmuisiin silmälaseihin kyllästyneenä kävin Oulussa Laser-Poruksessa operoitavana. Kokonaiskustannukset kontrollikäynteineen nousivat hieman yli 3200 euron, mikä toistaiseksi on osoittautunut elämäni parhaimmaksi investoinniksi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onko täällä montakin Muusikoiden.net:ssä kirjoittavaa nimimerkkiä?

Minä ainakin.

Kuinka moni tietää nimimerkkejä, jotka ovatkin yksi ja sama henkilö?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuinkakohan moni palstalainen mahtaa harrastaa valmentamista? Enkä nyt tarkoita ammattivalmentajia, joiden määrästä tietysti voisi myös olla kiinnostunut, vaan enemmänkin jotain junnujengejä vapaaehtoispohjalta pyörittävää jengiä. Lajeista ei niin väliä, vaikka tietysti kuvitella saattaa, että kiekkomiehiä ja -naisia täällä nyt erityisesti varmaankin on.

Salibandyn puolella tuli viime kaudella valmennettua -01 syntyneitä junnuja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Snakster kirjoitti:
Kuinkakohan moni palstalainen mahtaa harrastaa valmentamista?

Yhteensä 12 vuotta junnukiekkoilijoita paimentanut. Viimekauteen loppui, kun nuorimmaiseni vaihtoi maisemaa ammattivalmennuksen alaisuuteen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuinka monella Jatkoaikalaisella on itseään nuorempi täti/setä? Multa löytyy kaksi itseäni nuorempaa tätiä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Kuinka moni on joutunut ruotsinlaivalla putkaan, kuinka moni on Siljan Club Onen kultatasolla, kuinka moni seuraa TV5:n Ruotsinlaivalla 24h sarjaa ?
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Onko täällä montakin Muusikoiden.net:ssä kirjoittavaa nimimerkkiä?

Joskus kirjoittelen. Enemmän kuitenkin seurailen keskusteluja, jos jotain mielenkiintoista on meneillään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?
Lasketaanko sellainen, että suostuin ehdotukseen aikanaan, jotta melkoisen mukava elämäntyyli oli taattua lyylin lompakon avustuksella sen hetken verran, kun oli rahasta uupeloa? En siis saanut suoranaisesti seteleitä lapaan, mutta pienellä veitikan ulkoilutuksella sai muutamaksi viikoksi melkein kaiken maksetettua.. Mikäli lasketaan niin kyllä.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kuinka moni seuraa TV5:n Ruotsinlaivalla 24h sarjaa ?

Talvella tuli seurattua tuota aktiivisesti, kuten myös spinoff-sarjaa jossa baarimikko Håkan perusti oman baarin Thaimaahan. Jos siis kyseessä on tämä ruotsalainen sarja.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Kuinka moni on nussinut serkkuaan?

Kuin moni on katsellut jotain nuorta likkaa tyyliin "siskon kaveria" tai sukulaisen tyttöä miettien että tuosta tulee hemmetin hyvännäkönen aikuisena vain huomatakseen 10v päästä että miten helvetin ruma se onkaan?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuinka moni on nussinut serkkuaan?
Tällaiset asiat sitten askarruttivat sinua puoli viiden maissa aamuyöstä? Järjestä aiheesta äänestys ja viisastu.

Ilmoitan omasta puolestani että en ole.

Yhdestä kohtuullisen liberaalista perhekunnasta olen kuullut, jossa pojan kerrotaan tehneen äitinsä kanssa jälkeläisen. Ei tuossa lopulta kai perää ollut, edellisen isä ja jälkimmäisen aviomies oli elossa kun juniori aloitti koulunkäynnin. Sitkeästi tällainen tarina seudulla kuitenkin kiersi. Kerrotaan vanhemman veljeksen pitäneen junioria "veljenään ja poikanaan". Sitä en tiedä kirjoittiko perheestä kukaan Jatkoaikaan, mutta epäilen suuresti. Tulipa nyt serkkuseksistä mieleeni.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?

Jaa että onko. Nimerkki pettter:n (o.s. Pete2004) juttujen perusteella olen saanut sellaisen käsityksen, että hän ei ole ilmaista seksiä ikinä harrastanutkaan. Mutta en mene varmasti sanomaan muiden asioista. Itse en ainakaan ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös